X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם גלובל פקטורינג
▪  ▪  ▪

אבי צור מנכ"ל גלובל פקטורינג ממארגני הכנס: "גלובל פקטורינג תמשיך לתמוך ולעודד תכשיטנים בישראל לייצוא של תכשיטים ישראלים לחו"ל באמצעות כלים מימוניים משולבי ביטוח אשראי, פרי שיתוף חדש ובלעדי בישראל עם יולר הרמס חברת ביטוח האשראי הגדולה בעולם המבטחת את כל לקוחות גלובל פקטורינג, ותממן בשנה"ל הבאה ליצואנים ובכלל זה לתכשיטנים עסקות יצוא בהיקף כולל של כ-800 מליון שקל".
35% צמיחה במכירת תכשיטים לחו"ל באמצעות האינטרנט. כך עולה מכנס שנערך על-ידי מכון היצוא, בשיתוף עם גלובל פקטורינג בנושא: עידוד יצוא תכשיטים ישראלים באמצעות האינטרנט.
בכנס נמסר כי בשנה שעברה הסתכם יצוא התכשיטים מישראל בכ-385 מיליון דולר. ארה"ב היא המובילה כיעד העיקרי למכירות עם 68% מכלל יצוא התכשיטים, ואירופה מרכזת 25% מהיצוא.
לדברי אבי צור מנכ"ל גלובל פקטורינג: "ההצלחה והפופולריות של ענף התכשיטים במכירות לארה"ב ואירופה, נתמכת וומקבלת עידוד מהסכמי הסחר החופשי, מהיצירתיות והגיוון של התכשיטנים, ומהאיכות הגבוהה והתגובה המהירה של היצרנים הישראלים.
גלובל פקטורינג תמשיך לתמוך ולעודד תכשיטנים בישראל לייצוא של תכשיטים ישראלים לחו"ל באמצעות כלים מימוניים משולבי ביטוח אשראי. זאת בין היתר פרי שיתוף פעולה של גלובל פקטורינג עם חברת יולר הרמס, חברת ביטוח האשראי הגדולה בעולם, המבטחת בבלעדיות בישראל את לקוחות גלובל פקטורינג, מעניקה כיסוי ביטוחי רחב באירופה וארה"ב ומכירה היטב את המפיצים, הסוכנים ורשתות השיווק האמריקאיות והאירופאיות.
גלובל פקטורינג נערכה לגידול הצפוי ביצוא (ובכלל זה גם של ענף התכשיטים) וצפויה לממן עסקות ייצוא בהיקף של 800 מיליון שקל".
עוד מוסר אבי צור כי: "90% ממחזור הפקטורינג בעולם נעשה ביבשות אירופה וארה"ב, כך שיש התאמה בין יעדי הייצוא של התכשיטנים בישראל לבין מרכזי הפעילות של ענף הפקטורינג בעולם. לפיכך מומלץ ליצואני התכשיטים בישראל להשתמש במימון באמצעות פקטורינג".
גלובל פקטורינג הינה חברת מימון פרטית חוץ בנקאית העוסקת במימון הון חוזר לטווח קצר בשיטת פקטורינג, שהינה קניית 'חוב פתוח' ללא זכות חזרה ללקוח (למעט בסכסוך מסחרי). החברה הפועלת מזה כשנה, משרתת עסקים קטנים ובינוניים, ומממנת חשבוניות סחר לייצואנים ובמכירות מקומיות.
החברה בבעלות תעשיינים ואנשי עסקים מובילים, יו"ר מועצת המנהלים של החברה הוא מר משה עמית, לשעבר מנכ"ל משותף בבנק הפועלים,כמנכ"ל משמש מר אבי צור, שפרש מתפקיד בכיר בבנק אינווסטק (ישראל).

תאריך:  06/12/2005   |   עודכן:  06/12/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il