X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מי גורם לעם הערבי הגדול, החזק והעשיר, להישאר מסכן ונחשל לדורי דורות? כמובן, זו הנקודה הקטנטנה הבולטת על המפה, היא הנקודה היהודית. האם היא קוץ בתחת או אבן-בוחן לעולם כולו?
▪  ▪  ▪
יש נקודה אחת קטנה בכדור הארץ שמבקשים למחוק - והיא ישראל [צילום: AP]

נדמה ששוב ושוב אנו נוטשים ומפקירים את שדה הקרב העכשווי, זירת הקרבות היום - היא המדיה, בימת האו"ם, בית המשפט הבינלאומי לפשעי מלחמה, כינוסים וועידות של ארגונים לשמירת זכויות אדם, קמפוסים והפגנות נגד ישראל, שם אנו צריכים להיות, ואסור לנו להפקיר ולפספס שום הזדמנות. עלינו להיענות לכל הזמנה לדו-קרב, ולהכשיר לוחמים שיידעו לרקוד על הבמות הללו כווירטואוזים, שיבינו את גודל האחריות. לוחם כזה הוא סניגורם של ישראל, הוא הפנים של ישראל, ולצערי הפנים שלנו קצת מוזנחות לאחרונה, ונעדרות ממרכז הזירה, ולחלל הזה נדחפים בהמוניהם נציגי מדינות ערב שהם כמעט חצי עולם, ותומכיהם שגם הם כמעט חצי עולם, ולנו אין מי שיילחם.
לוחם כזה צריך להיות מסוגל לשמוע את כל השקרים והאשמות שיטיחו בו ולראות את מצעד נפגעי המלחמות שיצעד לפניו, שתהיה בו אמפטיה לסבלם של אחרים, אך יעמוד בנחישות וידרוש אמפטיה גם לסבלותם של אחיו, שלא יהסס לקרוע מעל פניהם את מסכות המסכנות והשקר, ולהצביע ולהראות קבל עולם את פשעיהם נגד בני עמם, את החינוך המעוות שהם מנחילים לדורות הבאים, לילדים, חינוך לשנאה ולהתאבדות, לרצח ולשוהאדה. שיהיה בו העוז להפוך את הקערה על ראשי המדינות השופטות ומאשימות אותנו, ולהזכיר להן את חטאיהן ופשעיהן בעבר ובהווה. חשוב להעמיד בפניהן את השאלה, האם לדעתן הן זכאיות וראויות להעמיד אותנו למשפט על ביצוע פשעי מלחמה? האם הן, שרובן נציגות של מדינות אימפריאליסטיות שצבאותיהן כבשו ושלטו ביד ברזל על מדינות ועמים אחרים, משטרים שאנסו עמים אחרים לעבור על דתם, משטרים ששדדו אוצרות טבע ותרבות והחריבו תרבויות עד היסוד, האם להן יש זכות להניף אצבע מאשימה עלינו? הייתה זו אצבעכם שהורתה ליהדות אירופה "ג'יד גייא אפלסטינה", הרי אתם הייתם אלה שידעתם יותר מכל יהודי שמקומנו ומולדתנו הם בפלסטינה שהיא ארץ היהודים. גם שותפיכן הערבים ידעו זאת היטב כי כך כתוב בקוראן ובתורה, אך הם רצו לשנות ולדחות את הגזרה ולכן נעלו בפנינו את שערי הארץ, והציעו להיטלר את עזרתם בפתרון הסופי. איך אומרים אצלנו, "האדם מתכנן תוכניות ואלוהים צוחק מלמעלה". ועוד איך...
ועוד שאלה לי לנציגי עמי ערב והמדינות המוסלמיות החברות באו"ם - האם לדעתכם יש לכם זכות להאשים מישהו בביצוע פשעי מלחמה או פעולות טרור? האם אתם ראויים לתת דוגמה ולחנך או לשפוט עמים אחרים? האם יש לכם זכות להאשים אותנו ב"אפרטהייד" כשהמיעוטים החיים עמכם נמקים ומתים מפחד וזכויותיהם נרמסות, ופיהם לא מדבר וקולם לא נשמע. הביטו על תרבותכם, על חוקיכם ומנהגיכם, רצח נשים על-רקע כבוד המשפחה (כבוד שאתם מחללים יום-יום), נישואי ילדות, ריבוי נשים, נקמת דם, חינוך לשקר, לגזל, לשנאה, לשוהאדה, להתאבדויות, פשיעה בינלאומית, הפצת סמים, סחר בנשים, סחר בעבדים (דבר שאתם מיומנים בו משחר ההיסטוריה), סחר באיברים. האם לעמים ירודים, אכזריים וחסרי מוסר כאלה יש זכות להטיף מוסר, לשפוט או להיות חברים באו"ם. בושה לאומות המאוחדות וחרפה לכל ועדה או ארגון, שאלה הם החברים המשפיעים בו, ותודה לאל שאין חלקנו עמכם, אך אין זה פוטר אותנו מלהתיצב מולכם ולענות לכל האשמותיכם.
רוב העולם - בבעלות האיסלאם והנצרות
בעצם ימים אלו עדים אנו לביצוע פשעי מלחמה מזוויעים שמבצעים שליטים ערביים באזרחיהם ואין איש פוצה פה, ואין אף צבא שיעזור ויושיע, ואף מנהיג ערבי שיתערב. אם זה מה שהם מסוגלים לעולל לאחיהם, האם יש לכם ספק מה יעוללו לנו אם חלילה ניפול לידיהם, אם ניכנע, או נלקה במורך לב וברגשות אשם. האם מאלה אנו מצפים לצדק ולשמירה על חיינו וזכויותינו?
רוב המדינות החברות באו"ם הן מדינות איסלאמיות קיצוניות, או מדינות המכורות לנוזל השחור ושבויות בידי ספקיות הנפט ונתונות לחסדיהן ולפרוטקשן ולטרור שהן מפעילות על-ידי גל המהגרים הגדול השוטף וכובש אותן. רובן אנטישמיות, ובמקרה הטוב הן פוחדות להביע את דעתן ולצדד בישראל, כי אם יעשו כן, מדינותיהן תבערנה, והן הרי חוו זאת לא מעט. ברור שמהן לא תצמח לנו ישועה ואין לצפות מהן לצדק או לשוויון. אין פלא שדווקא הן הנושאות את דגל הלחימה למען "המסכנים הכבושים", ולמען זכויות אדם, כל אדם, חוץ מהאדם היהודי. מדוע? כי אלו הצביעות והחנפנות, ובעיקר הפחד, של מדינות אלה מפני הטרור הערבי.
רוב העולם שייך למוסלמים ולנוצרים, הם חולשים על שטחים נרחבים ועשירים באוצרות טבע ובמחצבים. מדינות השולטות על העולם כולו. ומה מפריע להן? ומי הסיבה והגורם לכל בעיות העולם? ומי גורם לעם הערבי הגדול, החזק והעשיר, להישאר מסכן ונחשל לדורי דורות? כמובן, זו הנקודה הקטנטנה הבולטת על המפה, היא הנקודה היהודית. פיקחו עיניכם וראו כמה התפתלויות וכמה תרגילי אקרובטיקה עושות מדינות אלה כדי לשטח את הנקודה הבולטת הזאת, כדי לשלבה במרחב הערבי ולצרפה לגוש המדינות המזרח תיכוניות, כדי שתהיה "מדינת כל אזרחיה", ולא חלילה מדינת היהודים. הכי נדיבים הם אלה המבקשים לקרוא לה "פלשתין" ולחזור לחיות כמו פעם - "ניתן לכם היהודים זכויות שוות, אנחנו נשלוט ונשמור עליכם כמו ששמרנו כשחייתם איתנו בכל מדינות ערב והאיסלאם, הרי חיינו יחד בכבוד בשלום, באהבה; אתם שכחתם איזה חיים טובים היו לכם אצלנו?"
ובכן, למזלנו לא שכחנו, אנו זוכרים היטב, את עלילות הדם, את הפוגרומים, את הלבוש המיוחד ליהודים, את הגטאות, ה"מחלה" או ה"מלח". אנו זוכרים את החטיפות של בנינו ובנותינו, את האינוס והמרת הדת בכוח, את ה"ג'זייה" - כופר נפש ששילמנו כדי שתשמרו עלינו - ובגלל שאנו מצווים לזכור ולהזכיר זאת כל שנה בליל הסדר, אנו נזהרים ונשמרים לא לחזור שוב לארצותיכם, ולא לאבד חלילה את הנקודה הקטנטנה הזאת על המפה, כי היא המקלט היחיד לכל יהודי בעולם והיא המקום היחיד בו אנו יכולים לחיות כפי רצוננו ולשמור על דתנו ותרבותנו. ואם זה לא לרוחכם, ואם זה פשע שצריך להידון בבית דין בינלאומי, אזי אנו גאים להיות פושעים ואשמים בבית הדין שלכם ותודה לאל שאין חלקנו עימכם. החיים בנקודה הקטנה הזאת לימדונו שאל לנו לבטוח בכם ולצפות מכם לצדק, וההיסטוריה לימדה אותנו, שגם אם נמיר את דתנו, או נקרא לעצמנו "ערבים בני דת משה" או "גרמנים בני דת משה", אנחנו נישאר בעיניכם תמיד ה"יהודים", ולא יעזור אם נצטמצם ונפנה את עצמנו מעוד ועוד שטחי ארץ ישראל, אתם תמשיכו לדרוש ולחמוד ולרצות את הנקודה הקטנה הזו.
להשלים עם קיומה של הנקודה הקטנה
אלוהים ברך אתכם בכל, אך עיניכם הצרה חומדת את אחיכם הקטן מיום היוולדו. ברור לנו שעדיין אינכם מסוגלים לקבל את אחיכם ואת קיומה של הנקודה הקטנטנה הזאת, ואתם עוד קוראים לה משטר אפרטהייד. חבל על כל מאמץ מצדנו לשאת חן בעיניכם, וחבל שחרף כל זאת יש בינינו נשמות טהורות המתאמצות ללא הרף לחיות על-פי מדד האהדה שיש לישראל בעולם, ואינן מבינות שזה מאמץ עקר ותוצאותיו הפוכות. כמו בזוגיות, כשאת/אתה שואלים יותר מדי את השאלות המאוסות: "אוהב/ת אותי?" "מה אעשה כדי שתאהב/י אותי?" כולנו יודעים שזו תחילת הסוף.
השינוי והתיקון צריכים להתחיל אצלכם במדינותיכם, באולמות בהם אתם מריעים למשוררים כמו גינטר גראס, במסגדים בהם אתם שוטפים את מוחותיהם של ילדיכם. עליכם להתחיל להתאמן באהבת אדם, כל אדם, גם האדם היהודי, וארגוניכם צריכם לשמור על זכויות כל אדם וכל עם, גם על הנקודה היהודית הקטנטנה הזאת.
עליכם לשאול עצמכם, מדוע הנקודה הקטנה הזו צריכה לחיות על חרבה כל שנות קיומה, מדוע איננו יכולים להשלים עם קיומה. עליכם העולם המוסלמי והעולם הנוצרי לשנות כיוון ולחנך את הדורות הבאים לאהבה ולשוויון ולזכותו של כל עם להתקיים ולשמור על תרבותו ודתו ואמונתו, כי כך ברא אותנו האל, שונים איש מרעהו וכל אחד מאתנו הוא יחיד ומיוחד. תתחילו להתאמן בלאהוב דווקא את הנקודה הקטנה הזו שאתם כל כך מתאמצים להחריב, להשמיד ולהשכיח את שמה, ולא מצליח לכם, מעניין מדוע? אולי הקוסמוס מעמיד אתכם למבחן, אולי היא אבן הבוחן, אולי אם תשנו את יחסכם לנקודה הזאת, יתפתחו רגשות האהבה שלכם לאנושות כולה ומכאן תצא האהבה לעולם כולו, ויתבטל החזון של קץ העולם ותבוא גאולה לעולם כולו.
חג שמח לעם ישראל, לארץ ישראל ולעולם כולו.

תאריך:  08/04/2012   |   עודכן:  09/04/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הנקודה היהודית הקטנטנה על מפת העולם
תגובות  [ 15 ] מוצגות  [ 15 ]  כתוב תגובה 
1
ואאוו - כתבה מדהימה - כל הכבוד
שמוליק-300  |  9/04/12 18:02
2
מנוחה דהן, את כתבת גדולה!!
בת שבע דור  |  9/04/12 22:54
3
הנקודה היהודית
ורדה  |  10/04/12 01:18
 
- תגובה
מנוחה  |  10/04/12 09:41
4
תרגום כתבתך
אנה מירושלים  |  11/04/12 11:45
 
- תגובה
מנוחה  |  11/04/12 15:35
 
- אמן
אנה מירושלים  |  12/04/12 16:22
5
מנוחה.חזקה וברוכה כתבה מדהימה
יהל  |  11/04/12 13:41
6
זו הנקודה
רוחל'ה  |  14/04/12 18:47
 
- תגובה
מנוחה  |  15/04/12 00:26
7
נקודה קטנה....
שולמית לוי  |  15/04/12 08:02
 
- תגובה
מנוחה  |  19/04/12 10:27
8
יישר כוח.
אליק1  |  19/04/12 00:49
9
מסכימה עם כל מילה של ורדה
חיה הבלונדינית  |  19/04/12 20:43
10
כתבה מצויינת
מד' ליונה עיוורת  |  27/04/12 15:04
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נסים גבאי
הדרך האוטומטית של ניהול הבחירות בישראל המכניסה לבניין הכנסת רק מושחתים או מקורבים להם, ואחר-כך משאירה את עם ישראל למעשה ללא נציג אמיתי שיעשה על-פי חוק את עבודתו הציבורית – היא שורש הבעיה בעצם קיומנו וחיינו כאן במדינה הכל כך מאכזבת הזו
אברהם בן-עזרא
העילה למילה יכולה להיעלם מהעולם לאור ההתפתחות וההתחדשות, אך המילה – בסלע, וההתחקות אחר מקורן של המלים מאלפת ומרחיבה את הדעת
יובל רויטמן ואיילת עוז
בעוד שהתפתחות הבלוגוספירה המשפטית בארצות-הברית לוותה בכתיבה אקדמית הפועלת לתארהּ, להסבירהּ ולנתחהּ, הכתיבה המשפטית באינטרנט בישראל טרם זכתה להתייחסות אקדמית כלשהי. מאמר זה מהווה, אפוא, סקירה ראשונה של מפעל "הבלוגוספירה המשפטית" בישראל
הלל ויס
משהתחפש היהודי לעברי וישראלי והחל לרדוף יהודים המסרבים ללבוש את התחפושת, הוא, הישראלי, הפך לפרעה. ובכן, אנו מודיעים לו: בנערינו ובזקנינו נלך בצאנינו ובבקרינו נעלה להר הבית וכל הגויים אוהבי ישראל הנלווים עמנו יבואו לעבוד שכם אחד את ה' אלוקי ישראל במקום קודשו
יובל בן-בסט
הסודות שמסתתרים מאחורי ציור העץ של ביבי נתניהו. הנטייה השמאלית שלו. מדוע האגו והכלכלה נפגשו בגזע. טיפים שימושיים על אבחון עצים מפי גרפולוג
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il