X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
גזענות של יפי נפש היא גזענות כפולה. קצת כלפי האפריקנים, שנתפסים בפטרונות כמסכנים שלא צריכים לקחת את גורלם בידם, אך בעיקר כלפי יהודים. אלה נתפסים ככנופייה פחותת ערך של תוקפנים בורים שצריכים לוותר על ביתם למען השחורים. על כן יש להציף את המדינה במסתננים - גם חיסלת את העצמאות הלאומית של היהודים, גם דאגת למסכנים באפס מחיר מכיסך וגם הרגשת טוב עם עצמך
▪  ▪  ▪
מסתננים סודנים בגבול מצרים. רווח נקי במבצע טריפל [צילום: AP]

עשרות אלפי מהגרי עבודה, רובם (מעל 80 אחוז) מסודן ואררתיראה, פולשים לארצנו, כובשים שכונה אחר שכונה, פוגעים ברקמת החיים של התושבים וגוזלים מקומות עבודה מאזרחי ישראל. ממשלת ישראל, כמנהגה בקודש, בחרה להגיב בחוסר מעש נחוש. רק לאחר שכבר עשרות אלפים נכנסו ועשרות אלפים נוספים יצאו לדרכם נזכרו בממשלה להתחיל לבנות גדר ולסגור את הגבול. אולם בינתיים הגדר עוד לא קמה, הגבול פרוץ, וחיילי צה"ל, במקום לירות על מסיגי הגבול כפי שהיו עושים בכל מדינה מתוקנת, מוליכים את המסתננים אחר כבוד אל לב ליבה של מדינת ישראל, וזאת בהוראה ישירה של ממשלת ישראל.
כאשר לפני כמה חודשים, סוף סוף נפל לממשלה האסימון והיא החליטה על מציאת פתרון לבעיה שמאיימת על עצם קיומנו כאן, ובין שלל הצעדים (שרובם עדיין לא מיושמים) הוחלט כי יש לפעול להפסקת ההסתננות ולהחזיר את הפולשים למולדתם (תהא זו דרום סודן, צפונה, או אירתריאה). ולמרות שגם זה עדיין לא בוצע, מיד קמה קואליציה של ארגוני זכויות אדם (כל עוד הוא לא יהודי כמובן) הממומנים בכספן של ממשלות זרות, אנשי רוח (שכבר מזמן התנתקו לגמרי מהמציאות), פוליטיקאים "מהמחנה הדמוקרטי" (שבפועל מנסים לרמוס את רצון העם בכל דרך אפשרית) וסתם אסופה קולנית של אזרחים בעלי נפש עדינה ולב רגיש (בדברים שלא נוגעים אליהם), והזדעקה בטענה שלא ניתן לגרש את הפליטים אל מותם.
"האם למדתם כלום מהשואה" הם אומרים לעם שפעם נשחט כמו כלבים והיום מעיז לנסות להתחמק מהאיום העתידי עם ידיים עטופות בכפפות משי וקשורות מאחורי הגב. "לא אכפת לכם מהמלחמות, הרעב והדיכוי שהפליטים האלה חוו"? "איפה האנושיות שלכם"? "מדוע אתם לא מוכנים לסייע לקורבנות רצח העם"? הם מטיפים לנו מוסר.
נזכרו לסייע רק כשהדארפורים כבר הסתננו לישראל
אז בואו נראה באמת מה עשו הצדדים הנוגעים לדיון בנוגע לכל המלחמות, הרציחות, הרעב והדיכוי. בחלקים של אפריקה זה עשרות שנים יש מלחמות נוראיות, רעב, מגפות ודיקטטורים אכזריים, אך איכשהו ארגוני זכויות האדם שלנו ומקהלת יפי הנפש שמלווה אותם באופן קבוע לא פצו את פיהם אף לא פעם אחת, וגם הפולטיקאים הנאורים לא העבירו שום הצעת החלטה ולא קיימו דיון בכנסת.
בדארפור שבסודן ממנה מגיעים מיעוט מהמסתננים התרחש טיהור אתני באוכלוסיה השחורה והמוסלמית (על-ידי שלטון ערבי איסלמסיטי כנקמה על דרישתם של המורדים השחורים לאוטונומיה ועל הצלחתם לפגוע בצבא המקומי) משנת 2003, אולם משום מה יפי הנפש נזכרו בכל העניין רק כעבור מספר שנים כשהדארפורים (מלווים בהמוני סודאנים ואריתראים) כבר הסתננו לישראל ממצרים, (ונציין כי באותו הזמן רוב הקרבות הקשים והרציחות היו היסטוריה מוגמרת). לפני כן לא נשמעה אף קול ענות חלושה.
רצח עם - מה לזה ולארגוני זכויות אדם? הרי לגבי דארפור אי-אפשר לקרוא לישראל גזענית או לומר שהיהודים גרועים מהנאצים (וחמור מכך - זה אף יכול הוציא את הערבים והאיסלאם הקיצוני באור שלילי). בקלות ארגוני זכויות האדם היו יכולים להרים קמפיין הקורא להתערבות ישראלית בסודן על-מנת לעצור את הטבח (ובאותו הזמן לסייע משמעותית גם לדרום סודנים, שלהם יש לציין עזרנו באופן חשאי, ועל כך יבורכו העוסקים, שניתן לשער שלא היו פעילי זכויות אלא דווקא אנשים מהסוג שהפעילים רוצים לשלוח להאג).
בשם המחויבות האנושית של העם היהודי ומדינת ישראל מטוסי חיל האוויר היו יכולים להמריא ובמספר גיחות לחסל את היתרון האווירי של צבא סודן ולפגוע במיליציות הג'ינג'אוויד הבדואיות שמבצעות את הרציחות (ועל הדרך לצבור קילומטראז' תרגול לקראת אירן). אולם אף קול לא נשמע, אף מטוס לא המריא ואף נפש לא ניצלה.
היינו יכולים לכתוש את חארטום עד דק ולהציב אולטימטום ברור לנשיא עומאר אל באשיר: הפסק מייד את הטיהור האתני או שנהרוס אותך. בוודאי שההרס שהיינו עושים והמהומה הבינלאומית שהייתה קמה הייתה מביאה לשלום ושלווה לדארפורים, ישראל הייתה זוכה בבעלת ברית חדשה, ביוקרה בינלאומית ובמעמד מוסרי. כולם היו מרווחים - חוץ מאלה שרוצים לחסל את ישראל כמובן. וזה לב העניין. וכך חארטום בעינה עומדת איתן, שולטת בדארפור ומאיימת על דרום סודן ואילו יפי הנפש ממשיכים להאשים את הישראלים שהם נאצים. מה שמוסיף לאירוניה הוא שלצה"ל אין בעיה לתקוף מבריחי נשק בפורט סודן הלא כל כך רחוקה - וטוב שכך...
אז למה אלו פני הדברים? מדוע ישראל לא מפציצה את חארטום וקרטל הזכויות לא דורש זאת ממנה? הרי פעם, בשנות החמישים והשישים, כשישראל הייתה מדינה צעירה ונחושה, וכשהיא נשענה על מסורת ישראל, ההיסטוריה היהודית וערכי הציונות והסתכלה על העולם מתוך תחושת שליחות ובמבט מלא גאווה, היא סייעה (כמעט אינטואיטיבית) לארצות אפריקה הצעירות, שרק השתחררו מהשלטון האירופי הקולוניאליסטי, להתפתח בחקלאות, תשתיות וחינוך, ונתפסה בעיניהן כמודל לחיקוי עבור מדינה חדשה שיצאה לדרך של עצמאות ושגשוג. ולראיה - כאשר ב-1962 נפטר הנשיא השני יצחק בן צבי הוכרזו בקונגו-ברזאוויל שלושה ימי אבל לאומיים.
אבל היום כאשר אנחנו כבר מדינה חזקה ומבוססת הפננו עורף לעצמנו וליבשת השחורה.
את תפיסת המוסר של הציונות החליפה הטפת מוסר העבדים של יפי הנפש. הפסקנו לשאת עיננו אל ציון והתחלנו לשרבב את הלשון (האנטישמים יאמרו אף) הארוכה שלנו אל תוך תרבות המערב ולהזיל ריר אל עבר ברלין, לונדון ולוס אנג'לס. אפריקה נותרה רק מקום להיות פוליטקלי קורקט לגביו... (ובטח שלא לפתור בו בעיות). וכך בקונגו-זאיר נרצחו משנת 1996 מעל ארבעה מיליון בני אדם (המספר הכי גבוה של הרוגים מאז מלחמת העולם השניה בסכסוך כלשהו על פני הגלובוס - עוד מעט והם כבר יגיעו למספר המזל וישיגו אותנו) במלחמת הכל בכל בנוגע לשום דבר מהותי.
כל אותם ארגונים שמתייפיפים על מוסר (כלומר מוסר עבדים של שנאת אדם ושלילת חיים) לא עשו שום קמפיין ציבורי ולא הקימו קול זעקה, אנשי הרוח המשיכו את שתיקתם, ואבירי זכויות הדמוקרטיה הנאורים תהו בינם לבין עצמם איפה זה לעזאזל קונגו ולמה זה צריך לעניין אותנו. הרי לשלוח את הצנחנים ואת גולני לרואנדה ולקטוע רצח של שמונה מאות אלף איש מבני הטוטסי בשלושה חודשים זה לא משהו שאפשר לדרוש בגינו צווי מאסר לקצינים ישראלים בלונדון, מדריד והאג. שום תוכנית התערבות ישראלית באפריקה לא נדרשה. האפריקנים יכולים להמשיך להרוג את השני ולגווע ברעב וצה"ל ימשיך להתעסק במשועממים מדנמרק. ואילו אצלנו - כל מהגר אפריקני הופך לאנה פרנק וכל יהודי שרוצה שהבית שלו ישאר שלו הופך לאדולף היטלר. ממש הומניזם למופת שעושה שינוי אמיתי. תיקון עולם.
גזענות של יפי נפש
אז למה? לשם שינוי התשובה הפבלובית של יפי הנפש, מילת הקסם - "גזענות", היא התשובה הנכונה. הפעם זו גזענות של יפי נפש. גזענות כפולה. קצת כלפי האפריקנים, שנתפסים בפטרונות כמסכנים שלא צריכים לקחת את גורלם בידם ולקבל אחריות על חייהם (ותכלס הם גם יכולים להמשיך להתפגר כל עוד זה מספיק רחוק ואין אף ישראלי בסביבה שאפשר להטיף לו על כך מוסר), אך בעיקר כלפי יהודים. אלה נתפסים ככנופייה פחותת ערך של תוקפנים בורים ואנשי אתמול, שצריכים לוותר על ביתם למען השחורים (ולמען תחושת הצדק של הצבועים) וששאיפותיהם הלאומיות והדתיות (ואף צריכהם החומריים) נחותים ומהווים עוול (וגזענות כמובן!) בעצם קיומם. על כן יש להציף את המדינה במסתננים - גם חיסלת את העצמאות הלאומית של היהודים ואת הזהות של ארצם, גם דאגת למסכנים באפס מחיר מכיסך וגם הרגשת טוב עם עצמך. רווח נקי במבצע טריפל.
ומה עם יהודי אתיופיה? יהודים (ולכן יש להאבק בזהותם עד להכרעה) אבל מצד שני שחורים (אז אי-אפשר לומר עליהם מילה רעה, זה לא פולטיקלי קורקט). כאן יפי הנפש נתקלים בבעיה קשה. טוב, זה בטח יתן להם משהו לחשוב עליו עד שיאלצו להגיע לנקודה בה הם מיישבים את הסתירות שבין הקוראן והמניפסט הקומוניסטי.

תאריך:  29/05/2012   |   עודכן:  29/05/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 כבוד האדם וחירותו
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
על גזענים יפי נפש
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
בוא תקבל הסבר ממני מר קרבג'וק
שמאלני  |  1/06/12 12:02
 
- לא האשמתי את המשאל בהסתננות
קרבצ'יק  |  1/06/12 17:25
2
השנאלני משתמש בשיח הנאצי- ג'וק ל"ת
הוא קורא לך  |  3/06/12 16:09
3
כל מילה בסלע!
נמרוד רוד  |  3/11/12 10:20
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גרשון אקשטיין
על ישראל להפעיל את המודיעין הצבאי ולרכז מידע על הטייסים שהפציצו בשנים האחרונות את כפרי הכורדים ללא רחם, את שמות ההנהגה הצבאית הבכירה, לרבות ארדואן, ולהעביר כתבי אישום נגדם לבית הדין הבינלאומי בהאג
שולמית קיסרי
העולם היה יפה רק בששת ימי הבריאה, כאשר בכל יום נולד עוד דבר חדש, יפה ומופלא, שלא היה מעולם, וגם איש אחד ואישה אחת. אחר-כך התחיל להיות מכוער. נחש, תפוח, שקרים ראשונים... וגם שליט שטובח בבני עמו וצורר עם כוונות להשמידנו
עו"ד זיו שרון, עו"ד ניר הורנשטיין
אי דיווח או איחור בדיווח על עסקות מקרקעין עלול לחייב בקנס אזרחי, בקנס מינהלי, ובנסיבות חריגות להוביל לכתב אישום. הוראת ביצוע שפורסמה לאחרונה מציגה את עמדת רשות המיסים בנושא
ראובן לייב
יש לנצל עד תום את כל האופציות הפתוחות כדי לערער את יסודות המשטר האפל בטהרן, לחנוק אותו בסנקציות כלכליות, וגם להמשיך ולחסל את מדעני הגרעין. מאזן האימה, נחרצות המערב והאיום בתגובה ישראלית, עשויים אף הם לעשות את שלהם
משה חסדאי
שופטי בג"ץ נקראים לפסוק דין צדק, ולא דין מעוות. עליהם לבטל פסיקתם ולצרף את כל בעלי הדירות לדיון בעתירות הטוענים לבעלות על הקרקעות, כפי שפסקו בעתירה למימוש צווי ההריסה במזרח ירושלים, אפילו שמדובר במחבל שרצח אדם. כי אין ולא יכול להיות דין שונה למתנחל ואין ולא יכולה להיות עדיפות למחבל שרצח יהודים בדם קר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il