X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים

כאשר יצאנו ממצרים גם ערב רב עלה עימנו. ערב רב הינו בליל וערבוביה של גויים שהצטרפו לעם ישראל. והנה חז"ל מספרים לנו שאת חטא העגל, שזו כפירה בקדוש ברוך הוא, עשו הערב רב ואז הכריזו:" אלה אלוהיך ישראל". הם, הערב רב מכריזים לעם ישראל מי האלוהים שלו - עגל הזהב. וחז"ל מספרים לנו שאת רוב החטאים עשו הערב רב וחלק מעם ישראל נמשך אחריהם.
כאשר מתבוננים על המציאות ושואלים האם הרוח של הערב רב קיימת היום? אם התשובה היא כן, אז מה התפקיד של הערב רב היום?
אחת הדוגמאות העדכניות היא תהלוכת המחבלים ברפיח. כבר מתחילתה של הפגנת המחבלים ברפיח, ברור היה שאין המדובר בהפגנה תמימה, אלא בכזו שאורגנה בכוונה תחילה, כדי שיהיו בה הרוגים במספר גדול ככל האפשר, כדי שאפשר להאשים את ישראל ואת צה"ל בפשעי מלחמה.
עובדה, המצעד והמסלול שלו נקבעו על-ידי המחבלים של רשות הטרור, שידעו כי הציר בו עומדים להוליך את ה"מפגינים" הוא ממולכד. מהסיבה הפשוטה, הם מלכדו אותו לילה קודם. נוסף לכך הציבו המארגנים, מחבלים חמושים בין המפגינים. מיד בהתחלה הודיעו שנטבחו 25-60 ילדים ולבסוף התברר כי נהרגו 6 או 7 ערבים, מתוכם 5 מחבלים חמושים.
לפני ברור כל העובדות לאשורן קמה לה מקהלה צרחנית ואלימה, החל מכל ערוצי התשקורת שאנו מממנים את משכוריהם וכלה במ"מ מקום ראש הממשלה, אהוד אולמרט ושר המשפטים, יוסף לפיד, שאמרו, כי הטרגדיה של יום רביעי בה נהרגו 6 או 7 ערבים, מתוכם 5 מחבלים חמושים, דומה בטרגדיה שלה לפיצוץ הנגמ"ש בציר פילדפי, בו נהרגו 5 חיילים ישראליים.
כלומר הטרגדיה של החיילים הישראלים שווה לזו של המחבלים. ואירועים אלו מחדדים את התודעה שאין לנו מה לעשות בעזה, והוא בעד ביצוע מהיר של תכנית ההינתקות. ושר המשפטים, יוסף לפיד, אמר כי "אי אפשר לשאת את זה יותר".
כמו כן כמאתים מפגיני שמאל קיצוני הפגינו בתל אביב, בירושלים ובחיפה במחאה על התקרית ברפיח. ההפגנה כללה חסימת כבישים בתל אביב. המפגינים לא קיבלו את אישור המשטרה וצעדו מהקריה לכיכר מסריק כשהם נושאים דגלים שחורים ושלטים עליהם כתוב: "ציר פילדלפי - מלכודת מוות". המפגינים קראו: "זה צבא שאיבד את האמות המוסריות שלו". באחד הצילומים של ההפגנה נראה שמאלן מכה יס''מניק ( רוטר.נט).
הערת אגב - משה פיגלין ישב בכלא כחצי שנה על הפגנת זו ארצנו בגלל שבהפגנה נחסם כביש. אבל כאן, כמובן לא ימוצה הדין, הרי המפגינים שיכים פוליטית לרוח שנושבת בפרקליטות, בתי המשפט ובתשקורת.
מעניינת ההקבלה שצבא ארה"ב הודיע כי 40 ההרוגים בעירק סמוך לגבול עירק-סוריה היו אנשי אל קעידה חמושים ולא אורחים תמימים או ילדים ונשים בחתונה. המחבלים מכל הסוגים אמונים על הקמת מערכות הטעייה שונות.
נו, אז מה התפקיד של הערב רב? צריך לדעת כי תמיד כל דבר של קדושה צומח וגדל במקום בו הייתה טומאה. דוגמאות לכך הן:
- ארץ ישראל, בהתחלה היא היתה ארץ כנען שהיה השפל בצאצאי נח, "ארור כנען, עבד עבדים יהיה לאחיו", ועוד. רק לאחר יציאת מצרים הארץ נתנה לנו.
- חז"ל מספרים לנו שבת-שבע היתה מיועדת לדוד המלך מששת ימי בראשית. ובכל זאת היא היתה נשואה לאוריה החתי לפני שנשאה לדוד המלך, ושנבין טוב היא היא שילדה את שלמה המלך.
- כל אדם, יהיה גדול שיהיה, עבר פעמים ויש אומרים שלוש פעמים במעבר השתן, מה אי אפשר היה אחרת?
כל תינוק שנולד, איך שיוצא מבטן אימו נדבק בו יצר הרע, כפי שחז"ל ציטטו "לפתח חטאת רובץ" ורק בגיל 13 נתווסף לו יצר הטוב. כלומר ליצר הרע יש 13 שנה לעבוד על הילד לפני שיש לו מתחרה.
כך עם ישראל, כאשר נולדנו לעם, נדבק בנו יצר הרע בצורת הערב רב, והם קנו חזקה על הקולות הרמים והצרחניים בעמנו. (ראה ערך החטאים במדבר שהכל היה בצעקות, כפי שאמר משה רבנו: עוד מעט וסקלוני העם הזה).
כאשר בני היה בן 5 שאל אותי את השאלה, אבא בשביל מה ברא הקדוש ברוך הוא את יצר הרע? הרי הוא עושה רק נזק?, עניתי לו ואמרתי, אם היד שלנו היתה קשור לבטן כל הזמן, האם היא היתה חזקה או חלשה? הבן חשב ואמר חלשה. המשכתי ושאלתי ואם היא נלחמת כל הזמן, למשל עם חרב, האם היא חזקה או חלשה? הבן ענה, כמובן שחזקה. אז הסברתי לו שכך הקדוש ברוך הוא רוצה, שאנחנו נהיה חזקים מאד בעבודה שלנו אותו, אז הוא נותן לנו קונטרה, שיהיה לנו במה להלחם ולנצח.
כלומר התפקיד של הערב רב הוא לצעוק "אלה אלוהיך ישראל!!!" והם: הזימה, הפריצות, השחיתות, המוסר הנוצרי המעוות, וכמובן נותנים לזה גם תוקף "חוקי", לכל המשכב זכור, להריסת המשפחה, להריסת הדת, לשנאת ארץ ישראל, ולבוז לחיילנו שמוסרים נפשם למעננו, וקוראים לצה"ל ארגון טרור. וכמובן קצרה היריעה לתאר את כל הזוהמה שדבוקה בזה.
אבל כיום מתחילים לראות ניצנים של חוזק בריא ויכולת להתגבר על הצרחנות של הערב רב. דוגמאות: תנועת 3 אבות, אשר בראשה עומדים אבות שכולים שבניהם נרצחו בידי מחבלים, קוראת לצה"ל להפסיק להתנצל על שארע ברפיח. לדבריהם, אין מדובר בתהלוכה תמימה אלא בתהלוכת סיוע למחבלים. "מוטב שהמחבלים יקברו את בניהם מאשר שאנו נקבור את בנינו", אמרו.
יו"ר ועד רבני יש"ע, הרב דוב ליאור, פירסם פסק הלכה לפיו "לצה"ל מותר לפגוע תוך כדי לחימה באוכלוסיה אזרחית 'חפה מפשע' כביכול".
"דין תורתנו הוא לחוס ולהציל את חיילינו ואזרחינו וזהו המוסר האמיתי של תורת ישראל, ואין להרגיש אשמה ממוסר נכרי", דברי הרב ליאור.
ככל שקולות אלה יתחזקו על-ידי רבים מעם ישראל, נוכל לחזור לבריאות הטבעית של עם בריא, כפי שהקדוש ברוך הוא רוצה, וכפי שאמר הנביא האחרון בנבואה האחרונה לעם ישראל: "ושבתם וראיתם בן צדיק לרשע ובן עובד ה' לאשר לא עבדו". כפי ששמעתי אישית מרבנים אמיתיים: "הקדוש ברוך הוא מעדיף יהודי בלי כיפה, מאשר כיפה בלי יהודי".

תאריך:  20/05/2004   |   עודכן:  20/05/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אילן יוגב
יוסי אחימאיר
צבי זוסמן ודן זכאי
בשנים 1996-1992 עלה השכר בשירות הציבורי בשיעור ריאלי של כ-20 אחוזים
אביתר בן-צדף
מלחמה מייצרת יש-מאין סיפורים על מעשי זוועה; לכן, אין להזדרז "ולקנות" את כל הסיפורים, שמייצרת הרשות הפלשתינית; קחו, לדוגמה, את "הטבח בג'נין" לפני יותר משנתיים, שצדיקים ידועים כבר ספקו את כפיהם נוכח הזוועה כביכול; תומכי הטרור מנסים כל אמצעי למנוע תגמול ישראלי ;;;;;;;על הרוצחים ועל תשתיתם
מנחם ברוד
אנחנו יכולים לריב ולהתווכח, להיאבק ולהילחם - ועדיין נישאר יהודים, אחים. מחברת אותנו ברית נצחית שנכרתה עמנו בהר-סיני, וממנה אי-אפשר לברוח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il