X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בימי חג החנוכה העצוב הזה של האבות הגרושים, הגיעה העת לחשוף: "ארגוני גברים" - אין באמת דבר כזה. אין להם צבא, ואין להם מפקד, רכב או פרשים. אבל הם במאבק על זכות ילדיהם שיהיה להם אבא. האבות הללו ימשיכו לברך ולהתפלל מדי שנה: "שֶׁעָשָׂה נִסִּים לַאֲבוֹתֵינוּ בַּיָּמִים הָהֵם, בַּזְּמַן הַזֶּה"
▪  ▪  ▪
האור עוד יפציע ביום מן הימים [צילום: יח"צ]
עניים מול ממומנים
רשים ואביונים ניצבים אנו (מה שהמסיתות נגדנו קוראות "ארגוני הגברים הכוחניים") אל מול פני המערכה. מאות מיליונים של שקלים מעבירה המדינה מדי שנה לויצו, לנעמ"ת ולשאר ארגוני נשים. ולנו? מעולם לא הוצע לנו ולו שקל אחד של מימון ציבורי

   רשימות קודמות
  האזרח הקטן והתיקון לחוק לשון הרע
  שלי או חלי? מה אכפת? - מגיע לנו טוב מזה!
  כמה מילים בזכות הפמיניזם והאהבה
  שורש הרע של ציר הרשע
  החיוך בעקבות תקיפת ביניש

גם היום עמד בדד מול חלונו רֵעִי יעקב, בלע בכיו, ובירך בכוונה רבה: "שֶׁעָשָׂה נִסִּים לַאֲבוֹתֵינוּ בַּיָּמִים הָהֵם בַּזְּמַן הַזֶּה...". שמונה ימים של שְחוֹר... חֹוֹשך ולא אור, היה חג החנוכה הזה ליעקב. בכל יום ויום, הוא התקשר, התחנן, התרפס, הבטיח, התייפח. אבל את שני בניו? אותם הוא לא זכה לראות בחג.
"תבוא מחר", הורה לו היומנאי בתחנת המשטרה. "אין מה לעשות, אי-אפשר להכריח את האימא", ציינה ביובש פקידת הסעד. "אתה איש רע!", קבעה הד"ר למגדר. "עוד תתרגל", ניבאתי לו אני. ויעקב שמע את כולם, ובדמעות שותקות הדליק בכל יום ויום את נרות החנוכה בחדרו הדל, ובכל יום ויום של החג הבליחה לאורם גם תקוותו הדלה: "לִרְאוֹתָם בִּלְבָד!"
אין דבר כזה "ארגוני גברים"
יעקב אינו האב הערירי היחידי שהגיע בחג החנוכה הזה אלינו, אל המקום שהעיתונות אוהבת לכנות בכינוי הגנאי "ארגוני הגברים". וביום החג העצוב הזה שלהם, הגיעה העת לחשוף: "ארגוני גברים"? אין באמת דבר כזה!
כמו המכבים, אין לנו צבא, ואין לנו מפקד, רכב או פרשים: אנו פועלים יחדיו, אך בעיקר לחוד. אנחנו אומנם לא במלחמה - רק במאבק. אך המאבק הזה, אין צודק ממנו. מאבק על זכותנו לשוויון, על זכותנו לקיום בכבוד, ויותר מכל - על זכותם של ילדינו שיהיה להם אבא.
ואת המאבק הזה מנהלים אנו לא רק בידיים ריקות, כי אם גם בכיסים ריקים. רשים ואביונים ניצבים אנו (מה שהמסיתות נגדנו קוראות "ארגוני הגברים הכוחניים") אל מול פני המערכה. מאות מיליונים של שקלים מעבירה המדינה מדי שנה לויצו, לנעמ"ת ולשאר ארגוני נשים. ולנו? מעולם לא הוצע לנו ולו שקל אחד של מימון ציבורי.
לדוברות התנועה האנטי-שוויונית יש טורים קבועים בעיתון. ולנו? לנו משליכים את השייריים של הטוקבקים. על כל משרה רמה, ותחת כל תאנה מניבה, יושבת יועצת בשכר לקידום מעמד האישה (והיועצות הַלָּלוּ, הֲלֹא לא שוויון הן מבקשות, כי אם קידום מעמד האישה, ופעמים הרבה, על חשבון הגברים הגרושים). ולנו? מעולם לא היה אצלנו ולו פעיל אחד בשכר.
הילדים זכאים לשני הורים
לא רק ארנק, גם חרב אין לנו. הנשק היחיד שאנו אוחזים בו הוא הלב, הלב המלא אהבה וגעגועים וכמיהה לילדינו. ללב אין ציפורניים לנעוץ או שיניים לנשוך. ללב אין קרניים לנגוח ולא מגפיים לרמוס. ובכל זאת, נשק אדיר-כוח הוא: דברים היוצאים מן הלב, בוקעים המה את חומות האוזן.
זו הסיבה, שכמו המכבים, צדקתנו ננצח. לא משום שאנו חזקים. חלשים אנו! אך את האמת שלנו, את הדברים היוצאים מליבנו, לא ניתן להביס: הכל יודעים שלילדים מגיעים שני הורים. עמוק-עמוק בלבם, יודעים הכל שאבא לא צריך להיות כספומט, הכל יודעים שהילדים קוראים: "אבא! אימא! אני רוצה את שניכם!"
יודע האב הנשוי, שהוא הורה לא פחות טוב מאשתו. יודעת אשתו, שאבא, כמו אימא, יש רק אחד. יודעים מי שנותקו מאביהם בעודם ילדים, גברים ונשים כאחד, שהם לא יתירו לתופת הזו להמשיך עוד דור. יודעים הפסיכולוגים את מר גורלו של הילד שמוסת נגד אביו. יודעות העובדות הסוציאליות את בכייה של ילדה שנותקה מאביה, ויודעים אנשי המוסר שאי-אפשר להרשות לקיפוח הנורא של האבות להמשיך.
הכל יודעים, ואת מה שאתם יודעים, אנו והעולם הנאור לא ניתן לכם לשכוח. ואנו נמשיך, כל האבות העריריים יחד, מיעקב עד גוריו וליר, ואף עבדכם, מחבר המאמר הזה, וכולנו נברך ונתפלל ונקיים: "שֶׁעָשָׂה נִסִּים לַאֲבוֹתֵינוּ בַּיָּמִים הָהֵם, בַּזְּמַן הַזֶּה!"

תאריך:  25/12/2011   |   עודכן:  25/12/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
האבות הגרושים - עוד יביס האור את החושך
תגובות  [ 18 ] מוצגות  [ 18 ]  כתוב תגובה 
1
עצוב מאוד
חבל מאוד  |  25/12/11 13:57
2
סוף הצדק לנצח
עוד אבא  |  25/12/11 13:59
3
כואב הלב.איזה עוול שזועק לשמים ל"ת
לורי שם טוב  |  25/12/11 14:06
4
הרבה יותר גרוע מחושך, זו שואה
אלקזאי  |  25/12/11 14:06
5
חנן וייס-שינוי החוקים יגיע
כשתהיה כנסת יציבה  |  25/12/11 14:40
6
האמת הכואבת
ארי 11  |  25/12/11 15:13
7
"ארגוני הגברים"
Erez188ZX5  |  25/12/11 15:46
8
רפובליקת בנ(נ)ות
ינשוף  |  25/12/11 16:20
9
אבות גרושים
גאיגאי  |  25/12/11 16:57
10
באנו חושך לגרש!
יאיר תיבון  |  25/12/11 17:00
11
מתי תתנערנה הנשים מחרפתן
ירון זכאי 1  |  25/12/11 17:24
12
צריך חוק שאבא יוכר גם כבעל חי
יעקב דומה  |  25/12/11 17:49
13
איפה התקשורת
אייל55  |  25/12/11 20:01
14
לא דיי בכך שיש תופעת...
מרגיז מאוד  |  25/12/11 21:08
15
יוסי מ. עובר חנוכה 7 ללא ילדיו
ענת מ.  |  26/12/11 01:26
16
גולית
וולפי  |  26/12/11 02:39
17
נקים עמותה ועכשיו!!!
אנג'ל  |  26/12/11 08:22
18
ברוך שנתן לעמו תבונה ל"ת
דודו המברך  |  26/12/11 08:28
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גיל נתן
חינוך לדמוקרטיה, שוויון ושיתוף פעולה    אנו עושים איש לביתו ולא למען הכלל    ביבי-מאניה וגלגל ההצלה של אלי ישי    ניסיונות ההשתקה או השקיפות הנעלמת הם הבסיס להפיכתנו מדמוקרטיה לדיקטטורה
שולמית קיסרי
השרים מתחמקים, חברי הכנסת מיתממים וקול ענות החלושה של ראש הממשלה שלא יוצא בנאום לאומה, כי את כישרונו הרטורי ישמור להזדמנות הבאה לדבר בקונגרס האמריקני מול קהל של רפובליקאים. לפי תגובות השלטון לא נראה כי יהיה בקרוב שינוי משמעותי בשליטה שתפשו גורמים חרדיים קיצוניים על החיים בישראל
איתן קלינסקי
קשה לי לקבל בהבנה מתן כיסוי אקדמי חינוכי לקביעה ש"בתי ספר פרטיים ימשכו את המערכת כולה למצוּינות". כשם שכל ילד זקוק ללחם ולמים לקיומו, כן הוא זקוק למערכת חינוכית אחת, בה יבואו כל ילדי ישראל
עירית לדרברג
לא צריך יותר מדי אירועי אלימות מול צה"ל ו/או אירועי הדרת נשים כדי שאנשי השמאל והתקשורת יאחדו רבים מאזרחי המדינה יחד איתם כנגד כל ציבור המתנחלים והמחנה הלאומי
יורם דורי
פרסומים של קבוצת הורים לילדים בבית הספר הדתי "מורשת זבולון" התומכים בהפרדה בין בנים לבנות מצטטים מחקרים לפיהם בנות הלומדות יחד עם בנים בני גילן מאבדות מיכולתן האינטלקטואלית בהיותן בחדר אחד עם בנים. השלב הבא יהיה כנראה תביעה להפרדה בפגיות ובחדרי ילודים בבתי יולדות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il