X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
זה רק עניין של זמן עד שהחמאס ישליט את מרותו גם ביהודה ובשומרון. החמאס, מכל הגופים הערבים וזרועותיהם, הוא הארגון החמוש והחזק ביותר באזור ואת זה הכל מבינים. תחילה יחושו את נחת זרועו כל מתנגדיו לשעבר ממערב לירדן והנקמות תהיינה אכזריות כפי שרק החמאס יודע לנקום. זו לא תפנית של הערבים ולא שינוי עמדות. זו המציאות הרוחשת כל הזמן, שכל הסימנים העידו עליה
▪  ▪  ▪
איסמעיל הנייה. שלטון העריצות [צילום: AP]

זהו באמת "שחר של יום חדש". שר ההיסטוריה החליט שוב להתערב במציאות המדשדשת באזורנו והבהיר פעם נוספת את התמונה כפי שהיא ללא כחל ושרק. ה"פיוס" הגדול בין הפת"ח לבין החמאס, כפי שמנסים למכור לנו באמצעי התקשורת, אינו אלא כניעה של מחמוד עבאס לחאלד משעל. הרכנת ראש של החלש וקבלת עול השליט האמיתי.
הרשות הפלשתינית שעליה בנו הוזי השלום למיניהם מתה אתמול בקהיר ונקברה סופית קבורת חמור. כל ניירות העמדה וסיכומי הדברים, כל ה"הבנות", הנאומים וההחלטות של כל הצדדים, מקרני ראמים ועד ביצי כינים - את כולם נשא הרוח לכל הרוחות.
זה רק עניין של זמן עד שהחמאס ישליט את מרותו גם ביהודה ובשומרון. החמאס, מכל הגופים הערבים וזרועותיהם, הוא הארגון החמוש והחזק ביותר באזור ואת זה הכל מבינים. תחילה יחושו את נחת זרועו כל מתנגדיו לשעבר ממערב לירדן, לא יתכן אחרת, והנקמות תהיינה אכזריות כפי שרק החמאס יודע לנקום. בתוך כלום של זמן ישלוט החמאס על כל המנגנונים הן ברצועה והן ביהודה ובשומרון, וכל "המתונים" יחברו אליו בלית ברירה. מעתה לא יהיו פוצי פה ומצפצפים ולא "מרימים" ראש. שלטון החמאס מבטיח עריצות כמלוא משמעותה של רודנות מרצחים.
זהו עוד דלי של מי מדמנה עכורים המושפרצים בפרצופי פרשני השמאל בישראל המסרבים להקיץ מתרדמתם. נוּ, עם מי יש לדבר? זו לא תפנית של הערבים ולא שינוי עמדות. זו המציאות הרוחשת כל הזמן שכל הסימנים העידו עליה. כל הכתובות. על כל הקירות. עכשיו תצטרכו להתאמן על ה"פליק-פלאק לאחור" משום שלהודות בטעויותיכם אינכם מסוגלים.
המציאו עוד עיוות של פרשנות, נסחו עוד תמליל מגובב, נתחו עוד כסילות מביכה, קשקשו עוד איוולת - בסופו של דבר נחשפתם במערומיכם ונגלתה ערוותכם: אינכם מבינים דבר וחצי דבר מכל מה שקורה פה. המִגְרָשׁ אחֵר. המשחק אחר. הכללים אחרים. אתם עצמכם נוכחתם היום הזה שאינכם חיים אלא בהזייה אחת גדולה שהייתה מופרכת חדשות לבקרים. איך אינכם מתביישים ופשוט הולכים הביתה?
ואתם, הלומי השלום האבוד, כל כנופיות המתנחלים על אדמות סומייל, אבו-כביר, סאלמֶה, יאזוּר ושייח'-מוניס: כפי שלא נכמרים רחמיכם על הנטבחים בסוריה, כך תקצר ידכם מלהושיע את ערביי יהודה והשומרון מידו הזדונית של החמאס. ישראל אולי ייסרה אותם במחסומים שעוד יתגעגעו אליהם אבל החמאס יפליא בליבותיהם להבי סכינים וכדורי עופרת. זו המדינה הפלשתינית עליה חלמתם? זו הישות הריבונית עליה הכרזתם אך לפני שבוע? אבל כמו כל המשוגעים המצויים גם אתם בטוחים שהמציאות אחרת. אוי ואבוי לכם עלובי העלובים. קבלו את ההודעה הראשונה לאחר ה"פיוס":
"התוכנית שלנו אינה כוללת ניהול משא-ומתן עם ישראל או הכרה בה", כך אמר אתמול מחמוד א-זהאר, חבר ההנהגה המדינית של תנועת חמאס, לאחר ההכרזה על הסכם הפיוס ההיסטורי בין הפתח והחמאס. "זה יהיה בלתי אפשרי לממשלת המעבר הלאומית לקחת חלק בתהליך השלום עם ישראל".

תאריך:  03/05/2011   |   עודכן:  03/05/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בקהיר נוסדה מדינת החמאס
תגובות  [ 11 ] מוצגות  [ 11 ]  כתוב תגובה 
1
גם אש"ף הוקם בקאהיר
חנה שרה  |  3/05/11 12:36
2
חובה להפנים ולפעול באסרטיביות
פרי  |  3/05/11 14:05
3
מגיבים לשמאל הקיצוני
אבי גיא  |  3/05/11 14:09
4
בקהיר נוסד הצבא המוסלמי שיבוא
אובאמה א-דין  |  3/05/11 16:03
5
למה אתה מתלונן לשמאל? התבלבלת?
פועה  |  3/05/11 19:23
 
- פו
דודו אלהרר  |  4/05/11 08:44
 
- תרח זה אבי האומה היהודית ואתה
פועה  |  5/05/11 08:23
6
לא בקהיר-בכיכר רוטשילד אחרי הנ
קורןנאוה טבריה  |  3/05/11 20:22
7
ישראל צריכה מנהיג חזק
הפי ליידי  |  3/05/11 21:49
8
יקר שלי, באוסלו ובת"א לא בקהיר
דני בז  |  3/05/11 22:29
 
- לא באוסלו, ולא בקהיר הוקם החמ
אליהו חיים  |  3/05/11 23:54
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר רון בריימן
הברית הבלתי קדושה בין מכחישי השואה למכחישי הציונות מסוכנת ומוחשית יותר מפצצה אירנית עתידית. הפצצה הפלשתינית נמצאת כאן ועכשיו, וחובתו של ראש הממשלה לפרקה
נפתלי רז
מצנע יודיע מחר על התמודדותו לראשות "העבודה"    אתם משייכים עצמכם למחנה הסוציאל-דמוקרטי? בואו לכינוס מס"ד ביום ו' הקרוב (ב-10:00 בת"א, בבית התנועה הקיבוצית, רח' לאונרדו דה-וינצ'י 13), בהשתתפות עמרם מצנע, כלת פרס ישראל בחינוך מרים בן-פרץ והסופר א.ב. יהושע
איתן קלינסקי
הבה ננהג בפני פליטי רעב המתדפקים על שערינו, כשם שנהגה ארץ מואב כלפי מהגרי עבודה עבריים שנסו מהרעב בארצם. ואולי נאמץ לקח נוסף - שבעיתות שלום צומחים גילויים של שכנות טובה ותומכת באותה ארץ מואב שהייתה זירה למלחמות קשות נגד ישראל
עקיבה לם
אני מתלבט רבות. אני מתחבט ולא מוצא תשובה. האם נבחרי הציבור שלנו עובדים עלינו, או שמא הם פשוט עיוורים? התבטאויות חריפות, חד-משמעיות. יכול להיות שהם רק חיכו להזדמנות הזו, ולכן עטים עליה כמוצאי שלל רב?
יוני בן-מנחם
חיסולו המוצדק של אוסאמה בן-לאדן לא יעצור את הטרור האיסלאמי הקיצוני ומומחי מודיעין צופים גל פיגועי נקם שיתחיל בפקיסטן ויתפשט למדינות נוספות    הנשיא אובמה השיג הישג מוראלי ותדמיתי חשוב בתחום המלחמה בטרור ושיפר את מעמדו לקראת הבחירות לנשיאות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il