X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בזמן שפעילי הימין בליכוד הביאו להצלחות מוכחות בשטח - בבית היהודי הסתפקו בהצהרות תמיכה ובהזדהות. הליכוד ירכיב כנראה את הממשלה הבאה, והכרחי להעצים בתוכו את הכוח הלאומי
▪  ▪  ▪
הליכוד. השפעה טובה מבפנים במפלגת השלטון
העונג הבא
ההתפקדות לליכוד היא לא סטארט-אפ קצר טווח, שכבר הגיע הזמן לעשות ממנו 'אקזיט'. זהו מסע ארוך למיטיבי לכת. למען האמת, ביבי לא ממש מחבב את מה שאנחנו עושים בליכוד, והוא יסמן "לייק" למי שמעודדים הסתלקות של עושי צרות כמונו מהתנועה שהוא עומד בראשה. הבה נמנע מביבי את העונג הזה

לפני יותר משלוש שנים, לאחר הצהרת "שתי מדינות לשני עמים" ולאחר גזרת ההקפאה, פתחנו בליכוד במסע התפקדות. שתי מטרות עיקריות הצבנו לעצמנו בבניית הכוח הפוליטי:
האחת - לגבות חברי כנסת ושרים שישמרו על ארץ ישראל באמצעות התחייבות לתמוך בהם בפריימריז הבאים; השנייה - ליצור בסיס אלקטורלי להרחבת הייצוג העתידי של נאמני ארץ ישראל בליכוד באמצעות תמיכה במועמדים חדשים איכותיים.
זכינו להיענות יפה של מתפקדים חדשים רבים, שהבינו שהיכולת להשפיע על המדיניות עוברת בחברות במפלגת השלטון, בליכוד.
מלכתחילה הודענו שאיננו תעודת ביטוח מוחלטת להצלחות אלא קבלן השתדלויות; שאיננו מתיימרים ואיננו רוצים לכבוש את הליכוד מבפנים אלא להשתלב בו; שאנו שואפים להתחבר אל כוחות לאומיים ומסורתיים רבים שנמצאים בליכוד ולהביאם יחד לידי ביטוי רחב בעשייה הלאומית. הכרזנו גם שאיננו מאיימים על איש אלא מנסים לחזק את עמוד השדרה האידיאולוגי בדרכי נועם ושכנוע ובקצב שלא ימתח את החבל יותר מדי.
המצטרפים לשורותינו רשאים להתגאות בהצלחות מעשיות רבות שהשיגו, בעזרת ה', משום שיצרו כוח פוליטי איכותי בשיתוף עם שדולת ארץ ישראל בכנסת, עם 'רגבים' ועם מועצת יש"ע:
מניעת ההקפאה השנייה (שהשר של 'הבית היהודי' הסכים לה); חידוש הבנייה בהתיישבות הכפרית ביו"ש; הקמת ועדת אדמונד לוי שהמלצותיה עשויות לגרום לשינוי מדיניות בנושא הבנייה ביו"ש; הקמת ועדת השרים לענייני התיישבות שאך השבוע החליטה לאפשר את המשך קיומו של מגרון; אישור האוניברסיטה באריאל; שיפור תשתיות הכבישים ביו"ש; הכנסת אתרים היסטוריים לתוכנית המורשת של ממשלת ישראל, בניית כיתות לימוד רבות ועוד. אנשינו עסקו, רחמנא ליצלן, גם בתפקיד מפד"לניקי קלאסי של דאגה לגרעינים תורניים וישיבות לאומיות ברחבי הארץ.
כל ההישגים הללו הם תוצאה מובהקת של סייעתא דשמיא, אך גם של נוכחות מבורכת של מתפקדים ערכיים בתוך מפלגת השלטון המרכזית. אנשי 'הבית היהודי' יכלו באותה שעה לכל היותר לשחרר הצהרות תמיכה והזדהות עם ההצלחות הללו, אבל לא היה לאל ידם להשפיע במאומה על השגתן.
אבל, כאמור, לא הבטחנו לחברים שלנו גן של ורדים. נחלנו גם כישלון צורב אחד: חוק ההסדרה נפל בכנסת. שרי הליכוד (וגם השר של 'הבית היהודי') אומנם לא הצביעו בעד החוק, אבל תשעה ח"כים מהליכוד, שליש מהסיעה, תמכו בו למרות הלחצים העצומים של ראש הממשלה. שליש סיעה הוא הרבה יותר מהכוח האמיתי שפקדנו. תשעה ח"כים תומכים הם הרבה-הרבה יותר מהתמיכה של 'הבית היהודי' בחוק. שוב הוכח שההשפעה של התפקדות לליכוד גדולה בהרבה משיעורה האמיתי, והיא מוכפלת בגלל ההימצאות בתוך מפלגה גדולה.
ועוד דבר חשוב - הח"כים הלאומיים בליכוד, שהולכים איתנו כברת דרך ארוכה במאבק על ארץ ישראל וגם משלמים על כך מחירים, זכאים לגיבוי שהבטחנו להם. אסור לנטוש אותם ולהחליש אותם. חיוני לתמוך גם בפריימריז הבאים במועמדים חדשים וטובים, משום שהליכוד ירכיב, כנראה, את הממשלה הבאה וחשוב להעצים בו את הכוח הלאומי, שכבר הוכיח את הצלחותיו.
יש, לצערי, אנשים לאומיים ממתמודדי 'הבית היהודי' שטועים ופועלים לעקור אנשים לאומיים אחרים מהשפעה חיונית בליכוד ובכך הם בונים את כוחם האישי הפנימי במפלגה לאומית קטנה. זוהי טעות חמורה וראייה חד ממדית, שהרי בסוף ההתמודדות רק יתברר מי יעמוד בראש המנגנון שמחלק את כספי החלוקה בשטיבל.
ההתפקדות לליכוד היא לא סטארט-אפ קצר טווח, שכבר הגיע הזמן לעשות ממנו 'אקזיט'. זהו מסע ארוך למיטיבי לכת. למען האמת, ביבי לא ממש מחבב את מה שאנחנו עושים בליכוד, והוא יסמן "לייק" למי שמעודדים הסתלקות של עושי צרות כמונו מהתנועה שהוא עומד בראשה. הבה נמנע מביבי את העונג הזה.

פורסם במקור: יומן, מקור ראשון
תאריך:  06/08/2012   |   עודכן:  06/08/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבא (אוברי) אבן (איבן)  אברהים צרצור  אברהם הירשזון  אברהם זילברברג  אדמונד לוי  אהוד רצאבי  אהרן אבוחצירא  אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel  אורי שרגא אורבך / Uri  Orbach  אורית זוארץ / Orit Zuaretz  אורית נוקד  אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis  אחמד א-ד`אהר  אטילה שומפלבי  אילן ליבוביץ'  אילן שלגי  איתן לבני (בנוזוביץ')  אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan  אליעזר אבטבי  אלכס מילר  אסתרינה טרטמן  אפרים תבורי  אתי לבני  בנימין אבניאל (גטשטיין)  ג'ון אדוארדס  גילה פינקלשטיין  גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan  דוד מנע  דן  גרטלר  דן מרידור / Dan Meridor  דניאל הרשקוביץ  דניאל-יצחק לוי  דרור זייגרמן  הרצל שפיר  ויצמן שירי  חיים אמסלם  חמאד אבו-רביעה  חנא סוייד  טובה אילן  יאיר שמיר / Yair  Shamir  יהודה-מאיר אברמוביץ'  יואב מני  יוליה שמאלוב-ברקוביץ'  יוסף שגל  יוסף שפרינצק  יורם מרציאנו  יחזקאל זכאי  יעקב כהן  יעקב פרי / Yaakov  Perry  יצחק אהרונוביץ' / Yitzhak  Aharonovitch  יצחק בן - ישראל  יצחק ברמן  יצחק זיגר  יצחק זיו  ישראל ישעיהו-שרעבי  כרמל שאמה-הכהן  לביב חוסיין אבו-רוכן  לימור לבנת / Limor  Livnat  מאיר זורע (זארודינסקי)  מאיר תלמי  מאיר-דוד לוונשטיין  מאשה לובלסקי  מוטי ששון  מחמוד א-נאשף  מיכאל פואה  מיכאל רצון  מיכל ליברמן-גילון  מיקי לוי / Mickey  Levy  מלי פולישוק-בלוך  מנחם אליעזר מוזס  מרדכי זר  מרטין שלאף  משה זלמן פייגלין  משה מוץ מטלון  נדב פרי  נחום ניר-רפאלקס  נחמן שי  ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky  סופיה רון-מוריה  סילבן שלום / Silvan  Shalom  עבאס זכור  עבאס זקור  עבדול-עזיז זועבי  עוזי לנדאו / Uzi  Landau  עינת וילף  עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz  עמירה דותן  עמרי שרון  ערי ז'בוטינסקי  פנחס לבון (לוביאנקר)  פניה (פאינה) קירשנבאום  פריג`א זוארץ  ציון פיניאן  קדיש לוז (לוזינסקי)  ראובן ברקת (בורשטיין)  רוביק דנילוביץ'  רוחמה אברהם בלילא  רון בריימן  רוני בר-און  רחל אדטו  רן בנימיני  שלום זיסמן  שלמה לביא (לבקוביץ')  שמואל תמיר כצנלסון  שרון שלום  תאופיק זיאד
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורי אליצור
שאול מופז מדקלם משפטים מושחזים וקצרים מבית היוצר של ליאור חורב. מבין השורות אתה קולט שהוא נכנס לממשלה לא כדי לחולל שינוי אלא כדי לגנוב את הדגל ולצאת. וזה מזכיר את הימים הרעים של פורום החווה ולהטוטי הספינים שלו, שמהם נולדה קדימה ואליהם היא עכשיו מתרסקת
דניאל גיגי
ישראל נמצאת במצוקה בעיקר בגלל שאנחנו נמצאים במשבר מנהיגות ערכי, שמשפיע על החברה כולה ומכרסם בערכים הבסיסיים ביותר של החברה הישראלית    המשבר הכלכלי והמשבר הביטחוני שבו אנחנו נמצאים הם רק תסמינים של משבר מנהיגותי, שבאה לידי ביטוי בכך שהמנהיגים נגררים אחרי אופנות וכותרות בתקשורת, ומוותרים על אידיאולוגיה ותוכן אמיתי
אסף רגב
לאור ההתרחשויות מליל אמש במשולש הגבולות ישראל-רצועת עזה-מצרים, זוהרת פעם נוספת המורכבות ההולכת וגוברת באזור זה: חצרות קדמיות (עזה) הופכות אחוריות ואילו החצרות האחוריות (סיני) הופכות קדמיות. לכל זאת מצטרפת המורכבות הפנימית במצרים - האם נשיא איסלאמיסטי בכל רמ"ח איבריו יוכל לאיסלאם הקיצוני והאלים השוכן לו לבטח במדבר סיני?
רו"ח יונתן פישר, רו"ח דינה פסקא, רו"ח אסף שלם
הטופס מרחיב את דרישות הדיווח לתושבי ישראל המחזיקים בחבר בני אדם תושב חוץ. מהשינויים עולה כי רשות המיסים מגבירה את מאמציה לאכוף את הוראות המס האנטי תכנוניות הקבועות בפקודה - חברת משלח יד זרה, שליטה וניהול וחברה נשלטת זרה
רו"ח יפעת שעיה, רו"ח אבי תסאת
מסלול זה מיועד לחברות בפריפריה העוסקות בפעילות ייצורית, שעיקר מכירותיהן בישראל ומתכננות ביצוע השקעה בציוד יצרני שתביא להגדלה בפריון לעובד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il