X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
זו תמציתה של תחזית מקפת על התרחישים הצפויים לישראל ולמדינה המוסלמית, אותה הכינה האסטרולוגית מיכל קהן בהיבט הפסיכואנליטי שלה, והתואמת, באורח מפתיע, את גישת "המוסד" הישראלי עצמו
▪  ▪  ▪
מיכל קהן. לא יהיה צורך בצעד התקפי

האם תתקוף ישראל את אירן? - מסתבר שדיה לצרה בשעתה, וזו, למרבית המזל, עדיין לא הגיעה. על-פי תחזית מוקדמת, שיש לה כבר מהלכים מתקדמים אפילו בקרב שירותי הביטחון הישראלים, לא יהיה, ככל הנראה, שום צורך בצעד שכזה, לפחות לא לפי שעה. יתר על כן: כל הסימנים מעידים על שינוי אדיר העשוי להתרחש במדינה המוסלמית, וזאת בעטייה של הפיכה האמורה להתחולל בה, ושתביא להפלת המשטר העריץ הקיים.
הדברים אמורים בתחזית אסטרולוגית אופטימית, המתבססת על בחינת המפות של שתי המדינות היריבות, והיא גם תואמת להפליא את עמדתם של ברי-סמכא בארץ, המצויים בסוד העניין והשקועים בו עד צוואר בעיצומם של ימים טרופים אלה. מי שערכה את התחזית היא האסטרולוגית הישראלית מיכל קהן, שיש לה, בין היתר, ניסיון מוכח ורב-שנים בהכנת מפות מדיניות וכלכליות למוסדות ולאישים רבים בארץ ובעולם הרחב.
בחינת המפות דומה מאוד, לדבריה, לתהליך של בחינת מפות בין-אישית והיא באה לביטוי בשני אופנים: כאשר מצליבים שתי מפות כאלה, אחת על גבי רעותה, ולחלופין - כאשר יוצרים מפה מיצועית משותפת לשתי המדינות, שבה נבדקים ההיבטים הבין כוכביים. היבטים אלה הם שמכתיבים, באמצעות אינטראקציה סימבולית, את הכימיה שבין שתי המדינות, ויש בהם גם כדי להסביר את אופי היחסים שיווצרו תוך כדי כך ביניהן.
תמונה אופטימית
אליבא דקהן, מאחורי ההתרחשויות עומד תמיד היגיון וסדר טוב, שבאופן נאיבי עשויים לשפוך אור על סיטואציות מורכבות. אחרי ככלות הכל צריך לזכור שמפת השמיים היא זו שמשקפת, בעצם, את הלך הרוח העכשווי, והתבוננות בה מאפשרת לקבל מודעות לכוחות הגדולים שעומדים מאחורי הדברים. דרכה גם נפער פתח לתת-מודע הקולקטיבי, כאשר הכוכבים הם אלה שמשמשים, למעשה, סוכנים של השינויים המתרחשים בעולם.
מבדיקת מפת ההצלבות שערכה מיכל קהן מסתמנת תמונה אופטימית למדי.בעוד שהיחסים בין ישראל לאירן היו דווקא חמימים בעבר - המקור לסכסוך העכשווי הוא בעל ערך לימודי מובהק. לדבריה, ההיבט בין כוכב צדק לירח והופעתה של נקודת רום-שמיים במפת ההצלבה, מעידים שקיימת דווקא תשתית ברורה ליחסים שבין שתי המדינות, כשזו מצביעה על היסטוריה של הדדיות, של חמימות מובהקת וקשרי-מסחר של ממש. עם זאת מסתייגת קהן וקובעת שאין להתעלם מן הזווית של כוכב פלוטו המתגלה במפה האירנית, הצמודה לכוכב נפטון בבית השנים-עשר של ישראל. זווית זו מצביעה, לדבריה, על מתח גדול שנוצר, עקב החרדות הגדולות שמפיצות שתי המדינות, אחת על רעותה.
אף שהחרדות האלה אינן מציאותיות - הרי שבבית השנים-עשר הכל חרדתי, וזאת כאשר נפגשים בו שני הכוכבים האמורים. מסתבר שהנטייה היא פשוט לפחד מהפחד עצמו, עד כדי כך שהתחושה שמתקבלת היא שאירן וישראל מדליקות אחת אצל השנייה את הצד האפל שלהן, ועל כן הן רואות זו את זו כאיום גדול יותר ממה שהוא קיים באמת.
חומות-הגנה
לדברי קהן, הזווית המאתגרת שבין כוכב סטורן, במפתה של אירן, לבין כוכב מרקורי במפת-לידתה של ישראל, מצביעה על מתח במישור הדיאלוגי, הנובע ממחלוקות בהשקפת העולם. כדי להתגבר על המתח הזה צריך, ראשית לכל, לעבור תיקון במישור התקשורתי - מישור שמרקורי שולט בו. אליבא דקהן, שתי המדינות פשוט אינן מודעות לכך שהן, בעצם, באו ללמד זו את זו.
ישראל מבקשת להקנות לאירן את הרעיונות המתקדמים שלה והטבועים למעשה במפת-לידתה, אבל מכיוןן שאירן עדיין לא בשלה לבטא אותם - היא מציבה כלפי ישראל והעולם הערבי חומות-הגנה משלה, המתבטאות בעמדות ביקורתיות, שמרניות ושיפוטיות.
אירן, לעומת זאת, באה ללמד את ישראל שיעור חשוב במישור של אותנטיות, כדי לעזור לה להבין את האופן שבו היא מציגה את ערכיה האמיתיים, וזאת כדי שלא תיאלץ למכור את עצמה בזול ולוותר על עמוד השדרה שלה בשעה שהיא נושאת ונותנת עם העולם.
בהקשר לכך מצביעה קהן על זווית של מרקורי הפונה לירח והמדגישה את רגישות היתר הקיימת במסרים ההדדיים בין שתי המדינות.
העניין דומה לשני אנשים הנוטים בקלות להיפגע איש מרעהו, גם כאשר הזולת בעצם לא עשה דבר, וטוב, לפיכך, אליבא דקהן, לו ניתן היה לייחס חשיבות פחותה לנאמר.
מתחזית המפה המצעית המשותפת של שתי המדינות עולה בבירור שהיחסים ביניהן יעמדו, עד סוף השנה הנוכחית, במבחן-שבתאי. מסתבר שהכוכב הזה נמצא כרגע בטווח של יצירת זווית מולות אל עבר השמש המשותפת ומייצר לחץ גדול ביותר כדי להגיע להכרעות. זווית זו מסמנת מחזור גדול של החלטות חשובות, אבל כזה שמתאפיין תמיד בבחירה.
לדחות תקיפה
מסתבר שהכוכב שבתאי אינו פוסח השנה גם על מפת התחזית של ישראל והוא ישהה בה עד קייץ 2014, כשהוא יוביל, כנראה, לשינוי גדול בהנהגת המדינה. המחזורים הגדולים שלו מסמלים סגירת מעגל גדול של התנסות, הקשור בהובלת המדינה.
לפיכך, סבורה קהן, טוב תעשה ישראל אם תחליט לדחות את רעיון התקיפה, ולו רק משום שחסר לה המידע השלם להרכבת התמונה המלאה. קהן מסבירה, כי מעבריו של הכוכב שבתאי על פני הירח, על השמש ועל עצמו במפת ישראל, ממחישים את הצורך לנהוג באיפוק, במתינות ובסבלנות, כשבזמן שנותר מומלץ לערוך חשבון-נפש.
מאחר ששבתאי הוא זה שמתגמל על התנהגות טובה - הרי שהחלטה נכונה מן הצד הישראלי תביא עימה במועד מאוחר יותר התבהרות משמעותית. והיה ובכל זאת תהיה פעילות באירן, היא תנבע ממחוייבות קארמטית של ישראל כלפיה - מחוייבות שישראל בעצם אינה מודעת לה ושנועדה לסייע לאירן להיכנס למחזור חדש של התנסות, שאותו מסמל הכוכב פלוטו- כוכב המייצג, בין היתר, את האנרגיה האטומית; מייצב זווית מרובעת אל השמש ואל מפת-לידתה של אירן, ומסמל את תחילתה של טרנספורמציה אדירה שהיא עוברת.
המהלך, שכבר נמצא בפעולה, אמור להגיע לשיאו בתחילת שנת 2013 וישהה שם, בשלבו הראשון, עד סוף 2014, כששלב השלמות יארך עד 2018. המהלך הזה מסמל את השינוי האדיר שאירן תעבור ושככל הנראה תהיה לו השפעה דרמטית ישירה על המשטר שלה, על העומדים בראשה וגם על שאר העולם.
זעזוע גדול
מסתבר שפלוטו, שעמד כמנגנון של הרס ובנייה מחדש, מבעבע כבר זמן רב מתחת לאדמתה של אירן. הוא נועד לסחוף אותה, באמצעות שינויים מרחיקי-לכת, לכיוון של התחדשות. לפי קהן, יתכן שיהיו אלה שינויים כפויים, שיבקשו למוטט את השיטה הישנה ולהחליף את המשטר הקיים.
כך או אחרת, כלפי חוץ נראה שהעולם המערבי משמש כסוכן של השינוי, המזהיר את אירן מפני העומד להתרחש. בשלותה של אירן, מוכנותה, או סירובה לשתף-פעולה - הם אלה שיכתיבו אם תותקף, אם לאו.
ובמקביל יש לשים לב שבמארס 2013 ייכנס אוראנוס כשחקן-חיזוק נוסף, שייצור זווית-צמידות חזקה אל עבר השמש במפת-לידתה של אירן, וזאת כדי לגרום להאצת השינוי. אוראנוס, שמסמל מהפכות, ידגיש את הצורך של אירן להשתחרר מתנאים מגבילים ולהביא לידי ביטוי את האינדיוידואליות שלה, כשתחת השפעתו יביא, ככל הנראה, עימו, עד סוף מרס 2014, זעזוע גדול, שיוציא, קרוב לוודאי, את האזור מיציבותו, ולא מן הנמנע שיביא בעקבותיו אף להפיכה.

תאריך:  26/03/2012   |   עודכן:  26/03/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לא למהר לתקוף באירן
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
ראובן לייב העונש על חטאי ישראל ל"ת
עונש ראוי לחטאינו  |  27/03/12 12:05
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חניאל פרבר
שורש מידת הנקיות בנפש הוא הניקיון מחטאים ומעוונות, להזדכך מזוהמת החטא. במקביל למודעות הקיימת בציבור לקראת חג הפסח, שיש לנקות את הבית ולהכשירו כיאה וכראוי, כך גם נפש האדם עוברת בימים אלו תהליך של תשובה, טיהור והתחדשות
נעמי נצר לוינשטיין
תוחלת החיים בישראל הולכת ועולה ועל כן יש להיערך במוקדם לתקופת גיל הזהב. על הממשלה להתייחס ברצינות לנושא ולמנות ועדה בינמגזרית למתן פתרונות לאוכלוסיית הקשישים בישראל
איתמר לוין
המאבק ברכבת אינו רק בשאלה מי שולט בה ומנהל אותה, אלא הרבה יותר עקרוני: האם אפשר וצריך לעבור לסדר היום על התנהגות אלימה ועבריינית במסגרת סכסוכי עבודה
יהודה דרורי
כאשר אתה מצביע בפריימריז שים פתק לבן. אולי זה יסביר למפלגה זו שאתה מצפה למנהיגות אמיתית
הרב אלישע אבינר
מהי משמעותו של חג הפסח בימינו? האם הוא הודאה על העבר, או ציפייה לעתיד? ואם הוא ציפייה לעתיד - האם הוא מוחק את העבר? התשובה טמונה במהותה של החירות שקיבלו בני ישראל בעת שיצאו ממצרים, חירות ששמרה על העם היהודי לאורך אלפי שנות גלות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il