משרד "רוני אקרמן יחסי ציבור ותקשורת בע"מ" זכה בפרס "האריה השואג 2004"
לראשונה, נערך השנה טקס פרסי עולם יחסי הציבור הישראלי.
השנה, לראשונה, ניתנה הכרה רשמית לרמה המקצועית הגבוהה אותה מפגין משרדנו מזה 12 שנים.
הפרס ניתן לנו בקטגוריית הרכב והוא ניתן לנו בעבור גיבוש והפעלת אסטרטגית יחסי ציבור להחדרת
ה"טוארג" - רכב השטח היוקרתי של "פולקסוואגן", לישראל.
חבר השופטים, בראשו עמד הפרופסור יעקב הורניק, קבע: "הקמפיין הצטיין בתכנון מוקדם של תהליך
ההחדרה ובמיצוב מוצר מורכב כמותג, שהביא את היקף המכירות לפי ארבעה מהמתוכנן".
אנחנו מאמינים שבעזרת גיבוש אסטרטגיה חכמה והפעלת טקטיקות יעילות, ניתן להביא, לאורך זמן, חשיפה תקשורתית ולהביא לשינוי עמדות או יצירת מיתוג למוצר, חברה או שירות.
חוץ מחברת "פולקסוואגן" נהנות משירותינו חברות נוספות כגון:
"זירוקס ישראל"
"מכון אבני לאומנות ועיצוב"
"קבוצת דגיל" - יבואנית מותגי יוקרה בתחום משקפי שמש, מסגרות אופטיות ועדשות ZEISS.
"חברת צ'מפיון מוטורס" ומותגי: "Audi", "סיאט" ו"פולקסוואגן מסחריות".
"בועז מאירי הפקות בע"מ" - המתמחה בהפקת אירועים מוטוריים ושידור תכניות טלויזיה בנושא הספורט המוטורי.
"אחים חדד" - בית אומנות הכסף - החברה הגדולה בישראל ליצור ושיווק כלי כסף ויודאיקה.
"צ'מפיון ס.כ.ו קאר" - יבואנית מכוניות "סקודה".
"אוטו דיל" - החברה הגדולה בישראל למכירת מכוניות מיד ראשונה.
מסעדות "פיש" ו"פרנצ'סקה", על הטיילת בחוף ראשון לציון.
"E.R.P" - ארז חגי - אימון והדרכה בעסקים.
בקרוב יצטרפו אלינו עוד שלוש חברות מובילות בתחומן בשוק הישראלי - פרטים בקרוב.
אנו גאים מאד על הפרס שניתן לנו ומבטיחים לעבוד קשה עבור כל לקוח, כל הזמן. אנחנו נעשה מאמץ עילאי כדי שבשנה הבאה נזכה ביותר פרסים, ביותר קטגוריות.