X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם בנק אדנים
▪  ▪  ▪

מנכ"ל בנק אדנים, עו"ד יונתן הולצר: "מיחזורי הלוואות המשכנתא והריבית הנמוכה הפכו את יריד הדירות להצלחה. הרווח שנעשה בעקבות מיחזור המשכנתא, הופך את ציבור הממחזרים למשפרי דיור פוטנציאלים".
בנק אדנים למשכנתאות ערך במוצאי שבת האחרונה (5/3/05) לראשונה בישראל, יריד מיחזורי משכנתאות. במהלך היריד, שנערך במסגרת יריד דירות, נרשם ביקוש ער של כ-350 מתעניינים לדירות וכ-70 מתעניינים לעסקאות מיחזור משכנתאות והלוואות חדשות.
ביריד, שנערך בחסות בנק אדנים למשכנתאות, הציגו חברות בניה מובילות ובהם אשדר, חפציבה, גינדי החזקות, פרץ לוזון, דורון לוי, צ. לנדאו, משה"ב ועוד. ביריד הוצגו פרויקטים הנבנים באזור פ"ת ובאלעד הסמוכה לה. ציבור המתעניינים התאפיין בעיקר כציבור משפרי דיור, שהתענינו ברכישת דירות גדולות של 4-6 חדרים וכן ברכישה של דירות זולות יותר, למטרות השקעה, בעלות של עד 120,000 $.
לדברי מנכ"ל בנק אדנים, עו"ד יונתן הולצר: "שיעורי הריבית הנמוכים על משכנתאות כיום, מסייעים לחברות בניה וקבלנים בשיווק ומכירת הדירות. רוכשים רבים מבקשים למחזר את המשכנתא הישנה והיקרה ולהחליפה במשכנתא חדשה זולה ואטרקטיבית, בד בבד עם רכישת הבית החדש. באמצעות מיחזור המשכנתא הישנה והיקרה, מגלים הלווים כי ביכולתם ליטול תוספת להלוואתם הישנה ולשמור על החזר חודשי הדומה לזה שאליו התרגלו עד כה. תוספת ההלוואה נלקחת למטרת רכישה דירה גדולה יותר או מעבר לאזור אטרקטיבי יותר. השילוב של ייעוץ בענייני משכנתאות ומיחזורן, יחד עם יריד דירות, היה זה שהפך את היריד ליריד ייחודי אשר זכה למבקרים רבים".
הולצר מסביר כי הבנק זיהה את הפוטנציאל והקים יחידה המתמחה במיחזורי הלוואות: "אנו בודקים את כדאיות המיחזור לכל לקוח, כמו גם את הרווח המגולם בפעולה זו ומדריכים אותו בנוגע לצעדים שעליו לנקוט כדי לצלוח את ההליך ביעילות. הריבית הנמוכה להלוואות המשכנתא החדשות, יחד עם החיסכון שבמיחזור המשכנתאות הישנות מחזיר את הרוכשים לירידים. יתכן כי דווקא הוזלת העלות לרכישת דירה בשל הריבית הנמוכה למשכנתא תחזיר את ענף הנדל"ן לשגשוג ,לאחר שפל של שנים ארוכות".
להלן דוגמאות למיחזורי משכנתאות שהתבצעו במסגרת יריד הדירות :
משכנתא שנלקחה על-ידי זוג צעיר לפני כ - 6 שנים בריבית של כ - 6% ובמסלול של ריבית קבועה ל - 25 שנה ויתרתה כיום הינה 460 אלף ₪ , מוחזרה למשכנתא בריבית משתנה כל 6 שנים בריבית של 4.3%. הזוג חסך באמצעות מיחזורה של המשכנתא כ - 268 שקל לחודש, אשר מבטאים חיסכון כלכלי של כ - 42 אלף שקל (חיסכון מהוון).
משכנתא שנלקחה לפני כ- 5 שנים על-ידי זוג משפרי דיור במסלול של ריבית קבועה ל - 20 שנה ויתרתה כיום הינה כ - 270 אלף שקל בריבית של כ - 6.4%, מוחזרה למשכנתא לתקופה בת 10 שנים במסלול של ריבית קבועה ב - 4.3%. באמצעות מיחזורה של המשכנתא חסך הזוג כ - 130 שקל לחודש, אשר מבטאים חיסכון כלכלי של כ - 17 אלף שקל (חיסכון מהוון).
משכנתא שנלקחה לפני 10 שנים במסלול של ריבית קבועה לתקופה בת 20 שנה ובריבית של 5.35%, ויתרתה כיום עומדת על כ - 520,000 שקל, מוחזרה למשכנתא בריבית משתנה כל שנה בריבית של 3.8%. בכך חסכה המשפחה למעלה 265 שקל לחודש, אשר מבטאים חיסכון כלכלי של כ - 27 אלף שקל.

תאריך:  08/03/2005   |   עודכן:  08/03/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il