X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מכתבים/הערות
רועי פלד, החבר של לי זיתוני שנהרגה בתאונת פגע וברח, עושה עבודת קודש בצאתו למלחמה בתאונות בארצנו ובניסיונו להפוך אותה למלחמה אמיתית של יצרים בנהגים המסוכנים
▪  ▪  ▪

אני רוצה להודות מקרב לב לרועי פלד, החבר של לי זיתוני שנהרגה בתאונת פגע וברח, שעושה פה שירות עצום למען כולנו במלחמתו ללכידת הפוגעים בתאונת הפגע וברח.
מלחמתו זאת של רועי, היא בעיני ממש כמו של שליח נעלה שהולך לשנות סוף-סוף משהו במלחמה האבודה שלנו בתאונות הדרכים. הוא פשוט ממלא פער עצום, שהמשטרה שלנו גרמה לו ושמערכת המשפט סייעה לזה. כאשר בסופו של דבר כל המערכת שלנו ניצבה חסרת אונים, חסרת מעש, כנגד תאונות הדרכים הרבות שקורות אצלנו יום-יום, ולא עשתה דבר חוץ מדיבורים חסרי תועלת - הוא הולך למלא את הפער העצום הזה שנוצר במדינה בין הצורך הידוע להילחם בתאונות הדרכים לבין המלחמה עצמה.
רועי פלד עושה מעשה אדיר שקשה בכלל להעריך אותו, לא מפני שהוא נלחם למען הצדק, לא מפני שהוא הולך על ערכים עליונים, אלא מפני שהוא פשוט מאוד הולך להציל המונים מתוכנו, מילדינו, שעתידים (במה שנראה היום הכרח המציאות) למות בדרכים - ובכל מיני דרכים וצורות לא טבעיות. בהציגו את הפוגע בתאונה כפושע נרדף ומקולל, הוא מצליח לשנות את מערך הכוחות שלנו מול האויב מספר אחד - ממלחמת מילים וכוונות (נהג בזהירות) למעשים - המודעות שבאה מתוך פחד היא עמוקה ואי-אפשר להתעלם ממנה - כל איש שיאחז בהגה יהיה מודע מעתה לסכנה שהוא עלול לגמור בכי רע.
המסר הברור של נפגעי תאונות הדרכים היה: זה לא יעזור לנו העונש, הם התרכזו בעצמם, כי כבר לא היה אכפת להם מכלום, הם היו מיואשים.
מנגד, מערכת המשפט נהגה בהבנה כלפי הנהגים הפוגעים, מה עוד שמערכת המשפט לא התאמצה ולא היו לה המשאבים (כי הממשלה לא הקציבה אותם!) להציג את המקרה כראוי בבית המשפט. כך יצא שמערכת המשפט היטיבה להעניש כל נהג שהואשם בעבירות קלות וזניחות, כי ידע שהנהג לא ייקח עורכי דין ואפשר להחליק פה פינות, אבל נגד העבריינים הרציניים היא פחדה לצאת, כי היה ידוע שהפרקליטות בסוף תיכשל בתביעתה.

תאריך:  23/09/2011   |   עודכן:  23/09/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יעקב טייב
שוש הלוי
בר דן
כדאי שיתבצע בדק-בית בנעשה בוועדי עובדים רבים בארגונים ממשלתיים ובכאלה שמתוקצבים על-ידי המדינה
איתן קלינסקי
מכתב אישי לראש עיריית חולון, מוטי ששון, בגנות הדרך האלימה לפינוי מאהל המחאה. מה שהתרחש שם הוא כתם מוסרי שכולנו כתושבי העיר חייבים להסירו מעלינו
מתי דוד
צדק שר הביטחון כאשר החליט שלא להאריך את כהונת הרמטכ"ל גבי אשכנזי באומרו: "הרמטכ"ל גבי אשכנזי מנוע מלהמשיך בתפקיד בגלל סיבות אתיות חמורות"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il