X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם האגודה למלחמה בסרטן
▪  ▪  ▪

נשים רבות בישראל מתמודדות עם מחלות הסרטן השונות כגון סרטן השד, סרטן צוואר הרחם, סרטן השחלות ועוד. לעיתים, הפגיעה עשויה להיות בלתי הפיכה, לגרום לנזקים ביכולת האישה להרות או לבייץ ובמקרים מסוימים אף להביא לאובדן הפוריות.
האגודה למלחמה בסרטן, פותחת בימים אלו במספר איזורים בארץ, קבוצות תמיכה מיוחדות המיועדות לנשים צעירות המתמודדות עם מחלת הסרטן. כל קבוצה תעסוק בקשיים הרגשיים והסביבתיים עימם מתמודדות החולות הצעירות, תהווה משענת ומקור תמיכה, ותעניק להן הדרכה ומידע. ההצטרפות לקבוצות הינה ללא תשלום.
מירי זיו, מנכ"ל האגודה למלחמה בסרטן: "קבלת האבחנה על מחלת הסרטן וההתמודדות עם הטיפולים הכרוכים בה, בעיקר כאשר החולה הינה אישה צעירה, באמצע שגרת חייה הדינאמית, מעוררת תגובות רגשיות רבות עוצמה. כל אישה מגיבה בצורה ובעוצמה שונה, ודרוש לה זמן כדי להתמודד עם רגשותיה בדרכים הייחודיות לה.
החרדה מפני הבדיקות, הטיפול, או הצורך באשפוז, שכיחה ביותר. נשים רוצות להאמין כי גופן לא ישתנה עם השנים ודימוין הנשי העצמי מבוסס על כך. אבדן איבר מגופן או פגיעה בו יוצר עיוות בדימויה העצמי של החולה. להליך בניית הדימוי העצמי מחדש, חידוש האמונה והאופטימיות נדרש מאמץ רב. האגודה למלחמה בסרטן מודעת לתהליך ההתמודדות הקשה והמתמשך העובר על החולות בסרטן, במיוחד כשמדובר בנשים צעירות הצריכות לחזור ולתפקד כרגיל, לנהל מערכות יחסים, תא משפחתי, ולפתח קריירה מקצועית על אף מחלתן והקשיים העוברים עליהן בעקבות הטיפול בהן".
הקבוצות מיועדות לנשים צעירות בגילאי 30-45 שחלו ומתמודדות עם מחלות הסרטן השונות ותפתחנה במספר אזורים בארץ. באזור המרכז תפתח קבוצה בהנחייתן של העובדות הסוציאליות של האגודה למלחמה בסרטן, רחל אופיר ואורית שפירא ובאזור הצפון תפתח קבוצה בהנחייתן של העובדת הסוציאלית של האגודה למלחמה בסרטן, אריאלה ליטביץ' ושל טטיאנה גלייסר מהמכון האונקולוגי במרכז הרפואי רבקה זיו בצפת. ההצטרפות לקבוצות הינה ללא תשלום, יש להירשם מראש באזור המרכז בטלפון 03-5719576 ובאזור הצפון בטלפון 04-8381411. במהלך השנה הקרובה תפתחנה עוד קבוצות תמיכה מסוגים שונים בכל רחבי הארץ, על-פי הביקוש וההרשמה מראש במחלקת השיקום והרווחה של האגודה למלחמה בסרטן בטלפון 03-5719576.

תאריך:  13/12/2005   |   עודכן:  13/12/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il