X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
אריה אבישור חוקר עצמאי בכלכלה ומדעי החברה
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
אסטרטגיית החזרה לשלטון כוללת שלושה אלמנטים - האלמנט הראשון הוא הרצת מפלגות בבחירות הכלליות שיעבירו קולות מגוש הימין לגוש השמאל. בראשן של מפלגות אלה יעמדו אריה דרעי ויאיר לפיד. האלמנט השני - "דילול הליכוד", ואילו האלמנט השלישי הוא לא פחות מחזרה על תרגיל האי היווני. לאמביציה של השמאל שותפים גורמים מחו"ל, קרי האמריקנים.
▪  ▪  ▪
אריה דרעי. למשוך קולות משס ומהליכוד לגוש השמאל [צילום: פלאש 90]
תרגיל האי היווני2?
סנגוריו של שר החוץ, החשוד בעבירות מרמה והלבנת הון, התייצבו לשימוע מול וינשטיין בפרקליטות. באמצעי התקשורת דווח כי ההחלטה צפויה רק עוד כמה חודשים. השאלה המעניינת היא מה יקרה במהלך אותם חודשים מתום השימוע ועד מתן ההחלטה. בעניין פרשת האי היווני של אריק שרון התוצאה הייתה דיל: הינתקות תמורת סגירת התיק וכך אכן קרה

הפריימריז בליכוד יתקיימו בסוף ינואר 2012, ובקדימה הם נקבעו לסוף מרס. יאיר לפיד הכריז על מועמדותו ודומה שהבחירות בפתח. באסטרטגיה מתוחכמת השמאל מתכוון לתפוס את השלטון. אסטרטגיה זו כוללת שלושה אלמנטים. האלמנט הראשון הוא הרצת מפלגות בבחירות הכלליות שיעבירו קולות מגוש הימין לגוש השמאל. בראשן של מפלגות אלה יעמדו אריה דרעי ויאיר לפיד. לאלמנט השני אני קורא "דילול הליכוד", ואילו האלמנט השלישי הוא לא פחות מחזרה על תרגיל האי היווני. כמובן שלאמביציה של השמאל שותפים גורמים מחו"ל, קרי האמריקנים.
מי עומד מאחורי אריה דרעי?
בספרו "מורשת של אפר" מגלה טים ויינר כי ה-CIA עוסק בין היתר בהטיית תוצאות בחירות במדינות זרות על-פי האינטרס של האימפריה האמריקנית. הוא מספר על כך שראש ממשלת יפן, נובוסוקה קישי, ומפלגתו קיבלו כסף מה-CIA כדי לבגוד ביפנים שבחרו אותם, ושהאמריקנים העבירו מזוודות של כסף לחברי בית הנבחרים האיטלקי כדי לשנות את תוצאות הבחירות, ועוד מעללים. לאמריקנים אינטרס מובנה בתוצאות הבחירות בישראל מכיוון שישראל מהווה מדינת ציר באימפריה האנגלו-אמריקנית. להערכתי, אחת הדרכים להעברת כספי CIA לפוליטיקאים ישראלים היא באמצעות אנשי עסקים יהודיים בעולם במסווה של תרומות למסע הבחירות וכיוצא בזה.
הדוגמה שעולה בראשי היא תרומתו של המיליארדר אדוארד סרוסי לעזר ויצמן בעת שהיה פוליטקאי עצמאי ורץ לבחירות בראשות 'יחד' בבחירות של 1984. עניין התרומה נחשף על-ידי העיתונאי יואב יצחק, וויצמן, ששימש כנשיא בעת החשיפה, נאלץ לפרוש מהנשיאות. המטרה של האמריקנים הייתה להטות את תוצאות הבחירות ב-1984 באמצעות משיכת קולות מהימין לויצמן, וכך להעביר קולות מגוש הימין לגוש השמאל. בניגוד למגמות הדמוגרפיות באותן שנים, באמצעות ויצמן ומפלגת 'יחד', הם הצליחו להביא לשיוויון בין הליכוד לעבודה וכפו את ממשלת האחדות הראשונה.
על-פי המתווה של השמאל והאמריקנים, אריה דרעי מתוכנן למשוך קולות משס ומהליכוד ולהעבירם לגוש השמאל. להערכתי מדובר בארבעה עד חמישה מנדטים. אין לי מידע על כך, אבל אני לא אופתע אם אנשי עסקים יהודיים מעבירים בימים אלו כספי CIA לאריה דרעי, במסווה של תרומה למסע הבחירות שלו, במטרה להטות את תוצאות הבחירות הבאות בישראל לטובת גוש השמאל, ואני לא בטוח שאריה דרעי אפילו מודע למקור הכספים.
במקרה של יאיר לפיד, מדובר בניסיון להריץ לכנסת חתיך שקורץ לצעירים המבולבלים של ישראל. ואולם, את מרבית הקולות הוא יקח מגוש השמאל. להערכתי משיכת קולות הצעירים תביא ליתרון של לא יותר ממנדט אחד לגוש השמאל. הבלון הזה שנקרא יאיר לפיד יתפוצץ במוקדם או במאוחר. אך גם כאן יש לשאול: מי מממן את יאיר לפיד? טוב יעשה המחנה הלאומי אם יחקור היטב ויחשוף את מקורות המימון של השנים הללו המתיימרים להיות פוליטיקאים נקיים.
ביבי רוצה לדלל את הליכוד
האלמנט השני באסטרטגיה של השמאל הוא הרכב רשימת הליכוד לכנסת. זה לא סוד שמאז עליית הליכוד לשלטון ב-1977, ניסתה האליטה הקולוניאליסטית-אירופית בישראל לדלל את הליכוד בכל מיני אופנים, אם על-ידי העברת חברי כנסת מהליכוד לרשימת העבודה תמורת שוחד והבטחת שיריון בכנסת הבאה (דבר שאסור כיום), ואם על-ידי קואופטציה. הדילול פירושו אנשים שיצביעו עם השמאל למרות שנבחרו ברשימת הליכוד לכנסת.
בשנות ה-80 המועמדים המרכזיים לקואופטציה היו ה'ליברלים' שהיו חטיבה בליכוד לאחר הסכם גח"ל (איחוד חירות עם הליברלים). ידוע לשימצה בהקשר זה הוא יצחק ברמן שהיה יו"ר הכנסת ושר האנרגיה מטעם הליכוד. לאחר מכן, המועמדים הטבעיים לקואופטציה היו נסיכי הליכוד. הבולטים שבהם היו דן מרידור, רוני מילוא, לימור לבנת, וציפי לבני. הצבעתם של רבים מחברי הכנסת והשרים של הליכוד בעד ההינתקות, למרות שהיא נדחתה במשאל חברי הליכוד, מעידה כי רבים מהם עברו תהליך של קואופטציה.
למרות שחלק מתומכי ההינתקות פרש מהליכוד ועבר לקדימה, עדיין ישנם כמה מתומכי ההינתקות, מושאי קואופטציה לדעתי, ברשימת הליכוד לכנסת ה-18. נזכיר אותם בשמותיהם: מיכאל איתן, ישראל כץ, לימור לבנת, ודן מרידור. כמובן שגם סילבן שלום הצביע בעד ההינתקות לדעתי מתוך טמטום ולא מכיוון שעבר קואופטציה. בדרך כלל האליטה הקולוניאליסטית-אירופית בישראל לא מגלה למזרחיים על השיטה ולא מגייסת אותם לטובתה באופן מפורש (הכוונה שישמשו סוכנים של השיטה לכל דבר ועניין).
בעידן הפריימריז לרשימה לכנסת דילול הליכוד נעשה גם על-ידי הרצת אנשי שמאל לרשימת הליכוד לכנסת. דוגמאות לכך הם יובל שטייניץ, יוסי פלד ועוזי דיין (השניים הראשונים אכן נבחרו ואף מונו לשרים ואילו עוזי דיין לא נבחר אך כמובן מתכוון לרוץ שוב). מעבר לכך, מתכוון בנימין נתניהו, שבעצמו עבר קואופטציה ומתנהל כראש ממשלה מטעם השמאל לכל דבר ועניין, לשריין את חמשת חברי מפלגת העצמאות בראשות אהוד ברק ברשימת הליכוד לכנסת. זהו מהלך זדוני שצריך למנוע אותו בכל מחיר. לא ייתכן שיתקיים המשל: לליכוד הצבעת, אהוד ברק קיבלת....
צריכה לקום אופוזיציה רחבה בתוך המחנה הלאומי שתתנגד למהלך האנטי-דמוקרטי הזה. על חברי ובוחרי הליכוד להציף את נתניהו, את השרים וחברי הכנסת מטעם הליכוד, ואת חברי מרכז הליכוד במכתבי התנגדות למהלך הזה תוך איום שלא יצביעו לליכוד אם הוא אכן יתממש. יש להחתים עצומות ולארגן הפגנות (חוקיות כמובן) מול מצודת זאב, מול הכנסת, ומול משרד ראש הממשלה כנגד המהלך הזה.
תרגיל האי היווני חוזר על עצמו
בשבוע שעבר התבשרנו כי החל הליך השימוע לאביגדור ליברמן. סנגוריו של שר החוץ, החשוד בעבירות מרמה והלבנת הון, התייצבו לשימוע מול וינשטיין ובכירי הפרקליטות. באמצעי התקשורת דווח כי ההחלטה צפויה רק עוד כמה חודשים. השאלה המעניינת היא מה יקרה במהלך אותם חודשים מתום השימוע ועד מתן ההחלטה. בעניין פרשת האי היווני של אריק שרון התוצאה הייתה דיל: הינתקות תמורת סגירת התיק וכך אכן קרה.
דבר דומה יכול לקרות גם בעניין ליברמן. תיתכן עסקה לפיה ייסגר תיקו של ליברמן, בדרך כזו או אחרת (כולל האפשרות של זיכוי בבית המשפט), ובתמורה ליברמן יתמוך בהקדמת הבחירות ויעזור בפירוק קואליציית נתניהו הנוכחית ובבניית קואליציה חלופית הנוחה יותר לאליטה הקולוניאליסטית-אירופית בישראל. הוא יתקוף את החרדים, ימצא סיבה להסתכסך איתם, ויתנה את השתתפותו בקואליציה שלאחר הבחירות באי שיתופם של החרדים. כך תיסלל הדרך לקואליציה שמבוססת על הליכוד, קדימה, העבודה, וישראל ביתנו.
קואליציה זו תנהל מו"מ לשלום על-פי דרכו של השמאל וליברמן יתמוך ויכשיר את הדרך ואת הסכם השלום המוצע. אני לא מתחייב שהעסקה הזאת תחתם, אבל זה מה שיתרחש מאחורי הקלעים באותם כמה חודשים מתום השימוע ועד מתן ההחלטה. עכשיו אתם מבינים מדוע האליטה משתדלת לאייש את עמדות המפתח במדינה באנשיה או בנאמניה. באמצעות דילים כאלה היא מקדמת את האינטרסים הכלכליים-פוליטיים שלה. על כך כתבתי בפירוט במאמרי שכותרתו "האליטה הקולוניאליסטית-אירופית בישראל".
בהקשר זה, הכותרת הראשית במעריב של ה-18.1.2012 הייתה: "המשבר הבא: ישראל ביתנו מתנגדת להארכת חוק טל". יתר על כן, משרד השיכון, בראשות אריאל אטיאס מש"ס, פרסם קריטריונים להטבות בדיור בר-השגה. גם כאן יצא אביגדור ליברמן נגד המהלך, שנתן נקודות משמעותיות ליוצאי צבא, בטענה שיש לקחת בחשבון את כושר ההשתכרות. המזימה מאחורי טענתו של ליברמן היא למנוע מהחרדים את ההטבות וכך שוב להסתכסך עם החרדים על-מנת לפרק את קואליציית נתניהו. סביר להניח שזה המהלך עליו דיברתי לפיו ליברמן ייזום סכסוך עם החרדים כחלק ממהסכם לסגירת התיק שלו במסגרת השימוע. ואולם, צריך לעקוב אחרי הדברים.
כאן המקום לציין כי במקום להביא החלטה מוסכמת של הממשלה בעניין חוק טל, נתניהו העביר את ההחלטה לדיון במושב הקיץ של הכנסת מתוך הנחה כי שם יתנצחו ישראל ביתנו והחרדים, הממשלה תתפרק ויוקדמו הבחירות לסוף 2012. כך מתנהג ראש ממשלה שעבר קואופטציה ומתואם ומתוזמר לא עם המחנה הלאומי כי אם עם האליטה הקולוניאליסטית-אירופית בישראל.
סוף דבר
מעבר לתימרונים הפוליטיים השערורייתיים, ניסה השמאל להפיל את הממשלה באמצעות ההמחאה החברתית בקיץ האחרון שמומנה על-ידי הקרן החדשה לישראל וגורמים נוספים התומכים בשמאל. כמו-כן ניסתה האליטה הקולוניאליסטית-אירופית בישראל להבאיש את ריחם של החרדים באמצעות הקמפיין נגד הדרת הנשים. ואולם, הממשלה הייתה קשובה למחאה החברתית והיא הקימה את ועדת טרכטנברג ופעלה נמרצות בתחומי הדיור, הטבות המס, חוק חינוך חינם מגיל 3, וחשיפת המשק לתחרות באמצעות הורדה של מכסים. כך שהמהלך של המחאה החברתית לא צלח וגם לנושא הדרת הנשים הציבור לא נרתם מכיוון שהוא הבין שזהו מהלך שקוף של השמאל.
לסיכום, כיום בגוש הימין חברים 65 חברי כנסת, כולל אותם חברי כנסת שעברו קואופטציה ומצביעים ומביעים עמדות המזוהות עם השמאל. המגמות הדמוגרפיות מסתכמות בתוספת של מנדט אחד עד שניים למחנה הלאומי. ואף על-פי כן, כתוצאה מכניסת אריה דרעי ויאיר לפיד למירוץ לכנסת, לאחר הבחירות צפוי שיוויון בין הגושים. ואולם, גוש הימין יכלול חמישה חברי כנסת של עצמאות שהם חברי מפלגת העבודה לשעבר ואנשי שמאל מזוהים. כמו-כן יכלול הליכוד חמישה חברי כנסת (כולל ראש הממשלה) שעברו קואופטציה ומשרתים את השמאל ושניים עד שלושה אנשי שמאל שנבחרו ברשימת הליכוד.
ישראל ביתנו עשויה לעבור מטמורפוזה ולהפוך למעשה לחלק מגוש השמאל (כמובן שבמהלך הבחירות ליברמן יעשה תעמולה ימנית על-מנת למשוך את קולות הימין ואחר-כך להעבירם לגוש השמאל). כך, למרות שתהיה קואליציה בראשות הליכוד, השמאל יהיה בשלטון ויוכל להעביר כל הסכם מדיני שירצה. האגף הימני בליכוד ייחלש ולא יוכל לעשות הרבה יותר מלהקים זעקות שבר מידי פעם לאור מה שיתרחש.

הכותב הוא חוקר עצמאי בכלכלה ומדעי החברה
תאריך:  30/01/2012   |   עודכן:  31/01/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבא (אוברי) אבן (איבן)  אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman  אברהים צרצור  אברהם הירשזון  אברהם זילברברג  אהוד ברק  אהוד רצאבי  אהרן אבוחצירא  אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel  אורי שרגא אורבך / Uri  Orbach  אורית זוארץ / Orit Zuaretz  אורית נוקד  אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis  אחמד א-ד`אהר  אטילה שומפלבי  אילן ליבוביץ'  אילן שלגי  איתן לבני (בנוזוביץ')  אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan  אליעזר אבטבי  אלכס מילר  אסתרינה טרטמן  אפרים תבורי  אריאל אטיאס  אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri  אתי לבני  בנימין אבניאל (גטשטיין)  בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu  ג'ון אדוארדס  גילה פינקלשטיין  גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan  דוד מנע  דן  גרטלר  דן מרידור / Dan Meridor  דניאל הרשקוביץ  דניאל-יצחק לוי  דרור זייגרמן  הלבנת הון  הקרן החדשה לישראל  הרצל שפיר  ויצמן שירי  חיים אמסלם  חמאד אבו-רביעה  חנא סוייד  טובה אילן  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יאיר שמיר / Yair  Shamir  יהודה-מאיר אברמוביץ'  יואב מני  יובל שטייניץ / Yuval  Steinitz  יוליה שמאלוב-ברקוביץ'  יוסי פלד  יוסף שגל  יוסף שפרינצק  יורם מרציאנו  יחזקאל זכאי  יעקב כהן  יעקב פרי / Yaakov  Perry  יצחק אהרונוביץ' / Yitzhak  Aharonovitch  יצחק בן - ישראל  יצחק ברמן  יצחק זיגר  יצחק זיו  ישראל ישעיהו-שרעבי  כרמל שאמה-הכהן  לביב חוסיין אבו-רוכן  לימור לבנת / Limor  Livnat  מאיר זורע (זארודינסקי)  מאיר תלמי  מאיר-דוד לוונשטיין  מאשה לובלסקי  מוטי ששון  מחמוד א-נאשף  מיכאל איתן  מיכאל פואה  מיכאל רצון  מיכל ליברמן-גילון  מיקי לוי / Mickey  Levy  מלי פולישוק-בלוך  ממשלת ישראל / Israel Government  מנחם אליעזר מוזס  מעריב  מרדכי זר  מרטין שלאף  משה זלמן פייגלין  משה מוץ מטלון  נדב פרי  נחום ניר-רפאלקס  נחמן שי  ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky  סופיה רון-מוריה  סילבן שלום / Silvan  Shalom  עבאס זכור  עבאס זקור  עבדול-עזיז זועבי  עוזי דיין / Uzi  Dayan  עוזי לנדאו / Uzi  Landau  עינת וילף  עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz  עמירה דותן  עמרי שרון  ערי ז'בוטינסקי  פנחס לבון (לוביאנקר)  פניה (פאינה) קירשנבאום  פריג`א זוארץ  ציון פיניאן  ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni  קדיש לוז (לוזינסקי)  ראובן ברקת (בורשטיין)  רוביק דנילוביץ'  רוחמה אברהם בלילא  רון בריימן  רוני בר-און  רוני מילוא  רחל אדטו  רן בנימיני  שלום זיסמן  שלמה לביא (לבקוביץ')  שמואל תמיר כצנלסון  שרון שלום  תאופיק זיאד
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כך מתכוון השמאל לתפוס את השלטון
תגובות  [ 45 ] מוצגות  [ 45 ]  כתוב תגובה 
1
"מדללים" לאבישור את הליכוד
חיים שער  |  30/01/12 14:01
 
- להשתגע! ל"ת
זקן  |  30/01/12 15:27
 
- יש לך בעיות קשות בהבנת הניקרא
המורה נחמה  |  31/01/12 00:26
 
- מורתי, מה זאת קואופטציה?
אהוד פרלסמן  |  31/01/12 05:18
 
- כשביבי מבצע את חזון אורי אבנרי
השמאל ניצח בענק!  |  31/01/12 08:39
 
- ולי דווקא יש שאלה גם לכותב וגם
נתין מדמנת ישראל  |  1/02/12 07:55
 
- ליברמן כבר שילם את התמורה
יופיטר  |  1/02/12 10:25
2
השמאל האנטי דמוקרטי ואנטישמי
רונן גולדשטיין  |  30/01/12 18:30
 
- נהפוך הוא...
גילה פ.  |  30/01/12 23:39
 
- כל מילה בסלע! ל"ת
לקרא ולהאמין  |  31/01/12 08:28
3
תמיד אמרתי שליברמן שמאלני...
אני...  |  30/01/12 18:49
4
מאמר מטופש של פרנואיד
אחד העם  |  30/01/12 18:52
 
- רבים כאן זקוקים לטיפול בראש
אחי  |  31/01/12 10:33
 
- המחבר והמגיבים במצב נפשי קשה
אחי  |  31/01/12 11:23
5
ומי ממן את לפיד? ל"ת
מייק  |  30/01/12 19:01
6
אם כןלם שמאלנים מי הימין החרדי
hv  |  30/01/12 19:15
7
מאמר שמבטא תסכול
גילה פ.  |  30/01/12 19:34
 
- התסכול הגדול ביותר
רונן גולדשטיין  |  30/01/12 21:42
8
שטויות במיץ עגבניות,פחחחחחח ל"ת
נקאש דוד  |  30/01/12 20:40
9
המאמר מחזיק הגיון
א מ רול  |  30/01/12 21:45
10
מה עם העם?
באום  |  30/01/12 21:57
11
זה לא חדש,
שרהלה של  |  30/01/12 23:42
 
- אותי הם עוד לא קנו. כנראה שאני ל"ת
לא שווה יריקה  |  31/01/12 00:32
 
- פושעים גנבים ושקרנים
ומה עם הימין  |  31/01/12 05:35
12
רק פייגלין הוא האצבע בסכר !
איתן -  |  31/01/12 00:57
13
ראשי הלכוד בזים לבוחריהם
ד''ראברהםשלום  |  31/01/12 01:26
14
קשה להאמין שדרעי יסתכן שוב בעו
קורןנאוה טבריה  |  31/01/12 05:39
15
דוקטור! נראה שקנית את התואר.
פרעוש  |  31/01/12 09:04
 
- כמה שהכינוי מתאים לך. פרעוש.  ל"ת
רק לא עוקץ  |  31/01/12 13:23
16
ומי ממן את נתניהו? אמריקאים!
גליה  |  31/01/12 09:55
17
האם דרעי יכשיר את שרץ השמאל?! ל"ת
מיכל מירושלים  |  31/01/12 13:28
18
אריה אבישור - פעיל של פייגלין
למען השקיפות  |  31/01/12 14:07
19
רק שניפטר מצחנת הביבון ל"ת
בהצלחה  |  31/01/12 14:20
20
כתבה בגדול. נא להמשיך פרק ב..
אורי עמר   |  31/01/12 16:17
21
השתכנעתי! אליטה אירופית עדיפה!
פועה  |  31/01/12 18:58
 
- גם בעוד כמה דורות
רונן גולדשטיין  |  4/02/12 08:17
 
- גולדשטיין כנס !
אחד שלא יאפשר לך  |  4/02/12 17:54
 
- התנהגתם ככה גם בפולין , וראו..
אן חדש  |  4/02/12 17:18
22
ארה"ב בחשה במדינות נוספות
ביבי חושש מה-CIA  |  1/02/12 10:15
23
ה cia אכן בוחש בענינים
אלון פלג  |  1/02/12 10:20
24
ביבי
יוסי.ב  |  1/02/12 12:12
25
הבחירות בעוד שנתיים
מניש  |  1/02/12 15:26
26
לאו הגענו? אנו צריכם עבריינים  ל"ת
כדי לחזור לשלטון?  |  1/02/12 16:39
27
צר לי אבל הכותב נשמע לי מופרע
בלתי מפלגתי  |  4/02/12 14:10
28
אני פונה לכל המגיבים
רונן גולדשטיין  |  5/02/12 18:25
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלי אלון
האגודה למען החייל היא עמותת תיווך גדולה ומיותרת. חלק ניכר מתקציבה מיועד לתשלום משכורות (לא רעות) למאות עובדיה ולאחזקת משרדים וסניפים. סגירתה ופירוקה לא רק שלא יפגעו ברמת השירותים שניתנים עד כה לחיילים, אלא אף עשויים לשפרם ולהוזילם. הכסף שייחסך יועבר ישירות לרווחת החיילים ללא תיווך. מערך התפעול של האגודה שתפורק יועבר לידי צה"ל ויופעל בעיקר ע"י חיילים ומתנדבים
סתיו אדם
אבות רבים במדינה הופכים לנרדפי החוק בגין אי יכולת לשלם את שנפסק להם, כל שכן לתפקד בעקבות הגירושים ומעצרי השווא. כך אנו מגלים לא מעט אבות שהופכים לסוג של אורח לרגע בחיי ילדיהם מפאת הפחד מהמעצרים והדרך בה הילדים יקבלו את האקט של המעצר, אבות רבים מגיעים למצב של ניכור הורי מלא בגין החוסר בנוכחות שלהם בחיי ילדיהם
פסח רויטמן
לאמת העובדתית ולכבודו של הפרט אין כל חשיבות. הדבר העומד בראש מעיניי העיתונאי המצוי, בעיקר זה המצוי בצמרת התקשורתית, הוא הבאת השקפת עולמו האישית לידיעת המאזינים בניסיון להשפיע על דעת הקהל
זאב בן-יוסף
משיחות עם רבים מפעילי השטח של הליכוד מסתמנת אפשרות לגידול ניכר בכוחו של מחנה פייגלין שמשמעותו לדבריהם איננה החלשה של נתניהו אלא דווקא חיזוק הקשר שלו לעקרונות הליכוד ולחברי התנועה בשטח
נסים גבאי
הדיאגנוזה הרפואית קבעה חד-משמעית: מוות מוחי לדמוקרטיה הישראלית בעטיין של תנועות מגזריות בלתי חדירות    אין דרך סטנדרטית לפתרון הכאוס הדמוקרטי הזה שפוגע בנו רחוק ועמוק יותר מכל פוליטיקה מצויה – ולכן נדרשת כאן מחשבה מעמיקה כיצד לפענח את האיום הקיומי הזה למדינת ישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il