X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אם אדון נסים זאב - יוצא העיר חלב, זוכר בשנאה את מאורעות הדמים בעירו המעטירה בגלל הפרובוקציות הציוניות בארה"ק הרי שאנחנו זוכרים לא פחות טוב ממנו כיצד מפלגות הימין האירופאיות - ובראשן אלה שבאוסטריה ובגרמניה, עלו על אבותינו - אך ללא שום סיבה פרובוקטיבית
▪  ▪  ▪
זאב. פשיזם נוכרי [צילום: פלאש 90]

ח"כ נסים זאב הוא איש שנוי במחלוקת. מצד אחד מדובר אומנם בתלמיד חכם שפעל למען התורה הקדושה ולא באיזה "יסמן" שנידחף לפרלמנט על-ידי דרעי או ישי ותו לא. אך מצד שני הלאומנות שלו ידועה ככזו שאפילו רבני ש"ס מקיאים ממנה וניתן לסווגו יותר ככהניסט ידוע וכיום בעמדות המדיניות של ה"איחוד הלאומי". ויש לו עוד צד- די משעשע, ואולי גם מזוויע: לאחר שהוא שופך אש וגופרית נגד הערבים וח"כיהם, הוא ניגש אליהם במזנון הכנסת עם חיוך מעוות - שבטח לא מתאים לבן תורה, ואומר להם בערבית רהוטה - "לא לקחת ללב את מה שאמרתי, ככא זה בפוליטיקה". אם הח"כ הערבי לוחץ את ידו במבוכה הכל עובר בשלום אך אם הח"כ מסרב ללחוץ את ידו , לאחר שפיכת הקיתון, הרי זו ההוכחה של נסים זאב כי "אין עם מי לדבר". נחזור לתעלול הזה בסוף המאמר.
לא מכבר נסע הח"כ הלה לכנס מפלגות הימין בבריסל ובמימונה של מפלגת ה"חרות" הפרו-נאצית של אוסטריה. לא עזרו המחאות של רבה הראשי של אוסטריה - הרב חיים אייזנברג, וראש הקהל היהודי שם, מר דויטש. לזאב גם לא היה איכפת שרק שבועות ספורים קודם לכן נשללה הזכות לעיטור יוקרה אוסטרי מראש המפלגה המממנת שלו - על-ידי השלטון האוסטרי, בטענה כי מדובר ב"מפלגה נאצית". לנסים זאב - כמו לאיוב קרא וכמו לרוני פרשואר, לא היה איכפת שהוא משרת אינטרס פרו נאצי.
יתכן ובהחלט קיימות באירופה מפלגות ימין שאינן אנטישמיות ובטח לא פרו נאציות. יתכן אפילו שמפלגות ימין אירופאיות הפכו לקיצוניות נגד היהודים בגלל פוליטיקות נמהרות של קהילות מקומיות מתבוללות שבעבר התנערו מיהדותם אך עם נפילת הקומוניזם במזרח אירופה הפכו ל"אולטרה ציוניות" ולמתגרות במימשלם. אבל לא כך הדברים לגבי הפושעים הימנים באוסטריה. זוהי מולדתו של אדולף היטלר ימ"ש ושם לא כבתה הבערה גם לאחר המלחמה העולמית השנייה. ברחובות עדיין צועקים ליהודי קריאות אנטישמיות ללא סיבה וראשי מפלגת ה"חירות" מרימים ראש בגאווה על היות ארצם דווקא "חיל החלוץ" הנאצי - ההיסטורי. ראשי המפלגה הזו, בעבר היידר השיכור והווה ממשיכו מלצר, שונאים יהודים ויהדות ועושים הכל כדי למרר את חיי היהודים וזכויותיהם באוסטריה ומקרינים את עמדתם על רוב מפלגות הימין באירופה.
אינטרס פוליטי
אז מה בכל זאת מביא את הרב נסים זאב לצאת לכנס מאוס זה? כן, ניחשתם: "האינטרס הישראלי". לאיוב קרא ורוני פרשואר אין לי טענות. הם חיים בעולם ערכים והשקפות פוליטיות שטוותה הציונות של הרצל: "הידיד הטוב ביותר לציונות ולהגשמתה הם האנטישמים", או כמו שז'בוטינסקי ואנשיו תמכו במוסוליני ובפשיזם האיטלקי, בתחילת דרכו. ההפרדה בין "טובת המדינה" ל"טובת היהודים" היא כבר ידועה שנים רבות בפוליטיקה הציונית. עכשיו, שוב עולה הפאן - בחיבור עם הימין הקיצוני באירופה, כי אותה אנטישמיות באירופה תסייע לעליה מסיבית לישראל, ובלאוו הכי המחיר (לדעת הימין בארץ) אינו כבד: ברית נגד האיסלאמים ושאר המיעוטים באירופה וגם בישראל.
אבל מיהודי בעל תואר רב ושעסק בחינוך ובהשקפה יהודית כל חייו הייתי דורש יותר עמקות לסכנת ההתחברות ל"עשיו שונא לישראל". אם אדון נסים זאב - יוצא העיר חלב, זוכר בשנאה את מאורעות הדמים בעירו המעטירה בגלל הפרובוקציות הציוניות בארה"ק הרי שאנחנו זוכרים לא פחות טוב ממנו כיצד מפלגות הימין האירופאיות - ובראשן אלה שבאוסטריה ובגרמניה, עלו על אבותינו - אך ללא שום סיבה פרובוקטיבית. הרב זאב צריך להבין שחלאות אדם אלה רוצים רק לנצל אותו ושכמותו לאינטרס פוליטי שלהם ואח"כ יזרקוהו לכלבים כמו שהיטלר עשה למממני סיפרו ("מיין קאמף") היהודיים. אותם ערלים אנטישמים הם כרגע בבידוד בארצם ובעיקר משום הוטו האמריקני נגדן, שמופעל ע"י הקונצזוס היהודי בארה"ב. כדי להתגבר על בעיה זו הם לפתע פונים לימין הישראלי ואף מוכנים להפגין למען מעללי ישראל בשטחים הכבושים כדי שה"לובי" היהודי בארה"ב יתרכך ואז הם יקבלו לגיטימציה במדינותיהם ו"אור ירוק" מארה"ב, וכשיעלו לשלטון גורלם של היהודים יהיה הראשון להיות לכורת, חס ושלום. כאלה הם האוסטרים הפרו-נאצים, כזו היא גב' לה פן וכאלה הם שאר חבריהם.
אבל הצביעות בישראל חוגגת. כאשר גינתר גראס - שהתנער מעברו כבר מיליון פעמים, אינו מורשה להיכנס לישראל (על-ידי שר פנים מ...ש"ס!) בגלל ביקורת פשוטה על המדיניות הישראלית הרי שמנגד ח"כים, סגני שרים ודיפלומטים ישראלים מתרועעים בגלוי עם צוררי היהודים באירופה הכל מותר ב"זכות" ה"יד החזקה" נגד המיעוטים המושפלים באירופה ונגד הערבים בישראל. מגמתה של ההנהגה הימנית בישראל איננה עוד כבעבר - נגד האנטישמים באשר הם, כשל מנחם בגין, דב שילנסקי ודוד לוי אלא כ"כל הימין הפשיסטי, כן הימין בישראל". דהיינו, אמירות ברורות של ברית עם ניאו פשיסטים וניאו נאצים מרוסיה ה"פוטינית" ועד מערב אירופה של גב' לה פן. הכל כמובן על חשבון רדיפת המיעוט, המסכן והעלוב. מיותר לציין שבנושא השואה והאינקויציזיה לא למדו אנשי הימין דהיום, ולא כלום.
נסים זאב, אלי ישי ושאר ח"כ ושרי ש"ס איבדו כל צלם של חשיבה יהודית תורתית ודוהרים אל הפשיזם הנוכרי ולברית הגלויה - שיוזמים מפעיליהם מהליכוד, עם המיסיון המשמד של ארה"ב. יכול להיות שה"חטיבה הרויזיוניסטית בהסתדרות הציונית" - בה שוהה העובר של ש"ס, האיצה את התהליך הזה ויתכן שישנן סיבות עמוקות יותר, אך גורל הדם היהודי והדאגה התורתית - לא לנקוט בפרובוקציה שתסכן אח"כ את היהודים, כבר מש"ס והלאה. יטיבו ראשי מפלגה זו להסיר את השם הקדוש ש"ס ממפלגתם ולגנוז את הצהרותיהם ש"דרך התורה" היא דרכם ומטרתם. מי שהולך לכנס במימון ניאו נאצים וכנגד דעת יהודי ורבני אוסטריה בפרט ואירופה בכלל אינו אלא כופר בעיקר. זה אינו רק חילול ה' אלא ממש רודפים שעלולים לגרום לפיקוח נפש אמיתי.
מעניין אותי אם לאחר הכנס והאירוח הניאו - נאצי שוב חזר ח"כ זאב על דבריו ה"מרגיעים" לח"כים הערבים, והפעם בפני ניצולי השואה:"לא לקחת ללב את מה שעשיתי, ככא זה בפוליטיקה"...

תאריך:  28/05/2012   |   עודכן:  28/05/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
והשטן העומד לימינו
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
ניסים זאב לא מרוקאי...מה הוא
מחפש בש.ס ?  |  28/05/12 11:59
2
עלילה מאוסה
' הלל ויס  |  28/05/12 17:00
 
- היתממות לא מוסרית
אליהו קאופמן  |  29/05/12 01:17
 
- קאופמןחזיר חרדי נבזה מתחזה לרב ל"ת
מסכת שקרים  |  29/05/12 16:41
 
- היתממות מעושה
אליהו קאופמן  |  29/05/12 01:45
3
לשון הרע ! לשון הרע.. בוז לך.  ל"ת
אורי עמר   |  29/05/12 09:10
 
- אל תתיחס לחניוק המתועב הז. הוא ל"ת
לא רב אלא חזיר  |  29/05/12 14:30
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עמוס דאי
תקשורת שמאלנית, ביהמ"ש והפרקליטות, ח"כים ואישי ציבור פעלו בעבר בכל כוחם להשתיק חצי מהעם ולמנוע ממנו ייצוג הולם המשקף את הלכי רוחו בבית המחוקקים עם הוצאת מפלגת כ"ך בהנהגת הרב כהנא מחוץ לחוק. מיום ליום הולכים וגוברים הקולות האומרים - כהנא צדק!
יואב יצחק
הפלשתינים עומדים על "זכות השיבה"    ממשלות ברק ואולמרט הסכימו במו"מ שקיימו לאפשר שובם של כמה אלפי פלשתינים-פליטים. לא יותר    והנה עתה, בשנות כהונתו של נתניהו כראש ממשלה, נשטפה ישראל בכ-80 אלף מסתננים לפחות. מסודן ומאריתריאה.    דרושה ועדת חקירה כדי לבדוק מי האחראי למחדל הנורא המתמשך גם עתה
עמוס גורן
מה בדיוק קרה פה? להיכן הלכו הניבים, אוצר המילים, התחביר, המוזיקה של המשפט, שיבוצי הביטויים בארמית, מבנה הסמיכות, ההבדל המוקפד בין זכר ונקבה, צורת הקניין החבור (מחברתי, מיטתו) ושאר אביזריה של העברית החדשה של הורינו בני הארץ?
מנשה שאול
מאז שהייתי סטודנט, גיליתי עניין בנושא הסכסוך הפלשתיני-ישראלי    קראתי ספרים, פתחתי תיק לקטעי עיתונים, עקבתי אחרי תוכניות הטלוויזיה וחשבתי את עצמי למומחה בנושא    רגע ההלם הגיע כשנסעתי לתל אביב, יפו, חיפה, רמאללה ועזה, ואז גיליתי שאני נבער מדעת בתחום זה    ידעתי, שקריאה אינה מסוגלת לשקף את כל המציאות
ניצן הורוביץ
בעקבות המתקפה בתל אביב על מסתננים סודנים ואריתראים    על הנזילות של הגזענות: לא רק הנזילות הכספית, אלא הקלות הבלתי נסבלת של שיסוי הדדי שהוביל לשחיטות איומות. המלחמות בבוסניה וקרואטיה פרצו זמן קצר אחרי התפרקות יוגוסלביה. עד אז כל המדינות החדשות האלה היו חלק מאותה יוגוסלביה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il