ועדות הניהול המקצועיות של הבצפר, התכנסו במהלך החודש האחרון, כדי לתת משוב לתוכניות הלימודים של הבצפר, בוועדות הניהול המקצועיות חברים בין השאר, גדעון עמיחי, אייל לינור, אורי לברון, טל רביב, רוני שניידר, מולי הלפמן, מיקי בר ואנשי פרסום בכירים נוספים.
צוות הניהול של הבצפר, גיבש יחד עם הוועדות המקצועיות, את פורמט הלימודים כמו "בעולם האמיתי", כלומר לימודים כמו בחיים האמיתיים במשרד פרסום - העבודה נעשית בצוותים ובשיתוף פעולה מלא בין התקציבאים, הפלנרים, קופירייטרים ארט דייקרטורים, המפיקים ומול הלקוחות.
כך יהיה גם בבצפר, שהוא בית הספר הרב תחומי היחיד למקצועות הפרסום. הבצפר נערך לשיתוף פעולה שוטף בין הקורסים, בפרויקטים ייחודיים, בעבודה מול לקוחות ובריפים אמיתיים, הדגש בתוכניות הלימודים, יהיו על עבודת צוות, כאשר התקציבאים כותבים את הבריפים, הפלנרים מתכננים, קופירייטרים עושים את הקריאייטיב, המפיקים מפיקים את הפרסומת.
ורד בטש סמנכ"ל ומנהלת קורסים "הקונספט החדש התאפשר בין היתר כתוצאה מהצטרפותם של מנהלי קורסים חדשים, שאיתם עיבדנו את תוכניות הלימודים- רוני אפלבויים ועופר גולן בניהול מסלול הקופירייטינג וערן גרינברג בניהול מסלולי התקציבאות, פלניננג ומדיה פלנינג. מסלולי הלימוד יפתחו מייד עם תום החגים, ראשון יפתח מסלול הקופירייטינג ב-27 לאוקטובר, ב-8 בנובמבר מסלול הפקת פרסומות, 18 בנובמבר פלנינג, תקציבאות, מדיה פלנינג, ויחסי ציבור" וב-18 לדצמבר קורס שיווק ופרסום.
ערן גרינברג עד לאחרונה סמנכ"ל לקוחות בגיתם, ומנהל לקוחות בבאומן בר ריבנאי, הצטרף לבצפר בשבוע האחרון כמנהל מסלול פלנינג, תקציבאות ומדיה פלנינג, לדבריו: "כל איש מקצוע בכיר בענף הפרסום צריך להקדיש מזמנו גם להוראה, זה חשוב לעתיד הרמה המקצועית בענף ומאפשר להישאר מחובר לדור הצעיר".