L'OREAL PARIS מרחיבה את תחום הפעילות בקטגוריית איפור הפנים ומשיקה אתTRUE MATCH - המייק-אפ היחיד המתאים בדיוק לגוון ולמרקם עור הפנים.
במהלך 2005 מצפה לוריאל פריז לגדול בכ-60% בקטגוריית איפור הפנים.
לוריאל ישראל בחרה באמן האיפור, מיקי בוגנים שילווה את השקת טרו מאץ' ויעניק טיפים למריחה מושלמת של מייק-אפ.
קמפיין אינטרנט במהלך חודש מרץ - מיקי בוגנים ידריך את הגולשות כיצד לבחור את גוון המייק-אפ המושלם.
דוגמניות העל ביונסה ומילה ז'בוביץ מובילות את קמפיין הפרסום של טרו מאץ'.
לוריאל פריז מרחיבה את תחום הפעילות בקטגוריית איפור הפנים ומשיקה את טרו מאץ', מייק-אפ חדש המתאים באופן מדויק לגוון ולמרקם העור.
קשת הגוונים הרחבה של המייק-אפ מותאמת לגווני העור במדינות שונות בעולם. הגוונים מתחלקים לקבוצות צבע שונות, התואמים את הגוון הטבעי של העור, "נמסים" בתוכו ומעניקים לו גוון מושלם, כיסוי אחיד, ללא תיחום וללא עקבות, כך שקשה להבחין בין המייק-אפ לבין גוון העור הטבעי.
חטיבת מוצרי הצריכה בלוריאל ישראל בחרה במיקי בוגנים שילווה מקצועית את השקת טרו מאץ'. מיקי בוגנים, אמן האיפור ימליץ וייעץ בבחירת המייק-אפ המתאים ביותר ויעניק טיפים להשגת מריחה מושלמת של המייק-אפ על עור הפנים. 10 גווני המייק-אפ נבחרו בשיתוף עם מיקי בוגנים והם הותאמו במיוחד לגווני העור של האישה הישראלית.
לרגל ההשקה מציגה לוריאל פריז לראשונה את ה"Shade Guide"- כרטיס גוונים מיוחד, המסייע בהתאמה ובבחירה מושלמת של גוון המייק-אפ, הנמצא בכל נקודות המכירה ברחבי הארץ, במתקן האיפור של לוריאל פריז.
בחודש מרץ יימכר המייק-אפ במחיר אטרקטיבי במיוחד: 79.99 ש"ח בלבד (במקום 109.99 ש"ח מחיר רגיל).
עם השקת טרו מאץ', מצפה לוריאל-פריז לגדול בכ-60% בקטגוריית איפור הפנים ולהוביל את הקטגוריה כפי שבנתה את קטגוריית המסקרות והגיעה למקום הראשון ואף השני בשוק המסקרות בישראל.
במסגרת ההשקעה בקטגוריית איפור הפנים, משדרגת לוריאל פריז את קטלוג מוצרי איפור הפנים שלה הכולל: חמישה סוגי מייק-אפ שונים המתאימים לסוגי עור שונים, שלושה סוגי פודרות, קונסילר וסמקים.
דוגמניות העל ביונסה ומילה ז'בוביץ יובילו את קמפיין הפרסום של מייק אפ טרו מאץ'
כצעד ראשון בתהליך, יוצאת לוריאל פריז במהלך חודש מרץ בקמפיין פרסומי רחב היקף למייק-אפ החדש טרו מאץ'.
המהלך השיווקי כולל קמפיין טלוויזיה וקמפיין עיתונות באמצעות משרד הפרסום גיתם, אותו מובילות דוגמניות העל ביונסה ומילה גובוביץ.
סיסמת הקמפיין: "המייק-אפ היחיד המתאים בדיוק לגוון ולמרקם של עורך".
קמפיין אינטרנט
במהלך חודש מרץ יעלה לאוויר קמפיין אינטרנט, במסגרתו יוכלו הגולשות לצפות בסרטון וידיאו בנושא התאמת גווני המייק-אפ לגוון ולמרקם העור. במהלך הסרטון יציג מיקי בוגנים את ה"Shade guide" וידריך את הגולשות כיצד לבחור את גוון המייק-אפ המושלם.