X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
גלי חום קיצוניים צפויים לנו הקיץ הכלכלה העולמית רוגשת ומתרגשת המפות לא משקרות - ממשלת נתניהו זוכה לתמיכה רחבה בקרב הציבור תחזית הכוכבים לשבוע 16.7.10-9.7.10
▪  ▪  ▪

היום, ה-9.7.10, נסו לא להגזים בכל הנוגע למערכות יחסים. הוונוס במולות לנפטון מביאה לדרמה, או לאידיאליזציה של בן-זוג שאינו מושג. אם בת או בן הזוג שלכם מתנדנדים, או חוככים בדעתם, התחשבו בהם, המצב מעורפל, אך הימים הבאים ישנו את "מזג האוויר".
ביום ראשון צפוי ליקוי חמה. הליקוי עצמו יהיה בצמידות לאסטרואיד יונו, במזל סרטן, לכן בני מזל סרטן שיש להם כוכבים במעלה ה-19, יחוו את ענייני המשפחה בחריפות. המתחים עלולים לעלות על המדוכה וישפיעו במהלך כמה חודשים. אינדיבידואלים שיש להם כוכב במעלה זו, גם יושפעו במהלך החודשים הבאים.
המתח צפוי גם בנושאים פוליטיים ועסקיים, האופי האמוציונאלי של האירועים מתחזק מאוד בימים אלה, גם בימים שלפני הליקוי, וכך היינו עדים להתפרצות של שר התשתיות, בנימין (פואד) בן-אליעזר, על יועץ התקשורת של ברק, או הסיטואציה בה עמיר פרץ התבטא בישירות מול שר האוצר וחבריו לסיעה בלעג, כשהצעת החוק שלו לא התקבלה. הסגנון הרגשי לא בהכרח מועיל. כוכב מארס במזל בתולה פרגמאטי מאוד, ועוזר למקד את האנרגיה לכיוונים מעשיים יותר.
בבודהיזם מתייחסים לליקוי חמה כאל תזכורת בוטה, שהנה הגיע הזמן לנכש את העשבים השוטים בגינה שלנו, כלומר לצמצם או להתפטר מקיבעונות שליליים באופי, או מתגובות אינסטינקטיביות וחסרות טאקט, שכאילו אין לנו שליטה עליהן כלפי הסובבים אותנו.
יש חשיבות לצורך להתגבר על מהמורות בחיים, בלי לשקוע בביצה או ברפש אישי, חברתי או סביבתי. אבל הניסיון להתרכך ולהתבטא בסגנון אמוציונאלי לאלה היקרים לנו, לא תמיד הוא זה שמועיל לנו להגיע למטרה. הליקוי במזל סרטן יביא כותרות על נשים שמתחזקות ומגיעות בדילוג קל למרכז הבמה (לאחרונה ראש ממשלה באוסטרליה, שהתחלף כך פתאום ואת מקומו ירשה ג'וליה גילארד).
בתאריך 12.7 רצוי לרתום מאמצים מנטאליים שהיו בשבוע שעבר ולנסות ליישם אותם. זה הזמן לבחון את הרעיונות ולבנות את הכלים החדשים בתזמורת האישית. חדשנות יכולה לעזור לעבודה יחד עם שימוש בכלים לא קונבנציונאליים. זו תקופה טובה להתחיל ארגון או חברה חדשה.
הימים סביב התאריך 18.7 קשים יותר, האנרגיה השלילית גורמת לחסימה רגשית, כך שיהיה נכון יותר להתבטא בסביבה הקרובה והבטוחה. אלה ימים טובים להתמסר לפעילות שתשחרר את המתחים, כמו לספורט או לעיסוי או סתם לשבת מול הים עם ספר מעניין. גם להתייעץ עם איש מקצוע בתחום זה רעיון מבורך.
תחזית מזג האוויר: הקיץ הזה בהשפעת הכוכבים יביא גלי חום קיצוניים בכל חלקי כדור הארץ. בתקופה שתחל בתאריך 23.7 עד אמצע אוגוסט, מזג האוויר יהיה יותר קיצוני. במקומות מועדים לתופעות כמו הוריקנים, שיטפונות, טורנדו ורוחות במועדים האלה, צפויים נזקים קשים.

אצלנו

מפלגת העבודה רועשת וגועשת בימים האחרונים. הכוכבים מעידים שלעת עתה הם נשארים ביחד, למרות חוסר שביעות רצון בימים האלה, אלא שהכוכבים על ציר 4-10 שומרים בינתיים על הבועה בה הם נמצאים. יש יציבות שנשמרת על-ידי גבולות ההתנהגות, הנובעים מההיכרות זה של זה. חודש ספטמבר רגיש יותר, מלווה בחוסר-ודאות ובהרבה דיסאינפורמציה. עם הכוכבים על הציר 4-10 הם ממשיכים בינתיים מתוך מחשבה שהמפלגה שותפה לשמירת האינטרסים של המדינה ולכן הם ביחד. הכוכבים על ציר 6-12 בהורוסקופ ממשיכים לרמוז שיש שם מציאות בעייתית מאחורי הקלעים.
במפה המשותפת של ממשלת נתניהו ומדינת ישראל, נמצאים הכוכבים על ציר 4-10 וגם על ציר 5-11 ובהמשך גם מצטרף 3-9 - מה שמצביע על יציבות. עד ספטמבר יהיו סימני שאלה, גם הסאטורן מצטרף אז לציר 1-7, מצביע על קושי, בעיה שאי-אפשר לפתור אותה, אבל בהמשך שיתוף הפעולה ממשיך.
המפה המקודמת של הממשלה עם מדינת ישראל, מעידה על תמיכה רחבה שמקבלת הממשלה הזו מהאזרחים.
החשיפה של "בנק המטרות" של החיזבאללה, החזירה אותי להורוסקופ של הצבעה באו"ם 1701, שעליו הייתה גאוותה של ציפי לבני, שרת החוץ בממשלת אולמרט. כוכב נפטון על האופק, במולות לשמש בצמידות לסאטורן וכוכב יופיטר בריבוע לנפטון ולסאטורן, וכבר אז - בתוכנית הרדיו "לילה חי מאוד" ברשת ב' אמרתי, שההסכם הזה אינו שווה את הנייר שהוא כתוב עליו, בועת אוויר שתתפוגג באוויר. הפער בין הרצוי והמצוי מופיע בהורוסקופ הזה.
"אין לך לב שהפחד והתקווה אינם שוכנים בו יחד" [וובנארג].

השבוע...

9.7 נוח היום לזכות ב"תחרות". כל אחד יש לו את המתח האישי, שכותרתו הישגים. היום זה יהיה היום. לא צריך להיכנס למרתון, הקצב בו אתם בוחרים לא צריך להסתיים כשאתם מחפשים אוויר לנשימה. הפזיזות אף פעם לא הועילה. אין התאמה בין ההיגיון והרגש היום. לכן אתם עלולים לחזור על עצמכם, ולומר את הדברים פעם בגוונים רגשניים וכעבור שעה בתקיפות ובהיגיון. נסו לא לחזור על עצמכם. מה שחשוב, אימרו פעם אחת ודי. שינוי כיוון או דרך לא נכון היום.
10.7 יום נוח לבטא את רגשותיכם, בלי לחפש מילים. האנטנות האינטואיטיביות גבוהות במיוחד במהלך היום ואפשר לקבל פרספקטיבה טובה. פרויקטים המשלבים אינסטינקט ודמיון מוצלחים יותר, תנו לתחושות הבטן להנחות אתכם. תוכניות הקשורות למשפחה קורמות עור וגידים, אתם רואים עין בעין את המטרות ומוציאים אותן לפועל, בהדדיות.
11.7 ענייני המשפחה רגישים יותר היום. אתם מתלבטים בין אידיאל ובין אשליות, ומערכת היחסים מתוחה יותר, קחו מרחק כדי למנוע מריבות. העתיד חיובי ומאיר פנים, יש מקום לביטחון הדדי, שמירה על אופטימיות לצד יצירתיות. יש לכם תוכניות שזה הזמן להוציאן לפועל, אך נסו לשמור על סבלנות, להקשיב זה לזה. מה שתתחילו היום יהיה עם מגע אישי, הדורש גם פרטיות. שימרו את מחשבותיכם לעצמכם, עד שהאווירה תהיה רגועה יותר.
12.7 הרגשות במהלך הבוקר מתנדנדים בין הדאגה לביטחון, לבין חוסר אמון, והבית הוא המקום בו אתם חשים בטוח. הירח בטל משעה 14:40 עד שעה 15:54, והמשך היום מביא מצב-רוח טוב משולב בשמחה. יש נטייה להתרגשות, רצון להתחדש ולצאת מהשגרה. היום מתאים לעסקות מהירות וחכמות, החשיבה המהירה עוזרת לבטא את התחושות והרגשות במילים ואין מקום לעקשנות.
13.7 אתם מרגישים שאתם משיגים מה שאתם רוצים, גם אם בדרך אתם צריכים להתפשר פה ושם, תוכלו לצמצם חוסר הסכמה או קונפליקטים על הסגנון ולפעול בשיתוף פעולה. מיצאו זמן בשעות ערב לעשות משהו נחמד לאהוב/ה. אולי תכינו ארוחת-ערב רומנטית? המאמץ ישתלם.
14.7 אתם צועדים על הקרקע, בוחנים את הנתונים בדרך ריאלית ומקבלים אחריות, אחרי שבדקתם כמה פעמים את הנתונים. הירח בטל משעה 13:21 עד שעה 16:15. היזהרו בצעדים שאתם עושים, יש נטייה לשלומיאליות, להיתקל במכשול פיזי, להיפגע, מכיוון שהראש שלכם בעננים. בהמשך היום האיזון האישי חוזר - יום נפלא להתחלות חדשות, אתם פועלים בהדדיות ובשיתופי פעולה העוזרים למנף את התוכנית שלכם.
15.7 אתם יכולים להסביר את עצמכם בפרטי פרטים היום, כך שהסובבים מבינים אתכם ותומכים בבחירות שלכם. התמקדו בעבודה ואל תגזימו לשום כיוון, חפשו את שביל הזהב בכל התוכניות היום. אומנם יש חוסר מנוחה, אך נסו לתת לעצמכם לזרום ותופתעו מההתפתחויות הנחמדות.
16.7 האמוציות היום כובשות כל חלקה פנויה בחייכם. אפשר גם שתיתקלו בקרירות מצד חבר קרוב, אך אינכם צריכים להיות מופתעים, אנשים לוקחים את עצמם ברצינות רבה מדי, אל תהיו כמותם ואל תגלשו למצבי-רוח עגמומיים. הירח בטל משעה 16:37 עד שעה 17:24. יש נטייה להיכנס למאבקי כוח או להתבטא בשתלטנות בתוך מערכות יחסים, התקשורת אינה זורמת, חוסר הבנה הדדי מעורר אי-שקט או התנגדות וביקורת. נסו להיות רגועים ולהקשיב יותר בסבלנות, ותופתעו איך כל הקוצים נעלמים.

כלכלה ושווקים

אנחנו ממשיכים להיות עדים לתנודתיות בשווקים. יש תגובות של פחד, או פאניקה, או שעדיין לא מבינים את המציאות הכלכלית החדשה מאז 2008.
כוכב אורנוס הוא חזק והחוקים לא עובדים כשהוא בשטח. למעשה, צריך ללמוד לשחק במשחק חדש שחוקיו אינם קיימים במציאות הכלכלית וגם הפוליטית.
אורנוס נעצר ושינה מגמה ליום אחד ושוב יצר גל חדש; ושוב צפויים המשקיעים לחוסר יציבות, בעיקר כשביום ראשון יהיה ליקוי חמה.
למעשה, אנחנו בפרלוד לקטע המוסיקלי, המתרגש ומגיע עם המבנה של הריבוע הגדול במזלות היוזמה, בין התאריכים 23.7 עד 10.8.
מסוף חודש יולי עד אמצע חודש ספטמבר, הבנקים המרכזיים יהיו מאותגרים וגם כמה ממשלות, שאולי יוצאות עם הודעות שהכותרות שלהן היא עוד ספין, אבל למעשה התכנים מעורפלים. סימני השאלה מתעוררים גם בגלל חוסר האמון במערכות הכלכליות ברחבי העולם. המציאות של החודשים האחרונים מעידה שכל הבטחה היא קצרת-טווח. לאחרונה אנו שומעים על כמה מדינות שקיבלו, או נמצאות בתהליך של קבלת רפורמות כלכליות, שישפיעו על התייצבות המדינות, אבל הפערים בין הציפיות והמציאות הם עצומים.
דוגמה טובה היא המדיניות של אובמה, שהחלה לפני כ-13 חודשים ומלבד הרבה כסף ש"נשפך" לשווקים והגדיל את הגירעון הכלכלי שם - אין התפתחות בעסקים הקטנים, אין רצון להעסיק עובדים, ובימים האחרונים עלה סימן שאלה בנוגע ל"אמת בפרסום". האם המספרים שפורסמו שם לאחרונה על אחוזי האבטלה נכונים? האם לא מחקו שם כמה ספרות, כדי לא לייאש את האוכלוסיה?
מערך הכוכבים למפת ארה"ב מחריף את הוויכוחים שם על התהליכים הכלכליים. ריבוע ה-T הגדול, לכוכב ונוס בהורוסקופ שם, מזכיר את הנפילה החופשית שהייתה שם לפני שנתיים.
ליקוי החמה הנוכחי, בתאריך 11.7, אינו מקל על אובמה, עם האורנוס שנעצר בדיוק על יונו, האחריות החברתית שלו תהיה תחת מיקרוסקופ.
באירופה, אחרי יוון, גם ספרד מתמודדת עם 20% אבטלה! הממשלה מנסה לצמצם את ההוצאות, להיות יותר צנועה וזה עם מאבק לרפורמה כלכלית, אולם האזרחים לא מוכנים לנטל החדש ומוחים בשביתות, ומאיימים שם בשביתה כללית בתאריך 29.9.10. ליקוי החמה במעלה ה-19 במזל סרטן נמצא כמעט על השמש המקודמת בהורוסקופ של ספרד וגם המארס במנעד עם האורנוס, כך שהאלמנטים האלה מצביעים על אי-שקט חברתי, המאתגר את הממשל שם. קיים לחץ לחפש דרכים לאיזון כלכלי ובין השאר, גם אצלם יש רצון לדחות את גיל הפרישה כמו ביוון ובאנגליה. הצעה שהאזרחים לא מוכנים לעכל.

תאריך:  09/07/2010   |   עודכן:  09/07/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד אביגדור ליבוביץ, עו"ד ורו"ח שניר שער
רשלנות בעריכת צוואות מצד העורך ביחס להורשת הנחלה החקלאית, וכן מצד המצווה, היא תופעה נפוצה    כיצד ניתן להתגבר על הבעיה
עקיבה לם
חיילי צה"ל מנועים מללכת למצעד החופש למען גלעד שליט. לא מדובר כאן בסתימת פיות כי אם בסופו של תהליך שהחל לפני 5 שנים
נרי אבנרי
הם בטוחים שהמדינה שלהם ושהימין על מצביעיו ומנהיגיו בלתי לגיטימי    איך תיאר אמנון דנקנר את המהפך ב-77'? "הייתה תחושה שהברברים פרצו את החומות של בית המקדש". מסתבר שדבר לא השתנה מאז...
ציפי לידר
מטות-מסעי - הפרשה המסכמת בראי החומש כולו    על המנהיגות וכוח הדיבור, ומה שביניהם    הוצאת דיבה בגירסת החומש    מדוע היכה משה על סלע?    על אחריות קולקטיבית של המנהיג והפרט
איתן קלינסקי
ההתעמרות בסרכיס, באלחמדאן ובדאר אלחנון    מאמר שני בסדרה על ישובים בלתי מוכרים שתושביהם סובלים משך שנים רבות מספור
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il