X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
לאחר זיכויו התמוה, עוד בטרם הוגש ערעור אפשרי כולל קלון, עולה כבר האפשרות שהוא יחזור לפוליטיקה ויעמוד בראש גוש ה"מרכז" שמאל, כדי להתמודד נגד נתניהו והליכוד כך פסקו הפרשנים שקובעים מיהו המשיח ואת מי יש להדיח האם אולמרט הוא החלקיק האלוהי להצלת ה"מרכז" השמאלני?
▪  ▪  ▪
אולמרט: "אני ראש ממשלה לא פופולרי" [צילום: פלאש 90]

למרות הכחשותיו, אולמרט הוא שותף פעיל בכחש בחש של הפוליטיקה. למרות נאומו המפורסם מהעבר, "אני ראש ממשלה לא פופולרי", אמר למקורביו בימים אלה: "אין אף אחד אחר כרגע שמסוגל".
בעיני חבורת מקורביו, שאירגנו לו חגיגות ניצחון לאחר זיכויו, אולמרט שופע פופולריות. לדעתם הוא ממש מלאך פוליטי, שירד מהר סיני, כדי להוביל את גוש ה"מרכז" שמאל אל הניצחון והשלום. אם תרצו אין זו אגדה הזויה, אלא תוכנית פעולה של חבורת עיתונאים ומקורבים נאמנים: אברום בורג, שהציע להקים את "מדינת ישראפלשתין", ועוד "רעיונות" מטורפים, חיים רמון, המניפולטור הניצחי שבנה והרס מפלגות והורשע בעבירת קלון, דן חלוץ, רמטכ"ל מלחמת לבנון הכושלת וההינתקות ב"נחישות וברגישות", אמנון דנקנר, עורך מעריב לשעבר, שתבע ממשה לדור להתאבד.
קבוצת עיתונאים "ידידותיים" מגויסים ומשוחדים פועלים לטובת אולמרט. הם פתחו במסע "שטיפת מוח" לציבור הרחב, תוך ניצול התקשורת. מטרתם לסלול את דרכו חזרה לפוליטיקה, כדי שיוביל את "מחנה השלום" שהתאייד, וכדי למנוע הגשת ערעור לבג"ץ כולל גזר דין עם קלון. מדובר בעיקר בעיתונאי ערוץ 2 וידיעות אחרונות: שמעון שיפר - "הקנוניה", נחום ברנע - "אשמת לדור", רפי גינת - "הכישלון", סימה קדמון - "השנים האבודות", בועז אוקון - "הניצחון". שפע מאמרים מוטים של "פרשנויות" חד-צדדיות לטובת אולמרט, וסינון חלקים "לא נוחים" מהכרעת הדין. הכל במסגרת חופש הביטוי והביזוי.
"מרכז" פירושו שמאל
ראוי להזכיר לכל אלה שטוענים שאולמרט היה ראש ממשלה מצוין, הטוב ביותר מאז שלמה המלך, בן-גוריון ובגין, את התנהלותו במלחמת הלבנון, את דוח הוועדה של השופט וינוגרד, את כל פרשיות השחיתות שבהן זוכה, ואת כישרונו המיוחד לנווט "תימרונים מוסריים" של מתן הסברים לעקרונות ציבוריים.
ראוי להזכיר את המשא-ומתן שניהל אישית עם אבו מאזן, שבו הציע לו את יוזמת שלום הנדיבה ביותר, הנועזת ביותר ומרחיקת הלכת, בויתורים כואבים. יוזמה שאבו מאזן דחה אותה בבוז. ואולם אולמרט מתעקש למחזר יוזמה זו, בתנאים עוד יותר משופרים. למרות כשלון יוזמתו הוא ממשיך לנהל מסע הסברה ויחסי ציבור בשירותו ולטובתו של אבו מאזן, אותו הוא מציג כיונת שלום ואת ישראל כאשמה בחוסר הפתרון לסכסוך. הוא ממשיך לטעון שאילולי "הודח", מכהונתו כראש הממשלה, כבר היה שלום. שקרן ובדאי.
ראוי להזכיר שהוא קיבל כ-380 אלף דולר - "כספים פוליטיים" לטענתו, במזומן ובמעטפות, בסודיות, ללא רישום ודיווח, שהועברו לכספת סודית במשרדו של עורך דין אורי מסר, שותפו לשעבר, בניהולה של מנהלת לשכתו, שולה זקן. היא הורשעה, הוא זוכה וטען שלא ידע מאומה על תנועות כספיות אלה! ראוי לשאול, אם הוא לא יודע מה שקורה בכספים שהועברו לטובתו ולשימושו, אולי הוא גם לא ידע ולא יידע גם בעתיד מה שקורה בסביבתו, בתפקיד ראש ממשלה?
ראוי להזכיר דברים נוספים שאמר בזמנו:
  • "עייפנו מלהיות אמיצים. עייפנו מלנצח. עייפנו מלהכריע את אויבינו". נאום בניו-יורק בפני פורום אמריקני למדיניות IDF.
  • "הלחימה בלבנון עשויה לתת לישראל תנופה ליישום ההתכנסות".
  • "שתי מדינות או ישראל גמורה". לעיתון הארץ.
  • "ראשות הממשלה זה מקום העבודה שלי". "אני ראש ממשלה לא פופולרי".
  • "לא נמגן את ישראל לדעת".
ראוי להבין ולדעת שאולמרט רוצה להיות מנהיג "המרכז" שמשמעותו בפועל מנהיג השמאל. אולמרט עקף בדעותיו את מר"צ, ואילו ציפי לבני עקפה את מפלגת העבודה לשמאל. אלה הם מנהיגי קדימה שכשלו. אולמרט יוכל להיות מנהיג הגוש שמתחיל במר"צ ונגמר בבל"ד. אין לו שום סיכויי לאחד את כל השמאל המפורר והמפוצל שכל הזמן מקצין עמדות.

תאריך:  22/07/2012   |   עודכן:  23/07/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פנינו אל השמש העולה
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
מתי, אין כמוך כמי שמזכיר לנו
יוסי אבידור  |  23/07/12 09:26
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שמחה סיאני
לא פעם חשבתי, עד כמה נשים, הנראות לעתים שבריריות, אוצרות וצוררות בתוכן כוח נפשי וחכמה במידה כה רבה, שמפתיעה אפילו אותן עצמן ואת מי שנמצא במחיצתן
נרי אבנרי
המאמר הזה איננו אקטואלי מסיבה פשוטה - הוא תמיד רלוונטי. כמו לפני עשר שנים, כך בעוד עשר שנים. נוני מוזס, באמצעות עיתונו ידיעות אחרונות, מרעיל את תודעת קוראיו עם מידע מזוהם באינטרסים. ידיעות אחרונות הוא מפגע אקולוגי תקשורתי. הלכתי לארכיון...
יהודה דרורי
מפגיני "המחאה החברתית העלובה" שמוליכיה הם ה"שמאל" בראשות מר"צ, חד"ש (וגם בל"ד - חסידת הטרור הפלשתיני נגדנו), מצאו להם סמל להתגנדר בו בקריאות גנאי, ביללות מזרחיות, במחאות סרק, בסיסמאות עלובות ובתהלוכות מדולדלות של אנשים שאין להם מה לעשות בערבי קיץ בביתם (הטלוויזיה גרועה במיוחד...)
עו"ד אריאל דרור
היום הקובע הינו היום לפיו מאזן בית המשפט/בית הדין את רכושם המשותף של בני הזוג. עד יום זה, הזכויות והחובות של בני הזוג, אשר נצברו במהלך החיים המשותפים - וממנו והלאה - חלה הפרדה ביניהם
ניצן הורוביץ
הקיבוץ הוא כבר לא נוסטלגיה מתקתקה לצלילי אקורדיון וגבעטרון, אלא רעיון הקיבוץ מתחדש. הקיבוצים מבוקשים מאוד. אנשים רוצים לגור בקיבוץ. ולא רק בגלל מחירי הדיור אלא יש רצון בחיים קהילתיים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il