X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
ה"צוות האסטרטגי" של השמאל מאמין בסמליות של שדרות רוטשילד. בשנת 1948 הכריז בן-גוריון על הקמת המדינה בשדרות רוטשילד. בשנת 2011 הכריז השמאל על תחילתה של מהפכה בשדרות רוטשילד
▪  ▪  ▪
לחולל מהפך שלטוני בכל אמצעי אפשרי [צילום: פלאש 90]

ה"תחריר הישראלי" הצליח להבעיר "מאבק עממי" בתקווה לניצחון שמאלני. מאבק משולב, חברתי, מדיני ומפלגתי, בכל אמצעי, כדי לגרום מהפך שלטוני. ככל שיגבר היאוש החברתי מהשלטון הנוכחי, יגבר הסיכוי לניצחן שמאלני. ככל שיגבר היאוש מהכיבוש הציוני, יגבר הסיכוי ל"כיבוש" שמאלני.
האסטרטג הראשי לניהול הקמפיין הוא היועץ האמריקני, סטנלי גרינברג, בסיוע "הקרן לישראל חדשה", יוזמת ג'נבה, שלום עכשיו ושאר כל העמותות ו"ארגוני השלום" וזכויות האדם, תומכי הפלסטנים.
העיקרון הראשי של הפעולה מבוסס על שתי סיסמאות הלקוחות בהשראה מהאידיאולוגיה המהפכנית הקומוניסטית: "עולם ישן נחריבה" (הקפיטליזם). "עולם חדש נקימה" (הסוציאליזם) ; "מה שיותר רע יותר טוב" לגיוס ההמונים למהפכה.
ככל שמהמצב החברתי, הכלכלי והמוראלי יהיה רע יותר, הדבר יעזור לגייס את ההמונים התמימים והישרים, לחולל מהפך שלטוני, בכל אמצעי אפשרי. ואמנם על-פי אותו העיקרון, אנו עדים לגל בלתי פוסק של מחאות, הפגנות, צעדות, כתבות, שידורים ופרשנים מגויסים, המתארים את "מציאות חיינו" כאסון, חדלון וכשלון, באשמת ממשלת נתניהו כמובן. ה"צוות האסטרטגי" של התעמולה להפלת הממשלה, מנסה לשווק סיסמה חדשה של הטעיה ואשליה בנוסח "ג'ינגל תקשורתי קליט: "בטחון המדינה" - OUT. "רווחה במדינה" - IN. דגל הביטחון מבוטל. דגל הרווחה מורם.
מארגני הדמורליזציה והיאוש התקשורתי, מקווים שהדבר יסייע להפלת הממשלה. ה"צוות האסטרטגי" מצליח לגייס אזרחים תמימים וישרים שמשתכנעים ש"שינוי השיטה", תעניק להם את כל הפתרונות למצוקות הכלכליות שלהם כשיקום ה"משטר החדש", של ה"שמאל החדש".
תועמלני האשליות של השמאל הקיצוני, מצליחים לטעת בתקשורת האוהדת, הלכי רוח שכביכול "הכל קורס" במדינה!. תעמולת זוועה זו מנהלת מסע ליצירת כביכול יאוש ציבורי בנוסח: הרפואה קורסת; הרווחה קורסת; החינוך קורס; החקלאות קורסת;
שלטון החוק קורס.
כדי להציל את ה"מדינה הקורסת", צריך להחליף את הכנסת!. אנחנו השמאל הסוציאליסטי, הכתובת להצלת המולדת הקורסת. ה"צוות האסטרטגי" עובד על-פי העיקרון שחייבים לייצר כל הזמן "אקשן": לייצר - כל הזמן מחאה של ארגונים וקבוצות נגד הממשלה; לנפח - כל הזמן תביעות ודרישות חברתיות מהממשלה; לתבוע - כל הזמן "צדק חברתי"; "שויון אזרחי"; "שינוי אמיתי"; לדרוש - כל הזמן פתרון מדיני, שלום עכשיו, מדינת פלשתין.
בניסיון להשגת מטרה זו תובעים מפעילי המחאה לחולל צונאמי:
- צונאמי חברתי - בסיסמה מתנתקים מהקפיטליזם.
- צונאמי מדיני - בסיסמה מתנתקים מהשטחים.
- צונאמי מפלגתי - בסיסמה מתנתקים מהימין.
- צונאמי רעיוני - בסיסמה מתנתקים מהכיבוש הציוני.
השמאל המדיני שבחלקו קיצוני, נכשל עד כה להוביל להסכם עם הפלשתינים. השמאל הגיע למסקנה שאין לו שום סיכויי לשוב להנהגת המדינה על כנפי השלום הבלתי אפשרי, מול הטרור והתביעה הפלשתינית הבלתי מתפשרת ל"זכות השיבה", שישראל לעולם לא תסכים.
השמאל אינו מוכן להפנים שהפלשתינים תובעים צדק ולא פשרה ומדינה. "צדק פלשתיני" משמעותו - זכות השיבה לפלשתין הגדולה והשלמה, ללא אף יהודי בתוכה. דרך ללא מוצא שמונע כל הסכם ופשרה.
מכאן נובעת המסקנה לשינוי טקטי, לשם השגת היעד האסטרטגי של השמאל. השינוי הטקטי משמעותו, מעבר מ"פוליטיקה של שלום" ל"פוליטקה של מחאה חברתית". שינוי טקטי של הטעיה והסוואה להשגת היעד המדיני. באמצעות חילופי השלטון מימין לשמאל. היעד המדיני משמעותו נסיגה לקווי 67', פינוי התנחלויות, חלוקת ירושלים, חתימת הסכם "שלום של אמיצים" והקמת פלשתין עצמאית וריבונית, כשה"תרומה" תהיה טקס חתימה ונאומי אשליה.
לאחר שמאבק השמאל להשגת שלום עכשיו נכשל (בינתיים). ולאחר שגם המאבק לסיום הכיבוש נכשל (בינתיים), וגם המאבק המפלגתי, להפלת ממשלת הימין נכשל (בינתיים), ניפתח בסערה ובהצלחה (בינתיים) המאבק לצדק חברתי, כאמצעי מזרז הצלחה אפשרית של ניצחון השמאל. המאבק החברתי הוא הפלטפורמה של השמאל הפוליטי, להשגת כל המטרות המדיניות והמפלגתיות בקלפיות או מחוצה להן.
ה"צוות האמסטרטגי" של השמאל, בראשותו של סטיב גרינברג, כולל חבורה מוכרת של מניפולטורים ציניים, רודפי הון ושלטון, שמתכוונים להריץ מפלגה חדשה עם אורינטציה מדינית שמאלנית בהסוואה חברתית. המדובר באלדד יניב, טל זילברשטין, בועז גאון, משה גאון, שמעון שבס ונוספים. חבורה מוכרת בבראנז'ה המפלגתית התקשורתית והפרסומאית, המתכנסת במסגרת הקרויה "פורום רובינגר".
מחוללי ומנהיגי המחאה החברתית, הפכו לחיילים על "לוח השחמט הפוליטי", המופעלים מרחוק על-ידי ה"צוות האסטרטגי". חלקם לא מודעים כלל שהם מופעלים ללא ידיעתם, למטרות אחרות מאלה שלמענן הם מפגינים. ואילו חלקם האחר של המוחים והמפגינים, משתפים פעולה להפלת שלטון הימין, ללא קשר למאבק לצדק חברתי. היעד הסופי האמיתי (המוכחש פומבית) הוא הפלת הממשלה, העלאת השמאל לשלטון שיוביל להסכם עם הפלשתינים (על-פי רוב תביעותיהם), ללא שום קשר ל"דיור בר השגה", מחירי הקוטג', עגלות לתינוקות והתשלומים למעונות.
ה"צוות האסטרטגי" של השמאל מאמין בסימליות של שדרות רוטשילד. בשנת 1948 הכריז בן-גוריון על הקמת המדינה בשדרות רוטשילד. בשנת 2011, הכריז השמאל על תחילתה של מהפכה, בשדרות רוטשילד.

תאריך:  06/09/2011   |   עודכן:  07/09/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הפקת הצוות האסטרטגי של השמאל להטעיה הציבורית
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
מה מעשיך במפלגת השמאל
סמי וסוסו  |  6/09/11 16:21
2
יו, כמה גאונים
סתם_1  |  6/09/11 18:10
3
אל תדאג, העניים אוהבים את ביבי
אלטע קאקער  |  6/09/11 22:07
4
בנוסף לצוות הבולשביקי פועל גי
ישע  |  7/09/11 11:56
5
מאמר חשוב ביותר שיש להפיצו לכל ל"ת
יהודה דרורי  |  7/09/11 12:28
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רן שורר
אחריות המדינה לחלשים היא כור מחצבתה של כל דמוקרטיה. קודם כל, יש להחזיר מירב הפעילות החינוכית-חברתית לאחריות המדינה. שיעלה כמה שיעלה. סדרי עדיפויות נכונים יציפו את התקציבים ולא ההפך! חובת המדינה גם לשמור על מינהל תקין בעמותות עצמן. אל תזרקו את האחריות הזו הצידה - למלתעות העמותות
יורם אטינגר
11 בספטמבר 2001 חשף את הטרור המוסלמי כאיום ברור ואסטרטגי לעולם החופשי ללא קשר לסכסוך הערבי-ישראלי, וחיזק את ההכרה שהטרור המוסלמי מהווה איום על אדמת ארה"ב. לאחר הבחירות, שינה אובמה את המדיניות וטען כי אין טרור מוסלמי גלובלי והאיסלאם מעודד שלום ולא טרור
בצלאל לביא
התדרדרות היחסים עם טורקיה לא התחילה בעקבות אירועי ספינת המרמרה. למה שלא נזכור כיצד התנהג ארדואן בוועידת דאבוס מול הנשיא פרס? האם נשכחה מאתנו מורת רוחו כאשר ויתרנו על המשך התיווך שלו בינינו לבין סוריה? ארדואן הוא מוסלמי אדוק בחליפה מערבית, המנהיג את מדינתו החברה בנאט"ו שעדיין לא ויתרה לחלוטין על הצטרפות לקהילה האירופית. מעין זאב בכסות של כבש
פסח רויטמן
בנאום של דפני ליף בככיכר המדינה אין כל אמירה שמשקפת באמת את המציאות, אלא הוא מציג את המצב כסוג של דיכוי כלכלי שמשרת רק את העשירים, הבנקים, החברות הגדולות והממשלה. בקיצור - תעמולה קומוניסטית משומשת שכבר מזמן חשבנו שהלכה לעולמה
ליאור מעיין
בארץ קיימים מספר גופים המכשירים את דור העתיד של התעשיה בישראל, זה שיאייש בעתיד מגוון רחב של תפקידים באזורי התעשיה הפועלים בשטחה. עם זאת, שיתוף הפעולה ביניהם כמעט ואינו קיים. אינני תולה את האשמה באף אחד מן הצדדים, אלא בחסרונה של יד מכוונת מצד המדינה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il