X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
באיחוד עם חמאס, לערביי הרשות הפלשתינית יש עכשיו מדינה - קוראים לה עזה. "תקינות פוליטית" היא מילת פלא שבה השתמשה הרשות בקביעתה שחבריה הם "מתונים" ושוחרי שלום בעוד שהם, למעשה, מצדדים ברצח עם. מנהיגי ישראל ומנהיגי המערב הכנים ובעלי המצפון המוסרי חייבים לומר - מספיק עם השקרים והמשחקים. אין דיבורים ואין כסף עד שאידיאולוגיית החיסול תבוטל לחלוטין
▪  ▪  ▪
שקרים בשם התקינות הפוליטית [צילום: פלאש 90]

"תקינות פוליטית" היא מילת הפלא שנוספה ללקסיקון העממי של המאה ה-20. כשמדברים או כותבים תחת מסווה של שתי מלים אלה, אחד פשוט מחליף את המילה שקר, או אחד מסווה את האמת.
במשך 20 שנה הרשות הפלשתינית (רש"פ), בשם התקינות פוליטית, שיקרה, בהצלחה, בקביעתה כי חבריה הם "מתונים" ושוחרי שלום בעוד שהם, למעשה, מצדדים ברצח עם.
מאחר שהרשות הפלשתינית התאחדה עם החמאס, שאמנתו קוראת להשמדת מדינת ישראל, הם ויתרו על השימוש בביטוי "תקינות פוליטית", ומעתה הם אומרים את האמת. הם נותנים לעולם לדעת כי הם לא מתונים, אלא דוגלים ברצח עם, בדיוק כמו חמאס, והמטרה שלהם היא זהה - חיסול מדינת ישראל. שום דבר לא השתנה, הם למעשה וויתרו על השקרים ואומרים כעת את האמת.
ברגע שנלמד להשתמש במונח "האידיאולוגיה של עליונות האסלם" כולנו ננשום לרווחה ונשתחרר מהתקינות הפוליטית. ואז אפשר יהיה להשתמש במונח זה כדי לחבוט ולהביס את הערבים, המכנים את עצמם "פלשתינים" וכל אסלמיסטים אחרים. להביא את כולם להסכים להרוס, מהאוויר, את תוכנית הנשק הגרעיני של אירן ואת כל היכולת של אירן להשיב במתקפה.
האידיאולוגיה האיסלאמית אינה שונה מאידיאולוגיית הנאצים, הפאשיזם היפני, קומוניזם, הקו קלוקס קלן וכדומה, כולם מהווים איום על העולם החופשי. עכשיו שחברי הרשות הפלשתינית הראו את הפנים האמיתיות שלהם, אנחנו לא צריכים יותר להעמיד פנים שהם "מתונים".
כשהאינתיפאדה הראשונה (1987 - 1993) קטלה את חייהם את ייהודים חפים מפשע, הינו צריכים לבדוק מחדש ולשים בהמתנה את כל הניסיונות להגיע להסכם שלום עם טרוריסטים.
הגיע הזמן לומר את האמת. כל מנהיגי ישראל חייבים, פה אחד לומר, מספיק עם המשחקים והשקרים. אין יותר דיבורים, אין יותר כסף עד שאידיאולוגית חיסול תבוטל לחלוטין. אז איך אפשד לומר, בצורה פוליטית תקינה, כי הרשות הפלשתינית (רש"פ) דוגלת ברצח עם?

תאריך:  03/05/2011   |   עודכן:  17/05/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הרשות הפלשתינית דוגלת ברצח עם
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
לעולם לא יהיה מדינה פולשטינית
@ בנצי - א @  |  3/05/11 19:43
2
יועצת הנשיא כבר התייחסה לעניין
סתם_1  |  4/05/11 00:00
3
עם לערבים לא היה נפט
לא היה דיון בכלל  |  4/05/11 01:34
4
נא לדייק:האומה הערבית דוגלת בר
קורןנאוה טבריה  |  4/05/11 06:14
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נרי אבנרי
17 שנה חלפו מאז שילשלו לכיסם רבין ופרס את כספי פרס נובל לשלום, ודומה שהשלום מעולם לא נראה רחוק יותר. חזון ה"שלום" של ערפאת כולל אי-ויתור על זכות השיבה. סאיב עריקאת: מדובר בשבעה מיליון פליטים    הלכתי לארכיון...
חניאל פרבר
התפילה לשלום המדינה חוברה על-ידי שני הרבנים הראשיים - הרב בן ציון חי עוזיאל והרב יצחק הרצוג - בסיועו של הסופר ש"י עגנון ונקראת בבתי הכנסת שמתפלליהם נמנים על הציבור הדתי-לאומי    "צוּר יִשְׂרָאֵל וְגוֹאֲלוֹ, בָּרֵךְ אֶת מְדִינַת יִשְׂרָאֵל"
יהודה דרורי
בכיר ממערכת המודיעין של ארה"ב אמר לי לפני שש שנים כי הפקיסטנים מגינים על אוסאמה בן-לאדן ומסתירים אותו כי הוא משמש להם כקלף מיקוח ביחסיהם עם ארה"ב בכלל ובסיוע צבאי בפרט
ליאור רזניק
מאמר-תגובה למאמרו של דניאל גיגי "לימין אין מונופול על אהבת המדינה"    לא חסרים ציטוטים שניתן להביא מאנשי שמאל מוכרים יותר ומוכרים פחות, אשר אומרים שהמתנחלים הם סרטן ושצריך להרוג אותם    השמאל הסית הרבה פעמים נגד מחנה שלם, מחנה הימין
דודו אלהרר
זה רק עניין של זמן עד שהחמאס ישליט את מרותו גם ביהודה ובשומרון. החמאס, מכל הגופים הערבים וזרועותיהם, הוא הארגון החמוש והחזק ביותר באזור ואת זה הכל מבינים. תחילה יחושו את נחת זרועו כל מתנגדיו לשעבר ממערב לירדן והנקמות תהיינה אכזריות כפי שרק החמאס יודע לנקום. זו לא תפנית של הערבים ולא שינוי עמדות. זו המציאות הרוחשת כל הזמן, שכל הסימנים העידו עליה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il