X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
יש להביא את פרשת מוחמד א-דורה לנצחון מכריע ולסייע לפילפי קרסטי - אמיל זולא המודרני - במלחמתו להשגת הצדק בתביעת ערוץ הטלוויזיה צרפת 2
▪  ▪  ▪
עלילת מוחמד א-דורה. מסרבת לגווע

אמיל זולא היה סופר צרפתי, דמות בולטת בליברליזציה הפוליטית של צרפת ובזיכויו של קצין הצבא היהודי אלפרד דרייפוס, שהואשם באופן כוזב והורשע בעוון בגידה. את המשפט הוא הביא לאור בכותרת העיתון הנודעת "אני מאשים".
ניתן לראות את פיליפ קרסנטי כאמיל זולא מודרני, המאשים את ערוץ הטלוויזיה צרפת 2, שבבעלות מדינת צרפת, בעלילת הדם של מוחמד א-דורה והונאה אותה הערוץ הפיץ וגרם למהלך של לדה-לגיטימציה של ישראל. בעיקרו של דבר, הונאה זו גרמה להרג של הרבה אנשים חפים מפשע.
בימים אלה מר קרסנטי נמצא בסיור הרצאות בארצות הברית; הפעם יש לו את תמיכת ממשלת ישראל שהצהירה רשמית שחיילים ישראלים לא הרגו את הילד א-דורה והוא נשאר בחיים לאחר תקרית הירי.
מטרתו של הסיור של פיליפ היא להשיג תמיכה ולגייס קבוצת עורכי דין אמריקנים טובה שייתבעו את טלוויזית צרפת 2 על ההונאה ויורידו את התחנה על בירכיה על חוסר כנותה. למה להגיש תביעה מארה"ב? כיוון שבשורה תחתונה, אמריקנים נהרגו בגלל העלילה.
בערב שאורגן בביתם האלגנטי של שריתה וחוזה ספיווק בלוס אנג'לס, בפני בית מלא אורחים, פיליפ עבר על רצף האירועים והציג את האסטרטגיה החדשה שלו בתגובה לגזר הדין האחרון. בית המשפט הצרפתי הפך את פסק דין הקודם ועכשיו מצא את פיליפ קרסנטי אשם בהשמצת צ'רלס אנדרלן, כתב צרפת 2 בירושלים, ששידר את תקרית הירי ומותו, כביכול, של מוחמד א-דורה בן ה- 12. בית המשפט ציווה על מר קרסנטי לשלם 11,000€ (כ-15 אלף דולרים) פיצויים לצרפת 2 וצ'רלס אנדרלן. מבחינה הגיונית, מר קרסנטי בעצם מואשם על היותו אינטואיטיבי כשטען שהדוח היה שקר וכזב לפני שבית המשפט בחן את הראיות והכיר בהונאה.
אל-דורה, או כפי שדוברי ערבית מבטאים זאת, א-דורה, היא עלילה הדם של דורנו נגד ישראל, הונאה מושלמת, כפי שהר הראיות מעיד.
במשך 12שנים הממסד הישראלי סרב לפתוח את התיק, הם לא רצו לשמוע על זה, הם העדיפו לקבור אותו. הם לא ראו זאת כבעל חשיבות ולא היה באפשרותם לחזות שזה יתפתח למה שאנו רואים היום. המונח פאליווד (הפלשתינים מביימים סצנות כדי להפליל את ישראל) עדיין לא היה חלק מהלקסיקון המודרני.
היום, מטרתו העיקרית של קרסטי היא לנצח בקרב א-דורה, לסגור את התיק כשהוא מנצח בקרב על אמת. מלכתחילה מר קרסנטי נאלץ להשתמש בבית המשפט לצדק בצרפת היות שהממסד הישראלי לא רצה להתמודד איתו. יגאל פלמור, דובר משרד החוץ, אמר כי מטרת פיליפ להוכיח את השגוי הייתה חסרת תועלת. בשביל הישראלים הוא היה סוג של מטרד שהם רצו שייעלם, בעיקר בגלל חוסר השכלתם במלחמה בתקשורת שאותה הם מסרבים ללמוד. אז פיליפ פיתה את צרפת לתבוע אותו והמאבק המשפטי החל.
כיום, הממסד הישראלי עדיין לא תומך בפילים בגלוי. אך פיליפ יודע שתחנת הטלוויזיה צרפת 2, שהיא בבעלות המדינה, פוחדת מאמריקה. אם הוא יכול להוכיח שאמריקנים נהרגו בגלל ההונאה אז צרפת 2 תיענש על הפצת ההונאה כאמת. פיליפ מאמין שהחוק האמריקני יכול להפעיל לחץ על הטלוויזיה הצרפתית להתוודות שא-דורה היה הונאה ותו לא.
כפי שאנחנו יודעים, לכל אחד יש את האג'נדה שלו או שלה. ספינות רבות הפליגו והרבה אנשים נהרגו, אבל הטלוויזיה הצרפתית לא רוצה להרפות, כי מקרה א-דורה עוזר להם להמשיך בשלילת הלגיטימיות של ישראל. אבל מר קרסנטי הוא א-דורה, הילד היחיד שצועק שהמלך ערום, כאשר אף אחד לא רוצה לדעת ולהודות בזאת.
פיליפ קרסנטי לא גילה את תרמית א-דורה; הוא פשוט ראה את מה שאחרים סרבו לראות וסרבו להתמודד איתו. מה שהאנשים עשו במקום זאת, הם המשיכו להפיץ את התרמית כדי לפגוע במוניטין של מדינת ישראל ולחזק את מטרתם לשלול את הלגיטימציה של המדינה יהודית. אך מר קרסנטי הביט בעיניהם ואמר, לא כל כך מהר.
אני לא מעריצה את מר קרסנטי, אלא מעריכה את אומץ ליבו ונחישותו. פיליפ קרסנטי ראה הזדמנות לעזור לישראל במאבקה המתמיד כנגד עלילות וכל סוג של התקפות והאשמות. הוא מצא את עצמו במאבק ארוך למען האמת, וכמו-כן למען חופש הביטוי.
המערב פשוט לא מסוגל להבין ולתפוס במהירות מספיקה את קמפיין השנאה והטרור שהמוסלמים מבצעים כנגדו. מקרה א-דורה שהוצג לעולם במרמה הרג והוא עדיין הורג; הוא עלילת דם שלא נעלמת.
אנחנו במלחמה נגד ג'יהאד תקשורתי. מה שאנחנו צריכים עכשיו הוא קו פעולה עממי, לעשות רעש בעולם, וכמו במקרה של אלפרד דרייפוס, לזכות במשפט א-דורה כנגד כל הסיכויים.

תאריך:  25/08/2013   |   עודכן:  25/08/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"אני מאשים" של ימינו
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
על מדינת ישראל להושיט לאיש כל
פלא יועץ   |  25/08/13 10:52
2
מזל שאמיל זולא לא בין החיים.
טרמפיסטית  |  25/08/13 15:53
3
יש עוד דרייפוס מודרני
מתעניין  |  27/08/13 14:27
 
- קצב... דרייפוס?... ל"ת
עזרא מנצור  |  28/08/13 12:05
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
לילה גילברט
לאן ילכו מיליוני הנוצרים הנרדפים במדינות המוסלמיות? אין שום מולדת נוצרית שתאסוף אותם אליה, שום "ישראל" שתציע להם זכות שיבה
הרצל חקק
הרצל חקק מספר את ההיסטוריה של הדואר בארץ הקודש, איך הכול התחיל כסרט טורקי בחסות השולטן, כיצד קיבל הדואר גושפנקא אירופית - ומה קרה מאז ימי הדואר הקונסולארי ועד המנדט הבריטי. זה נגמר כמובן בסוף הטוב, בהקמת דואר ישראל שנתפס מיד כמימוש של ריבונות ובבולים של "דואר עברי". אל אל...דואר ישראל!!
מוטי היינריך
העלות האמיתית של "דיור בר-השגה": הנתונים שהתקשורת מקיר לקיר מתעצלת לחקור
יוסף דיין
תוצר לוואי של כיבוש שלישי של סיני יהיה פרישת רשת צפופה מעל חבל עזה כהכנה לחזרתו לריבונות ישראל, הפעם בלי תושבים
איתמר לוין
שלוש הערות לקראת התקפה אמריקנית אפשרית בסוריה: למה בעצם אנחנו בתוך העסק, כיצד מוותרים האמריקנים מראש על יתרון ההפתעה ומדוע הם התעוררו רק עכשיו    וגם מחמאה מכל הלב לאהוד אולמרט
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il