X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
קומו, רשעים שכמותכם, והתוודו שידכם הייתה במעל הזה. חיזרו בכם אם נותר בכם בדל של כבוד עצמי, קורטוב של הגינות ויושר, וּזנבה של מקצועיות עיתונאית. הטוב ביותר הוא אם תמשכו ידכם מכל אשר אתם עוסקים בו, ולכו להסתתר במקומות מסתור מפני בושת הפנים שחוצפתכם הניבה לכם. עכשיו גם אתם חייבים להודות באיוולתכם ובעיקר ברישעותכם הנבזית
▪  ▪  ▪
גדעון לוי. חייבים תודה לגולדסטון? [צילום: פלאש 90]

נוּ טוֹף, כבוד השופט ריצ'ארד גולדסטון היכה על חטא הדוח שיצא מתחת ידו, חזר בו ממסקנותיו ואפילו האשים את הוועדה לזכויות אדם באו"ם כוועדה מוּטָה נגד ישראל. כל מה שאמרנו וכתבנו וזעקנו ומחינו בזמן אמת וללא הועיל. בימות התקשורת הישראלית שהודרנו מהן גברו על הקולות שלנו ויצרו אוירה מעוותת, שקרית, בלתי מוסרית ועוכרת ישראל. "אנחנו יודעים הרבה יותר היום לגבי מה שקרה במלחמה בעזה מאשר שידענו שכאשר כתבתי את הדוח עבור המועצה לזכויות אדם", כתב השופט גולדסטון, "אם הייתי יודע אז מה שאני יודע היום, דוח גולדסטון היה מסמך שונה". (הארץ, 2.4.2011)
אין לך דבר טהור ומזוכך יותר מאשר מתן ביטוי חד ונוקב של הכרה בחטא, טעות ושגיאה. נראה שבכל זאת מצפונו היהודי נְקָפוֹ ולא נתן לו מנוח. אין אדם קם בבוקר חורפי ככה סתם וכותב טור דעה ב"וואשינגטון פוסט" - היו לו בוודאי התלבטויות קשות בטרם החליט לתקוף את עצמו ולהתנצל בפומבי. עכשיו, יש לשער, הוקל לנפשו. זהו אומנם תיקון מזערי ביחס לנזק העצום לישראל שהוא חולל, אבל אין מזכירין לחוטא שחזר בתשובה את מעשיו הראשונים. נודה לו אפוא, נכבד ונברך את החלטתו האמיצה להתייצב בגלוי נגד מסקנותיו ונניח לו.
אבל הצהרה כזאת מפי הגבורה ממש מחייבת את כל אלה שהעלו על נס את מסקנותיו המעוותות, ללכת בעקבותיו. כל אלה שנסמכו על הדוח ותקפו את ישראל על סמך הדברים הכלולים בו חייבים לקום ולהתנער מדבריהם הם. הבסיס נשמט וכל הרעוע שנבנה עליו ראוי לו להתמוטט. הנה מעט מן הדברים:
ישראל חייבת תודה לשופט ריצ'רד גולדסטון ולדוח החשוב של ועדתו. אחרי מנת הרפש האוטומטית שהוטחה בו לשווא מתחוור לישראל פתאום, שכדאי לה לחקור סוף סוף את אירועי "עופרת יצוקה". למה? מה קרה? האדמה מתחילה לרעוד תחת רגלי כמה מדינאים וקצינים ישראלים, באופן אישי. (גדעון לוי, הארץ, 1.10.2009)
כפי שצריך להודות לגולדסטון על שניסח את הקוד האתי הבא של צה"ל, אם נודה בכך ואם לא, כך צריך להודות לקרן החדשה על מה שהיא עושה לביצור הדמוקרטיה. (גדעון לוי, הארץ, 7.2.2010)
בתחרות על "של מי יותר גדול" ידו של פרס תהיה לבטח על התחתונה, מאוד על התחתונה. התגוללות על חוש הצדק ועל מידת ההבנה במשפט של שופט לשעבר בבית המשפט החוקתי של דרום אפריקה, ראש המכון לזכויות האדם במדינתו, התובע הראשי בבית הדין הפלילי הבינלאומי ליוגוסלוויה ולרואנדה, חבר ועדת הבדיקה לפעילות הנאצים בארגנטינה וועדת הבדיקה לקוסובו - התגוללות כזאת מצד מי שמעולם, אבל מעולם, לא פצה את פיו נגד הפרות זכויות האדם בארצו - רושמת שיא חדש של חוצפה ישראלית. עוד שיא עלוב שכזה: הנשיא קורא לחקור את גולדסטון. (גדעון לוי, הארץ, 15.11.2009)
ככל שיחלוף הזמן, ההיבט המשפטי יידחק הצדה והממד המוסרי של ד"וח גולדסטון הוא שייחרט בתודעה, אצלנו ובעולם. (זאב שטרנהל, הארץ, 30.10.2009)
דוח גולדסטון הוא תצלום אכזרי ומדויק של ישראל המצורעת בעיני גולדסטון "האנטישמי", אבל גם בעיני ידידיה הטובים בעולם המתקשים להגן עליה עוד. (אלדד יניב, הארץ, 19.10.2009)
החשיבות היא בעובדה שממצאי ועדת גולדסטון תואמים את מה שיודע כל מי שלא סירב לראות ולשמוע את העדויות - חלקן בזמן אמת. כדי להתגונן מפני העובדות המצטברות ואמינות העדויות, ישראל תוקפת. "בצלם", "שוברים שתיקה", הוועד הציבורי נגד עינויים, אמנסטי, Human Rights Watch, הכתבות שפורסמו בהארץ ובתקשורת הבינלאומית - בעיני הישראלים, במקרה הטוב כולם נפלו בפח של הפלשתינים השקרנים או בפח התמימות יפת הנפש שלהם עצמם. במקרה הרע, הם נתפסים כשותפים למזימה ולדעות הקדומות נגד ישראל. (עמירה הס, הארץ, 17.9.2009)
קומו, רשעים שכמותכם, והתוודו שידכם הייתה במעל הזה. חיזרו בכם אם נותר בכם בדל של כבוד עצמי, קורטוב של הגינות ויושר, וּזנבה של מקצועיות עיתונאית. הטוב ביותר הוא אם תמשכו ידכם מכל אשר אתם עוסקים בו, ולכו להסתתר במקומות מסתור מפני בושת הפנים שחוצפתכם הניבה לכם. עכשיו גם אתם חייבים להודות באיוולתכם ובעיקר ברישעותכם הנבזית. רבים בתוכנו יודעים זאת מזמן. תתביישו לכם!

תאריך:  07/04/2011   |   עודכן:  07/04/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עכשיו תורכם!
תגובות  [ 16 ] מוצגות  [ 16 ]  כתוב תגובה 
1
מורשת רבין זה גידול סרטני בעם. ל"ת
הריקבון פושה בכל.  |  7/04/11 15:41
 
- בצל עצים גבוהים לא צומח דשא
Twentysix  |  8/04/11 01:40
2
ישר ולעניין!!! ל"ת
א-ר  |  7/04/11 16:03
3
דודנו הדומה לקנאינו.
בדיבורכם  |  7/04/11 18:06
4
מי זה גדעון לוי? שינוח בשלום.
פועה  |  7/04/11 18:21
 
- והוסיף: מה בין "הטרפה לנבלה"
פועה  |  8/04/11 11:30
5
כפי שכבר כתבתי, על משל 007..
אליק א.  |  7/04/11 19:36
6
נכון וחזק לעניין!! ל"ת
אמיר2008  |  8/04/11 01:12
7
שהעמלק-"היהודי"-יתנצל?הצחקת או
קורןנאוה טבריה  |  8/04/11 06:42
8
ציסטא ,יעני פרונקל.
פובלי  |  8/04/11 10:11
9
"מודה ועוזב ירוחם." אך לא זה
פלא יועץ  |  8/04/11 11:44
10
הם חסרי חוליות. איך יקומו ? ל"ת
אמיר ש.  |  8/04/11 11:52
11
פועה
מהפך 77  |  8/04/11 16:18
 
- נבחרו ,מדליקי משואה,פוליטים
בדיבורך  |  8/04/11 21:22
 
- ראיה בשחור לבן זאת נכות.
פועה  |  9/04/11 19:48
12
אופס, טעות, טעינו, טועים...
הניה  |  8/04/11 19:46
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דניאל גיגי
העיתונות בארץ הופכת בצדק לפחות ופחות אמינה בעיני הציבור, מאחר שהיא נשלטת על-ידי אינטרסים שונים שקובעים את התכנים והמידע שמועברים לקוראים. מקורות המימון של ענף העיתונות השתנו ולכן הנאמנות של העיתון היום היא לא לקוראים שפעם מימנו את העיתון, אלא לבעלי ההון שמממנים את העיתון בצורה עקיפה או ישירה. הציבור חייב לזכור שהעיתונות מוטה, הן מבחינה פוליטית והן מבחינה כלכלית, ושדווקא מקורות מידע קטנים יותר יכולים להעניק מידע מהימן ומקיף יותר
ג'סיקה מונטל
מאמרו של גולדסטון אינו חף מביקורת ולא פוטר את ישראל מכל אחריות לפגיעה העצומה באזרחים בעזה במבצע עופרת יצוקה    עלינו לעסוק באומץ בדרכים להבטיח את מיצוי הדין בגין עוולות העבר, את כיבודו המלא של המשפט ההומניטרי הבינלאומי ואת ההגנה על אזרחים במסגרת כל פעולה צבאית עתידית    מאמרה של מנכ"ל בצלם בוושינגטון פוסט בתגובה לשופט גולדסטון
הרב אליהו קאופמן
השבבניקים החרדים שהשתלטו על התקשורת החרדית - ושחלקם אוחזים בתואר "רב" - אינם רוצים להבין שלתמיכתם ב"יד קשה" בערבים וב"מדיניות ברזל" נגד העולם המערבי - יש גם מחיר: שפיכות דמים
שולמית קיסרי
כל היופי השליו ברימרו, על גדות תעלת למנש באזור העיר הצרפתית הצפונית קאלא, מתברר כשיא האין-שלווה    סערת הגאות והשפל אינה שלווה כלל    בני-תמותה עומדים ומביטים בים, שבא והולך, חוזר ובא, חזק, גאה...
אמוץ אייל
כוחה של התקשורת גדול ועליה להיזהר בו שבעתיים. פרסומים המטעים את הציבור אינם נדירים. גם ההתנצלויות לא מפצות על האבל, כי הנזק כבר נגרם. מאמרו החדש של גולדסטון, שמודה בטעויות הרבות ובחוסר הצדק שהיה בדוח, הוא הרמה להנחתה. על משרד החוץ לנצלו להסברה על חוסר ההוגנות בסיקור וביחס לישראל
רשימות נוספות
גולדסטון: לא אתקן את הדוח  /  איציק וולף
ברק לבאן: על גולדסטון להביע עמדתו בפני האו"ם  /  איציק וולף
אולמרט: בשיחות סגורות הוריתי לשתף פעולה עם האו"ם  /  איציק וולף
לחדש יוזמת חקירת מלשיני השמאל  /  מנחם רהט
ארץ ללא הפסקה  /  ד"ר מרגלית מולנר גויטיין
גולדסטון הגואל  /  ד"ר צ'לו רוזנברג
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il