X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אלוף משנה תמיר היימן נועד אתמול אחר-הצהריים עם מקבילו הפלשתיני, סעיד אבו באשה, ותיאם עמו את הפרטים האחרונים; זאת לאחר שבשעות הצהריים נפגשו הקצינים ולא סיכמו את העברה; העיר תועבר עם מחנות הפליטים הסמוכים אך ללא השטחים הכפריים שמצפון לעיר
▪  ▪  ▪
אל"מ תמיר היימן

סעיד אבו-פשה

העיר טול-כרם הועברה אמש (ב', 21.3.05) לאחריות הפלשתינים. מפקד חטיבת אפרים, אל"מ תמיר היימן, ומקבילו הפלשתיני סעיד אבו-בשה, נועדו בשעות אחר הצהריים (ב') בשנית והגיעו להסכמה על השליטה באזורים הכפריים שמצפון לטולכרם. בשעות הערב נחתם הסכם העברה ושוטרים פלשתינים החלו להתפרש בעיר.
במהלך הפגישה הושגה הסכמה לפיה ישראל תעביר את העיר עצמה וכן את מחנות הפליטים שלה, אך לא תמסור את האחריות על השטח הכפרי. עם זאת הוסכם, כי צה"ל יזיז את אחד המחסומים בקרבת העיר. בפגישה שהתקיימה בין הצדדים בשעות הצהריים הושגה התקדמות במו"מ ובפגישה נערכה הערב סוכמה העברה באופן סופי.
המחלוקת בין הצדדים נסובה סביב הכפרים עילאר וציידא. הפלשתינים ביקשו בפגישה שהתקיימה ביום א' לקבל את הכפרים האלה גם כן, בעוד שבצה"ל הביעו התנגדות, מאחר ומתכנני הפיגוע במועדון ה"סטייג'" בחודש פברואר יצאו מהכפרים הללו. נקודת מחלוקת נוספת היתה סביב נושא החתימה על מסמך רשמי המעביר את העיר. הפלשתינים דרשו כי במועד העברת האחריות ייחתם מסמך כדוגמת זה שנחתם בהעברת יריחו. גורמים בצה"ל מסרו כי הנושא נמצא בבדיקה משפטית. כאמור, בשעות הערב נפתרו המחלוקות.
פגישת התיאום בין הקצינים הישראלים למקביליהם הפלשתינים שהתקיימה ביום א', הסתיימה ללא הסכמות בין הצדדים. חוסר היכולת של הצדדים להגיע להסכמה מנע את העברת העיר לאחריות פלשתינית בשעות הבוקר (יום ב').
על-פי החלטת הדרג המדיני, העיר הבאה שתועבר לידי הפלשתינים תהיה קלקיליה. "המדיניות שלנו היא להתקדם בהעברת האחריות הביטחונית על הערים צעד אחר צעד", אמש שר הביטחון, שאול מופז לפני מספר ימים.
בנוסף, ביום א' חתם אלוף פיקוד המרכז, האלוף יאיר נווה, על צו האוסר העתקת מקום מגורים להתנחלויות גנים, כדים, חומש ושא-נור. חתימה זו מגיעה ימים ספורים לאחר שאלוף פיקוד הדרום הורה (יום ה') על איסור העתקת מקום מגורים לרצועת עזה.
חתימת הקצינים על הצווים למעשה אוסרת על מעבר של אזרחים למגורים בכל הישובים העתידים להתפנות במסגרת יישום תוכנית ההינתקות הצפוייה לצאת לדרכה במהלך חודש יולי.
במהלך הלילה עצרו חיילי צה"ל במחנה הפליטים נור א-שמס, מערבית לטולכרם, ובמחנה הפליטים טול ארבעה פעילי ג'יהאד איסלמי שהיו מבוקשים.

תאריך:  21/03/2005   |   עודכן:  22/03/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר וממר"י
בעיתונות הערבית טוענים כי התקשורת האמריקנית מתנהגת שלא כראוי ליחסים הטובים שבין שתי המדינות
אורלי ממן
1,331 עובדים משתכרים מעל 25 אלף ש"ח לחודש; השכר הממוצע ברוטו לחודש במשרד הביטחון היה 15,164 ש"ח; השכר הממוצע של עובדי ההוראה בשירות המדינה היה 6,851 ש"ח; הפורום לאכיפת זכויות עובדים: לפרסם דוח השכר הנמוך
מירב לוי
בחודש פברואר נרשמו 110,700 כניסות תיירים לישראל; בשלושת החודשים האחרונים נרשמה עליה של 15% בכניסות התיירים בדרך האויר
גלית יצחק
אישה בת 50 הסתירה מבעלה במשך 10 שנים כי היא כבדת שמיעה ונושאת באוזנה מכשיר שמיעה; הסוד התגלה לאחר שקיבלה הביתה מכתב ובו צויינו מכשירי שמיעה חדשים שיכולים להתאים לה, אולם, הפעם, המכתב הגיע לידיים הלא נכונות - לבעלה
הדר פרבר
מסמך ובו 413 עמודים נקבר יחד עם אלפי מסמכים סודיים אחרים ברוסיה וכעת נחשף
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il