X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
מאמש חצו את הגבול יותר מ-11,000 מטיילים במסוף מעבר הגבול בטאבה השתרך תור ארוך של ממתינים המטה ללוחמה בטרור פרסם אזהרת מסע בשל איומים קונקרטיים לפיגוע בסיני הערכה כי יותר מ-15,000 יעברו לסיני
▪  ▪  ▪
הריסות מלון הילטון טאבה

חופי הים של סיני

למרות ההתרעות על איום קונקרטי לביצוע פיגועים בחצי האי סיני, נגד ישראלים, ממשיכים אלפי ישראלים לעבור את הגבול במעבר בטאבה.
משעות הלילה (יום ו', 10.6.05) ועד אחר הצהריים חצו את הגבול לסיני יותר מ-11,000 בני אדם. מדיווחים מהמעבר עולה, כי במקום השתרך לאורך כל שעות הבוקר והצהריים תור ארוך של אנשים אשר ביקשו לחצות את הגבול על-אף ההתרעות. הערכות גורסות כי יותר מ-15,000 בני אדם יעברו את הגבול במהלך סוף השבוע וחג השבועות.
אחת הנופשות שעשתה את דרכה לסיני מסרה ל-Nfc, כי היא החליטה, למרות ההתרעות, להמשיך עם תוכניותיה ולבלות את חג השבועות בנופש בסיני. "אנחנו ממשיכים בתוכנית ומתכננים לעבור את הגבול בקרוב. אמא שלי והחברות ניסו לשכנע אותי לא לנסוע, אבל החלטתי בכל זאת להמשיך".
באורח לא מפתיע הודיעו אנשי תיירות, כי לא נרשם גל של ביטולים של נופשים. יש לציין, כי רבים יוצאים לחופשה בסיני באופן עצמאי מבלי להזמין את הטיול דרך סוכני הנסיעות.
בשעות הערב של יום ה' הודיע המטה ללוחמה בטרור, כי לאחרונה הוחמר איום הטרור על ישראלים בסיני. בהודעת המטה נכתב: "המטה ללוחמה בטרור מפנה את תשומת ליבם של אזרחי ישראל להחמרה זו". ההודעה פורסמה עקב איומים קונקרטיים לפיגועים בסיני. המטה ציין, כי הוא ממליץ לישראלים להימנע מביקור במצרים, לרבות בסיני.
ח"כ אהוד יתום מהליכוד הודיע (ו') כי יזום הצעת חוק שתגביל את האפשרות לבטח את מי שמצפצפים על אזהרות המטה למלחמה בטרור. "אני חרד מחוסר האחריות של ישראלים רבים שאינם נשמעים לאזהרות שלא לבקר בסיני. אזום הצעת חוק לפיה מי שמזלזל בהתרעות שישא בתוצאות", אמר.
גם לפני חופשת סוכות האחרונה פירסם המטב אזהרה, אך רבים החליטו להתעלם ממנה. במהלך החג התרחשה סידרת פיגועים נגד אתרי נופש בחצי האי, לרבות פיצוץ מכונית תופת בלובי מלון הילטון טאבה. בפיגועים אלה נהרגו 34 בני אדם, 12 מהם ישראלים.

תאריך:  10/06/2005   |   עודכן:  12/06/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
בצה"ל מקימים חמ"ל חדש שיחליף את הבור הישן המשמש את צמרת צה"ל מאז שנות השבעים
יפעת גדות
עד לפני חמש שנים, גיל האמריקני הממוצע היה 35.3 עם ציפיה לעוד 43.5 שנות חיים    עד 2050, מעריכים החוקרים, יעלה הגיל הממוצע ל-41.7 שנים עם ציפייה ל-45.8 שנות חיים נוספות
יפעת גדות
על-פי התחזיות, עד לשנת 2010 למעלה מ-80% מממי המוביל יסופקו כמי שתייה
עומר כרמון
סגן התובע הכללי ברוסיה: "זה לא רק חודורקובסקי, אחרים ברחו"    "אם ראש הממשלה של ישראל ישאל את המשטרה או התביעה בישראל, הם יגידו לו מי זה ליאוניד נבזלין"    "ככל שהוא יוסגר מהר יותר לרוסיה כך יהיה טוב יותר לישראל"
עומר כרמון
שר הנפט והגז ההודי: להקים "דרך משי חדשה" להובלת נפט גולמי דרך צינור הנפט אשקלון-אילת    הלקוחות הפוטנציאלים: הודו, סין, יפן וקוריאה-הדרומית    גם רוסיה מחזרת אחר ישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il