X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
המשרד זכה עבור קמפיין של חברת "פלאפון" ה"אריה השואג" - האירוע השנתי של האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות
▪  ▪  ▪

משרד יחסי הציבור עמירם פליישר, יועצים לתקשורת ויחסי ציבור זכה היום (ו', 1.7.05) ב"קמפיין השנה ביחסי ציבור" 2004 בתחרות ה"אריה השואג", לקמפיין "פלאפון" - המהפך: לא רק מדברים.
על הזכייה הכריז ראש חבר השופטים בתחרות פרופ' שמואל ליימן וילציג, ראש המחלקה למדעי המדינה באוניברסיטת בר אילן - באירוע השנתי של האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות שהתכנס בתיאטרון הקאמרי בתל אביב.
סוכנות רודר פין ישראל זכתה במקום הראשון בשתי קטגוריות: יחסי ציבור בינלאומיים עבור פרויקט "נפש בנפש" להעלאת יהודים מצפון אמריקה ובקטגוריה ארגונים ומלכ"רים עבור העבודה לשגרירות הנוצרית בירושלים. לדברי חבר השופטים, התוכנית התקשורתית האסטרטגית שניהלה רודר פין, מילאה תפקיד מרכזי לכך שבעזרת ארגון "נפש בנפש", עלו לישראל בשנת 2004, יותר יהודים מארה"ב מאשר בכל אחת מ-20 השנים האחרונות.
בקטגוריה קשרי קהילה ואיכות סביבה נבחרה במקום ראשון העבודה "רותם חיים עם הסביבה" עבור רותם אמפרט בביצוע "לניאדו תקשורת שיווקית" לדברי חבר השופטים: המשרד הצליח לגבור על ביקורת הארגונים הירוקים נגד חידוש רשיון הכרייה של רותם אמפרט בנגב. בפעילותו הדגיש המשרד את הפעילות החיובית של רותם באמצעות גישה של "חיבוק הירוקים".
בקטגוריית קידום תדמית ומודעות לארגון ולפועלו נבחרה במקום הראשון העבודה של עמותת "אור ירוק" - עצומת המיליון - קמפיין "גורל או מחדל" בביצוע "לפידות זמן-אמת" - ייעוץ תקשורתי ויחסי ציבור. לדברי השופטים: אור ירוק יצאה בקמפיין להחתמת הציבור על עצומה ולהפעיל לחץ ישיר על חברי הממשלה באמצעות הקמת שדולה בכנסת לנושא. המפתח להצלחת המהלך המורכב נעשה באמצעות שימוש בתקשורת. ובעיקר - שימוש אינטנסיבי ביחסי ציבור, הנתמכים בפרסום ובקד"מ.
בקטגוריה קידום מודעות לנושא נבחרה במקום ראשון עבודתה של האגודה למלחמה בסרטן - להפצת צמידי גומי בביצוע דוברת האגודה למלחמה בסרטן, נאווה ענבר. חבר השופטים קבע: הקמפיין שנועד להעלות את רמת המודעות בקרב הציבור הרחב לנושא המלחמה בסרטן בשילוב מסע גיוס כספים על-ידי מכירת צמידי גומי צבעוניים יושם בתבונה ובמקצועיות וזכה לחשיפה נרחבת באמצעי התקשורת.
בקטגוריית אירועים, כנסים ומדיה נבחרה במקום הראשון העבודה: תוכנית הטלוויזיה "השגריר" בביצוע מחלקת יחסי ציבור של שידורי קשת. פעילות יחסי ציבור ביטאה חשיבה מקצועית וחכמה של אנשי יחסי ציבור, שלקחו חלק בכל שלבי הפקת התוכנית, והיו שותפים להצלחתה ולרייטינג הגבוה בו זכתה.
בציונים לשבח זכו שני משרדים, ארבל תקשורת - לקמפיין "העיר הלבנה" לעיריית תל-אביב. משרד "אייטם" גילה הראל זכה בצל"ש עבור פרויקט "אמנות חזותית" למשכן לאמנות במכללת קיי בבאר-שבע.
בהתייחסותו של צוות השופטים לקמפיין השנה ביחסי ציבור "פלאפון" של עמירם פליישר כתבו השופטים:
"פעילות היח"צ, שלוותה בפרסום הביאה לשיפור דרמטי בתדמית המותג, צוות השופטים מצא לנכון לציין לשבח את המבנה והמתודולוגיה שהוצגו בפניו. מהלך מוצלח של יחסי ציבור, נמדד קודם כל בתוצאות אפקטיביות, בשביעות הרצון של הלקוח, ובשיפור בתדמית של המוצר או השירות המדובר. חשובה גם הדרך בה הוביל איש יחסי הציבור את הקמפיין, טכניקות העבודה, והמקוריות".
הם הוסיפו וציינו, כי "המטרה בקמפיין זה, הייתה בעיקר ליצור שינוי בתדמיתה של חברת פלאפון בקרב הקהל הרחב והמשרד הצליח לשקף בתקשורת את השינוי שחל בחברה על כל רבדיה".
השנה העניק האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות בראשותה של סילביה בית הלחמי, את אות "מנהל השנה ביחסי ציבור" ל-2 מנהלים מהמגזר השלישי שהוכיחו מודעות לחשיבות העצומה של פעילות יחסי ציבור להעלאת נושאים על סדר היום הציבורי, לגיוס דעת קהל ולהשפעה על מקבלי החלטות:
· מירי זיו, מנכ"לית האגודה למלחמה בסרטן.
· אבי נאור, יו"ר עמותת אור ירוק.
· אות מיוחד על "מפעל חיים" הוענק למשה טריואקס- מאנשי דור המייסדים של מקצוע יחסי-הציבור בישראל.
יו"ר חבר השופטים, הפרופ' שמואל (סאם) ליימן-ווילציג, אמר: "אם שואלים מהי חשיבותו של אירוע כמו שאנו עורכים היום, התשובה ברורה: עוצמת יחסי ציבור והשפעתם במדינה דמוקרטית היום שְׁוַות ערך לזו של התקשורת עצמה. גם למי שעובדים מאחורי הפרגוד התקשורתי מגיע ההכרה בעבור עבודה מצטיינת".
רשימת השופטים: שי אלמוג - מנהל שיווק שירותי בריאות כללית; גבי בגאס מנכ"ל קבוצת יפעת; יגאל בראון מנכ"ל ה"בצפר"; לימור גור - דוברת "כאל"; שרית גרינברג - חברת הנהלת האיגוד ויועצת בכירה במכבי שירותי בריאות; משה דיין - יועץ תקשורת; שמואל ורשבסקי - פרסומאי ומנהל "גו לוגו"; שמעון וילנאי - כתב "קול ישראל"; בני מושקין - יקיר האיגוד, בעבר מנהל אגף תקשורת ויחסי ציבור בקרן הקיימת לישראל וכיום מזכיר הדירקטוריון; אודי נחשון - "לייט-נחשון תקשורת"; ממי פאר - דובר עיריית רמת גן ויו"ר איגוד דוברי הרשויות המקומיות; רותי פוגטש - פוגטש יחסי ציבור; מיקי קאופמן - פרסומאי ומספר סיפורים; אורי רודריגז גרציה - עיתונאי עורך ברשת ICE "נמר של נייר"; יהודה קונפורטס עורך ברשת "אנשים ומחשבים"; יורם שמיר - יועץ תקשורת וחבר בועדת השיפוט של GWA תחרות הזהב של IPRA; עמוס שפירא לשעבר מנכ"ל אל-על.

תאריך:  01/07/2005   |   עודכן:  01/07/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר שיקלר
הרמטכ"ל התייחס לתוכנית ההינתקות ולפעילות חיילי צה"ל בטקס סיום קורב טיס    "הקריאות לסרבנות וגילויי האלימות כלפי חיילי צה"ל לא יכולות לעבור לסדר היום"    צה"ל ימשיך לפעול להגנת תושבי מדינת ישראל, זו משימתנו זו חובתנו
כתב טלספורט
מאמן בית"ר ירושלים יחזיר את שחקניו המובילים אם מחר ב-20:00 תושג תוצאה טובה באינטרטוטו מול סלובאן ליברץ′
אלעזר לוין
יקנה מגרש ל-72 דירות ב-1.05 מיליון דולר
אלעזר לוין
38 התמודדו על המגרש    מחזור בקרקע לקוטג'ים בעיר
כתב טלספורט
בעקבות דוח הסקאוטינג שקיבל מגדי ברומר בחר ניר קלינגר לנסות להביא לבלומפילד את הבלם בן ה-27 של סאן לורנצו    פערים גבוהים במו"מ עם סטרול
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il