X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
קדימה היא מפלגה שנולדה בחטא, קיימת בחטא, מחטיאה את המדינה, ועל כן חובה על כל אחד מאיתנו לתרום את תרומתו הקטנה לפירוקה לאלתר
▪  ▪  ▪
קדימה - סוס כושל [צילום: פלאש 90]

כלנתר היה הראשון אשר לקח עימו מנדט ממפלגה לרעותה, ומאז התופעה הזו של "גניבת" מנדטים נקראת כלנתריזם. אבל מפלגת שלטון שיסודה וכל מהותה הם כלנתריזם הייתה לנו רק עם אריאל שרון (שיהיה בריא), אהוד אולמרט (סדרת חשדות ומשפטים פליליים), שר אוצר נכבד (הרבה שנים בפנוכו), המנשק (הלך הביתה) וכמובן הנגבי - חבורת אינטרסנטים אופורטוניסטים הרוצים, לדעתי, רק דבר אחד: כיסא חמים ונוח, והכיסא כל הזמן מתרחק מהם.
הכיסאות אצלם, מאז הבחירות האחרונות, הם כמו נרות חנוכה - אסור להשתמש בהם, אלא לראותם בלבד, או משהו כמו ארץ ישראל למשה רבינו - לראות מרחוק אך אף פעם לא להגיע.
אחרי שחומר הגיבוש שלהם, שרון, נפל למשכב, ניסינו אותם עם אולמרט – קיבלנו מנה אחת אפיים לכל החיים. לא רוצים עוד ניסיון, מי שנכווה ברותחין לא מתקרב מקילומטרים ללבה רותחת ומבעבעת.
והם עוד קיימים, "שודדי המנדטים", ובועטים, ויש עדויות שסימנים מסימני הזיהוי שלהם נראים על שלטי המחאה. עקבות בגודל של עקבות-פיל מעלים את החשש שהם מעורבים בניסיונות רבים להפיל את הממשלה ולא ח"ו דרך הצעת אי-אמון בכנסת, ל"שודדי המנדטים" יש לדעתי שיטות מיוחדות משלהם. אני מניח שרקע שושואיסטי ורקע צבאי לא מזיק בכאלה מצבים, נהפוך הוא.
מסמך הרפז היה ניסיון סיכול של הממשלה - האם קדימה מעורבת? לא ברור, אבל ייתכן; לפחות על פניו נראה שיש אינטרס חציצה בין ברק לבין ביבי, והבטחת סטטוס קוו במטכ"ל עד כניסת היורש של ברק לתפקיד שר הביטחון. ולמה אצה לברק הדרך למנות רמטכ"ל אחר? אולי מאותה סיבה.
והאם יש עדות על מעורבים? כן, יש עדות. מספרים שבביקורו של הרפז אצל אייל ארד, כנראה כהכנה לזיוף, הוא לא היה לבד, היה איתו אדם שהן שר הביטחון ה"יוצא" מכיר היטב והן שר הביטחון ה"נכנס" מכיר היטב, וככל שהיה לאותו אדם קשר כלשהו לסיפור, הרי שוודאי שהקשר המעניין את הציבור הוא לא עם השר ה"יוצא" (שנשאר).
והסיפור של מנכ"ל רשות השידור, הנראה על פניו כניסיון מינוי של אדם נוח לגוף המנסה להגיע לשלטון, והדבר לא מסתייע בידו. ועל ההפגנות והאוהלים הזהים הממומנים על-ידי גורמים עלומים, וכל הגמגום בקשר למטרות. הכל מצביע על אינטרס מרכזי של גוף חזק מאוד, או גופים חזקים מאוד, וכעת יש כאן שני גופים פוליטיים חזקים, ואכן לא ניתן לשלול את העובדה שהליכוד מתסיס את כל הצעירים, אך ודאי שזו אפשרות בסיכוי נמוך ביותר.
אז בואו נפרק את מפלגת קדימה. את המנהיגות הבכירה נשאיר לנפשה, היא סיימה את הקריירה הפוליטית, לפחות לתריסר השנים הקרובות. הימרו על סוס כושל, שיאכלו אותה. שיקימו מפלגת מרכז אובדנית עד הבחירות. ביבי גם לא ירצה אותם בסביבתו. וכל השאר שנפלו שם בתאונה היסטורית עקב אמונה באריאל שרון, בחורים נהדרים כמו נחמן שי, בילסקי ואחרים - יצטרפו לאחד ממרכזי הכוח, הליכוד והעבודה, אשר לאחר הפריימריז, כולנו, ימין ושמאל כאחד, נברך על התחדשותה, ונקרא לביבי להתפשר איתה ולצרף אותה לממשלה. ממשלת אחדות לאומית אמיתית, עם אנשים אמיתיים, אנשים עם חזון מרקיע-שחקים, וגם עם שתי רגליים על הקרקע (הלו הלו, נא לא לשכוח את הרגל השלישית, אריה דרעי – עם כוח דתי/מסורתי ורגל רביעית, ערבי צעיר, שיושיע את ערביי ישראל מחמסותם, ויביא חינוך, שיכון, בריאות ותעשיה למגזר).

תאריך:  01/08/2011   |   עודכן:  02/08/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבא (אוברי) אבן (איבן)  אברהים צרצור  אברהם הירשזון  אברהם זילברברג  אהוד אולמרט / Ehud Olmert  אהוד רצאבי  אהרן אבוחצירא  אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel  אורי שרגא אורבך / Uri  Orbach  אורית זוארץ / Orit Zuaretz  אורית נוקד  אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis  אחמד א-ד`אהר  אטילה שומפלבי  אילן ליבוביץ'  אילן שלגי  איתן לבני (בנוזוביץ')  אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan  אליעזר אבטבי  אלכס מילר  אסתרינה טרטמן  אפרים תבורי  אריאל שרון / Ariel Sharon  אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri  אתי לבני  בנימין אבניאל (גטשטיין)  ג'ון אדוארדס  גילה פינקלשטיין  גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan  דוד מנע  דן  גרטלר  דן מרידור / Dan Meridor  דניאל הרשקוביץ  דניאל-יצחק לוי  דרור זייגרמן  הרצל שפיר  ויצמן שירי  חיים אמסלם  חמאד אבו-רביעה  חנא סוייד  טובה אילן  יאיר שמיר / Yair  Shamir  יהודה-מאיר אברמוביץ'  יואב מני  יוליה שמאלוב-ברקוביץ'  יוסף שגל  יוסף שפרינצק  יורם מרציאנו  יחזקאל זכאי  יעקב כהן  יעקב פרי / Yaakov  Perry  יצחק אהרונוביץ' / Yitzhak  Aharonovitch  יצחק בן - ישראל  יצחק ברמן  יצחק זיגר  יצחק זיו  ישראל ישעיהו-שרעבי  כרמל שאמה-הכהן  לביב חוסיין אבו-רוכן  לימור לבנת / Limor  Livnat  מאיר זורע (זארודינסקי)  מאיר תלמי  מאיר-דוד לוונשטיין  מאשה לובלסקי  מוטי ששון  מחמוד א-נאשף  מיכאל פואה  מיכאל רצון  מיכל ליברמן-גילון  מיקי לוי / Mickey  Levy  מלי פולישוק-בלוך  מנחם אליעזר מוזס  מרדכי זר  מרטין שלאף  משה זלמן פייגלין  משה מוץ מטלון  נדב פרי  נחום ניר-רפאלקס  נחמן שי  ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky  סופיה רון-מוריה  סילבן שלום / Silvan  Shalom  עבאס זכור  עבאס זקור  עבדול-עזיז זועבי  עוזי לנדאו / Uzi  Landau  עינת וילף  עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz  עמירה דותן  עמרי שרון  ערי ז'בוטינסקי  פנחס לבון (לוביאנקר)  פניה (פאינה) קירשנבאום  פריג`א זוארץ  ציון פיניאן  קדיש לוז (לוזינסקי)  ראובן ברקת (בורשטיין)  רוביק דנילוביץ'  רוחמה אברהם בלילא  רון בריימן  רוני בר-און  רחל אדטו  רן בנימיני  רשות השידור  שלום זיסמן  שלמה לביא (לבקוביץ')  שמואל תמיר כצנלסון  שרון שלום  תאופיק זיאד
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
משימה לאומית: פירוק קדימה לרסיסים באורח דמוקרטי
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עמיר סגל
ירצו או לא ירצו, הארבעה האלה הם מנהיגי המחאה. הם מנהיגי המחאה כי כנראה ביום שבו יפונה, יתפרק או יתמוסס מאהל המחאה בשדרות רוטשילד, המחאה הזו תישכח, הם מנהיגי המחאה כי מכל הארץ פונים אליהם כמנהיגי המחאה, ויותר מכל דבר אחר, הם מנהיגי המחאה כי אנשים רואים בהם מנהיגי המחאה
ד"ר מרגלית מולנר גויטיין
על הקשר בין ארטיק נוזל שצבעו לא יורד בכביסה לבין התנהלות מול החברות הגדולות והתייחסותן לבעיות של האזרח מן השורה. במאבק הנוכחי של המוני העם נוכיח כי אפשר לנצח אותם
רפי לאופרט
הגיעה השעה לרדת מהעצים ולהתכנס לצעדי תכלית כלכליים-חברתיים שימצו את המומנטום של המחאה, או...
שולמית קיסרי
קלוד לנצמן הוא איש קולנוע שיצר סרטים דוקומנטריים שהם נכס צאן ברזל של ההיסטוריה היהודית והאירופית במאה העשרים
עפר דרורי
בימין התחילו לנסות ולבדל עצמם מהמחאות החברתיות, פתאום נשמעו טענות שההפגנות פוליטיות, שבעצם רוצים בהפלתו של נתניהו    האם הכל אכן פוליטיקה?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il