X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם המי"ל
▪  ▪  ▪

המי"ל, הגורם המרכזי והמוביל בישראל לפיתוח והכשרת מנהלים, עבר תהליך של שינוי כולל, מתרבות ארגונית של עמותה, להתנהלות על-פי אמות מידה של חברה עסקית. ובמקביל סיים המי"ל, בימים אלה ממש, הליך כולל של מיתוג מחדש,
אשר במסגרתו הוכנסו שינויים בשם המסחרי של החברה, הלוגו עוצב מחדש ללוגו בצבעי כתום ואפור עם מראה דינמי ולצידו סלוגן: "עושים את ההבדל בניהול".
במתכונתו החדשה כחברה בע"מ, מהווה המי"ל חזית ידע לאומית-ציבורית בכל תחומי הניהול היישומיים בישראל ומקום מפגש מקצועי ומעדכן להפרייה הדדית של מנהלים בדרגי ניהול שונות. מנכ"ל המי"ל, יצחקי חן מציין: "בכל פעילויותינו הרבות במי"ל אנו מקפידים על הזיקה בין התיאוריות המתקדמות ביותר בנושא הניהול לבין הפרקטיקה של הניהול בפועל, מתוך שאיפה לשיפור מתמשך באיכות הניהול בארץ ובהשבחת ת ההון האנושי כמשאב מרכזי במשק הישראלי".
המי"ל הוא הארגון הגדול והאיכותי בישראל להכשרת מנהלים ולפיתוח הדרכה הרואה את ייעודו בהקניית כלים, שיטות חדשניות ותורות ניהול מתקדמות למנהלים בישראל. למתכונת הפעילות החדשה חברו למייסדי המי"ל (ממשלת ישראל, התאחדות התעשיינים וההסתדרות) גם גורמים מרכזיים במשק, וביניהם: בנק הפועלים, משרד עו"ד יגאל ארנון ושות', עיתון הארץ, Ernst & Young, כלל ביטוח - מקבוצת כלל ביטוח ופיננסים, אנשים ומחשבים, אביב ניהול - הנדסה ומערכות מידע, Smile אינטרנט זהב, CPM ניהול ובנייה, Debate , מרכז הירידים והקונגרסים בישראל, ולוצאטו את לוצאטו - עורכי פטנטים. כולם, גופים עסקיים הרואים בטיפוח הדרג הניהולי בישראל משימה לאומית חשובה, שראוי שתתנהל על בסיס עקרונות כלכליים של חברה בע"מ.
את תהליך המיתוג המחודש של המי"ל, הובילה גבי מי- דן מנהלת השיווק של המי"ל, בסיוע משרד הפרסום באומן בר ריבנאי. לדבריה: "מיתוג המי"ל כחברה, ובידולה משאר המתחרים בשוק מהווה תנאי הכרחי לשיפור מעמדה התחרותי והצלחתה העסקית .היות ולמי"ל נכסים יקרים ומיוחדים תהליך המיתוג האפקטיבי נבע מהאסטרטגיה העסקית והשיווקית של החברה במתכונת החדשה שלה בדרך זו הוא ישרת את השגת היעדים העסקיים שלה באופן המיטבי והיעיל".

תאריך:  19/09/2005   |   עודכן:  19/09/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il