X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם smile
▪  ▪  ▪

smile אינטרנט זהב השיקה שירות אבטחה חדשני בשם Safety Net המציע למשתמשים ביתיים קו גלישה מאובטח אשר מגן על המחשב הביתי מהאיומים הרבים אליהם חשופים כיום הגולשים ברשת האינטרנט כגון: רוגלות (spyware), סוסים טרויאניים ווירוסים.
שירות האבטחה מסופק לגולש בצורה שקופה, ללא צורך ברכישה ובהתקנה של תוכנה על המחשב וללא פגיעה בביצועים ושימוש במשאבי המחשב. החסימה מתבצעת ישירות על קו האינטרנט של הלקוח, באמצעות מערכת טכנולוגית מתקדמת המסננת תכנים מסוכנים ברשת ובאתרי האינטרנט, כבר בשרתי smile אינטרנט זהב, עוד לפני הגעתם למחשב הגולש. השירות מבוסס על טכנולוגיות מתקדמות של חברת אבטחת המידע הישראלית המובילה אלדין ומוצע ללקוחות smile במחיר של 9.90 שקל בלבד לחודש.
לדברי עו"ד אופיר ליבר, מנהל מחלקת אבטחת מידע ב-smile: "האיומים המסוכנים ביותר על המחשב האישי כיום אינם בהכרח רק מדואר אלקטרוני, אלא מתוכנות מזיקות רבות אחרות המופצות ברשת האינטרנט וגורמות לבעיות קשות בקרב הגולשים. אחוז גבוה מאוד של הגולשים כיום כלל אינו מודע לפעילות מזיקה המתרחשת אצלו במחשב בעקבות החדרת סוסים טרויאניים או תוכנות הריגול הנפוצות היום. קודים זדוניים אלו פוגעים לעיתים קרובות בביצועי במחשב, מאיטים את הגלישה וחושפים את המידע האישי המצוי במחשב לעיניים זרות.
במקרים רבים גם הפתרונות הקיימים במחשב הלקוח, כגון אנטי וירוס או firewall אישי אינם מעודכנים מהר מספיק, אינם מגינים בפני כל הסכנות, או שהם מציגים בפני הלקוח שאלות ותיבות שיחה שהוא אינו מבין את פשרן. אנו מספקים לגולש קו מאובטח, ללא צורך בכל פעולה או הגדרות מצדו. באמצעות קו הגלישה המאובטח, תעבורת הגלישה באינטרנט עוברת סינון מתוכנות מזיקות בזמן אמת וללא האטה במהירות הגלישה".
במערכות אבטחת התוכן הארגוניות של אלדין משתמשים ארגונים רבים, מסחריים, בנקאיים, וצבאיים בכל רחבי העולם, ומגינים על רשתות המקיפות עד מיליוני מחשבים. smile היא ספקית האינטרנט הראשונה בעולם המספקת אותה רמת הגנה כשירות של קו גלישה מאובטח ללקוחותיה.
לדברי דרור אירני, סגן נשיא eSafe, מחברת אלדין: "הפתרון הטכנולוגי שהותקן על שרתי smile חוסם את הרוב המוחלט של תוכנות הריגול ומספק לגולש הגנה ברמה שאינה מוכרת היום ללא תוכנות מורכבות להתקנה. הפתרון מיועד למשתמשים רגילים, אשר אינם אנשי מחשבים ורוצים לקבל פתרון פשוט שישמור על המחשב בזמן הגלישה באינטרנט. הפתרונות הארגוניים של אלדין מגינים כיום על רשתותיהן הפנימיות של בנקים בישראל ובעולם וכעת אנחנו מספקים לגולשים הביתיים את אותה רמת הגנה בגלישה מהבית".
אודות אלדין :
חברת אלדין (נאסד"ק: ALDN) עוסקת באבטחת מידע באינטרנט ובהגנה על תוכן דיגיטלי. מגוון המוצרים של החברה כולל את ה-eToken, מפתח USB לזיהוי משתמשים וחתימות דיגיטליות; את משפחת HASP, מפתחות הגנה הנותנים למפתחי תוכנה יכולות מגוונות בתחום הרישוי, האבטחה וההפצה של תוכנותיהם ומספקים מערכת לניהול הפצת תוכנה (ESD) ורישוי אלקטרוני של מוצרי תוכנה; וקו מוצרי eSafe להגנה פרואקטיבית מפני ונדאלים, וירוסים, האקרים באינטרנט ודואר זבל. לאלדין משרדים בישראל, ארה"ב, בריטניה, הולנד, גרמניה, ספרד, יפן וצרפת, וכן כ-50 מפיצים ב-5 יבשות. לפרטים נוספים ניתן לבקר באתר החברה: www.aladdin.com

תאריך:  25/01/2006   |   עודכן:  25/01/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il