X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - גם מהמותן - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי והפעם - חתרן, כרטיס אדום, קרב כבד, תאוצה ומראה
▪  ▪  ▪
מרד בצה"ל. זלזול בתבונת הקהל [צילום: מתוך דף הפייסבוק]

דחויים
בקשת ארגון ג'יי סטריט להתקבל לארגון-הגג של הארגונים היהודיים האמריקניים נדחתה ברוב קולות, ובצדק. לארגון, המתיימר להיות פרו-ישראלי ופרו-שלום, אין מקום בד' אמותיה של הקהילה היהודית, כיוון שהוא חותר תחת אשיות מדינת ישראל, ומשרת את אויביה.
איני נגד ביקורת על המדינה, אלא נגד סיוע לאויביה במלחמתם נגדה. ג'יי סטריט, שאני חושד בכוונת אנשיו ומממניו, מחבל בשיטתיות בעמדתה של המדינה ובמאבקה על קיומה. וזה ניכר כעת מול ממשל עוין ואנטישמי, המנהל בגלוי מדיניות בוטה נגד ישראל.
22 מחברי ועידת הנשיאים של הארגונים היהודיים בארצות-הברית הצביעו נגד קבלת הארגון הבעייתי לוועידת הנשיאים, ושבעה-עשר הצביעו בעד (שלושה נמנעו).
בין השאר, קיבל ג'יי סטריט תרומות גדולות מהמיליארדר היהודי ג'ורג' סורוס, שידוע בשנאתו הגלויה למדינת ישראל. בדיון לפני כשבועיים הזכירו, כי הארגון תמך בדוח השקרי של גולדסטון - עוד יהודי עוכר ישראל - וסייע לארגונים, הפועלים נגד ישראל.
מתנגדי ג'יי סטריט - ובעיקר, ארגון ציוני אמריקה (ZOA) - הזכירו, שהארגון לא גינה את דברי שר החוץ קרי נגד ישראל, ואף תמך בהם.
יורחק לעד
דונלד סטרלינג (היהודי, דרך אגב) שילם מיליוני דולרים בשנת 1981, כדי לרכוש את קבוצת הכדורסל קְליפֶרס. כיום - כשהוא הבעלים הוותיק ביותר של קבוצת כדורסל בליגה NBA, מישהו הקליטו מתבטא בגזענות נגד שחורים, ופרסם זאת בעיתון רכילות.
מעבר לנזק התדמיתי ולנזק הכלכלי, שהתבטא בהפסקת חוזי פרסום ובירידת ערך קבוצתו (שהוערכה ב-575 מיליוני דולר), ספג סטרלינג עונש חסר-תקדים: הוא הורחק לכל ימיו מהליגה לכדורסל, ונקנס בשני מיליוני דולר וחצי.
עונש דומה ראוי להטיל על ג'ון קרי על התבטאותו האנטישמית נגד מדינת ישראל - אחת מני רבות - גם אם נניח, שבנהרות ויטנאם, שבהם פטרל בספינת-סיור קטנה השתחררו כמה ברגים בראשו של לוטננט קרי.
בלי עשן
מעריכים, כי תעשיית הסיגריות האלקטרוניות מגלגלת מיליארדי דולרים ללא שום פיקוח על המוצרים, כדי להגן על הצרכנים.
רשות האמריקנית למזון ולתרופות (FDA) החליטה להיכנס לתחום, ובאותה ההזדמנות לפקח על ייצור כל מוצרי הטבק, כולל למקטרות ולסיגרים.
הרשות למזון ולתרופות הפיצה טיוטה של תקנת פיקוח בעניין הסיגריות האלקטרוניות. הטיוטה אוסרת מכירת סיגריות אלקטרוניות, סיגרים וטבק למקטרות לבני פחות משמונה-עשרה. כלומר, קונים יצטרכו להראות למוכרים תעודה מזהה, שתצביע על גילם - דבר, שכבר נהוג בכמה ממדינות ארצות-הברית.
סיגריה אלקטרונית מנפיקה אדי ניקוטין ללא עשן. היא מופעלת בעזרת סוללה זעירה. הן נכנסו לשוק האמריקני בשנת 2006, ומיליונים צורכים אותן. לפני כמה זמן הפסידה FDA כשבית המשפט שלל את הגדרתה את הסיגריה האלקטרונית כאמצעי להפצת תרופות ולא כמוצר טבק. לדברי הרשות, הנוזל בסיגריה האלקטרונית מכיל רעלים ולא רק ניקוטין - וביניהם גם חומרים מסרטנים.
כיוון שהמדובר במוצר מכיר מאוד, נראה, כי הקרב הרפואי-משפטי יהיה כבד וארוך.
צדקני התקשורת, נמאסתם!
כתב לי ישראל: "ערוץ 2 שידר את תוכנית הבוקר שלו מהאולפן הרגיל שלו וגם מאולפן מיוחד, שהוקם בפורדיס - כאות הזדהות עם תושבי הכפר, שסובלים מטרור יהודי בלתי פוסק שקרה פעם אחת, וכלל ריסוס כתובת בספריי שחור על קיר וגלגלים מפונצ'רים.
"זה מזכיר לי את האולפן המיוחד, שהוקם באריאל יום אחרי שאדל ביטון בת הארבע קיבלה אבן בראשה, ונשארה מאז ועד היום בבית לוינשטיין. זה מזכיר לי גם את האולפן המיוחד, שהקימו בחברון יום לאחר הירצחו של סגן-ניצב ברוך מזרחי בפיגוע ירי, או את האולפן המיוחד, שהוקם ביצהר יום אחרי שנרצח בדקירות סכין אביתר בורבסקי, תושב המקום. זה מזכיר לי גם את האולפן המיוחד, שהוקם באיתמר יום לאחר שחיטתה של משפחת פוגל.
"אגב, תגידו, אם ספריי שחור על קיר זה טרור, איך קוראים לשיסוף גרון של תינוקת בעודה ישנה? מגה טרור?
"התקשורת השמאלנית ... ממשיכה במופע צדקנות מתוזמן היטב ואינה מבינה שזה יתפוצץ לה בפנים, משום מה התקשורת מציגה את המחאה למען דוד הנחלאווי כמחאה רק נגד צה"ל. יש במחאה זו ביקורת על הצבא אבל לתחושתי המחאה תופסת תאוצה דווקא בגלל המחאה נגד התקשורת, ששידרה את הסרטון, שתיעד את התקרית עשרות פעמים, ולא טרחה להראות אפילו לא פעם אחת את האגרופן, שבידו של הצעיר הפלשתיני".
אינם מבינים
אחרי כמה עשרות שנים, שמנסים להסביר לקצונה הבכירה של צבאנו, כי עליה להתייחס לציבור - התברר, כי העמל רב-השנים היה לשווא; ופרט ליחסי ציבור, שנועדו לסלול את הקידום בדרגות ואת הדרך לבית השפתותיים בגבעת-רם, הם לא הבינו דבר.
מי שלא מאמין יקראו את השטויות, שהנפיקו ברזלנינו - מרא"ל בני גנץ ותא"ל מוטי אלמוז, דובר צה"ל החדש, ועד תא"ל אבנר פז-צוק, קצין חינוך ראשי (ויסלחו לי שוטים בחאקי, שלא הזכרתי את שמותיהם הנלוזים) - בעקבות פרשת דוד מחטיבת הנח"ל.
בכל העולם יודעים ארגונים - גם ביטחוניים - שלמדיה החברתית יש עוצמה אדירה. ורק ברזלנינו הוזים באשליה, שיוכלו לשלוט בה באמצעות איום להשליך לכלא את המוחים נגד טמטומם ונגד שקריהם.
כמו שאמר בני הקט, נראה אותם זורקים לכלא הצבאי אלף, או אלף וחמש מאות חיילים. הרי מי שירצו להשבית את הצבא האומלל הזה, צריכים להצטרף למחאה בגלוי, ולהעמיד את גנרלינו בפני המראה.
זה אינו גוש קטיף, שתושביו האומללים השלו את עצמם, שהקלגסים בשחור לא יבצעו בהם טיהור אתני בשליחות ממשלת הזדון. וגם אם יגייסו שוב עשרות פסיכולוגים מושחתים, שימעלו באתיקה המקצועית - זה לא יעבוד. יותר ממאה אלף חיילים, מילואימניקים ואזרחים - כבר הזדהו עם דוד הנחלאווי, וכדור השלג צובר תאוצה, המלמדת, כפי שכבר כתבתי, על אי-אמון כבוש בצבא. לכאורה, משבר מטופש, שהיה נמנע אלמלא בחר הצבא ללכת בדרכו - שקרים בוטים תוך זלזול בתבונת הקהל. נבון אינו נכנס לבוֹרות, שלחוכמולוג נדמה, שיוכל לצאת מהם.
עכשיו מתברר, כנראה, שתא"ל אלמוז ממשיך בעוז את מדיניות השקרים, שהפעילו קודמיו, ואין לו מושג בין ימינו לשמאלו. וקצין חינוך ראשי - עוד חוכמולוג - כותב פמפלטים בנוסח צפון קוריאני, ומקווה, שישפיעו. אומנם שניהם קצינים בכירים למדי, אך הדג מסריח מראשו, ולא מעתה.

תאריך:  04/05/2014   |   עודכן:  04/05/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לכאורה משבר מטופש
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
השטויות של הרמטכ"ל
והקח"ר  |  4/05/14 10:05
2
צדקנות התקשורת?
תרצה  |  4/05/14 10:29
 
- תרצה נעולה חזק על ה-5 אחוז...
מגיב ותיק  |  5/05/14 22:17
 
- לאו דווקא
אביתר בן-צדף  |  6/05/14 22:38
3
טורים חרכמים ושנונים  ל"ת
גלית חדרה  |  8/05/14 16:29
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רון בריימן
רק בישראל יש אפרטהייד, אבל נגד יהודים. רק בישראל מדובר על איסור בנייה, ליהודים בלבד. רק בישראל מדובר על גירוש יהודים כמעשה רצוי ומועיל. רק בישראל חייל הפועל כדי להגן על עצמו עלול להיות מועמד לדין על סמך עדות של מצלמות האויב, ואינו זוכה לגיבוי הרמטכ"ל
יוסף דיין
מה שקרה בפורדיס הוכיח פעם נוספת שטחנות השידור אכן טוחנות, וטוחנות מהר וטוחנות עד דק. הפעם הגדיל לעשות ערוץ 2, שטרח להקים אולפן שידור מיוחד ביישוב הערבי מוכה הטרור. האולפן הוקם לאות הזדהות עם התושבים הסובלים מגל טרור יהודי בלתי פוסק, שבא לידי ביטוי רק פעם אחת ויחידה
ראובן לייב
חייל הנח"ל שדרך את נשקו למול פלשתיני ושנכלא בשל אלימות כלפי מפקדיו, עשה, ככל הנראה, מה שעשה בשל פרץ-רגשות בלתי-נשלט מחמת הסיטואציה הקשה שבה היה מצוי
ישראל רוזנבלט
המהפכה הציונית לא הסתיימה. היא הקימה מדינה, רשמה הצלחות כבירות בכל תחומי החיים, אבל עדיין חייבת לעמוד על המשמר
דוד אדלר
איש האשכולות - על הסופר, המשורר, המסאי, המתעד הפורה אלישע פורת ז"ל. במלאת שנה למותו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il