X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /   אישים

קושמרו דני

Cushmaro Dany
דני קושמרו [צילום: ישראל מלובני]
 
תאריך לידה: 10/5/1968
ארץ לידה: ישראל
אזרחות: ישראלית
מצב משפחתי: גרוש + 2
השכלה: תואר שני
שפות: אנגלית, עברית
תואר/מקצוע: עיתונאי
תפקיד/עיסוק: עיתונאי
טלפון: --
פקס: --
דוא"ל: danc@news2.co.il
כתובת: -- 
-- 

דני קושמרו, (נולד: 10 במאי 1968), איש תקשורת, משמש כמגיש מהדורת חדשות 2 וכמגיש משדר החדשות וכתבות המגזין "אולפן שישי" המשודר בליל שבת.
פרטים אישיים
אב לשניים. אוהד קבוצת הכדורגל הפועל באר שבע.
מידע אישי כללי
יליד באר שבע, בן להורים ילידי רומניה. גדל בעיר באר שבע, בהיותו בן 11 עברה המשפחה לישוב הסמוך עומר. בוגר מגמת פיסיקה-מתמטיקה בתיכון "אשל הנשיא" בבאר שבע. את שירותו הצבאי עשה בחיל-הים, תחילה כאיש צוות בשייטת הסטי"לים של חיל-הים ולאחר מכן כקצין.
פרטי השכלה
בוגר לימודי תואר ראשון בהנדסת תעשיית וניהול ולימודי תואר שני במנהל עסקים, שניהם באוניברסיטת בן-גוריון שבנגב.
ניסיון בעבודה
איש תקשורת
כסטודנט הנדסת תעשיה וניהול באוניברסיטת בן-גוריון החל קושמרו לכתוב עבור מוסף הסטודנטים של העיתון "חדשות". בתום לימודיו החל לעבוד כמהנדס בחברת אינטל בקריית גת. בשנת 1996, עם הקמת תחנות הרדיו האזורי, הצטרף לצוות מקימי תחנת "רדיו דרום" ויועד בתחילה לשמש כעורך מוזיקלי. למרות היותו חסר נסיון רדיופוני, נבחר להגיש את תוכנית האקטואליה של התחנה – "בוקר טוב דרום" והיה למגישה הראשון של התוכנית. מספר שנים לאחר מכן מונה למנהל מחלקת החדשות בתחנה ועזב את עבודתו באינטל.
גם את כניסתו לעולם הטלוויזיה עשה קושמרו במסגרת התקשורת המקומית באזור הדרום, כמגיש מהדורת החדשות המקומיות בערוץ הכבלים בדרום. בשנים לאחר מכן העבר להגיש את מהדורת החדשות המקומיות באזור המרכז - "תחנה מרכזית".
בשנת 2001 הצטרף לחברת החדשות של ערוץ 2 ושימש כמגיש מבזקי חדשות ועורך. זמן קצר לאחר הצטרפותו לחדשות 2 שימש כמבזקן כונן בלילה בו אירע אסון ורסאי, והיה זה אשר הוביל את משדר החדשות המיוחד לאורך כל הלילה. בפברואר 2003 הגיש משדר מיוחד שנועד ללוות בשידור חי את נחיתת מעבורת החלל קולומביה ובה האסטרונאוט הישראלי אילן רמון. במהלך המשדר, בו השתתף אביו של רמון, התרסקה המעבורת וכל צוותה נספה.
בשנת 2005 הגיש במסגרת חדשות 2 מהדורת חדשות מוקדמת בשעות אחר-הצהריים בשם - "חדר החדשות". בשנת 2006 הגיש תוכנית דומה בשם "חדשות בחמש" לצד העיתונאית נטשה מוזגוביה. בשנת 2007 הגיש לצדה של העיתונאית סיון רהב-מאיר, את תוכנית הבוקר של הזכיינית קשת – "יום חדש".
בשנים 2008-2003 הגיש את מהדורת החדשות של הערוץ במוצאי שבת - "חדשות סוף השבוע". בשנת 2008 הצטרף ליונית לוי בהגשת מהדורת החדשות המרכזית של חדשות 2 ומאותה עת ואילך השניים חולקים ביניהם את ימי השבוע בהגשת המהדורה. בשנת 2012 מונה כמחליפו של יאיר לפיד בהגשת מהדורת החדשות והמגזין של חדשות 2 המשודרת ביום שישי - "אולפן שישי". הגשת תוכנית האקטואליה המובילה של חדשות 2 חיזקה את מעמדו של קושמרו כאחד המובילים מבין מגישי החדשות והאקטואליה בישראל.
לצד עבודתו כמגיש חדשות ואקטואליה, נוהג קושמרו מעת לעת לערוך כתבות שטח מגזיניות (לרוב במסגרת "אולפן שישי"), בנושאים שונים: ספורט מוטורי, צבא ועוד.
יצר מספר סרטים דוקומנטריים אשר שודרו במסגרת שידורי קשת בערוץ 2: "אני מצהיר" (2013) אשר עסק בגדוד הנח"ל החרדי, "שתי מדינות, עם אחד" (2015), "מדינת תל אביב" (2015) שניהם התמקדו בפערים בין מגזרים שונים בחברה הישראלית, "מזג האוויר השתגע" (2015) בו עסק בתופעת ההתחממות הגלובלית.
קושמרו ידוע באהבתו לאופנועים וספורט מוטורי ככלל, משמש ככתב האופנועים של העיתון ידיעות אחרונות וכן נוהג לפרסם טורים וכתבות בעניין זה במגזיני רכב.

- תאריך עידכון: 05/10/2021 16:36:34
שתף:
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il