X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מבזקים

שוטרי תחנת נהריה הגיעו אתמול למוסד חינוכי חרדי בנהריה וזיהו אב ובנו אשר נמצאים בכניסה למוסד ומבקשים להיכנס. בסריקות שבוצעו בתוך המוסד החינוכי, זיהו השוטרים ילדים הנמצאים בכיתות מגיל גן ועד כיתה ב' וזאת בניגוד להנחיות. לאחראי במקום נרשם דוח על סך 5,000 שקל והמקום נסגר.

תאריך:  23/10/2020   |   עודכן:  23/10/2020
+יקנעם: 180 איש בחתונה במסעדה
14:43 23/10/20  |  עידן יוסף

ביקנעם התקיימה אמש חתונה המונית בחלל סגור במסעדה בעיר יקנעם. שוטרים שהגיעו למקום במהלך החופה, הבחינו בכ-180 אורחים במקום, בניגוד להנחיות המאפשרות עד 10 איש בחלל סגור. החתונה פוזרה מיד לאחר החופה, לבעל המקום ניתן קנס של 5,000 ש"ח והוא הוזמן לשימוע ביום ראשון. חקירה נפתחה ובעלי השמחה זומנו לחקירה בגין עברה של הפצת מחלה.

+כ-1,700 דוחות קורונה ביממה האחרונה
14:15 23/10/20  |  עידן יוסף

ביממה החולפת (22.10.20) נרשמו ע״י המשטרה 1,673 דוחות בגין ההפרות השונות. מרביתם בגין אי-עטית מסיכה במרחב הציבורי - 1,490 דוחות, ובהם גם 50 דוחות בגין הפרות חובת הבידוד וכן 109 דוחות בגין הפרות שונות של בתי עסק.
השוטרים ערכו ביקורים וביקורות אחר יישום התקנות ב-3,096 בתי עסק. כאמור עשרות בתי עסק נקנסו בגין ההפרות השונות, ניתנו 86 אזהרות, וב-59 מקומות בוצע דילול קהל. 10 בתי עסק נסגרו למספר ימים בתום שימועים בגין הפרות.
כמו-כן בוצעו בדיקות של הימצאות בבידוד ל-380 חולים מאומתים המאושפזים בבית וכן ל-2,118 מחויבי בידוד בכל רחבי הארץ. בנוסף מאז תחילת השבוע בוצעו ביקורים ובדיקות בכאלף מוסדות חינוך ברחבי הארץ ובמסגרתם נרשמו למעלה מ-100 דוחות בגין הפרות שונות שזוהו.

[צילום: דוברות המשטרה]
[צילום: דוברות המשטרה]
+המשטרה פיזרה טבע רבת משתתפים סמוך לנחל חדרה
14:08 23/10/20  |  עידן יוסף

שוטרי תחנת חדרה הגיעו לפנות בוקר ליער סמוך לנחל חדרה וחשפו מסיבת טבע רבת משתתפים בהשתתפות של מאות בני אדם. השוטרים פיזרו את המשתתפים ולעשרות מהם שסירבו להתפזר נרשם דוח בגין הפרת התקנות. בנוסף, מארגני המסיבה עוכבו לחקירה בתחנת המשטרה בחדרה.

+מחווה: מטס הצדעה אזרחי לצוותי הרפואה
13:59 23/10/20  |  עידן יוסף

שישה מטוסים קלים פרטיים, מוטסים בידי טייסים מנוסים, מתוכם שלושה טייסי קרב, יוצאי חיל-האוויר קיימו (ו') מטס הצדעה אזרחי לצוותי הרפואה - צה"ל, צוותי בתי החולים, מגן דוד אדום ומתנדבים ארגונים רפואים במטרה לעודד את הציבור להקפיד על שמירת הנחיות משרד הבריאות לריחוק, חבישת מסיכה והקפדה על הגינה, במטרה לקטוע את שרשרת ההדבקה. את המטס יזם סא"ל (מיל') מאיר אינדור, יו"ר אלמגור - ארגון נפגעי טרור יחד עם מוביל המבנה סא"ל (מיל') דן שיאון, לשעבר מפקד טייסת קרב שלחם במלחמות ישראל והיה טייס בצוות האווירובטי של חיל-האוויר. המטס, שיצא מראשון לציון, חלף מעל כמה בתי חולים.

+יוון מכריזה על עוצר לילי בצפון בשל הקורונה
11:48 23/10/20  |  עידן יוסף

ראש ממשלת יוון הכריז על עוצר לילי בצפון מדינתו ממחר, והודיע על מגבלות תנועה בכמה אזורים, כולל בבירה אתונה.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נהריה: המשטרה סגרה מוסד חינוך חרדי שפעל בניגוד לתקנות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מגיפת הקורונה
עידן יוסף
ראש הממשלה יביא בשבוע הבא הצעה להחלטה להעלאת הקנסות    במכתב ששלחה השרה מירב כהן לראש המל"ל כתבה כי החומר המקצועי לא עובר בזמן הנדרש לשרי קבינט הקורונה, והפורום עוסק בהחלטות טקטיות ולא אסטרטגיות
איתמר לוין
אם ביידן ייבחר והרפובליקנים ישלטו בסנאט, הוא יצטרך להעניק סיוע בצווים נשיאותיים    אם הדמוקרטים ישלטו בסנאט - יהיה צורך לבטל את הפיליבסטר
איציק וולף
דוח של פיקוד העורף קובע כי אותרו עשרות מקרים של הידבקות בקורונה לאחר מגע עם אנשים ששבו לישראל מטורקיה וממליץ להגביר האכיפה על בידוד לנכנסים לישראל    רוב המקרים - באזור חיפה והצפון    עלייה קלה בשיעור הבדיקות החיוביות במגזר הערבי
דב גולדפלם
כל הזמן מנקרת בתוכנו התחושה שהוא עזב אותנו טרם זמנו    למרות הקורונה, עם רצון טוב והתייחסות קצת פחות ביורוקרטית ויותר אנושית, היינו זוכים לעוד זמן איכות עם אבא
מירב ארד
המרכז הלאומי לקורונה: "מספר המאומתים החדשים גדול פי חמישה ביחס למספר המאומתים החדשים ביציאה מהסגר הראשון"    פרופ' גמזו: "לא פוסל את האפשרות שיוחזר חלק מהמסחר באופן בטוח, יחד עם החינוך, בשבוע הבא"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il