X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מוקדמות מונדיאל 2006: אחרי מחצית ראשונה מתסכלת בה הרבתה ישראל להחמיץ ממצבים קורצים, העלה הקפטן הוותיק, אבי נמני, את הנבחרת ליתרון עם שער נהדר בדקה ה-55 יניב קטן הוסיף את השני בדקה ה-80
▪  ▪  ▪

נכון, נבחרת ישראל לא הבריקה (בלשון המעטה) הערב מול איי פארו, אבל בסופו של דבר מה שחשוב במוקדמות המונדיאל זה מבחן התוצאה, שבו חניכיו של אברהם גרנט בהחלט עמדו עם ניצחון 0:2.
לראשונה מאז המשחקים מול קפריסין, עלתה ישראל למשחק כפייבוריטית, וכשהיא יודעת שרק ניצחון ישאיר אותה בתמונת מאבק העלייה לגביע העולם. ב-45 הדקות הראשונות זה נראה רע, אבל שערים של אבי נמני ויניב קטן במחצית השנייה השאירו את החלום בחיים.
תקציר המשחק:
מחצית ראשונה: ישראל שולטת, אבל לא מנצלת
ישראל פתחה בלחץ על שערה של איי פארו, וכבר בדקה הראשונה הגיע יוסי בניון למצב טוב אחרי פריצה מצוינת מאגף שמאל, אבל הבעיטה של כוכב ווסטהאם הייתה חלשה ויאקופ מיקלסן לא התקשה לקלוט.
האווירה במגרש הזכירה משחק אימון, אבל את חניכיו של אברהם גרנט זה לא ממש עניין והם המשיכו לשעוט קדימה. בדקה העשירית שלח אדורם קייסי כדור טוב לכיוונו של פיני בלילי, שנגח מעט מעל השער של פארו.
המשטח הגרוע לא אפשר משחק מסירות על הדשא, והנברת התמקדה בעיקר בניסיונות הגבהה. בדקה ה-16 הרים בלילי כדור נהדר מאגף שמאל לוואליד באדיר, שנגח מצוין ליד הקורה.
שתי דקות אחר כך כדור חוץ ארוך של אלון חרזי לרחבה הגיע לראשו של אבי נמני, שנגח טוב לאחור מפינת תיבת החמש, אבל מיקלסן היה עירני. בדקה ה-22 ניסה עבאס סואן את כוחו בבעיטה מ-18 מטרים שהחמיצה במעט את המסגרת.
הלחץ הישראלי נמשך, ובדקה ה-27 הגבהה של חרזי מאגף ימין עברה את כל ההגנה והגיעה לבלילי, שמזווית קשה ירה חזק לגופו של מיקלסן. כעבור שש דקות הגיעו המארחים להזדמנות ראשונה במשחק, כשבעיטה חופשית של סוני אולסן מ-25 מטרים חלפה סמוך לחיבור השמאלי של ניר דוידוביץ'.
פארו קיבלה ביטחון, יצאה קדימה והמשחק נפתח. בדקה ה-41 הגיעה ההזדמנות הטובה ביותר של ישראל במחצית. דאבל פס נפלא בין בלילי לבניון העמיד את האחרון מול מיקלסן, אבל יוסי לא הצליח לייצר יותר מדרדל'ה שאפילו לא הגיעה למסגרת.
מחצית שנייה:
הנבחרת עלתה למחצית השנייה עם המון נחישות, יניב קטן הוסט למרכז ובדקה ה-47 הוא שלח כדור נהדר לעברו של בניון, שחדר לרחבה אבל שוב לא הצליח לשחרר בעיטה בזמן וההזדמנות אבדה.
ההתעוררות הישראלית המשיכה, ובדקה ה-55 זה סוף סוף הגיע. אבי נמני, שהיה אחד השחקנים החלשים במגרש במחצית הראשונה, קיבל את הכדור קצת מחוץ לרחבה, עבר שחקן אחד ושחרר פצצה לפינה השמאלית התחתונה, 0:1 לישראל.
שש דקות מאוחר יותר שלח נמני מסירה מצוינת לעברו של בלילי, שנתן לעצמו, כרגיל, מקדמה קצת ארוכה מדי ואיבד את הכדור. בדקה ה-64 הקפטן היה צריך לכבוש את השני שלו אחרי שבניון השאיר לו כדור טוב, אבל נמני העדיף לעבור עוד שחקן ובעט חלש ברגל ימין החוצה.
גרנט עשה חילוף ראשון ושלח למערכה את עידן טל במקומו של בלילי כדי לשמור על השער. המארחים הבינו את הרמז והחלו לתקוף במטרה להשיג את השוויון. בדקה ה-75 הצליח יאקובסן להשתחרר ברחבה אבל למזלנו הבעיטה שלו הייתה חלשה ודוידוביץ' קלט.
ישראל הסתפקה ביציאה להתקפות מתפרצות, ובדקה ה-78 הצליח נמני להחמיץ ממצב מצוין ברחבה פעם נוספת, אחרי מסירה של בניון. מהעבר השני, הציל דוידוביץ' כדור מסוכן של אולסן מ-16 מטרים.
המשחק נדד בין שתי הרחבות, ובדקה ה-80 הגיעה שעתו הגדולה של יניב קטן. קייסי קיבל כדור באגף שמאל והעבר מסירת רוחב לחלוץ מכבי חיפה, שדחק פנימה בנגיעה אחת. 0:2 לישראל.
השער הוריד את מפלס הלחץ בנבחרת, ובדקה ה-83 היא התקרבה לשלישי שלה. קטן האקטיבי הרים כדור מאגף ימין, בנין הגיע בזמו ונגח לרוחב השער אבל ההגנה של איי פארו הצליחה להרחיק. עד לסיום לא נרשמו הזדמנויות מיוחדות והחיוך על פניהם של השחקנים בסיום אמר הכל, הם עשו את שלהם.
הרכב נבחרת ישראל: ניר דוידוביץ', אלון חרזי, אריק בנאדו, טל בן חיים, אדורם קייסי, וואליד באדיר, עבאס סואן, יוסי בניון, אבי נמני, יניב קטן, פיני בלילי.
הרכב איי פארו: יאקופ מיקלסן, מורטן הורג, ג'ון יאקובסן, אולי יוהאנסן, סוני אולסן, יאקופ בורג, רוגבי יאקובסן, קלאוס יורגנסן, פרודי בנג'מינסן, אינגי הויסטד, כריסטיאן יאקובסן.

תאריך:  07/09/2005   |   עודכן:  07/09/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר שיקלר
עד לאחרונה אסור היה לחברי הקיבוצים להחזיק ברכב פרטי    עתה, עם שינויים בקיבוצים חלה גם עלייה רכבה ברכישת כלי רכב פרטיים    "משק רכב" חברת הרכב של התק"מ והקיבוצים השייכת לתאגיד משקי הקיבוצים, יוצאת בימים אלה בקמפיין בעלות של מיליון וחצי ש"ח
אלעזר לוין
דוראל מציעה למכירה קוטג'ים ב-135 אלף דולר
שלומי דיאז
רצח את השכן במכות גרזן    המשטרה מאבטחת את הבניין מחשש לעימות בין המשפחות
מתי טוכפלד
שרון אמר את הדברים במהלך פגישה עם שר החוץ הספרדי    התריע: אם הפלשתינים לא ילחמו בטרור לא נוכל להניע את מפת הדרכים
עומר שיקלר
החלטת הקבינט המדיני לקצר את הישארות החיילים ברצועה נועדה למנוע סיכון חיילי החיילים שלא לצורך וכן מחשש לאיבוד שליטה של הרשות הפלשתינית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il