נטוויז'ן שהשיקה את "נענע שופס" פורטל הסחר האלקטרוני, מרחיבה את פעילות הסחר האלקטרוני ותנהל גם את פעילות הסחר האלקטרוני של אתר NRG שופס השייך לקבוצת מעריב. במסגרת שיתוף הפעולה תהיה "נענע שופס" אחראית לתנאי ההתקשרות עם הספקים, בחירת המוצרים שיוצעו באתר, אבטחת המידע של האתר ותנהל את מערך ההזמנות ושירות הלקוחות.
במסגרת ההתקשרות יוצעו מגוון מוצרים באתר NRG שופס ויוקרנו באתר סרטוני וידאו להמחשת המוצרים. האתר ייהנה ממערכת אבטחת מידע מתקדמת ומתמיכה של מוקד שירות הייעודי שהוקם לצורך כך הפועל 24 שעות ביממה.
"נענע שופס", חטיבת הסחר האלקטרוני של נטוויז'ן, מנהלת כיום את אתרי הסחר של גלובס (הזירה) ומפעילה ואת ערוץ הקניות האינטראקטיבי בכבלים בערוץ 333.
לדברי אבי צבי, משנה למנכ"ל נטוויז'ן, "שיתוף הפעולה עם NRG שופס מהווה צעד נוסף במימוש האסטרטגיה של נטוויז'ן להרחבת היקף פעילות הסחר האלקטרוני ליותר ויותר ערוצים אינטראקטיביים ושמירת מעמדה כשחקן מוביל בשוק הסחר האלקטרוני בישראל".
לדברי שאולי אלימלך, מנכ"ל NRG: NRG" שופס תספק לגולשיה חווית קניה חדשה תוך שמירה וההקפדה על שירות, אבטחת מידע ומגוון מוצרים במחירים תחרותיים. נסיונה רב השנים וההישגים המוכחים של נטוויז'ן בתחום הסחר האלקטרוני יאפשרו לנו להרחיב את היצע המוצרים והמחירים ולייעל את השירות לקהל הגולשים באתר NRG".