X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שער בדקה ה-88 של המחליף אבלסון הותיר את חיפה מחוץ לליגת האלופות אחרי שוויון 2:2 מול מאלמו טעות של ניר דוידוביץ' הובילה לשער הראשון של השבדים שלומי ארבייטמן, שכבש, הורחק בטפשיות
▪  ▪  ▪

אחרי ההפסד המאכזב 3:2 למאלמו בשבדיה, האלופה הישראלית חייבת לנצח בבלומפילד כדי להעפיל לסיבוב השלישי של ליגת האלופות. קלמי סבן שילם את מחיר ההופעה הלא מוצלחת שלו בשבדיה וירד לספסל, רפאל אולארה פתח במקומו.
המנצחת בסיכום שני המשחקים תפגוש בסיבוב השלישי את המנצחת במפגש מול פ.צ ת'ון השוויצרית לדינמו קייב מאוקראינה (2:2 במשחק הראשון). בחיפה סימנו את העלייה לשלב הבתים של ליגת האלופות כמטרה ראשית העונה, נקווה שמטרה זו לא תשתנה אחרי הערב.
מכבי חיפה - מלאמו 2:2
מחצית ראשונה: קולאוטי כובש, דוידוביץ' מאכזב
החיפאים פתחו בסערה, מול יציעים מלאים, אבל לא הצליחו לפרוץ בדקות הראשונות את מרכז השדה הצפוף של השבדים. בדקה השמינית פרץ בוקולי יפה מצד ימין אבל ניסה לבעוט במקום למסור והשוער השבדי אספר קלט בקלילות.
אחרי דקה, הזדמנות נהדרת לחיפאים, אדורם קייסי פרץ מצד שמאל והגביה לרחבה, רוברטו קולאוטי הגיע בחוכמה אבל שלח החוצה. לא חולפות שישים שניות ו- (היינו חייבים...) הר הגעש בירוק התפרץ. עידן טל מסר נהדר לקולאוטי, שחדר לרחבה והכניע את אספר, 0:1 לירוקים.
רוני לוי דחף בבחוריו שלא לרדת לאחור והם נענו לו, משאירים את כובד המשחק בצד של השבדים. דווקא כשחיפה חיפשה את השני, היא קיבלה את הראשון וכאן נעצור לשנייה ונהרהר בשער המוזר הזה שראינו, כמו שהרהר ניר דוידוביץ' כאשר יצא לכדור גובה ופיספס אותו בגסות, מותיר לאפונסו אלבס משימה פשוטה מול שער חשוף, 1:1 אכזרי, בדקה ה-21.
חיפה הצליחה לצאת מההלם, כשהאוהדים דוחקים בשחקנים לצאת קדימה. בוקולי ועידן טל ניסו להפציץ מרחוק, קולאוטי ביצע תנועה יפה בחוד אבל ללא הועיל. השבדים, רגועים אחרי שער השוויון, הפגינו משחק אחראי ומלא ביטחון.
המשחק התאזן, השחקנים השבדים נראו שלווים ומרוצים ושריקות הבוז של הקהל החלו להישמע ברחבי בלומפילד. הירוקים לא הצליחו למצוא פירצה, יניב קטן, דירסאו וזנדברג ניסו לבעוט מרחוק אבל לא היו קרובים למסגרת. בדקת הסיום של המחצית התרומם זנדברג לכדור הגבהה של דירסאו אבל החמיץ את השער. השופט הרומני טודור סיים את המחצית המאכזבת, בשלב זה - מאלמו בשלב השלישי.
מחצית שנייה:
עם פתיחת המחצית השנייה הגיעה מאלמו להזדמנות פנטסטית. דאבל פס נפלא בין בק לאלבס, מצא את האחרון לבד מול ניר דוידוביץ'. השוער, שאולי עדיין חסר ביטחון אחרי הטעות הגדולה שלו, לא יצא לכדור, אך למזלו, החלוץ הברזילאי בעט את הכדור הישר לגופו, והכדור נהדף לקרן, ממנה לא יצא דבר.
בדקה ה-58 קייסי השתחרר משחקן אחד, מצא פירצה בהגנה ומ-17 מטר שיחרר בעיטה אדירה שחלפה סנטימטרים ספורים מעל המשקוף.
שתי דקות לאחר מכן, הגיע הרגע של ארבייטמן. חלוץ הרכש שנכנס למגרש רק 4 דקות קודם לכן, קיבל כדור רוחב מצויין מזנדברג, ובטכניקה גבוהה שלח פנימה. 2-1 לחיפה.
הירוקים המשיכו את המומנטום, אך בדקה ה-68, שש דקות אחרי הרגע של ארבייטמן, הגיעה השטות של שלומי. דירסאו הרים כדור לעברו של חלוץ האולימפית שניסה לדחוק את הכדור פנימה בעזרת היד. השופט הוציא לעברו כרטיס צהוב שני, לאחר שאת הראשון הוא קיבל על הורדת החולצה, מיד אחרי השער שלו.
בדקה ה-75, כיסוי לקוי בהגנת חיפה השאיר את בק במצב מצויין, אך דוידוביץ' סגר טוב והדף לקרן. בעיטת הקרן העידה שהשוער עדיין חסר ביטחון. יציאה לא טובה שלו כמעט והסתיימה בשער, אך למזלו נהדפה לקרן נוספת.
בדקה ה-83 מבוכה נוספת בהגנת הירוקים. כדור רוחב מצד ימין, אלבס עזב, ואוסמנובסקי מצא עצמו במצב נפלא, אך בעט חלש. דוידוביץ' זינק וקלט. בדקה ה-87 הציל עידן טל את חיפה מספיגה כואבת, כשהרחיק מהקו כדור מאיים.
הרכב מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אלון חרזי, אריק בנאדו, רפאל אולארה, אדורם קייסי, גוסטבו בוקולי, עידן טל, חבייר דירסאו, מיכאל זנדברג, יניב קטן, רוברטו קולאוטי.
הרכב מאלמו: מתיאס אספר, יון אינגה הוילנד, פטריק אנדרסון, אולוף פרסון, ג'וזף אלנגה, תומאס אולסון, אנדרס אנדרסון, דניאל אנדרסון, איקסל אוסמנובסקי, אפונסו אלבס, יאספר בק.

תאריך:  03/08/2005   |   עודכן:  03/08/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכאל דבורין
כך קבע בית משפט השלום בירושלים בתביעתו של אסטרולוג שהוזמן לתוכנית פופוליטיקה והושפל על-ידי לפיד אז עיתונאי שהיה חבר בפאנל התוכנית בשידור חי    לפיד ישלם בסך הכל 50,000 ש"ח
יואב יצחק
רשם העמותות דוחה את האשמותיו של ביניש וקובע: "החקירה התבצעה בצורה מקצועית ויסודית ע"י חוקר בקיא ובעל ניסיון בבדיקת תאגידים העוסקים בתחום התרבות"
יואב יצחק
טוענים: פרי דואג לעצמו ולא לעובדים    תוהים: "על מה ולמה מבקש היו"ר את המענק? על הכישלונות של שנת 2004"?    קוראים לפרי לפעול לאלתר לסיום סכסוך העבודה בבנק
מיכאל דבורין
כך חשף היום ערוץ 7    לדברי הרב שאר ישוב הכהן, רבה הראשי של חיפה, הוא העלה את הרעיון בפני ראש הממשלה בפגישתו עמו כדי "למנוע קרע בעם"    לדבריו שרון אמר לו בתגובה: "לא מאמין להבטחות של הערבים וחושש כי הם יבצעו טבח בתושבי גוש קטיף"
ניר וייס
"הסיכון הטמון בקיומם של מפגשים בין רכבים ומסילות רכבת, הביא אותי למסקנה כי גם אם ינקטו אמצעי הבטיחות הטובים ביותר, הדבר לא ימנע את הסיכונים לתאונות הרות גורל", קבעה השופטת רובינשטיין, ובנסיבות העניין הורתה לסגור את המעבר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il