X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
המאמן הלאומי אברהם גרנט פרסם הבוקר את סגל הנבחרת, שתצא ביום רביעי למשחקים בשוויץ ובאיי פארו חלוץ בית"ר זומן, רביבו, בלילי ואפק בחוץ גרנט: "גם האופטימיסט הגדול מכולם לא חלם על מצב כזה"
▪  ▪  ▪

איל ברקוביץ' לא ייסע עם נבחרת ישראל לשוויץ, ליאור אסולין דווקא כן. חלוץ בית"ר ירושלים, לו היה משחק טוב מאוד אמש מול מכבי ת"א, קיבל זימון לנבחרת של אברהם גרנט, שתצא ביום רביעי לשני משחקים חשובים במסגרת קמפיין מוקדמות המונדיאל, מול שוויץ ואיי פארו בחוץ.
רק בשבוע שעבר הגיע אסולין, שלא סיים שירות מלא בצבא, לסיכום עם ראשי ההתאחדות לכדורגל על כך שיבצע עבודות שירות למען הקהילה וכך יתרום את חלקו. גם סלים טועמה, שמפגין יכולת מצוינת מתחילת העונה, זומן לסגל הלאומי.
ברשימה של גרנט אין הפתעות מרעישות. פיני בלילי, שעדיין לא מצא קבוצה לעונה הקרובה ושאינו יכול לשחק מול שוויץ בגלל כרטיסים צהובים, לא זומן. גם עומרי אפק, שנחשב לחביב על גרנט, עדיין לא מצא קבוצה ונותר מחוץ לסגל. דוד רביבו, ששיחק עם הנבחרת בטורניר לובאנובסקי באוקראינה לפני כשבועיים, לא זומן גם הוא.
יוסי בניון יגיע אחר הצהריים לארץ ויצטרף לאימונים. השחקנים ייערכו הערב (ב', 29.8.05) אימון שחרור קל. ביום שלישי תקיים הנבחרת שני אימונים וביום רביעי בבוקר ייערך אימון נוסף, לאחריו תמריא הנבחרת לשוויץ, לקראת המשחק בשבת.
הסגל המלא:
שוערים: דודו אוואט, ניר דוידוביץ' ואוהד כהן.
הגנה: אריק בנאדו, טל בן חיים, שמעון גרשון, אדורם קייסי, קלמי סבן, אבי יחיאל, אלון חרזי.
קישור: אבי נמני, יוסי בניון, יוסי שבחון, עבאס סואן, ואליד באדיר, עידן טל, מיכאל זנדברג, סלים טועמה.
חלוצים: יניב קטן, עומר גולן, ליאור אסולין, משה ביטון.
גרנט: "הגענו למצב שהאופטימיסט הכי גדול לא היה חושב עליו"
המאמן הלאומי הוסיף מספר דברים במסיבת העיתונאים והתייחס למצבו של טל בן חיים, שהגיע מעט פצוע מבולטון: "אני יודע שטל סובל מכאבים אבל עצם העובדה שהוא שיחק שלושה משחקים בפרמיירליג אז סביר להניח שמצבו טוב".
גרנט דיבר על סיכויי ההעפלה למונדיאל: "העובדה שאנחנו עדיין בתמונת העלייה אחרי שבעה מחזורים ועצם השאלה (מה הסיכויים?) מחמיאה לי ואין צורך להוסיף על זה". גרנט הוסיף כי לפני שנה בדיוק, לפני המשחק מול צרפת הוא תהה איך אף ערוץ לא מתכוון לשדר את המשחק ועכשיו: "הגענו למצב שהאופטימיסט הכי גדול לא היה חושב עליו".
על איל ברקוביץ' אמר גרנט: "אני מדבר רק על השחקנים שיהיו בסגל ולא על אלו שלא נמצאים. כמו שלא התייחסתי לאלא שביקשו לא לשחק בנבחרת אני לא מתייחס גם לאלו שרוצים לשחק עכשיו. ברור שכל שחקן רוצה לשחק בנבחרת".
המאמן הלאומי הרחיב מעט על השוויצרים: "אני מעריך מאוד את מה שנעשה בכדורגל השוויצרי. שחקנים שלהם מובילים בליגות האירופיות", לגרנט לא משנה אם אלכסנדר פריי, חלוץ שוויץ, ישחק או לא בגלל פציעה: "לא נשנה את המערך בשביל אף שחקן".
לגרנט מחכה החלטה קשה, איזה שוער להציב בין הקורות במשחק מול שוויץ: "יש לנו שני שוערים טובים, ברמה שווה, מי שלא ישחק נצפה ממנו שיעשה את הטוב ביותר בהמשך".

תאריך:  29/08/2005   |   עודכן:  29/08/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראשונה
קודם למינוי עסק במשך שבע שנים במגוון תפקידי ניהול ועריכה בכירים בקבוצת גלובס-מוניטין    שימש בין היתר כסמנכ"ל פיתוח עסקים
הדר פרבר
ארבע נקודות שידור, אחת מהן בקייב    מפגש של כוכבים לשעבר - נינט, מויאל, סקעת ומיימון
הדר פרבר
גלוחי ראש פצעו שני יהודים באורח בינוני ואנוש בקייב    קונסול ישראל בקייב ביקר את אחד הצעירים
עומר שיקלר
יו"ר ההסתדרות בבעקבות החלטת ועדת שרים לענייני הפרטה למכור את תע"ש: "הממשלה מעוניינת להשביע את תיאבונם של בעלי ההון"    מנכ"ל האגף לאיגוד מקצועי: לא נסכים לשיטת הפרד ומשול
מיכאל דבורין
כך עולה מסיכום נתוני אוגוסט של האתר finehome.co.il; מנתוני האתר עולה כי נרשם גידול של 18% בביקוש למשכנתאות עבור רכישת דירה חדשה מקבלן, לעומת יולי    בסה"כ היווה הביקוש לדירות חדשות 13% מסך כל המשכנתאות שנלקחו באוגוסט
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il