X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם CASTRO
▪  ▪  ▪

CASTRO מעצבת אסטרטגיה שיווקית חדשה וקמפיין הפרסום לרגל השקת קולקציית אביב קיץ 2005.
CASTRO ממשיכה לחדש, לרגש ולהפתיע.
DESIGNED FOR DESIRE - CASTRO
גבי רוטר, מנכ"ל משותף של קסטרו אמר לרגל השקת האסטרטגיה השיווקית החדשה: "בשנת 1990 CASTRO שמה לעצמה מטרה להיות החברה המובילה את שוק האופנה הישראלי. היינו הראשונים להופיע עם סרט הפרסומת הראשון בערוץ 2, והיינו הראשונים לעלות עם פרסום קיר הענק בגשר ההלכה. בשנת 2000 היינו הראשונים להקים את מותג הגברים המצליח CASTRO MEN.
"והיום כולם אומרים ME TOO!"
"בשנת 2005 שוק האופנה הישראלי נמצא ברוויה פרסומית ואינו מבודל. חברות האופנה מציגות את אותם הקמפיינים, מובלים על ידי כוכבים ישראלים. משיקים רשת MEN ולוגו אדום. השפה הפרסומית אחידה.
"כחברת האופנה המובילה את ענף האופנה הישראלי הפורצת לשווקי האופנה בחו"ל, ראינו כי אנו חייבים להתקדם, להמציא מחדש, להפתיע ולהתחדש. על CASTRO ליצור שפה חדשה ליצירת בידול מובהק. עלינו לרגש ולחזק את המובילות האופנתית של CASTRO. האסטרטגיה השיווקית וקמפיין הפרסום החדשים יציגו מיצוב מחודש ושפה פרסומית חדשנית בינלאומית".
האסטרטגיה השיווקית החדשה של CASTRO שמה לדגש את חיזוק המותג כבית האופנה המוביל בישראל, ביסוס הבידול תוך מתן דגש לבגדי המעצבים של CASTRO, חיזוק הבולטות והמשך המובילות האופנתית, תוך שימוש בשפה בינלאומית המשדרת אופנה, עיצוב, תשוקה והתרגשות.
במסגרת האסטרטגיה השיווקית החדשה הכוכבת הבלבדית של CASTRO היא קולקציית האופנה. הבגד המעוצב הוא הכוכב. לצדו רגשות התשוקה המתעוררים בקרב לובשי הבגד והסובבים אותו. הסלוגן המלווה את קמפיין הפרסום הוא DESIGNED FOR DESIRE.
קמפיין הפרסום לעונת אביב קיץ 2005 יעלה בהשקעה כוללת של כ- 2 מיליון דולר, החל מה-8.3.2005. הקמפיין נעשה בהשתתפות 18 דוגמנים מהארץ ומחו"ל וצולם בישראל ובארגנטינה. המוטיב המרכזי בקמפיין היא הנשיקה המחברת בין האופנה, הפריטים המעוצבים וההתרגשות. הקמפיין יכלול 6 סרטוני פרסומת שישודרו בטלוויזיה, בקולנוע ובאינטרנט, מודעות, והפקת FASHION GUIDE פעמיים בעונה (אביב/קיץ), שישמש לעדכון הלקוחות בכל החידושים האופנתיים העכשוויים ביותר.
לימור ויכסלבאום, סמנכ"ל השיווק של CASTRO אמרה: "האסטרטגיה השיווקית והפרסומית החדשה של קסטרו נשענת על שני עוגנים מרכזיים: עיצוב ותשוקה. CASTRO מציגה את בית האופנה המוביל בישראל, עם סטודיו לעיצוב הכולל 3 מחלוקת עיצוב (אופנה, טקסטיל וגרפיקה, אביזרים וסטיילינג), בו 16 מעצבים מהמובילים בישראל. הסטודיו היחיד בישראל המציג את מירב קולקציית האופנה במהדורות מוגבלות (LIMITED EDITION) אם לא תקנה היום, לא יהיה מחר. CASTRO מציגה באסטרטגיה החדשה בידול תקשורתי המבוסס על חיבור מאוזן בין הערכים בטחון והתרגשות, המאדירים זה את זה ויוצרים הרמוניה שלמה. בקסטרו אתה בטוח שאתה באופנה. הסלוגן המלווה את קמפיין הפרסום מחבר בין שני הערכים המרכזיים של עיצוב ותשוקה ומדבר בשפה בינלאומית: DESIGNED FOR DESIRE - CASTRO.
"במסגרת קמפיין הפרסום והאסטרטגיה השיווקית החדשה, הכוכבת היא קולקציית האופנה של CASTRO והתשוקה שהיא יוצרת. הדגש ניתן על הקולקציה הרחבה והעשירה הכוללת למעלה מ-1,000 דגמים בעונה, כאשר בכל יום נכנסים בין 5-8 דגמים חדשים לכל חנויות הרשת.
עוד ציינה ויכסלבאום, אופנה היום היא חלק מרכזי בחיים. הטיפוח לגיטימי ורלוונטי לכולם. גברים כנשים מקפידים בעניין ומשקיעים כסף וזמן. כתוצאה מכך האסטרטגיה השיווקית החדשה יוצרת חיבור בין CASTRO ל- CASTRO MEN, תחת מותג העל CASTRO, אשר מתבטא בשפה פרסומית אחידה וקמפיין פרסום משותף ואחיד, תצוגת אופנה מאוחדת, בעוד חנויות הרשת יישארו כפי שהן".
על קמפיין הפרסום: קמפיין הפרסום של CASTRO שנעשה על-ידי משרד הפרסום ראובני פרידן, יכלול 6 סרטוני פרסומת שישודרו החל מה- 8.3 בטלוויזיה, בקולנוע ובאינטרנט, מודעות והפקת FASHION GUIDE פעמיים בעונה, שישמש לעדכן את הלקוחות בחידושים ובאופנה העכשווית ביותר. הכוכבת של קמפיין הפרסום היא CASTRO על קולקציית האופנה העשירה והמגוונת, המוצגת על ידי 18 דוגמנים ודוגמניות. הקמפיין צולם בישראל ובארגנטינה על ידי צלם האופנה אשל עזר. קמפיין הפרסום יעלה החל מה- 8.3.2005 בהשקעה כוללת של כ-2 מיליון דולר, כאשר הסלוגן המלווה את הקמפיין הוא designed for desire
על ה-FASHION GUIDE: כחלק מקמפיין הפרסום של CASTRO יופקו פעמיים בעונה מהדורות של fashion guideלקסטרו ולקסטרו-מן (בנפרד), בגרסה לאביב ובגרסה לקיץ, שתצא בהמשך העונה. ה- FASHION GUIDE נעשה במטרה להציג בפני הלקוחות את העיצובים העדכניים ביותר בקולקציית אופנה עם הפריטים העכשוויים ביותר. הסטודיו לעיצוב של CASTRO תחת ידיהם של 16 מעצבי האופנה, מעצב בכל עונה למעלה מ-1,000 דגמים, כאשר בכל יום נכנסים כ-5-8 דגמים חדשים לכל חנויות הרשת. ה-FASHION GUIDE ייתן מענה ללקוחות CASTRO להיות מעודכנים בחידושים במהלך העונה, ומציג בכל מהדורה כ-20 דגמים נבחרים ומובילים מהקולקציה.
ה-FASHION GUIDE יופץ בכ-150,000 עותקים בכל סניפי רשת קסטרו וקסטרו-מן.
ה-FASHION GUIDE צולם על ידי צלם האופנה אשל עזר בישראל, בהשתתפות 8 דוגמנים ודוגמניות. ב- FASHION GUIDE של CASTRO משתתפות הדוגמניות: לודה, גליה מלטסטה, שני אילוז ולימור אטיאס. ב-FASHION GUIDE של CASTRO MEN משתתפים הדוגמנים: בן טאובר, בן וייל, חואן ויוהאן.
על צוות ההפקה של ה-FASHION GUIDE:
FASHION GUIDE CASTRO: צלם: אשל עזר; סטיילנג: אורי גלעדי; שיער: דיויד פרץ; איפור: נירית קאירי.
FASHION GUIDE CASTRO MEN : צלם: אשל עזר; סטיילנג: גולדי סרוסי; שיער: דיויד פרץ;
איפור: נירית קאירי.
על סרטי הפרסומת של CASTRO - קמפיין הנשיקות:
CASTRO מציגה להשקת קולקציית קיץ 2005 6 סרטוני פרסומת תחת קונספט חדש, המבוסס על האסטרטגיה השיווקית החדשה של CASTRO בה הקולקציה המעוצבת של CASTRO היא הכוכבת, והתשוקה מובילה ומחברת. הסלוגן של הקמפיין DESIGNED FOR DESIRE מלווה כל סרטון בקמפיין הנשיקות של קסטרו, ומדגיש את הערכים של CASTRO: התחדשות, THE RIGHT THING הדבר הנכון, תשוקה בחיים, סקסיות ותעוזה. בסרטי הפרסומת משתתפים 12 דוגמנים ודוגמיות בינלאומיים וישראלים. סרטי הפרסומת ישודרו באורכים שונים: 10,20,25,30 ו-5 שניות.
על סרטי הפרסומת קמפיין הנשיקות של CASTRO:
סרטוני הפרסומת של קסטרו כוללים 6 סרטי אווירה, כל אחד ב-3 אורכים שונים, בסך הכל 18 ורסיות. כל סרטון מציג זוג הלבוש בקולקציה החדשה של קסטרו המעוררת בהם את התשוקה והלהט ועד לנשיקה הבלתי נמנעת. סגנון הצילום והעריכה חדשנים ומיוחדים ומחזקים את שני הערכים המרכזיים עיצוב ותשוקה. הסרטים צולמו ב- 6 סיטואציות ולוקיישנים שונים: בחוף ים מדהים, סיטואציות רחוב אורבני, תא שירותים במטוס, בתוך הבריכה מתחת למים, בר- לאונג' עכשווי, ועל מנחת מטוסים. כל אחד מהסרטים חתום בסלוגן: CASTRO -. DESIGNED FOR DESIRE
על צוות ההפקה של סרטי הפרסומת:
חב' הפקה: ראבל
במאי: גיל לבנברג
מנהל קראייטיב ראשי: ספי שקד
מנהלת קראייטיב: סימה אלון
קופי: אורי סניור
ארט: קובי חיים
סופרוויזר: אורלי ראובני
תקציבאית: קרן אשכנזי
מנהלת מחלקת הפקה: יעל לשם
מפיקת משרד: אסנת בן משה
סמנכ"ל מח' פלניג: זוהר מנור
פלנר: יעל פודקמיין
על חברת קסטרו:
אופנת קסטרו - נקודות ציון
קבוצת קסטרו נוסדה בשנת 1950 על-ידי מר אהרון קסטרו והפכה לחברה בשנת 1973. קבוצת קסטרו עוסקת בעיצוב, ייצור ושיווק של מוצרי הלבשה לנשים ולגברים.
לרשת חנויות "קסטרו" 41 חנויות ברחבי המדינה מתוכן 9 חנויות מופעלות על-ידי זכיינים.
רשת חנויות הגברים CASTRO MEN הוקמה בשנת 2000. כיום הרשת מונה 37 חנויות גברים ברחבי הארץ מתוכן 8 חנויות מופעלות על-ידי זכיינים.
רשת חנויות outlet הכוללת 5 חנויות למכירת עודפים.
חברת CASTRO חתמה על הסכם שותפות להקמת רשת חנויות CASTRO ו- CASTRO MEN בגרמניה ב-2003 עם חברת HEINE חברת הבת של קונצרן הענק OTTO הגרמני. בספטמבר 2004 נפתחה החנות הראשונה של CASTRO בקלן גרמניה, מתוך 40 צמדי החנויות של CASTRO ו-CASTRO MEN המתעתדות להיפתח בחמש השנים הקרובות. בדצמבר 2004 פתחה CASTRO את הסניף הראשון במוסקבה.
קבוצת "קסטרו" - מפעלים ועובדים
מערך השיווק של התשלובת מעסיק 650 עובדים. המפעל של תשלובת "קסטרו" בבת-ים 130 עובדים. סך העובדים בתשלובת האופנה "קסטרו" 780 עובדים.
על הבעלות של קבוצת "קסטרו":
בבעלות משפחות קסטרו-רוטר - כ-% 64.36 מהמניות.
בבעלות חברת בת "קסטרו - שיווק" - כ-6.72% מהמניות.
בבעלות הציבור - כ-28.92% מהמניות (כולל לאומי קופות גמל כבעל ענין).
"קסטרו" - תפקידים
אהרון קסטרו - נשיא
גבריאל רוטר - מנכ"ל משותף
אתי רוטר - מנכ"ל משותף
MR. AHARON CASTRO - PRESIDENT
MR. GABRIEL ROTTER - CO CEO
MRS. ETTY ROTTER - CO- CEO

תאריך:  01/03/2005   |   עודכן:  01/03/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il