X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מקורות
מחלקת המחקר של FXCM מזכירה כי ביומיים הקרובים יפרסמו כמה מהחברות הגדולות בארה"ב את נתוניהן הכספיים, והדבר עשוי לשנות את התמונה הכוללת על עונת הרווחים
▪  ▪  ▪
תודיע הערב על רווחיה. גוגל [צילום: AP]

עונת דוחות הרווח נפתחה ברגל ימין ודוחות הרווח הטובים מובילים לעליות שערים רצופות ומסייעות למשקיעים לשכוח (או להדחיק) מעט את משבר החוב של אירופה ויתר הבעיות המאיימות על כלכלת העולם ושוקי המניות. ביומיים הקרובים צפויים כמה מהתאגידים הבינלאומיים המובילים בעולם לפרסם את תוצאות הרווח, והדבר עשוי להטות את הסנטימנט בשווקים.
גוגל (15 ביולי), צפי רווח למנייה לרבעון 2: 6.55$ רווח למנייה אשתקד: 5.36$
האנליסטים צופים כי ענקית החיפוש תציג היום רווח של 6.55$ למנייה. ברבעון הקודם דיווחה על רווח של 6.76$ למנייה, אולם מחיר המנייה צנח בחדות זמן קצר לאחר ההכרזה. מחיר המנייה של גוגל צנח בשיעור של כמעט 30% לעומת מחירה בתקופה המקבילה אשתקד, וירידת הערך עשויה לצבור תאוצה בחודשים הקרובים. רבים מהמשקיעים חוששים שהסכסוך של גוגל עם הרשויות בסין בנוגע לצנזורה הממשלתית יתבטאו בירידה משמעותית ברווחים במחצית השנייה של 2010. המתחרה העיקרית של החברה בסין, באיידו, רשמה עלייה של 65% בערך המנייה מאז תחילת 2010 בלבד, והיא ללא ספק מכרסמת בבכורה של גוגל בטווח הארוך. גם מתחרותיה המסורתיות יותר, יאהו ומיקרוסופט, נוגסים בנתח השוק שלה. נתח השוק של גוגל בארצות ירד ל-62.6% ביוני לעומת נתח של 63.7% במאי. יאהו, לעומת זאת, הגדילה את נתח השוק שלה בחודש שעבר ל-18.9%, לעומת נתח של 18.3% בחודש מאי. גם בינג, מנוע החיפוש של מיקרוסופט המזנב מאחור, מגדיל בהתמדה את נתח השוק שלו, על חשבון גוגל. בהתמדה בשנה מאז השקתו. בחודש הראשון להשקתו, יוני 2009, היה נתח השוק של בינג 8.4%.
בנק אוף אמריקה (16 ביולי), צפי רווח למניה לרבעון 2: 0.20$, רווח למנייה אשתקד: 0.33$
דוחות הרווח שיציג הבנק לא צפויים לשחזר את הדוחות החיוביים של 2009. התנאים הרעועים בשוקי ההון בעקבות משבר החוב באירופה ללא ספק פגעו בהכנסות ממסחר, וגם היקף ההלוואות נותר נמוך בעקבות הסנטימנט הירוד בקרב הצרכנים. במהלך הרבעון האחרון, ערך מניית הבנק ירד בשיעור של למעלה מ-20% וזאת על-רקע החששות של המשקיעים מיכולת הפירעון של הבנקים באירופה. כמו-כן, הרפורמה שמוביל ברק אובמה להידוק הרגולציה במערכת הפיננסית מעוררת חששות לפגיעה ברווחיות העתידית. העלאת דרישות ההון מהבנק עשויה לפגוע ברווחיות העתידית של הבנק, אולם הדבר לא צפוי להשתקף בנתונים של הרבעון השני.
סיטיגרופ (16 ביולי), צפי רווח למנייה לרבעון 2: 0.05$, רווח למנייה אשתקד: 0.49$
האנליסטים מעריכים כי הענקית הפיננסית סיטיגרופ רווח רבעוני נמוך יותר בהשוואה לנתונים אשתקד, וזאת למרות שברבעון הראשון של השנה הציג הבנק את הרווח הנקי הגבוה ביותר מאז 2007. אחדים מהאנליסטים הורידו בימים האחרונים את תחזית הרווח עבור הבנק, וזאת בעקבות החשש שקיים עדיין שיעור גבוה של נכסים חדלי פירעון בספרי החשבונות של הבנק. בנוסף לכך, הירידה בהכנסות ממסחר וההרעה בתנאי האשראי בשוק גבו מחיר מהכנסות של הבנק. ולסיום, ב-4 מתוך 7 דוחות הרווח האחרונים שפרסם הבנק, הנתונים בפועל היו נמוכים מהתחזיות המוקדמות.
ג'נרל אלקטריק (16 ביולי) צפי רווח למניה לרבעון 2: 0.27$, רווח למנייה אשתקד: 0.26$
בהיותה אחת מחברות הבלו-צ'יפ הבולטות ביותר בעולם, פרסום דוח הרווח של ג'נרל אלקטריק לרבעון ה-2 יזכה לתהודה רחבה בקרב הפעילים בשוק. האנליסטים מעריכים כי הרווח למנייה יסתכם ב-0.27$, סנט בודד מעל נתוני הרבעון השני 2009. ביצועי חברת הענק מהווים פעמים אומדן המשקף את חוסנה של כלכלת העולם כולה. בעקבות כך, החששות מפני נפילה מחודשת למיתון פגעו קשות בערך המנייה בחודשים האחרונים. הפרסום תוזמן לפני פתיחת המסחר בניו-יורק מחר וללא ספק שתוצאות החברה ישפיעו על מגמת המסחר.

תאריך:  15/07/2010   |   עודכן:  15/07/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
סרגיי וסצו'נוק
ברה הציגה הכנסות של כ-10.8 מיליארד דולר עם רווח נקי של 51 סנט למניה, מעל תחזיות הקונצנזוס של 10.25 מיליארד דולר ו-43 סנט למניה    עיקר ההפתעה הגיעה מכיוון שיעורי הרווח הגולמי, שקפצו לרמה יוצאת דופן של 67.1%, וזאת לעומת הרף העליון של תחזית החברה שכיוונה לטווח של 62%-66%    אופנהיימר: "פתחנו את העונה ברגל ימין"
משרד התמ"ת
ירון פרידמן
מחלקת המחקר של בנק הפועלים פרסמה עידכון מיוחד בעקבות רכישת אלבאו ב-1.3 מיליארד דולר ע"י מכתשים אגן    ההמלצה: תשואת יתר עם מחיר יעד של 16 ש"ח - כ-16% מעל המחיר הנוכחי
עידן יוסף
כלכלני BdiCoface : לראשונה בישראל - מעל 20,000 רואי חשבון - הריכוזיות בתחום עולה משמעותית    במקום הראשון בדירוג: ארנסט אנד יאנג ישראל - קוסט פורר גבאי את קסירר
טל שיריזלי
בית ההשקעות משיק את הסיקור להמלצת קניה ובמחיר יעד של 93 ש"ח - פער של כ-78%    החברה מעריכה כי דור אלון תהנה מצמיחה ושיפור בתוצאות הפעילות העסקית של החברה בשנים הבאות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il