X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
אותה הגברת בשינוי האדרת: בדומה לרב מוטי אלון התגלה גם באחת הקהילות היהודיות הגדולות בגרמניה רב מכובד לא פחות, שנתפס בקיום יחסי-אישות עם קטין ושנאלץ בשל כך לפרוש מכהונתו רבת-השנים
▪  ▪  ▪
הרב אלון. חותמת קלון [צילום: פלאש 90]

לשפשף את העיניים ולא להאמין: הרב מוטי אלון, שהורשע בביצוע מעשים מגונים בכפייה בקטין, דאג בעבר להטיף בעצמו כנגד יחסים חד-מיניים. את יחסי המין הבין-גבריים הוא השווה למשכב-בהמה ובתור שכאלה ראה בהם אם-כל-חטאת.
חותמת הקלון של הומוסקסואל, שדובקת עכשיו ברב אלון, הזכירה לי מקרה של רב מכובד מעבר לים, שסרח אף הוא באותן נסיבות - מה שאמור, מן הסתם, להוכיח שלמשכב הזכר, אין, בעצם, שום גבולות, תרתי-משמע: הוא חוצה יבשות וימים ואינו מצטמצם לאורח-חיים חילוני בהכרח.
מפאת צנעת הפרט, ומאחר שהמקרה שבו מדובר לא הגיע לערכאות המשפטיות, ניתן רק לרמוז שהדברים אמורים ברב מכובד לא פחות מאלון, שכיהן במשך שנים ארוכות כרבה הראשי של קהילה יהודית בעיר מרכזית בגרמניה. אותו רב היה גם הרוח החיה של בית הכנסת המפואר שלה, שנבנה בסגנון ארכיטקטוני של אתר די ידוע בארץ.
לפני כשנתיים יצא לי להיוודע אל אותו רב בנסיבות של אירוע חברתי מקומי שנערך בבית הכנסת הזה ושבמסגרתו נשא הרב דרשה חוצבת-להבות-אש בגנות קיומם של יחסי-אישות בין גברים - מנהג שאינו פוסח, לדבריו, גם על בתיהן של משפחות יהודיות לא מעטות.
הרב שסרח
איסור משכב-זכר, למי ששכח, הוא צו דתי-יהודי מפורש. מקור האיסור הוא בספר ויקרא: "ואת זכר לא תשכב משכבי-אישה, כי תועבה היא" - ציטט הרב את מצוות האיסור והדגיש כי העונש המקראי על מגע מיני הומוסקסואלי הוא חד-משמעי: מוות למבצעיו. דרשתו של הרב ריתקה את קהל הנוכחים בבית הכנסת ועוררה בעקבותיה ויכוחים סוערים בין באיו. על הדברים שנשא זכה הרב ללחיצות-ידיים רבות ואלה אף זכו להדים באמצעי התקשורת המקומיים.
אלא ששבוע לאחר מכן נעלם, לפתע, הרב מבית הכנסת. הילכו אז שמועות שבסך-הכל הוא נפל למשכב ויחזור כשיבריא. אולם בחלוף שבוע נוסף יצא סוף-סוף המרצע מן השק. במודעה צנועה ולקונית, שפורסמה על שער בית הכנסת, נאמר כי הרב נאלץ לפרוש מסיבות אישיות.
אלא שחקירה קצרה העלתה את סיבת הפרישה, שגרמה להלם גדול בקרב באיו הקבועים של בית הכנסת. הרב, מסתבר, נתפס בקיום יחסים מיניים עם אחד הנערים שלמד אצלו את פרשת הבר-מצווה שלו, הודה ועזב.

תאריך:  11/08/2013   |   עודכן:  11/08/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 מרדכי אלון
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות פרשת הרב מרדכי אלון
עו"ד חיים שטנגר
האם סבור הרב מוטי אלון, כי בדמגוגיה משיחית, בכל הכבוד הראוי, ניתן לבטל הרשעה פלילית? האם אין יודע הרב מוטי אלון, שחונך בביתו של משפטן דגול, כי הדרך להשיג על הרשעה פלילית הינה בדרך הערעור ולא בדרך של נשיאת נאום משתלהב ומשיחי בקרב חסידים אוהדים?
עו"ד יוסי דר
הרב שהורשע מאמין עכשיו בעמקי לבבו שהוא צח כשלג וכי הקדוש ברוך הוא החליט להעמיד אותו בניסיון
עידן יוסף
משתתף בשיעורו של הרב מוטי אלון התפרץ כלפיו וקרא לו לחזור בתשובה כפי שעשה דוד המלך    החסידים כיבו את האור ודחפו אותו החוצה
עידן יוסף
קרא לתומכיו "לא לנהוג במנהג נלוז - להשיב ולהחזיר בהתקפות ובהשמצות. אין זו דרכי"    עורך דינו רומז כי צפוי ערעור על הכרעת הדין
איתמר לוין
מי שהיה ראש ישיבת הכותל הואשם במעשים מגונים בכמה נערים, אך לבסוף נותר רק סעיף אישום אחד    אלון טען שבמעשיו לא היה כל היבט מיני
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il