X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
ציפי לבני הייתה יריבה מאוד לא אחראית ולא הגונה לכן, בניגוד ליריבים אחרים, אינני מכבדה עכשיו כשכוחה הצטמק, הרשו לי לשחרר מטען שהעיק על רבים ולסיים את המאמר בצעקה הבאה מתוך הקלה
▪  ▪  ▪
לבני. "מיסי קלין" [צילום: פלאש 90]

הניצחון המדומה
לא אשכח את הרגעים אשר באו לאחר השמע מדגם הבחירות לכנסת ה-18 [הקדנציה שחלפה]. באופן מובהק הבוחר אמר את דברו ופסק כי בנימין נתניהו הוא המועמד המועדף להנהיג את המדינה, גם אם רבים ממצביעי הימין העדיפו להביע את התמיכה בנתניהו באמצעות מפלגות אחרות הנחשבות לשותפיו הטבעיים. לבני חסרת הערכים הצהירה מעל כל במה אפשרית, כי היא זו אשר נצחה את הבחירות ואף היה לה הסבר הלקוח מתוך המתמטיקה הפשוטה: "28 (מספר המנדטים שלה) זה יותר מ-27 (מספר המנדטים של הליכוד). "אגב, בשם אותה טענה ילדותית היא רוקנה את שותפותיה הטבעיות (מרצ והעבודה) אשר במאמץ די נואש לבלום את נתניהו, בוחריהם נטשו את ביתם והצביעו עבורה. בבחירות האחרונות, אותם הקולות חזרו אל ביתם ואל מבצרם הטבעי.
אני לא אשכח את הלחץ הרב בו הייתי שרוי לאחר סיום הבחירות הקודמות. הרגשתי איך שוב פעם מזלזלים ברצונותיו הדמוקרטיים של הימין. רבין ז"ל נבחר רק בגלל שהימין היה מפוצל וקולות רבים מבוחריו לא עברו את אחוז החסימה, וגם אז, רבים ממהלכיו הנוראים של רבין הסתמכו על חברי כנסת בוגדים מ"צומת" שערקו מהימין. גם אסון ההינתקות התבצע באמצעות שליחי הימין שבכנסת, ועכשיו, (כך חששתי אז), נשיא שמאלני מובהק יצפצף על הדמוקרטיה פעם נוספת וישתמש בסיסמה הבזויה כי 28 זה יותר מ27 כדי להושיב את לבני על כסא ראש הממשלה. (האמת היא שלא מספיקה הוראת הנשיא וצריך כמובן גם להרכיב ממשלה, אך לא סמכתי על ליברמן באופן מוחלט).
את ההצהרות החוזרות ונשנות של לבני כי 28 זה יותר מ-27 וכי היא האישה אשר ניצחה את הבחירות, לא פסקה ציפי לצפצף, ולנסות ולבטל את הלגיטימיות של נתניהו לשמש כראש ממשלה בישראל. הקדנציה הסתיימה, חשבתי שציפי כבר שכחה, (הרי צריך להשתמש כבר בגימיק חדש), אך גם בעימות הטלוויזיוני לקראת הבחירות האחרונות היא שוב השתמשה בטענתה הבזויה, ואמרה כי בבחירות הקודמות היא זו שנצחה.
יריבה לא הגונה
ישנם פוליטיקאים רבים שדעותיהם שונות מדעותיי, אך אני בכל זאת מכבדם. לעומת זאת, במקרה של לבני, אין לי אליה אפילו טיפת כבוד והערכה. היא שינתה את דעותיה ב-180 מעלות והתיישרה מיידית עם רצונותיו של שרון, היא זלזלה במצביעיה ובמשאל הליכוד, ומבלי לבקש אמון מחודש מהציבור היא פעלה כדי להכריע את הוויכוח מספר אחד בפוליטיקה הישראלית ללא טיפת רחמים כלפי המתפנים שלא הוצע להם עד אז אפילו מקום חלופי. ואחרי הכל עוד היה לה את החוצפה לקרוא לפייגלין אדם קיצוני למרות שהוא בניגוד לטרנספר היהודים שלה הציע טרנספר מרצון (מרצון בלבד) תמורת סכום כספי נאה מכספי המדינה.
במהלך כל הקדנציה באופוזיציה,נחשבה ציפי לבני, מסיבה לא ברורה, כ"מיסיס קלין" אך הנהיגה מפלגה המלאה בפושעים ואף את דרכה הפוליטית לפני הבחירות האחרונות היא עכבה עד לרגע הכמעט אחרון, כי היא מאוד ציפתה שה"צדיק" אולמרט יאמר את דברו. כל המדיניות של לבני כראשת האופוזיציה סבב סביב הכפשתו של נתניהו, עד כי ניתן היה להניח כי הכפשת נתניהו היא עיקר מצעה המפלגתי. כאשר ביבי היה ראש האופוזיציה הוא היה יותר אחראי מלבני והחמיא לאולמרט יריבו כאשר האחרון ביצע מהלך טוב וראוי, אך אפילו מילה טובה אחת לא אמרה ציפי על נתניהו, ואפילו אחרי נאומים מוצלחים לכל הדעות היא חיפשה בנרות מדוע לתקוף. כשנתניהו התמהמה מלשחרר את שליט, ציפי בחרה לשתוק כמו דג. היא נהנתה מאוד מהמחאה ההמונית וניכר היה כי היא מסכימה עם אותם המוחים, אך רגע אחד אחרי שגלעד השתחרר, היא לפתע נזכרה שיש לה דעה בנושא. היא פתחה את הפה, וכמובן תקפה את נתניהו על הצורה בה הוא שחרר את שליט.
חברתית בכאילו
כחברת ליכוד לשעבר לא הייתה ציפי מעולם חברתית. כששרון פרש לקדימה הוא הציע לנתניהו לפרוש יחד איתו ולהמשיך לכהן כשר האוצר. כשנתניהו התעקש להישאר בליכוד, מונה אולמרט ליורשו בתפקיד. למרות חילוקי הדעות ביניהם, האמין אולמרט בקו די דומה לקו של נתניהו ואף לצד כמה ביקורות הוא החמיא לנתניהו על תפקודו כשר האוצר. לאור העובדות הללו, קשה לי להאמין שציפי יותר חברתית, אך זה כמובן לא הפריע לה לנצל את המחאה החברתית כדי לקושש עוד כמה קולות, ולטובת הצלחתה בבחירות, אף לצרף את הסוציאליסטים פרץ ומצנע בכדי "לפאר" את רשימת מפלגתה.
זיגזוגים נוספים
היא זלזלה ב"ליכוד" וערקה לקדימה. צפצפה על מצביעי קדימה ופרשה בשנית. תומכי לבני שוכחים כי היא זו שהרסה את קדימה ולא מופז שכבר קיבל מפלגה הרוסה, וכך בזכות אותה שכחה היא הצליחה לשקם את עצמה מחדש במפלגה חדשה: "מפלגת התנועה".
עיקר האידיאולוגיה של ציפי (להחליף את נתניהו) לרגע שכח, כאשר הייתה סכנה לכבודה, ולפתע העדיפה ציפי את נתניהו בשלטון על פני חבירה אל שלי יחימוביץ אשר היה ממקם אותה במקום השני והמאוד לא מכובד לטעמה. מרוב הרגלה לשקר, היא עוד האשימה את שלי יחימוביץ בטרפוד הגוש החוסם כנגד נתניהו, ואינני מבין כיצד שלי יכלה לומר עליה שהיא אישה ראויה והגונה. אותה "מיסיס קלין", אשר התפארה בהיותה אישה בעלת ערכים ועקרונות, דברה כל הזמן במהלך הקדנציה הקודמת כנגד ההצטרפות לקואליציה בראשות נתניהו ולפתע כעת היא מוכנה להצטרף לנתניהו בכיף.
הסתה כנגד החרדים
אותה "מיסיס קלין" שיקרה לכולם כאשר טענה שאת ראשות הממשלה היא פספסה (לאחר שאולמרט פרש) בשל התנגדותה לסחיטת תקציבים ע"י החרדים. מאוחר יותר, סגן שר הבריאות, יעקב ליצמן נפנף בפתק בכנסת, והוכיח כי ציפי הסכימה להעניק לחרדים יותר מאשר הם קיבלו מבנימין נתניהו. ואני מצטט את ליצמן מפרוטוקול הדיון מהישיבה ה302 של הכנסת ה18, דף 136: "שלא יספרו לי סיפורים. הרי גברת לבני הייתה מוכנה שכולם ילבשו תפילין כל היום, העיקר שתהיה ראש ממשלה כאן". כשיואל חסון מקדימה שאל מדוע היא לא ראש ממשלה, ענה לו ליצמן, ואני שוב מצטט: "כי סירבתי. דרשתי ממנה שהיא לא תנהל משא-ומתן על ירושלים, והיא סירבה. היא מכרה את כל המדינה, הכל, העיקר שתהיה ראש ממשלה". בסוף החלפת המילים הללו, אמר ליצמן משפט נבואי מפתיע שאף התגשם. ואני שוב מצטט: "יש גבול. יש גבול. יש גבול לצביעות. רבותי, יש גבול. אם אתם לא תתעשתו, אתם תרדו, אתם תהיו מפלגה בדיוק בגודל כמו יהדות התורה. תודה רבה". (אני מוכרח לציין כי מי שיקרא את אותו פרוטוקול יבין כי דבריו של ליצמן היו מגובים במסמכים, והוא אף הציע להראות אותם לשאר חברי הכנסת במהלך הדיון במליאה).
האמת היא שלבני היא אישה כל כך מאוסה עד שאינני מבין מדוע בכלל היא זכתה לאמונם של שישה מנדטים שלמים. אולי ההצבעה אליה הייתה בכלל הצבעת אמון בפרץ, מצנע או שטרן?
לרגע זה חיכיתי ארבע שנים
אינני אדם נקמן, אינני אדם שונא, אך לבני אינה יריבה לגיטימית מבחינתי והתמלא בי כל כך הרבה כעס, עד שקשה לי מאוד להתאפק. מסיום הבחירות הקודמות (בפברואר 2009) ועד לעכשיו, חיכיתי לרגע הזה, וגם אם מצידי יהיה זה מעט ילדותי, ברוך שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה:
ציפי!!!!! 31 זה יותר מ-6
את שומעת ציפי!!!!! 31 זה יותר מ-6.
צי....פי....!!!!! 31 זה הרבה הרבה הרבה יותר מ-6.
לא מאמין.... זה כל כך משחרר.

תאריך:  28/01/2013   |   עודכן:  01/02/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבא (אוברי) אבן (איבן)  אברהים צרצור  אברהם הירשזון  אברהם זילברברג  אהוד רצאבי  אהרן אבוחצירא  אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel  אורי שרגא אורבך / Uri  Orbach  אורית זוארץ / Orit Zuaretz  אורית נוקד  אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis  אחמד א-ד`אהר  אטילה שומפלבי  אילן ליבוביץ'  אילן שלגי  איתן לבני (בנוזוביץ')  אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan  אליעזר אבטבי  אלכס מילר  אסתרינה טרטמן  אפרים תבורי  אתי לבני  בנימין אבניאל (גטשטיין)  בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu  ג'ון אדוארדס  גילה פינקלשטיין  גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan  דוד מנע  דן  גרטלר  דן מרידור / Dan Meridor  דניאל הרשקוביץ  דניאל-יצחק לוי  דרור זייגרמן  הרצל שפיר  ויצמן שירי  חיים אמסלם  חמאד אבו-רביעה  חנא סוייד  טובה אילן  יאיר שמיר / Yair  Shamir  יהודה-מאיר אברמוביץ'  יואב מני  יוליה שמאלוב-ברקוביץ'  יוסף שגל  יוסף שפרינצק  יורם מרציאנו  יחזקאל זכאי  יעקב כהן  יעקב ליצמן / Yaakov Litzman  יעקב פרי / Yaakov  Perry  יצחק אהרונוביץ' / Yitzhak  Aharonovitch  יצחק בן - ישראל  יצחק ברמן  יצחק זיגר  יצחק זיו  ישראל ישעיהו-שרעבי  כרמל שאמה-הכהן  לביב חוסיין אבו-רוכן  לימור לבנת / Limor  Livnat  מאיר זורע (זארודינסקי)  מאיר תלמי  מאיר-דוד לוונשטיין  מאשה לובלסקי  מוטי ששון  מחמוד א-נאשף  מיכאל פואה  מיכאל רצון  מיכל ליברמן-גילון  מיקי לוי / Mickey  Levy  מלי פולישוק-בלוך  ממשלת ישראל / Israel Government  מנחם אליעזר מוזס  מרדכי זר  מרטין שלאף  משה זלמן פייגלין  משה מוץ מטלון  נדב פרי  נחום ניר-רפאלקס  נחמן שי  ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky  סופיה רון-מוריה  סילבן שלום / Silvan  Shalom  עבאס זכור  עבאס זקור  עבדול-עזיז זועבי  עוזי לנדאו / Uzi  Landau  עינת וילף  עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz  עמירה דותן  עמרי שרון  ערי ז'בוטינסקי  פנחס לבון (לוביאנקר)  פניה (פאינה) קירשנבאום  פריג`א זוארץ  ציון פיניאן  ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni  קדיש לוז (לוזינסקי)  ראובן ברקת (בורשטיין)  רוביק דנילוביץ'  רוחמה אברהם בלילא  רון בריימן  רוני בר-און  רחל אדטו  רן בנימיני  שלום זיסמן  שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich  שלמה לביא (לבקוביץ')  שמואל תמיר כצנלסון  שרון שלום  תאופיק זיאד
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ציפי, 31 זה יותר מ-6!
תגובות  [ 9 ] מוצגות  [ 9 ]  כתוב תגובה 
1
משכילים וחכמים מצביעים לציפי
דאגנית  |  28/01/13 19:08
2
כל מילה בסלע ! ל"ת
אבנר. ד  |  28/01/13 19:17
3
לעומתי - אתה פשוט מאוהב בה!
אהוד פרלסמן  |  29/01/13 00:26
 
- אני זוכר
עמוס שנער  |  31/01/13 21:03
4
אפילו במתמטיקה היא אפס !
רב  |  30/01/13 10:35
 
- Zipi zero ל"ת
Noamii  |  30/01/13 18:29
5
הילארי ואובמה עמדו מאחוריה כדי
שתחליף את ביבי.  |  30/01/13 12:00
6
ואיך התקשורת מסתירה את תבוסתה?
אני1  |  31/01/13 00:53
7
ציפי מנווליבני
שולי  |  3/02/13 19:35
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות/מפלגות
יוסי ברנע
אין אף מפלגה המצדדת בכינונה של ישראל כרפובליקה של כל אזרחיה הישראלים. רק מדינה בה כל אחד מהאזרחים מרגיש שהוא ריבון בה, בעל זכויות וזיקות, יכולה להיות מסגרת פוליטית משותפת    בין תפישת עולם לפופוליזם
אבנר אביב
ויאמר שמשון "תמות נפשי עם פלשתים" [שופטים ט"ז, 30]; ותאמר ציפי לבני: ערבים ופלשתינים. העיקר לא ביבי. הדחף ההתאבדותי של שמשון פרסונלי ושל ציפי אוניברסלי
יואב יצחק
המטרה, אמר: למנוע מהחרדים ומהימין הקיצוני להצטרף לממשלת נתניהו    דחה את הצעת לבני להקים גוש חוסם של מפלגת המרכז נגד קואליציה בראשות נתניהו    אמר: לא החרים אנשים ומפלגות
ראובן לייב
קרקס של כסאות מוזיקליים, כשהקרקע נשמטת מבין הרגליים, מסכן את היציבות הקואליציונית ויש בו משום בגידה במפלגת-האם בשל נטישה שאינה במקומה. כך מצטייר בית הנבחרים הישראלי בעיניו של גד נחשון, עורכו הנמרץ של ה"ג'ואיש פוסט", המיטיב לבטא את עמדת יהודי ארה"ב בראיון מיוחד ל-News1
רפי לאופרט
פרץ קטן    לבני ותרופות האליל    יחימוביץ' מתקדמת    נתניהו עובד טוב אבל לא טוב    המפלגות הדתיות, המגזר הערבי והנשיאה בנטל    וגם: שילוב מנצח לקואליציה הבאה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il