X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
אותה תקשורת שמעזה להתלונן לאחרונה על "פגיעה בחופש הביטוי", היא היא אבירת סתימת הפיות וההסתה במשך שנים כה רבות ובצורה שלא תיאמן במדינת ישראל מתקיים "אפרטהייד" מושלם כלפי הציבור החרדי! אתר ynet וערוץ 2 מובילים בצביעות
▪  ▪  ▪
החרדים - קרדום עיתונאי ליצירת תחושת "אנטי" נגד חרדים בקרב הציבור [צילום: פלאש 90]
"שלטון-על"
כלי תקשורת מסחריים אלו הפכו כבר מזמן למעין "שלטון-על" במדינה. הם שולטים באפשרות ליצירת דעת קהל שתתאים לשאיפותיהם הפוליטיות והכלכליות. אומנם לא תמיד הם מצליחים בכך, אך למעשה כמעט כל הפוליטיקאים, חברי-הכנסת, השופטים ובעצם מי לא, משתחווים וכורעים ברך לפני כל גחמה של תקשורת מסחרית זו

התקשורת הישראלית אנטי-דתית? ברור שכן!
מיה ברון
חשיפה ראשונה ובלעדית של פעילות תנועת "שוויון עכשיו"; פעילות חרדית שמושתקת בכוונה תחילה ע"י בעלי האג'נדה של התקשורת הממוסדת * החברה הישראלית נמצאת על פי-תהום וחובה על כולנו לעשות הכל למנוע דרדור למלחמת אזרחים בישראל * הגיע הזמן לסולידריות חברתית אמיתית!
לרשימה המלאה

תנועת 'שוויון עכשיו' חוללה מהפכה שקטה בעשור וחצי האחרונים בקרב עשרות אלפי צעירים חרדים וחילונים, ויצרה חיבורים בלתי אפשריים לכאורה בין קבוצות הנתפשות כקוטביות במשך שנים רבות. כל זה התרחש הרחק מעיניה הבוחנות של התקשורת המרכזית בישראל. מהפכה מסוג זה, לעולם לא הייתה יכולה להתרחש תחת בחישתה של התקשורת המרכזית ששנים רבות היא פוליטית מאוד ויש לה חלק רב ביצירת סכסוכים בין קבוצות בחברה הישראלית ובהשתקת האפליה כלפי גוונים רבים של ישראלים שקולם מודר ומושתק בחסות תקשורת של סתימת פיות, השתקה והדרה מכוונת, כאשר במקביל היא נותנת יד וסיוע נרחב למסיתים מקצועיים נגד חלקים הולכים וגדלים מהחברה הישראלית, ממזרחיים ועד דתיים וחרדים אורתודוכסיים, מרוסים ועד אתיופים או סתם "עמך" מהפריפריה.
לא לחינם יש המסבירים (בציניות מסוימת) את מאמר חז"ל – "הוו זהירים ברשות" - שהכוונה היא שיש להיזהר מאוד מ"רשות השידור", והכוונה כמובן לכלל כלי התקשורת ובפרט התקשורת המסחרית שעומדת בראש מסע ההסתה והדמוניזציה לציבורים שלמים מהחברה, תוך הפעלת לחצים על אנשי מפתח ופוליטיקאים להשתתף במסע השנאה המאורגן זה זמן רב כלפי מיליוני אזרחים ישרים ושומרי חוק. למרות כל זאת, מעולם לא הועמד לדין אף מסית כלפי ציבורים אלו. אנשי תקשורת שהסיתו לרצח דתיים וחרדים מעולם לא הועמדו לדין. כל הממונים על שמירת האתיקה של התקשורת והשופטים נרדמו בשמירה. לא רוצה לחשוב חלילה על האפשרות שאולי הם השתתפו בשתיקתם במכוון במסע המאורגן הזה של השנאה.
בכל יום נכתבים מאות טוקבקי שנאה, ביניהם רבים הקוראים במפורש לאלימות ולרצח חרדים, הכל עובר בשתיקה. יש מי שכותב את הטוקבקים האלו וזה לא האדם מהרחוב, זהו מסע מאורגן לשנאה אנטישמית ודמוניזציה ואולי גם ניסיון לחולל מלחמת אזרחים בישראל במימון גורמים מאירופה וארצות הברית ובכל זאת כולם שותקים ומשתיקים כל ביקורת על כך. האם בישראל אין חוק שמחייב להעמיד לדין מסיתים לרצח עם? האם כלי התקשורת שמפרסמים אלפי תגובות של שנאה ודמוניזציה לא ראויים לעמוד לדין על כך? ובפרט כאשר הם ידועים בצנזורה שלהם, המזכירה משטר בולשביקי, כלפי תגובות ראויות שחסרונן היחיד הוא שהן לא שותפות למסע השנאה הזה.
כלי תקשורת מסחריים אלו הפכו כבר מזמן למעין "שלטון-על" במדינה. הם שולטים באפשרות ליצירת דעת קהל שתתאים לשאיפותיהם הפוליטיות והכלכליות. אומנם לא תמיד הם מצליחים בכך, אך למעשה כמעט כל הפוליטיקאים, חברי-הכנסת, השופטים ובעצם מי לא, משתחווים וכורעים ברך לפני כל גחמה של תקשורת מסחרית זו. בידה לחרוץ גורלות של אנשים ומפלגות. ברצותה מעצימה "מחאה חברתית" וברצותה ממסמסת אותה ומקטינה עד למינימום את השפעתה.
אין זה סוד שחלקים נרחבים מתקשורת מסחרית זו מנוהלים בפועל על-ידי יועצים אסטרטגיים ומשרדי פרסום שבוחשים היטב במה שנקרא בטעות "חדשות", שפעמים רבות זה בסך-הכל פרסומת מתוחכמת ושטיפת מוח בהתאם לאג'נדה המובילה (שהיא בדרך כלל לא "אוהדת" דתיים וחרדים, וזה בלשון המעטה...). לפעמים זה מגיע לאבסורד של תיאום כה מושלם בין ערוצי התקשורת השונים לפי האג'נדה העכשווית עד כדי שניתן להשוותו ל"קרטל" של ממש. אוי לו למי שיעז להביע ביקורת על התנהלות אנטי-דמוקרטית זו. עד מהרה יסתמו את פיו ואולי גם "יחפשו" אותו. סיכוייו להיחלץ מכך קטנים מאוד. הרי גם מי שלא ממש "התעסק" עם ביקורת מסוג זה, נדון ל"היעלמות" והשתקה בגלל אג'נדה שמישהו משלם עליה. כזה הוא גורלו של ציבור המונה קרוב למיליון נפש, הלא הוא הציבור החרדי וציבורים דתיים נוספים.

"אפרטהייד" תקשורתי לחרדים

הפרדה ברורה
במדינת ישראל מתקיים "אפרטהייד" מושלם כלפי ציבורים נרחבים. זה קורה למאות אלפי דתיים כמו גם למאות אלפי חרדים, זה קורה גם לעולים מרוסיה ומאתיופיה וכן לערביי ישראל, אך זה קורה בעיקר למיליונים הרבים של שומרי המסורת האורתודוכסית בישראל

חוסר הפרופורציה העצום בין "העלמת" העשייה החיובית והתרומה העצומה של החברה החרדית לכלל הציבור הישראלי, לעומת ניפוח מוגזם של כל בדל מעשה שלילי של בודדים, על-מנת ליצור דמוניזציה מלאכותית ושנאה כלפי ציבור עצום זה, הוא אבסורד בלתי נתפש.
כן, במדינת ישראל מתקיים "אפרטהייד" מושלם כלפי ציבורים נרחבים. זה קורה למאות אלפי דתיים כמו גם למאות אלפי חרדים (אורתודוכסים), זה קורה גם לעולים מרוסיה ומאתיופיה וכן לערביי ישראל, אך זה קורה בעיקר למיליונים הרבים של שומרי המסורת האורתודוכסית בישראל (שרובם, אגב, מזרחיים...). מתעלמים במכוון מעצם קיומם. מדברים בשמם ויוצרים דמוניזציה מושלמת להשקפת עולמם, משל הם לא היו קיימים כאן מעולם. ה"אפרטהייד" הזה מתרחש בפועל מדי יום, כלפי רוב מוחלט של אזרחי ישראל על סוגיהם השונים.
אותה תקשורת שמעזה להתלונן לאחרונה על כביכול "פגיעה בחופש הביטוי" היא היא אבירת סתימת הפיות וההסתה במשך שנים כה רבות ובצורה שלא תיאמן. אך חמורה מכך היא השתיקה המוחלטת של כל אנשי הרוח החילוניים שכמעט אף אחד לא פוצה פה נגד ההסתה האנטישמית והקמפיין המאורגן כל-כך באמצעות ארגונים אנטישמיים ישראלים הפועלים בשיתוף, בתיאום ובמימון ארגונים אנטישמיים מאירופה ומארצות הברית, המכוונים כולם למטרה אחת – יצירת דמוניזציה ושנאה כלפי היהדות האורתודוכסית על גווניה השונים, שהיא במהותה ליברלית, בניגוד גמור כמובן למסע ההכפשה המאורגן נגד דתיים, חרדים ומסורתיים ונגד רבניהם ומנהיגיהם.
בשביל החרדי המצוי נתפשים כלי תקשורת אלו כ"מסוכנים" להתעסק איתם וכמועדים לסילוף והסתה נגד החרדים. מבחינת שומר המסורת או הדתי המצוי, כלי התקשורת מזכירים לו מדי יום שאולי "רוסיה זה כאן". כי רק קולו של "שלטון התקשורת" נשמע בהם. והכוונה כמובן למה שנוהגים לכנות – "מפלגת התקשורת" שהיא בעצם השליט האמיתי כיום על המדינה כולה. היא זו החורצת גורלות של מפלגות. היא גם "בית המשפט בפועל" של כל מי שהועלה נגדו חשד כלשהו. חוץ מאנשי התקשורת עצמם. הם מעולם לא באמת הועמדו לדין. להם מותר הכל. הם הרי השלטון בעצמו. "אפרטהייד" כבר אמרנו?
למזלנו, אנו לא תנועה פוליטית וגם אין לנו תוכניות להפוך לכזו, כך שהנזק לתנועתנו מהעלאת דברי ביקורת על התקשורת, הוא איכשהו נסבל. לכן למרות המחיר שאשלם על כך מן הסתם על עצם ה"חוצפה" שלי להעלות נושא כאוב זה, בכל זאת אלך עם האמת שלי ולא אתעלם מבעיה עצומה זו, מתוך תקווה שהיא תבוא על פתרונה.

העיתונות: המחאה - בלי דתיים
הפגנת "שוויון עכשיו" ו"הפורום לצדק חברתי"
כלי התקשורת ניסו, בכוח שטיפת המוח התקשורתית, להפוך את המחאה החברתית הצודקת למחאה אנטי-חרדית
▪  ▪  ▪

דוגמה בולטת למדיניות ה"אפרטהייד" של התקשורת, באה לידי ביטוי כאשר התרחשה לאחרונה תופעה יוצאת דופן בנוף הישראלי בכלל והתל אביבי בפרט, באירוע שמשך אליו עשרות אלפי אנשים והמון כלי תקשורת מכל הסוגים, אך התקשורת ברובה, ובעיקר זו המסחרית המושכת בחוטים, "הצליחה" במומחיות רבה להתעלם מהתופעה וממש "להעלים" אותה לחלוטין מעיני הציבור הישראלי.
כדי להבין למה אני מתכוונת, אתן קצת רקע. כידוע, תנועת "שוויון עכשיו" ובפרט חרדים החברים בתנועה, היו חלק ממתכנני ויוזמי "מחאת הדיור" שפרצה בחודשים האחרונים לתודעת הציבור הישראלי והוציאה מאות אלפי אנשים לרחובות כדי להזדהות ולהפגין בעד צדק חברתי, ובעיקר כדי למצוא פתרונות להוזלת מחירי הדיור ויוקר המחיה לכלל הציבור הישראלי.
תנועת "שוויון עכשיו" הייתה שותפה ב"פורום צדק חברתי" מהיום הראשון להקמתו, ולמעשה עוד בגלגולו הקודם תחת השם "ישראל צודקת", כאשר חברי התנועה היו שותפים מלאים לעיצוב מסמכי העקרונות ודרישות המחאה החברתית כמו גם להגדרת מטרות המחאה, כדי להובילה לתוצאות מעשיות ולהישגים של ממש, למען כלל החברה הישראלית.
עובדות אלו, שהיו ידועות היטב לכלי התקשורת (מאחר שהם ראו בכל מסיבות העיתונאים הרבות את הנציגות החרדית מ"שוויון עכשיו"), לא הפריעו לאותם כלי תקשורת מרכזיים ביחד עם שותפיהם ל"אג'נדה", לנסות לייצר תדמית מסולפת כאילו החרדים הם נגד המחאה. למעשה, הם ניסו בכוח שטיפת המוח התקשורתית, להפוך מחאה צודקת זו ל"מחאה אנטי-חרדית" ו"אנטי-דתית", יש לכך דוגמאות רבות אך לא אפרט כעת. ניסו, אך בסופו של דבר לא ממש הצליחו.
למעשה, בשלבים הראשונים של "המחאה החברתית", התקשורת בנתה ועודדה את המחאה תוך כדי שהיא כמובן בוחשת ומנסה לקדם תדמית של אנשים כאלו ואחרים כ"מנהיגי המחאה" מסיבות פוליטיות ואחרות. בתקופה האחרונה המגמה השתנתה לחלוטין (יש אומרים שזה קשור להפסדים שבעלי ההון-תקשורת ספגו בעקבות המחאה). התקשורת המרכזית המסחרית דואגת דווקא לצמצם ולמזער את התודעה הציבורית לגבי "המחאה החברתית", תוך כדי בחישה והגזמה בולטת לכיוון ההפוך השלילי.

70 אלף איש הצטמצמו ל-15 אלף

ההמחשה לפער הבלתי נתפש בין המציאות לבין הדיווח התקשורתי עם ה"אג'נדה" של תיאום ה"חדשות" בין שותפי ה"קרטל" של מייצרי החדשות, בא לידי ביטוי בהפגנה החברתית בכיכר רבין ב-29.10.11, כאשר כל כלי התקשורת דיווחו ש"הכיכר מלאה", והמשמעות של זה היא שכמות האנשים בכיכר עצמה מגיעה לכדי כ-60 עד 70 אלף איש (וזה מלבד הרחובות הסמוכים כמובן).
כך אכן דיווחו ברשת ב', על כ-70 אלף משתתפים בהפגנה. כמו-כן ערוץ 10 דיווח בסופו של יום על כ-100 אלף משתתפים. לעומתם, בערוץ 2 הדיווח התחיל ב-15 אלף (הם ספרו אותם אחד-אחד...), אחר-כך הם "נאלצו" להעלות את המספר ל-17 אלף. לאחר שעבר זמן נוסף הם הודיעו ש"הכיכר מלאה", אך המספר הסופי מבחינתם הגיע ל...18 אלף! מדהים הדיוק. בטח מומחים מיוחדים מטעמם ספרו גולגלות (בירושלים המומחים התבלבלו בספירה כנראה ובטעות הוסיפו עוד אלף או אלפיים...). הם גם טרחו לעדכן אותנו ולספר לנו שוב ושוב עד כמה המחאה "נחלשת" ולא מוצלחת (למחרת הם עיגלו את זה ל-20 אלף...). ככה זה כשמשרתים את בעלי ההון ואת האינטרסים השונים והמשונים.
גם אתר ynet (של ידיעות אחרונות) דיווח על כ-20 אלף מפגינים בלבד (אחרי שעבר זמן מסוים עדכנו בתוך הכתבה שהשתתפו 20 אלף, אך יש הטוענים ל-40 אלף. כנראה שקשה להישאר כמעט לבד בדיווח המעוות). כמו-כן, כלי התקשורת התאמצו להמעיט בערכה של ההפגנה הזו וניסו לצייר כאילו "אבדה רוח המחאה" וכדומה, בעוד שכל מי שהשתתף בהפגנה מעיד ההפך לגמרי כמובן.

משחק בעיתונים: "חפש את החרדי"

ynet פוסח
אתר ynet ציטט רבים מן הדוברים בכתבה מפורטת ונרחבת וכלל בה גם ראיונות אישיים עם כמה מהאנשים שמאחורי הקלעים של המחאה ואף ציטט דברים של כמה מן המפגינים. אך "משום מה" ובאופן ממש "מפתיע", התעלם לחלוטין מקיומו של "נואם חרדי"

אך בהפגנה זו שבכיכר רבין הייתה גם תופעה "משונה" ויוצאת דופן בנוף התל אביבי של ההפגנות הגדולות. לראשונה, אדם חרדי (מייסד תנועת "שוויון עכשיו") נאם לפני עשרות אלפי האנשים ושילהב את ההמונים לדרישת הצדק החברתי ולאחדות וסולידריות חברתית בין כל חלקי העם [ראה סרטון מעלה]. ההמונים "הופתעו" ובהתאם לכך גם גברה ההתלהבות בקרב משתתפי ההפגנה.
ככל הנראה, תופעה זו הייתה בעיני חלק מכלי התקשורת לצנינים. זה קצת הרס להם את התיאוריה שהם כה עמלו עליה. זה קצת קילקל את התוכניות שלהם למסע הדמוניזציה וההכפשה של הציבור החרדי שהם ניסו לעשות על גב המחאה החברתית הגדולה בישראל.
כל כלי תקשורת התמודד עם ה"בעיה" בצורה שונה. לא אפרט הכל, רק אתן המחשה על הפער העצום בדיווח, בין כמה כלי תקשורת מרכזיים שדיווחו על המחאה לפרטי פרטים, כולל הזכרת שמות הדוברים וחלק מן הנאמר בהפגנה.
רשת ב' דיווחו באובייקטיביות גם על עצם המחאה וגם על החרדים ועל הנואם החרדי. הם אף כינו אותו כ"אחד הבולטים שבין הדוברים" וגם השמיעו כמה משפטים מדבריו. גם עיתון "ישראל היום" דיווח בהגינות ובאובייקטיביות ואף ציטט חלק מדברי הנואם החרדי.
לעומתם, אתר ynet ציטט רבים מן הדוברים בכתבה מפורטת ונרחבת וכלל בה גם ראיונות אישיים עם כמה מהאנשים שמאחורי הקלעים ואף ציטט דברים של כמה מן המפגינים. מובן מאליו ש-ynet פירסמו את שמות דוברי ההפגנה, אך "משום מה" ובאופן ממש "מפתיע" הם התעלמו לחלוטין מקיומו של "נואם חרדי". זאת למרות שכאמור, מדובר בתופעה נדירה מאוד בכיכר רבין.
גם אתר וואלה! השתתף בחגיגת ה"אפרטהייד" הזאת והצליח "להעלים" לחלוטין את "הנואם החרדי". למי שחשב אחרת – ערוץ 2 כמובן גם "העלים" לחלוטין את קיומו של "נואם חרדי" (ערוץ 2 גם ידע על כך מראש). בניגוד לערוץ 10, שכן דיווח על כך.
נניח שיש להם "חשבון אישי" עם נואם זה. נניח. ייתכן שגם יש להם "אג'נדה" נגד תנועת "שוויון עכשיו". נניח. ניתן עוד להבין איכשהו. אבל לא לציין כלל שהיה "נואם חרדי" כה בולט בעצרת? זה כבר מציב סימני שאלה רבים מדי ודי מזכיר מדיניות פשיסטית של "אפרטהייד" המכוון כלפי כלל הציבור החרדי בישראל. זה כמובן מבליט מאוד את תופעת אי-השוויון ואת המגמה שמובילים סדרת כלי תקשורת בתיאום כה מושלם ביניהם, של יצירת שנאה ודמוניזציה לחרדים.
השאלה שנותרה פתוחה היא בעיקר – מי משלם על זה?...
עוד המחשה קטנה כדי לאשש את העובדה שזה לגמרי לא מקרי ושיש כאן "אג'נדה" מתואמת היטב בין כמה וכמה גורמים לכאורה, היא העובדה המעניינת שגם באתר המאוד "פלורליסטי" ו"שוויוני" של תנועת חד"ש, מופיע דיווח מפורט מאוד על נואמי ההפגנה הזו, כולל ציטוטים מדבריהם, וכצפוי "העלימו" במקצועיות יוצאת דופן את עובדת קיומו של "נואם חרדי" בהפגנה החברתית למען שוויון וצדק חברתי. האם ייתכן ש"רוסיה זה כאן"?

נקודה טובה: עשייה לשוויון

לעומתם, אספר לכם על החלקים הטובים והאיכותיים שבחברה הישראלית. תנועתנו, "שוויון עכשיו", מקיימת פעילויות רבות ומגוונות במהלך השנה כולה, עם בתי ספר, ארגונים ותנועות נוער. חלק מהפעילות כוללת מפגשים בין צעירים חרדים וחילוניים ועשייה משותפת לקידום הסולידריות החברתית, השוויון והשלום בתוכנו.
בחודשים האחרונים הצטרפו למעגל הפעילויות עם תנועתנו מספר תנועות וגופים חדשים. הבולטים שבהם הם "התנועה הקיבוצית" שאירחה אותנו בסדרת פעילויות ומפגשים, ביניהם פעילות עם כ-3,000 משתתפים צעירים וכבר ישנם תאריכים נוספים שנקבעו לפעילויות עתידיות משותפות. אנו מודים ליואל מרשק ולצוות שאיתו על האירוח המושלם ועל העשייה הברוכה לקידום סולידריות חברתית בין כלל האוכלוסיה הישראלית.
כמו-כן, הצטרפו למעגל הפעילויות עם "שוויון עכשיו" חברי "תנועת הנוער העובד והלומד" שאירחו אותנו בחינניות ב"אוהל זכור" לזכר יצחק רבין ז"ל. אנו מודים גם לצוות של "תנועת דרור ישראל" ובפרט למזכ"ל התנועה פסח האוספטר, על היחס החם והמיוחד כלפי תנועתנו. מדהים לראות שיש אנשים שאצלם "ערכים" זו לא סתם עוד הגדרה במילון ושהם עומדים לחלוטין מאחורי המושגים "שוויון", "סולידריות חברתית" ו"צדק חברתי".

תאריך:  28/11/2011   |   עודכן:  28/11/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
התקשורת עושה אפרטהייד לחרדים
תגובות  [ 10 ] מוצגות  [ 10 ]  כתוב תגובה 
1
y net וערוץ 2 שייכים למוזס,כנס
ברק ורעם  |  28/11/11 14:37
2
בקריסתו יכפר ויי-נט על חטאיו. ל"ת
חופש דיבור לכל!  |  28/11/11 15:06
3
הרבה אויר, אפס תוכן
אחד העם  |  28/11/11 19:32
 
- דווקא נראה שהיא הוכיחה היטב את
עדי ר.  |  28/11/11 20:34
4
שויון עכשיו
אלימלך  |  28/11/11 20:34
5
סוף סוף
צפנת  |  29/11/11 08:07
 
- אתה תמיד מתפעל משטויות? ל"ת
מתעב נטורי קרתא  |  30/11/11 19:26
6
על איזה חרדים את מדברת?גור? ל"ת
יש חרדים מנוולים  |  29/11/11 15:51
 
- מנוולים יש בכל מקום
צפנת  |  30/11/11 11:39
7
כל מילה בסלע. תקשורת מזעזעת
שני רוזנפלד  |  30/11/11 20:21
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידו עטרי
הקיץ האחרון, והמגמות המבורכות בתקשורת הכלכלית המכה על חטא בהתעלמותה מאיום הריכוזיות וניגודי העניינים, מסמנים את צמיחתו מחדש של השיח המוסרי בחברה
אברהם בן-עזרא
הפועל עקב מתקבל בבניין קל ופירושו ללכת בעקבות מישהו, ללכת בעקבותיו. זהו השימוש השכיח ביותר למילה - וכבר בתוך אותה פרשה בא הפירוש השני, ומשמעותו היא: לרמות, להונות, לנהוג בעורמה
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - גם מהמותן - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי    סטטיסטיקה מרשימה, המיעוט הדורס, מאה מעל מאה ותמיהה
אפרים הלפרין
ממשיכים לטחון באוזנינו שאין שום חידוש בהצעה לשינוי חוק איסור לשון הרע, מדובר כאילו "רק" בהגדלת סכומים (פי שישה...), אבל כאשר כולם אומרים שאין חידוש, לימדונו רבותינו לחפש ולמצוא את השינוי
איתמר לוין
המנצח האמיתי בעסקת הטיעון עם מרגלית צנעני הוא שלום דומראני. פחות משבוע לאחר שנדון למאסר על תנאי של שנה בשל סחיטה ואיומים, הוסר מעליו האיום שיועמד לדין על עבירה זו בשל חלקו בפרשת צנעני. זהו כישלון עצום של רשויות אכיפת החוק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il