X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /   אישים

קלוגהפט משה

Klughaft Moshe
משה קלוגהפט [צילום: אתר Klughaft.com]
 
תאריך לידה: 8/6/1980
ארץ לידה: ישראל
אזרחות: ישראלית
מצב משפחתי: נשוי+2
השכלה:  תואר ראשון
שפות: אנגלית, עברית
תואר/מקצוע: יועץ
תפקיד/עיסוק: יועץ
טלפון: --
פקס: --
דוא"ל: edk.media@gmail.com
אתר: klughaft.com/
כתובת: -- 
-- 

משה קלוגהפט, (נולד: 8 ביוני 1980). יועץ אסטרטגי, תסריטאי ופזמונאי.
פרטים אישיים
נשוי לשרון, אדריכלית במקצועה. לזוג שני ילדים.
מידע אישי כללי
נולד בעיר בת ים. בנם השלישי של חיה ומאיר קלוגהפט, אשר ניהלו אורח חיים דתי-לאומי. את פרנסת המשפחה מצא אביו כיבואן צעצועים. בהיותו נער, אחד מאחיו מצא את מותו במהלך חופשה משירותו הצבאי.
לאחר שהשתחרר משירותו הצבאי למד פרסום ורעיונאות (קופירייטינג) במסגרת מקצועית וכן החל בלימודים אקדמיים באוניברסיטת בר-אילן. בזמן הלימודים החל בפעילות עסקית יזמית והקים מכון הכנה לבר מצווה שפנה לציבור החילוני וכן אתר במרשתת לתצרפים.
פרטי השכלה
בעל תואר ראשון במדעי המדינה ובתקשורת מאוניברסיטת בר-אילן.
ניסיון בעבודה
את פעילותו בתחום התקשורת החל כדובר התאחדות הסטודנטים הארצית, תפקיד אותו מילא בשנים 2006-2005. במקביל החל לעסוק בייעוץ תקשורתי בזירה הפוליטית ושימש כיועץ התקשורת של פנינה רוזנבלום, בהתמודדותה בבחירות המקדימות במפלגת הליכוד. ב-2006 החל לשמש כיועץ תקשורת בכנסת, בין היתר שימש כיועצם של חברי הכנסת רונית תירוש וישראל חסון. כמו כן שימש כדובר ועדת הכלכלה של הכנסת.
לצד עבודתו בכנסת היה מעורב בשורה ארוכה של קמפיינים בזירה הפוליטית והציבורית, בהם: מאבק המשפחות השכולות שאיבדו את יקיריהן במלחמת לבנון השנייה, מאבק המילואימניקים שהשתתפו במלחמת לבנון השנייה, קמפיין לביטול מס הבצורת, קמפיין של תנועת "אם תרצו" נגד הקרן החדשה לישראל שכלל התקפה אישית בוטה נגד נשיאת הקרן דאז – נעמי חזן, קמפיין של "הפורום למען ארץ ישראל" נגד יישום המלצות ועדת ששינסקי להעלאת תשלומי התמלוגים למדינה על שימוש במשאבי טבע ועוד.
מלבד פעילותו בזירה הפוליטית שימש כיועץ אסטרטגי עבור לקוחות וחברות מסחריות, בין היתר במסגרת חברה שהקים עם היועץ האסטרטגי רונן צור (השותפות בין השניים פורקה ב-2012).
ב-2010 החל לשמש כיועץ אסטרטגי עבור מועצת יש"ע (באותה עת שימש נפתלי בנט כמנכ"ל המועצה). ב-2012 שימש כמנהל קמפיין הבחירות של בנט לראשות מפלגת המפד"ל. בעקבות נצחונו של בנט בהתמודדות, שימש קלוגהפט כמנהל קמפיין מפלגת "הבית היהודי" בבחירות לכנסת ה-19 (2013). ההישג שרשמה "הבית היהודי" בבחירות לכנסת ה-19- 12 מושבים - חיזק את מעמדו כאחד היועצים האסטרטגיים הבולטים בישראל, בפרט בקרב גופים המזוהים עם צידה הימני של המפה הפוליטית. שימש כמנהל קמפיין הבחירות של בנט גם בבחירות המקדימות ב"בית היהודי" לקראת הבחירות לכנסת ה-20 וכן ניהל את קמפיין "הבית היהודי" בבחירות לכנסת ה-20 (2015) ושימש כיועץ למפלגה במשא ומתן הקואליציוני לאחר הבחירות.
במהלך כהונתו של בנט כשר החינוך קיבל קלוגהפט לידיו את ניהולם של מספר קמפיינים עתירי תקציב של משרד החינוך בהם: קמפיין להעלאת מספר התלמידים הבוחרים במסלול 5 יחידות במתמטיקה וקמפיין לקידום אליפות הסבר (סייבר) הישראלית.
ב-2015 ניהל את קמפיין "השתולים" של תנועת "אם תרצו", במהלכו הוצגו בעלי תפקידים בארגוני זכויות אדם כמי שפועלים נגד מדינת ישראל ומסכנים את בטחונה. ב-2016 שימש כיועצו האסטרטגי של אראל מרגלית בהתמודדות על ראשות מפלגת העבודה. בהתמודדות סיים מרגלית במקום הרביעי וזמן לא רב לאחר מכן פרש מפעילות פוליטית.
לצד פעילותו בישראל החל בשנים האחרונות לשמש כיועץ אסטרטגי ומנהל קמפיין גם עבור מפלגות ופוליטיקאים בזירה הבינלאומית. ב-2016 שימש כיועץ אסטרטגי בקמפיין שניהלה המפלגה הסוציאל-דמוקרטית בבחירות לפרלמנט ברומניה, כמו כן שימש כיועצו האסטרטגי של קנצלר אוסטריה כריסטיאן קרן והעניק שירותי ייעוץ למפלגה הליברלית של קוסובו ולפוליטיקאים שונים בגרמניה ובאיטליה.
בראשית 2018 ייעץ (ככל הידוע ללא תשלום) לתמר זנדברג, במהלך התמודדותה בבחירות על ראשות מפלגת מרצ. דבר הקשר בין השניים התפרסם רק לאחר זכייתה בבחירות, זאת לאחר שבמהלך הקמפיין הכחישה זנדברג בפני עיתונאים שמועות בעניין זה. חשיפת הקשר עוררה הד ציבורי נרחב והפכה את זנדברג יעד לביקורת קשה מצד ציבור תומכי מרצ, הן בשל הכחשתו לפני כן והן בשל אחריותו של קלוגהפט לקמפיינים בוטים נגד דמויות בולטות בארגוני זכויות אדם בישראל.
מפיק, פזמונאי ותסריטאי
כתב מספר פזמונים, בחלקם בעלי הקשר ציבורי, שזכו לביצוע על ידי אמנים בולטים דוגמת: עמיר בניון וישי לוי. ב-2015 הפיק סרט תיעודי בשם "עולם חדש" בהנחייתו של אביב גפן, אשר עסק בסכנות הטמונות לילדים ובני נוער במרשתת.
נמנה על כותביה של סדרת דרמה בשם "שלטון הצללים", העוסקת במערכת הפוליטית בישראל.

- תאריך עידכון: 05/10/2021 16:18:35
שתף:
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il