X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
כדי לשמור על המדינה, כדי לשמור על צביונה היהודי, ציוני, דמוקרטי, היא חייבת להילחם, להתגונן ולא לאפשר לכוחות אנטי ציוניים מתוכנו ומשונאינו להפריע לקיומנו
▪  ▪  ▪
זועבי. מנפנפת בסקרים [צילום: פלאש 90]
שיתחילו לדאוג לציבור שלהם
כאשר חברי כנסת של הציבור הערבי יתחילו לדאוג לציבור שלהם בנושאי כלכלה, חברה, לחימה בבורות, בסמים, בשוויון לנשים, יוכלו לדרוש זכויות שוות. כאשר הח"כים הערביים יפסיקו להיות משת"פים פעילים של אבו-מאזן (פת"ח + חמאס), יוכלו לדרוש שוויון

כותרת ראשית בעיתון הארץ (גדעון לוי, 23.10.12) - רוב הישראלים תומכים באפרטהייד (69%). הח"כית תומכת חמאס וחיזבאללה, חנין זועבי מנפנפת בסקר בראיונות מוזמנים לקראת הבחירות. האם אי מתן שוויון מלא, לאזרחים שתומכים באויב, שתומכים בהשמדת ישראל, שמזדהים, נוסעים ומרצים בארצות אויב - אם זה אפרטהייד, אז אני בעד. האם אתה בעד "דמוקרטיה מתגוננת" - אני בעד. מדינת ישראל - הוקמה למען העם היהודי, בשביל היהודים בארץ ישראל.
"מי שאינו אוהב את מולדתו, אינו יכול לאהוב דבר". (לורד ביירון).
"שום אדם חכם, לא יתן אמון בבוגד". (קיקרו)
אפרטהייד: (המילון העברי המרכזי - א. אבן-שושן) - הפרדה גזעית, מתן זכויות יתר לבני גזע אחד על פני גזע אחר.
שמירת הדמוקרטיה השלטונית
יש במושג אפרטהייד שני אלמנטים או מושגים השלובים זה בזה. הפרדה גזעית, נראית ונשמעת לא מוסרית, לא חברתית ולא דמוקרטית. מתן זכות יתר לגזע אחד על פני השני - במידה והגזע או האזרח השני, לא אמינים, לא מוכנים להישבע למדינה ולממשלה הנבחרת והחוקית, מזדהים עם האויב, נוסעים ומתפארים בפגישות עם מנהיגים שמטרתם המוצהרת, השמדת ישראל - לאלה אין לתת זכויות שוות.
מי שמצטרפת למשט על המרמרה עם נציגים של חמאס/חיזבאללה או עמותה טורקית אנטי-ישראלית וטוענת שמדובר בשליחות שלום, או עזרה הומניטרית - לא רואה, לא שומעת את משמיצי ישראל שסובבים אותה - אינה זכאית לזכויות שוות ואינה יכולה לנופף בסקרים מעוותים של אפרטהייד.
כאשר הציבור הערבי במדינת ישראל יהפוך לציבור שומר דמוקרטיה שלטונית, יתרום למדינה לפי בקשתה, כמו "שירות לאומי" לאזרחים הערביים, להם עצמם, לא ידרוש זכויות יתר, מבלי להשיב ולתרום למדינה שמחזיקה אותם, מפרנסת אותם ומגנה עליהם, רק אז יוכלו לדרוש שוויון זכויות מלא. כאשר חברי כנסת של הציבור הערבי יתחילו לדאוג לציבור שלהם בנושאי כלכלה, חברה, לחימה בבורות, בסמים, בשוויון לנשים, יוכלו לדרוש זכויות שוות. כאשר הח"כים הערביים יפסיקו להיות משת"פים פעילים של אבו-מאזן (פת"ח + חמאס), יוכלו לדרוש שוויון.
סקרים - ערכם ומשמעותם
הבעיות המרכזיות בסקרים המציפים אותנו, הן בעיקר באלה:
1. איזה ציבור שואלים.
2. כמה שואלים.
3. ובעיקר איך ומה שואלים.
מעשית וטכנית אין כל בעיה לזייף סקרים, ועושים זאת כל הזמן. אפשר לקבל סקרים חיוביים, לפי בקשתך ולפי נטייתך או משאלותיך הפוליטיות. החוכמה היא איך - איך לשאול ואת מי.
לדוגמא: האם אתה בעד הסדר מדיני עם הפלשתינים? התשובות יהיו לרוב חיוביות באחוז גבוה. האם אתה בעד הסדר, בלי הסכם ביטחון וערבויות? רוב הציבור נגד באחוזים גבוהים. האם אתה בעד שלום/הסדר עם הסורים? כן. האם אתה בעד הסדר/שלום ולהחזיר את הגולן? לא. אי לכך, האם אתה בעד שוויון אזרחי לפלשתינים? כן! האם אתה בעד שוויון, גם לאלה שלא מאמינים במדינה ובממשלה, ורוצים בהשמדתם? לא!
דמוקרטיה מתגוננת
מדינת ישראל הוקמה למען העם היהודי, בשביל היהודים בארץ ובחו"ל - בשביל להגשים את מטרת הציונות המעשית של הקמת בית לעם היהודי, המפוזר בתפוצות. כדי לשמור על המדינה, כדי לשמור על צביונה היהודי, ציוני, דמוקרטי, היא חייבת להילחם, להתגונן ולא לאפשר לכוחות אנטי ציוניים מתוכנו ומשונאינו להפריע לקיומנו. לכן, כל הקשקושים והברבורים שמוכרים לגויים על אפרטהייד ושלילת זכויות, לא צריכים להפחיד, אלא להרעיד את אלה שהמדינה יקרה וחשובה להם, ולעשות זאת בנחישות, בעקביות וללא מורא.
יש להכריז בכל הזדמנות, בארץ ובחו"ל כי מדינת ישראל, תגן בחירוף נפש על אזרחיה ונאמניה, תדאג לביטחונם ושלומם, גם אם זה אומר להסתכסך עם ידידי אמת או ידידים לכאורה, אם הדבר יכול לפגוע בבטחון המדינה. רוב מדינות העולם, המנסות להטיף לנו מוסר על דמוקרטיה, רצוי שיבדקו את עצמם בעבר ובהווה, אם הן עומדות בקריטריונים שמבקשים מאתנו? בספק! מאחר שהנושא יעלה בתדירות רבה בבחירות הקרובות, ע"י גורמים אינטרסנטיים - כמו עיתון הארץ וחלק מכותביו - יש להשיב להם כמגולם בכתב ובע"פ, אך בעיקר בקלפי.
לסיכום: יש לבחור בממשלה יהודית ציונית לאומית שתיתן תשובה הולמת, לכל הספקנים, לספקולנטים הפוליטיים, למתנדבים, למפקפקים, שונאי ישראל ומסיתיה.
הערות והרהורים בענייני דיומא וביטחון:
תושבי עוטף עזה שוב במקלטים ובממ"דים, ובעזה חוגגים עם האמיר של קטר ופנקס הצ'קים שלו. כבר אמרתי בעבר מספר פעמים, לא לכבוש את עזה אלא לכתוש אותה, בתשתיות, במוסדות חמאס ובגרורות הקיצוניות, עד שיאמרו "מסכימים אנחנו - להסכם, להודנא". והיה וכל המהלכים יכזיבו, אז יש לבצע "עופרת יצוקה 2", אבל הפעם כיבוש כל רצועת עזה, חיסול מקסימלי של חמאס ועזיבה מכובדת, לא בבריחה כמו מלבנון.
ח"כ זהבה גלאון, יו"ר מרץ, טוענת, מצהירה, סוערת וגועשת שנתניהו וברק רוצים להסלים את המצב לקראת הבחירות ועקב הבחירות. הטיעון של גלאון - לתת לתושבי עוטף עזה לשבת בבונקרים עד סוף הבחירות ואז נראה להם. ועד אז לאיים אולי, להגיע להסכם כמו חזרה לגבולות 48' - רצוי מאד. לא פלא שמרץ קיבלה 3 מנדטים ורצוי שבבחירות הבאות תקבל אפילו פחות. לתושבי עוטף עזה, שחשבו או רצו להצביע מרץ, תחשבו שנית.

תאריך:  29/10/2012   |   עודכן:  29/10/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אפרטהייד, סקרים ו"דמוקרטיה מתגוננת"
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
אפרטהייד בישראל
הג'וקר  |  30/10/12 20:09
2
זה נורא יפה שעדיין יש בושה
אלטע קאקער  |  3/11/12 20:11
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שוש אידסיס
מדוע שמה של ציפי לבני מועלה בכל עת ובכל הזדמנות כאילו מדובר באיזו דמות מעוררת השראה?
אברהם בן-עזרא
מהו הפירוש לביטוי 'אריק חרבי'? כמה פירושים מסבירים את הביטוי 'וירק את חניכיו' ומה פירושו של רש"י?
יורם אטינגר
בניגוד לתובנה המקובלת, הרוב היהודי בין הירדן לים התיכון מוצק ונהנה מרוח גבית    ב-2012 הצטמק פער הפריון הערבי-יהודי לחצי לידה בהשוואה לשש לידות ב-1969
עמוס דאי
תושבי הדרום עורו! צאו לרחובות, תחסמו כבישים, הפגינו מול הכנסת, הגישו תביעות נגד המדינה ונגד ממשלתה בבית הדין הגבוה לצדק. למה אתם שותקים?! אתם לא אזרחים סוג ב'
רן שורר
קשה לשכוח את הימים הטובים של שיתוף הפעולה ההדוק בין בני עקיבא לבין תנועות הנוער החלוציות האחרות ובמיוחד עם "השומר הצעיר”. אני מלא געגועים לימים שזבולון המר ויוסף בורג - ראשיה - עמדו בפרץ בכל מחלוקת עם הדתיים , ידעו לשמש במשך עשרות שנים כגשר בין החילוניים במדינה לערכי התורה. עם נשמה באפם, בצניעות ראויה, וללא כל כפייה דתית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il