X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
סמי עופר ז"ל - תורם מספר אחת? אסד "אהוב" בסוריה נתניהו ודגן - מאוהבים לאויבים קרוגמן לא אוהב אף אחד אולמרט באוברדראפט - הייתכן? מלחמת שר החינוך, הוויתור וההיעלמות חיים ע"פ הרב עובדיה חששות כלכלנית בכירה למחירי הנדל"ן
▪  ▪  ▪
סמי עופר ז''ל. לא היה התורם מספר 1

בדמוקרטיה אפשר להגיד ולכתוב מה שרוצים. יום-יום שומעים דברים מפי אנשים מכל המעמדות, מומחים ופרשנים, יודעי דבר ומקורבים, סתם אזרחים ואזרחים "נעלים" בעיני עצמם. מה ששומעים גורם לנו להתנדנד כמו שיכורים. לוקח לנו זמן-מה להתאושש ממה ששמענו ולייצב את רוחנו המבולבלת. להלן קציר הימים האחרונים:
כתבה עם מותו של המיליארדר סמי עופר: "נפטר התורם מס' אחד בישראל". בדקנו את המציאות: התורמת מספר אחת היא שרי אריסון והתורם מספר אחד לפי הונו ה"צנוע" יחסית הוא אבי נאור, שהונו נאמד ב-250 מיליון דולר ותרומתו השנתית 10-6 מיליון דולר. עוד תורמים את אותו סכום כמו סמי עופר ז"ל וכמו אבי נאור ייבדל לחיים ארוכים: סטף ורטהימר, לב לבייב ומשפחת רפפורט. לסיכום: למרות שעשירי ישראל הגדילו השנה את הונם הכללי ב-9 מיליארד דולר, לא נרשמה בתרומות של כולם יחד או מישהו מהם, לחוד, כל עלייה בסכומים.

אולמרט והאוברדראפט

עדות של אולמרט במשפטו: "כל חיי חיינו על אוברדראפט". צריך להעמיק ולחשוב כאשר שומעים משפט כזה מפי אדם בעל קריירה ציבורית בת עשרות שנים כראש עיר, שר וראש ממשלה. ובכל זאת אולמרט, איך קניתם כמה דירות? איך חייתם ברמה כה גבוהה?

החופש הגדול

שר החינוך רצה לעשות מהפך (לא הבנו למה שווה להילחם על זה עד חורמה) בנושא החופש הגדול. פתאום התברר לשר, שצריך לשלם למורים לא פחות מחצי מיליארד שקל על ששת הימים המשבשים את החוזים שנחתמו בין המורים לבין האוצר. כאן הודיע השר כי החליט להשאיר את החופש הגדול במתכונתו הישנה, כמו שהיה תמיד. נלחם... ויתר... ונעלם!

מה נשמע בסוריה

בגלי צה"ל מראיינים את תושב מג'דל שמס שיש לו אח בסוריה, מקורב לאסד. תושב ישראל מסביר: "המהומות בסוריה נגרמות על-ידי אויבי סוריה ולא חלילה על-ידי אסד. אויבי אסד הם אלה ההורגים באחיהם בסוריה, אלה אויבי סוריה ובגללם כל הבלגן. העם אוהב את אסד שימשיך להחזיק בשלטון".

מחירי הנדל"ן

מומחית בכירה לכלכלה מצוטטת באתר זה: "כלכלנית בכירה" מלאת חששות בענייני נדל"ן. "הגידול בהתחלות בנייה יחד עם צעדי האוצר יביאו לירידה חדה, במחירי הדירות, כבר השנה". היא מייעצת לאוצר לחשוב טוב לפני שינקוט בצעדים נוספים. האם ההתראה הזו רצינית? האם החוששת נשלחה על-ידי איגוד הקבלנים? איגוד המתווכים? מפלגת האופוזיציה? מפלגת בעלי אינטרסים? בעלי ההון? חסרי הון?
כך, עשרים וארבע על שבע, כותבים ומשמיעים לנו בכל פורום ותחת כל עץ רענן דעות, "עובדות", "קביעות". ומה שבטוח הוא שאתם מבולבלים, גם אנחנו!

נתניהו ודגן

מאז שהתחבקו לפני חודש, בנימין נתניהו ומאיר דגן, במסיבת הפרידה לדגן הפכו השניים לאויבים בנפש. לא עוד תשבחות לגדולתו של דגן שפעל שמונה שנים כאחד מגאוני המוסד אם לא הגאון שבהם. ברגע שהעז להטיל ספק בשיקולי דעתו ואישיותו של בנימין נתניהו, יוצאים כל אוהבי נתניהו, ויש הרבה, להפוך את דגן לשונא ישראל, פושע והאיש שתאוות השלטון העתידי שלו (אולי עוד כמה שנים יילך לפוליטיקה) "העלתה לו את השתן לראש".
המשפט "לדגן עלה השתן לראש" חוזר בפיהם של רבים בתקשורת הכתובה, המצולמת והמושמעת, הבטוחים שדגן הוא בעצם אפס מאופס ואף הוסיפו: "עשה הרבה מאוד שגיאות בתפקידו כראש המוסד ובעיקר משלא הצליח לצפות מראש את השינוי החברתי פוליטי בארצות ערב". דגן הוא היום הפושע התורן בישראל. הבנתם? אסור לצאת בהצהרות נגד ביבי!

קרוגמן והנובל

זוכה פרס נובל לכלכלה בשנת 2008, האמריקני פול קרוגמן, לא אוהב אף אחד. מה הוא אומר? "הרפובליקנים מטומטמים". "אובמה חסר חוט שדרה". ועוד: "האירופאים הם פרעונים וחיים בהכחשה". ניסיתי להיזכר אם התקיימו בהיסטוריה העתיקה נישואין בין משפחת פרעונים לבין אצילים באירופה? לא נראה לי, אבל לקרוגמן יש פרס נובל, אולי הוא יודע משהו שאנחנו לא יודעים.

שעון הקיץ והרב

שעון הקיץ החדש שאושר על-ידי השר אלי ישי, האיש ששולט בחיינו, יימשך 193 ימים. לא הרבה יותר משעון הקיץ הישן. במילים אחרות, שעון הקיץ הישראלי יהיה קצר יותר מאשר בכל ארץ אירופית או ביבשת צפון אמריקה. למה? כי אלי ישי החליט כך וקיבל אישור מהרב עובדיה יוסף. לפני שאישר הרב עובדיה את התוספת הזעומה של כמה ימים לשעון הקיץ החדש, נאספו דעות של מדענים, כלכלנים, פסיכולוגים והורים. כל זה לא חשוב. בכל מקרה אנחנו נחיה לפי קביעתו של הרב עובדיה.

תאריך:  09/06/2011   |   עודכן:  09/06/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
דברים שרואים, שומעים וקוראים במדיה
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
כשאין מה לומר - למה לקשקש?
כנניהו המיסר  |  9/06/11 16:39
2
אולמרט והאוברדרפט? מהשוחד! ל"ת
חץ  |  9/06/11 19:58
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בעז שפירא
מסכת מעשיו, התנהגותו, טיעוניו והתנהלותו של אבו-מאזן מטעים רבים לחשוב כי הוא בן-שיח נעים, מתון ומעשי, ובהינתן שותף ישראלי רציני שאיננו מחרחר מלחמה - השלום הנכסף הוא מעבר לפינה. הנני מבקש להפריך הדימוי של אבו מאזן כאיש מתון ושוחר שלום ולהוכיח בעובדות כי ההפך הוא הנכון. הוא אויב מר שמשאת נפשו זהה לזו של הנייה - זה מהחמאס, השולט בעזה ביד רמה
אסף גולן
שורת ההישגים הגדולה של גדעון סער, כמו הגדלת מספר הזכאים לבגרות בישראל, לא נזקפה לזכותו, שהרי הוא נמצא במפלגה הלא נכונה
יוסי דר
יוסי, אל תתנצל על העיוות ההיסטורי הזדוני והמטומטם הזה שהגיח מגרונך. כדי שחלילה לא יתקיים בך הפסוק "מודה ועוזב ירוחם". המשך כך להסתובב כתמהוני בכיכר העיר ולחלק לעוברי אורח את הפרוטוקול הארסי הזה של זקני ציון
בני אקילוב
הון ראשוני נקרא גם "כסף סיד" (Seed Money) - זהו הכסף שנדרש כדי לקיים את החברה למשך פרק זמן מסוים של פיתוח עד שהיא מגיעה למצב שבו היא מסוגלת לממן את עצמה, או עד שהיא מצליחה ליצור משהו בעל ערך ששווה בשבילו לעשות סבבי גיוס נוספים. אז מיהם אותם משקיעים שיהיו שמוכנים להיכנס להשקעה עם רמת סיכון כל כך גבוהה?
ציפי לידר
בשולי הכותרות: תלמדו מסטנלי צניעות, מאזופוס חוכמה, מהצבא לשלב מוגבלים, ולא לחיפזון מהשר סער, שרָץ לספר לחבר'ה    וגם, די לפטפטת! ודי לפוליטיקה (פרס, שומע?) ולא לפופוליזם של איווט    וכן, עכשיו זה רשמי: הימין הוא הרוב. מפתיע? כמה לא    ולקינוח: מי לא עצר באדום? על כל אלה ועוד ברשימה שלפניכם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il