X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים

אסור להשוות את שביתת האסירים הביטחוניים בישראל לִשביתת ארגון הטרור האירי IRA ב-1981. כל השוואה כזאת תפתח חזית מלחמה נוספת בינינו לבין המוסלמים הקנאים ותזמין כניעה בטוחה של השלטון הישראלי.
כל מי שרואה במאבק המתחולל כאן, מאבק בין ישראל לפלשתין בלבד, עושה לעצמו מלאכה קלה. המאבק הוא גם מול כל התומכים, המממנים, האוהדים והמזדהים עם הפלשתינים, והם, מה לעשות, כל העולם הערבי וּמאחוריו כל העולם המוסלמי. זוהי אוכלוסייה המונה למעלה ממיליארד אנשים, והם מהווים צרכנים חשובים לכל המוצרים המערביים. שום חברה יצרנית מערבית לא תוותר על רשימת לקוחות שכזו.
לפיכך, תומכי האסירים הביטחוניים במעגל הראשון יהיו הפלשתינים בישראל וּבשטחים, במעגל השני העולם הערבי, במעגל השלישי העולם המוסלמי ובמעגל העוטף כל הספקים המערביים. כמעט כל העולם.
בשביל לשבות שביתת רעב עד מוות, צריך מידה הגונה של קנאות, כבוד עצמי והנהגה בלתי מתפשרת שהכל נשמעים לה. כל השוואה בין ה-IRA לבין החמאס, הג'יהאד האיסלמי, עז א דין אל קסאם וכל גרורותיהם, בִּנקודות אלו, תייצר פִּרְצֵי צחוק ומידה לא מבוטלת של עידוד אצל האסירים הביטחוניים.
ממשלת בריטניה בראשותה של אשת הברזל מרגרט תאצ'ר, לא ויתרה גם כאשר מתו מרעב חמישה עשר אסירים. נחישות זו התאפשרה בעיקר בגלל יכולת הראייה למרחוק של הבריטים הנעדרת בקרב מנהיגינו, ומשום שהאוכלוסייה האירית, תומכת הטרור, היתה קבוצה קטנה והמצדדים בה ברחבי העולם תמכו בה בהבל ובחצי פה.
אצלנו, ההפגנות בשטחים כבר החלו ועם התעלפותו של אסיר אחד, הן תגברנה ונראה הפגנות המונים של מוסלמים בכל רחבי העולם: בקהיר, בדמשק, בעמאן, בלוב, בעירק, באירן ו... בניו-יורק, בפריז, בברלין ועוד ועוד. כל תחנות השידור בעולם יעבירו אלה לאלה דיווחים והלחץ על ישראל יהיה בלתי אפשרי.
הנוק-אאוט בו יביסו אותנו האסירים הביטחוניים סופית, יבוא דווקא מתוכנו. גדעון לוי, עמירה הס, עפר שלח, יהיו הנחשונים. אחריהם יחזיקו יחרו כל "מחנה השלום" על סרבניהם, ארבעת אימותיהם, שלושת אבותיהם, לוחות הברית ואחד אלוהינו. ההפגנה הגדולה המתוכננת בכיכר רבין תסתום את הגולל וּתברך על המוגמר ואז, אנה אנחנו באים?

תאריך:  16/08/2004   |   עודכן:  16/08/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שוש מיימון
הצגה בתיאטרון הקאמרי מאת: אלן אייקבורן [צילומים: שוש מיימון]
עו"ד משה גולדבלט
ד"ר אברהם בן-עזרא
ד"ר יאיר שיבר
עו"ד אברהם פכטר
הקטל בדרכים נמשך. כל יום טרגדיה חדשה. מספר הרוגי תאונות הדרכים בשלוש השנים האחרונות עולה על מספר הרוגי האינתיפאדה. יש לנסות כל אמצעי חדש או ישן למזער את התופעה. הצעה לכלי נוסף חדש למלחמה בטרור הדרכים: "מפקחי בטיחות" לאיתור נהגים מסוכנים לפני שמבצעים תאונות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il