X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
דוח מבקר המדינה שמטיל על ראש הממשלה את האשמה בכישלון המבצע על המרמרה, חושף את "פניה" האמיתיות של ממשלת נתניהו שמתחבאת כל הזמן מאחורי ספינים והפצת שנאה. המחדלים של הממשלה הם מחדלים מזיקים מאוד שכבר מזמן היו אמורים לגרום לנפילתה, אבל יועצי התקשורת של נתניהו הצליחו באמצעות הפצת שנאה להסיט את הדיון מתפקודה הלקוי של הממשלה
▪  ▪  ▪
נתניהו. מטשטש האמת באמצעות ספינים [פלאש 90]

הדוח החמור של מבקר המדינה מיכה לינדנשטראוס נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו על פרשת המרמרה, מעיד על האופן שבו מחדלי הממשלה פגעו בצורה אנושה באינטרסים החיוניים של מדינת ישראל.
במשך חודשים רבים הממשלה סירבה לקחת אחריות והאשימה את כולם בכשלים שלה, אבל היום מסתבר שמי שאשם במחדל זה לא הקרן החדשה ואפילו לא חברי הכנסת הערבים, אלא ראש הממשלה שלא ביצע שום תהליך של חשיבה מסודרת לפני הפעולה במרמרה.
פרשת המרמרה היא המראה ששם מבקר המדינה בפניו של ראש הממשלה, כאשר הוא תיאר בדוח ראש ממשלה הססן פזיז ולחיץ, שנכנע לשותפיו בממשלה שפועלים אך ורק מתוך מניעים של אגו במקום לחשוב על טובת המדינה. לא פלא לכן שיועציו של ראש הממשלה נדרשים להסית כל הזמן את הדיון ולמצוא קורבנות להאשים, כי קשה מאוד לחפות על מחדלים כל כך חמורים מבלי להפיץ ולזרוע שנאה בעם.
"אויבי המדינה"
חברי הממשלה והמפלגה של נתניהו בוחרים כל פעם בקורבן אחר לשנאה, כאשר המטרה היא להסית את הדיון ממחדלי הממשלה. פעם זאת הקרן החדשה, פעם זה השמאלנים, פעם זה המסתננים ופעם זה הערבים, כאשר ישנו ניסיון עקבי להאשים את כולם ולא לשאת באחריות על-כך שהממשלה למעשה לא מתפקדת.
במחדל המהגרים הלא חוקיים בדרום תל אביב האשימה הממשלה את המסתננים ויצרה כלפיהם שנאה; במחאה החברתית מאשימים את ארגוני השמאל הקיצוני; ובכישלון הפעולה על המרמרה האשימו את הקרן החדשה ואת חברי הכנסת הערבים. כולם הפכו להיות אויבי המדינה, וזאת כדי להסית את הדיון מכך שהממשלה של נתניהו לא מתפקדת בשום תחום ומבצעת מחדלים שפוגעים בתושבי המדינה.
במציאות, המחדלים של אלי ישי ואוזלת ידה של הממשלה הם שהובילו לבעיית המהגרים הלא-חוקיים בדרום תל אביב; האידיאולוגיה הניאו-ליברלית הקיצונית של נתניהו היא זאת שהובילה לפערים החברתיים והעוני; והאחריות על הכישלון במרמרה היא של ראש הממשלה ושר הביטחון בדיוק כמו שמתאר מבקר המדינה. השנאה וההסתה הזאת שמייצרת הממשלה כלפי מגזרים שונים כדי להתחמק מאחריות היא פשוט בלתי נסבלת, והגיע הזמן שבמקום להפיץ שנאה יהיה מי שייקח אחריות על מחדלי הממשלה.
כשלים ומחדלים
הציבור צריך להסתכל לאמת בעיניים, ולהבין שהממשלה הנוכחית של נתניהו היא ממשלה גרועה, שכבר מזמן הייתה צריכה להתפרק נוכח המחדלים שלה. האדישות של העם שמוכן "לקנות" בכל פעם את סיפורי "הסופרטנקר" של נתניהו חייבת להיפסק, ובמקום זאת צריך לדרוש מנתניהו לשאת באחריות למחדלים של ממשלתו.
כראש ממשלה ולפני כן שר האוצר נתניהו צריך לקחת אחריות על המחדלים שגרמו לעוני ולפערים החברתיים בחברה הישראלית. כראש ממשלה נתניהו צריך להיענש על המחדל בכרמל ועל מחדל המהגרים הבלתי חוקיים. וראש הממשלה צריך גם לקחת אחריות על הרס היחסים עם טורקיה, עקב ההתנהלות הכושלת שלו על המרמרה. הממשלה הזאת כבר מזמן לא מתפקדת, ולכן חוץ מלזרוע שנאה ולעשות ספינים היא אינה מצליחה לעשות שום דבר חיובי עבור האזרח.

תאריך:  16/06/2012   |   עודכן:  16/06/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מפחדים מאחריות וזורעים שנאה
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
לא זורעים שנאה ולוקחים אחריות ל"ת
חוץ מחארה כמוך  |  16/06/12 16:31
2
הפוסל במומו פוסל. כמה זה נכון ל"ת
שמאל תפנימו  |  16/06/12 18:06
3
מי אתה פובלציסט שמאלי?אתה שייך
לאלה הזורעים שנאה  |  16/06/12 18:32
4
צריך להילמד בפקולטה
ע. הנביא  |  16/06/12 22:14
5
אם אתם כל כך בטוחים
טוקבקיסטים   |  17/06/12 07:42
6
מענין השמאל אף פעם לא טועה
החל מסטלין וכלה  |  17/06/12 20:58
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נורית גרינגר
כל עוד ממשלת ישראל אינה טוענת לזכויות החוקיות שלה לארץ מנהר הירדן ועד לים התיכון, הקרוסלה ההרסנית של הארץ הזאת אף פעם לא תיגמר. מדוע קשה לכל יהודי החי בישראל להכניס לראשו שבלי יהודה ושומרון לא תהיה מדינת ישראל. קווי הגבול הסופיים של מדינת ישראל חייבים להיות במזרח - נהר הירדן, ובמערב - הים התיכון, ובכל שטח זה יהודים חייבים להיות הרוב המכריע
אנאבל זמיר
השבוע הוכרז חרם בינלאומי על חברת התעופה "אל על" לאחר שזו הפרה את התחייבותה הפומבית ורימתה את הציבור הישראלי וקהל לקוחותיה משך זמן רב, כשהמשיכה להטיס קופים לכאב וייסורים מחוות מזור למעבדות הניסויים ברחבי העולם בניגוד להצהרתה כי לא תעשה זאת    כעת הציבור אומר את דברו!
ד"ר אברהם בן-עזרא
מומחה בריון איים על עמיתו בהחטפת סטירה, ובאותו הרגע הבדיקה הופסקה כי המומחה המאוים נטש את המקום כדי להגיש תלונה במשטרת ישראל וקבילה ברשם המהנדסים
עקיבה לם
התגובות המיידיות לדבריה של ח"כ אנסטסיה מיכאלי מציגות טוב יותר מדבריה שלה מי שייך באמת למחנה הנאור ומי למחנה החושך
נסים גבאי
כל צווארי הבקבוק המהווים היום פקקי תחבורה בנקודות כאלה ואחרות לאורך הכביש, ינועו לכיוון הכניסות והיציאות לת"א ולירושלים... ומטבע הדברים ריבוי כלי הרכב יביאו להימצאותו של אותו פקק ארוך... רק על כביש משוכלל יותר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il