X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מבזקים

לרגל חגיגות יום שחרור ירושלים, ״לילה לבן", שיתקיימו הלילה (בין חמישי לשישי), ״כפיר - הרכבת הקלה״ תאריך את שעות הפעילות לטובת ציבור הנוסעים ותפעל לאורך כל שעות הלילה. שירות הרכבות יחזור למתכונתו הרגילה מחר (ו') בשעות הבוקר.

תאריך:  26/05/2022   |   עודכן:  26/05/2022
+מכתבה של מיכאלי לביטון טרפד ניסיון פיוס מצד בנט
00:11 27/05/22  |  עידן יוסף

מכתב ששלחה שרת התחבורה מרב מיכאלי באישון לילה, ערב כינוס ישיבת ועדת הכלכלה האחרונה, שבה התקיים דיון מעקב ברפורמת דרך שווה להאחדת תעריפי התחבורה הציבורית, הביא לביטולה של פגישה שתוכננה להתקיים קודם לישיבה בין היו"ר מיכאל ביטון, מיכאלי ומזכיר הממשלה שלום שלמה.
שלמה מונה לתווך בין הצדדים, בהנחיית ראש הממשלה ששוחח לפני כן עם ביטון וביקש להרגיע את הרוחות. במכתב ששלחה מיכאלי לביטון היא דחתה אחת לאחת את כל דרישותיו לתיקונים ברפורמה, תוך שהיא חוזרת על ההסברים שניתנו לוועדה (אתר JDN).

[צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+מבוי סתום במו"מ בין נהגי האוטובוס למשרד התחבורה
17:40 26/05/22  |  עידן יוסף

ארגון נהגי האוטובוסים וההסתדרות הלאומית קיימו ישיבת משא-ומתן בהשתתפות משרד התחבורה, בניסיון להסדיר את תנאי השכר של נהגי התחבורה הציבורית, לפני שיוחלט האם לקיים שביתה בענף.
לבקשת משרד התחבורה, הועברו לנציגיו הדרישות בכתב, תוך הבהרה שאם עד ליום ב' לא תקבל תשובה סופית להעלאת השכר ושיפור דרמטי של תנאי עבודתם, ישובו לבית הדין לעבודה.
בתום הפגישה הודיעה ההסתדרות הלאומית כי "לפי התנהלות המשא-ומתן נראה שמשרד התחבורה מנסה למשוך זמן ולא באמת מנסה להביא פתרון למען אלפי הנהגים. אנחנו מאוכזבים מהתנהלות הזו שלא משאירה לנו ברירה אלא לחזור לבית הדין ולבקש לצאת לשביתה ענקית שתרעיד את המדינה".

[צילום: ארגון נהגי האוטובוסים, הסתדרות לאומית]
+קו חדש ביבנה יופעל באמצעות מידיבוסים חשמליים
15:54 26/05/22  |  עידן יוסף

מיום ראשון הקרוב (29.5.22) תחל חברת אלקטרה אפיקים בהפעלת קו שירות עירוני חדש. הקו, שמספרו 8 ו-8א', ישמש כקו אורך ויקשר בין שכונות העיר למרכזי הפנאי, התעסוקה והרפואה, ולתחנות הרכבת יבנה-מזרח ויבנה-מערב. מדובר בקו שהיה מתוכנן להיפתח כבר באוקטובר 2021, אך פתיחתו התעכבה.
הקו יופעל באמצעות מידיבוסים חשמליים שקטים, שהותקנה עבורם עמדת טעינה בתחנה המרכזית של יבנה. הוא יפעל בימים א'-ה' בשעות 23:00-07:30 ובימי שישי עד 15:30 בצהריים, בתדירות של 30 דקות.

[צילום: יח"צ]
+פרסום ראשון: יצא מכרז להפעלת אשכול האוטובוסים בשרון
12:38 26/05/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

האשכול להפעלת קווי התחבורה הציבורית בערים כפר סבא, הרצליה, רעננה, הוד השרון ורמת השרון, שמפעילה כיום חברת מטרופולין, אך לא יכלול את ערי המשולש  ▪  קווים חדשים ייפתחו ואחרים יבוטלו  ▪  עלות ההפעלה השנתית 333.6 מיליון שקל

קווי אוטובוס של חברת מטרופולין [צילום: יח"צ מטרופולין]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לילה לבן בירושלים: הרכבת הקלה תפעל כל הלילה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות תחבורה ציבורית
עידן יוסף
האשכול להפעלת קווי התחבורה הציבורית בערים כפר סבא, הרצליה, רעננה, הוד השרון ורמת השרון, שמפעילה כיום חברת מטרופולין, אך לא יכלול את ערי המשולש    קווים חדשים ייפתחו ואחרים יבוטלו    עלות ההפעלה השנתית 333.6 מיליון שקל
יצחק דנון
חברת התחבורה הציבורית טוענת, כי יש להחזיר לה חלק יחסי מדמי הזיכיון לאשכול אונו-אלעד אותו הפסיקה להפעיל בהתאם לזכותה על-פי ההסכם
עידן יוסף
יו"ר ועדת הכלכלה נעל את ישיבת הוועדה בנושא רפורמת תערפי התחבורה הציבורית והודיע: "משרדי התחבורה והחקלאות לא סופרים את הכנסת. מהיום כל דיוני ועדת הכלכלה וועדות המשנה מבוטלים ואני לא אצביע עם הקואליציה, למעט בהצבעות אי-אמון"
עידן יוסף
משרד התחבורה מסרב להיות צד במו"מ בין המפעילים לנהגים, אך בית הדין חייב אותו להיות נוכח מפגישת המו"מ השנייה    המפעילים הבהירו שהעלאת השכר כמבוקש תביא לקריסתם הכלכלית בגלל שיטת המכרזים של משרד התחבורה    העובדים טענו שהם נופלים בין הכסאות בין המדינה למפעילים
עידן יוסף
בסקר שלמעשה ממחזר שאלות מסקרים קודמים שערך משרד התחבורה ומשרד מבקר המדינה הוכנסו במובלע שלוש שאלות על תחבורה ציבורית בכל ימות השבוע    התנועה למדינה יהודית: זה סקר-סרק פוליטי ומנוגד לחוק, ונדרוש מהיועמ"ש לבטלו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il