X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
יש שופטים בירושלים ויש מורשעים בירושלים ירושלים של מעלה או ירושלים של מטה - זה עניין של השקפה
▪  ▪  ▪
אולמרט בבית המשפט. העיתונאים חגגו [צילום: AP]

אתמול (10.7.12) נפל דבר בישראל - ראש ממשלה הורשע בהפרת אמונים; העונש הצפוי: עד שלוש שנות מאסר. התקשורת מצאה לנכון לסקר את הזיכוי החלקי. כל עיתונאי הפך עצמו מומחה למשפט, ובסדר-יומה של התקשורת נקבע כי העבריין הסדרתי אהוד אולמרט זוכה משני סעיפי האישום המרכזיים.
להזכירכם: מנכ"ל ראש הממשלה שמעון שבס הואשם והורשע אף הוא בהפרת אמונים ומאז עיקר חייו מתנהלים באנגליה.
18 פעם, אינספור חקירות לחשדות, בעיקר בתחום הפלילי, התנהלו נגד אהוד אולמרט; 4 חקירות מס הכנסה התנהלו נגדו, ובסופו של יום אהוד אולמרט הועמד לדין, הורשע בבית המשפט ובהערכת הדין השופטים מירושלים קבעו אשם! (בחלק מהמקרים).
מטרת הניסיונות ליצירת דה-לגיטימציה לפרקליטות
העיתונאי אמנון דנקנר רץ לספר לאג'נדה על זיכוי אולמרט. "פרקליט המדינה צריך להתאבד", אמר, אך שכח לעוץ עצה למי שהורשע בדין. אמנון רובינשטיין, פרופ' למשפטים, הכריז אמש לאחר הרשעתו של אולמרט: "על פרקליט המדינה להתפטר". כעת אני מבין מדוע בפרקליטות בוחנים מחדש את האישום נגד אולמרט בפרשת "הולילנד".
הניסיונות לדה-לגיטימציה במעמדה של הפרקליטות ומהלך האימה בעיקר על העומד בראשה, מר לדור - מטרתם למנוע בעתיד הגשת כתבי אישום נגד אנשי ציבור באשר הם. אוי למדינה ולדמוקרטיה אם שיקולי הפרקליטות להגשת כתבי אישום עד כה, היו משיקולים זרים זולת שיקולים מתוך דיני ראיות.
העיתונאים - כמו עצם בגרון שלנו
האורגיה התקשורתית היא תוצאה של שיכרון ולא מאלכוהול, ובכל זאת התקשורת איבדה את חושיה האתיים לדעת. מצד אחד הצגת אהוד אולמרט לדעת הקהל כ"קרבן", ומן הסתם יש לרוב גילויי אהדה והזדהות עם הקרבן; חלילה, שום איזכור בתקשורת למילה עבריין. ומאידך-גיסא - הצגת הפרקליטות ופרקליטיה כחבורת מרושעים, ומן הסתם מרושעים זוכים לגלי שנאה.
דמיינו לעצמכם את אביגדור ליברמן, שר החוץ; בין אם יוגש נגדו כתב אישום ויורשע ובין אם יזוכה, התקשורת "תחגוג" כפי שהיא יודעת לכתוב ולהציג. לדוגמה: התקשורת מציגה את נשיא המדינה המורשע, האנס משה קצב; ואת שמעון שבס המורשע, מנכ"ל משרד ראש הממשלה לשעבר; את חיים רמון הם בכלל הכתירו ליקיר התקשורת הישראלית, אף לא מילה.
נכון שחיים ומוות הם ביד הלשון, אבל חלק ניכר מהעיתונאים סובלים ממוטציה, ולהם יש עצם בלשון ובכל זאת נותרה חלקה. ולנו הקוראים הם תקועים כמו עצם בגרון.

תאריך:  11/07/2012   |   עודכן:  11/07/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אורגיה תקשורתית להאדרת שמו של עבריין
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
על פי הסקרים בערוץ 10=עמך ישרא
קורןנאוה טבריה  |  12/07/12 06:29
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רן לוי
זמנו של הנשיא פרס כנשיא מדינת ישראל המייצג את כלל אזרחי מדינת ישראל תם, והגיע הזמן שהוא יחזור לביתו. ואם לא יעשה זאת ברצון בהבינו את טעותו, על נבחרי הציבור להראות לו את הדרך הביתה
אלעזר לוין
כבר ב-2006 הוגשה תביעה פלילית נגדו ונגד שותפיו, על הפאואר סנטר הלא-חוקי שבנו בפ"ת    השבוע הם הורשעו - אך יוכלו להמשיך ולהפעיל את הקניון לפחות עד נובמבר 2014    ההנחות המוזרות שפרקליט המדינה והיועץ המשפטי לממשלה עושים ליזמים
הרב ישראל רוזן
קיימת תזוזה להשתלבות לא-כפייתית של חרדים בצה"ל, במשק ובאקדמיה
יצחק מאיר
בית העריסה הוא בית העריסה לאמונה באלוהים. הוא גם בית עריסת כל המידות. בית עריסת כיבוד הדין. בית עריסת כיבוד האדם באשר הוא אדם. בית שלטי הדרכים שיציב אדם בצמתים של חייו. בית אהבת הרע. בית פיתוח תחושת השייכות לחברה, למולדת, לאומה, לאנושות. בית יסוד היסודות לכל מי שבוחר ביסוד היסודות    וינייטה לפרשת פנחס התשע"ב
הלל ויס
אדמונד לוי מצטט את נתניהו ברצינות ואינו מבין כנראה שהטקסט הוא פרודי. למרבה הזוועה גם נתניהו כנראה איננו מבין במודעות מלאה מתי הוא אומר שקר או אמת. מגוחך ביותר שאדמונד לוי נותן לנתניהו אשראי כלשהו בטרם הדוח שלו גמל, חנט ונשא פרי. הרי נתניהו באמצעות "החוק" הוא שיקבור את אדמונד לוי קבורת חמור מפני שהסכים להיות אידיוט שימושי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il