X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  כתבות
תחזית אסטרולוגית שבועית 16.05.2014-09.05.2014

הבחירה של ציפי - עוד אשליה שהתנפצה

היא תמשיך לחפש תפקיד עם השפעה על חיינו כאן עמיר פרץ ימצא עצמו מול דלת סגורה במפלגת העבודה ימים של התעוררות רגשית לצד מתח באהבה שימרו על ערנות - הרבה מידע חדש מגיע
▪  ▪  ▪
ציפי לבני [צילום: פלאש 90]

זה זמן להיות ערניים, כך נוכל לקבל מידע מכמה כיוונים בו-זמנית. רעיונות צצים מאי שם ולא פעם יתעורר קושי לבחור בזה הטוב יותר, לדעתו הסוביקטיבית של כל אחת ואחד. הכוכבים גם עוזרים ודוחפים לעבודה הקשורה בעיצוב ובתכנון, השראה תלווה את מי שאוהב לחשוב ולפעמים תהיה הרגשה שקשה לשלוט בזה.
כוכב מארס מאט בהדרגה עד לעצירתו הצפויה בתאריך 20.05, אחר כך יהיה לכם קל יותר להוציא לפועל תוכניות שהיו במגירה לאורך זמן. מארס הנמצא במזל מאזנים יחזור להיות יוזם ויקבל פיקוד, אבל לצורך כך חשוב לפעול בשיתופי פעולה. לאחר שנושאים רלוונטיים נבחנו לאורך כמה שבועות, יגיע השלב שבו ניתן יהיה לבחון את אותן הערכות וליישם אותן. המארס במזל מאזניים עוזר למצוא את ה"אני שלי" בתוך היחסים וליצור הרמוניה, כך שכל אחד ירגיש אינדיבידואל בתוך המערכת בלי לפגום בזוגיות.
במחצית הראשונה של חודש יוני, המארס שוב יבנה ריבוע גדול עם היופיטר, אורנוס ופלוטו, מצב שעשוי להקשות. במישור הבינלאומי זה עלול להיות טריגר לעוד בלגאן, כמו שהכרנו לאחרונה, ועלולים להיווצר מצבים של חוסר שקט וחוסר שביעות רצון עם הסדר המובנה. ברמה האישית היכולת להיות נחמדים עם אחרים והתמיכה ההדדית תעמוד במבחן.
מופע הירח המלא בתאריך 14.05 יהיה קרוב לסאטורן במזל עקרב, עם הושטת יד מלחיצה לכוכב מארס וכרונוס. המשמעות היא שתהיה עבודת משטרה "יסודית". כלומר, המשטרה תנחית את כובד משקלה על נושא מסוים ומן הסתם נשמע על כך בתקשורת. אלה מכם שיהיה להם עניין עם משטרה או עם משמרות ביטחון במקום ציבורי, שימו לב.
בנוסף, השפעת מארס וסאטורן תקשה על פעילויות שונות, כך שניתן לצפות לתקלות, למכשולים או לדחייה ויידרשו התרכזות גדולה ומשמעת עצמית כדי לקדם את התוכניות.
רוב האירועים אותם נחווה בתקופה הקרובה, יהיו תוצאה של מצבי הכוכבים שליוו אותנו לאורך חודש אפריל האחרון. זה שכוכב יופיטר יוצא עכשיו מהמבנה, לאחר שריכך את התחושות והתוצאות בנוכחותו, יגרום לשינוי. התקופה הזו עוררה אצל חלקנו ניואנסים שתהיה להם השפעה על התנהגותנו או על מציאות חיינו, תהליך שיביא לפריצת דרך ושחרור ממה שאינו עובד יותר בחיינו. השינויים יכולים להיות עדינים או מתוחכמים, אבל בכל מקרה המציאות משתנה בדרך כזו או אחרת.
היקום דוחף את השינוי, נושאים שהיו תקועים ושלא ניתן היה לשפר אותם קיבלו לאחרונה פוטנציאל מעניין לפתרון, בגלל זווית ראייה שונה. להבדיל, ניסיון לתקן בעיות עם אותם "פטנטים" עייפים וישנים יחזק את התסכול והטעויות. יש תשובות ופתרונות לאותן הבעיות, אבל בתנאי שתצאו מאותן תבניות מחשבה שקיבעתם במוחכם. פיתחו את הלב, תנו אמון באנרגיות, למרות שתחילה תהיה לכם תחושה שהכאוס גדול ויש קושי להשתלט על כך, אבל בסופו של דבר, תרגישו חיוניות, התחדשות ו"תיאבון" גדול לחיים.
בין התאריכים 11.05-12.05 הכוכבים יכולים לעורר התנגדויות בתוך מערכות יחסים ותתקשו להתפשר. יהיה לכם נוח להתעלם מההיבטים החיוביים ולהתמכר לשלילי.
המחשבות על מה שקורה בתוך הזוגיות יהיו בפרונט, החולשה תתכסה בשכבה של מבוכה ובחוסר כיוון, שיקשו על התקשורת הבין-אישית.
בתאריך 14.05 הרצון להבין דברים לעומק יביא לשינוי בחיי האהבה או לרצון בשינוי. נסו לא לקחת כל דבר ללב. ריגושים או אהבה חדשה יכולים להיכנס לחייכם, אבל אלה לא מבטיחים יציבות, אל תמהרו לקבל החלטות השאירו אופציות פתוחות. בכל מקרה, שימו לב למפגשים, שיכניסו משהו חדש לחייכם, שימו לב מי הם האנשים, כיוון שאלה יעשירו את עתידכם.
התקופה המשתרעת בין תחילת מאי ועד תחילת אוגוסט מביאה התחלה חדשה שחיובית לנושא הבריאות, הגיע הזמן לטפל בעצמכם.
זמני ירח הבטל השבוע
שבת 10.05 - הירח בטל משעה 00:57 אחר חצות עד שעה 20:19 בלילה.
שני 12.05 - הירח בטל משעה 03:35 לפנות בוקר עד למחרת בשעה 04:07 לפנות בוקר
רביעי 14.05 הירח בטל משעה 22:15 בליה עד למחרת בשעה 08:43 בבוקר.
שישי 16.05 - הירח בטל משעה 10:42 בבוקר עד למחרת בשעה 11:11 לפני הצהריים.

כלכלה ושווקים

כוכב וונוס מגיע למפגשים עם הפלוטו ואורנוס בתאריכים 14-15.05, ההשפעה יכולה להיות מורגשת כבר מהתאריך 11.05, כך שהשבוע שלפנינו יכול להיות גלי עד סוער.
בתאריך 14.05 צפוי מופע ירח מלא יחד עם כוכב סאטורן במזל עקרב וייתכן שישתחרר מידע חדש שתהיה לו השפעה על "גובה הגלים".
ונוס ופלוטו קשורים שניהם בשפה האסטרולוגית לבתי כספים, פלוטו קשור לרכוש וכסף משותף, כך שאולי שוב יתעוררו שמועות על קשיים פיננסיים בכמה חברות אבל גם במישורים פרטיים.
שינוי מגמה של כוכבים תמיד משפיע על הפסיכולוגיה של השווקים ועצירת כוכב מארס בתאריך 20.05 תתחיל להשפיע בקרוב, כשיתחיל להתקדם לקראת הכוכבים היוצרים את הריבוע הגדול הזכור מחודש אפריל האחרון. הדיוק יהיה בתאריכים 17-16.06 והעצירה תביא לחוסר שקט בשווקים.
ברקע, שלא יהיה ספק, הפדראל פועל מאחורי הקלעים, לפעמים גם בצורה גלויה כדי שהדולר לא יתרסק.
ובכל זאת מסר מרגיע, היופיטר והסאטורן הנמצאים בקשר טוב לאורך זמן ועוזרים ליציבות יחסית, הם גם עזרו ויעזרו לכך שהשווקים לא יתרסקו ממש. שיא שילובי הידיים ביניהם יהיה בתאריך 24.05 אבל ההשפעה מורגשת לאורך החודש.

אצלנו

השרה ציפי לבני, בעקבות המו"מ שהגיע לדרך ללא מוצא
במבחן התוצאה, כאשר בוחנים את הכוכבים במפה שלה על המפה המשותפת עם המדינה, מתחדדת ההבנה, גם שלה, שהתפקיד שראתה בו שליחות היה לאשליה שהתנפצה.
נפטון ופלוטו על ציר 7-1 מתארים את חוסר היכולת שלה להגיע לתוצאה משמעותית כלשהי כך שהתחושה היא שהיא הולכת לשום מקום וכל מה שנותר לה זה לטפוח לעצמה על השכם על כך שהיא לפחות ניסתה והשתדלה מאוד בתחום המדיני, למרות חוסר ההצלחה לרשום הישג מדיני משמעותי.
קשה להאמין שלבני תעזוב את הממשלה. הכוכבים מתארים שמלווה אותה תחושה אמיתית של שליחות, לצד נחישות ומוכנות להמשיך בכל דרך, בתפקיד כזה או אחר. עם הכוכבים על 10-4, 8-2, 9-3 יש ברצונה להשפיע על מציאות חיינו כאן.
בנוסף, הכוכבים מהמפה האישית שלה ביחס למפה המשותפת עם המדינה מעידים שבטווח הנראה לעין היא החלטית ברצון למצוא דרך שתוציא אותה מהמצב בו אין לה תמיכה מרוב הציבור, והיא תעשה זאת בעזרת שיתופי פעולה (כוכבים 11-5), שאולי יעזרו לה להמציא את עצמה מחדש ולשמור על עמדת ההשפעה, מקום ממנו תוכל להמשיך לפעול בדרך שהיא מאמינה בה. אבל בינתיים הכוכבים לא יעזרו לה, בכל ניסיון שתעשה היא תחזור לנקודת ההתחלה.
עמיר פרץ
ישנם רינונים שאם הנושא המדיני יורד מסדר היום ייתכן שעמיר פרץ ירצה לחזור למפלגת העבודה.
המפה המשותפת של עמיר פרץ עם המדינה (על בסיס פרטים מלאים), מציגה את הניסיון שלו לטשטש את כוונותיו מול הציבור (נפטון על ציר 7-1) כדי לשמור על אופציות פתוחות. הצהרותיו עוזרות ללוליינות מילולית (11-5), שתעמוד למבחן כשיצטרך להסביר את ההתפתלויות הפוליטיות שלו ואת החלפת הנאמנויות פעם אחר פעם.
נפטון שיגיע לציר 10-4 יחדד את הצורך שלו לחזור למקור האידיאולוגי שלו, אבל המפה המשותפת שלו עם מפלגת העבודה מתמודדת עם הכוכבים נפטון על ציר 7-1 ואורנוס על ציר 7-1 (קארמה), כך שהמסקנה היא שככל הנראה יסגרו לו את הדלת. אם ירצה לבנות מחדש אמון עם מפלגת העבודה יהיה עליו לעבור תהליך ארוך ומכאיב, שלא בטוח שירצה לעבור אותו ומצבי הכוכבים הללו מציגים אפשרות שפרץ יבחר זמנית לקחת פסק זמן מהפוליטיקה. בכל מקרה, אולי כדאי לו לחשוב אם לעשות זאת, מאחר שזה לא מסמל סוף פסוק עבורו. מהמפה האישית שלו עם המדינה ניתן לראות גם את הפוטנציאל להתחדשות פוליטית, בערך בעוד כשנתיים-שלוש. אז ישקיע בבניית מעמדו מחדש, בעזרת הכוכבים על צירים 10-4, 11-5, ויתחיל שוב "לבעוט" כדי להוכיח שהוא חי וקיים.
"הזמן הוא המלמד היותר נשגב ומחכים" (ר' משה אבן עזרא)

תאריך:  09/05/2014   |   עודכן:  09/05/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראשונה
לראשונה: תכנות מחדש של תאים בוגרים מחולים לתאי גזע ע- ידי טכניקת העברת גרעין הודגם על-ידי חוקרים מארה"ב ומהאוניברסיטה העברית    צעד חשוב לרפואה המותאמת-אישית ולמודלים למחלות תורשתיות
הרצל חקק
קבלת החלטות היא מרכיב חשוב בניהול, ושלב זה נחשב לשלב די מכריע: לפני שמגיעים לרגע ההכרעה והביצוע, זה שלב שמשפיע על ההצלחה של הארגון. האם זה הצעד הנכון שיש להחליט עליו, האם עדיף לקבל החלטה בצורה ריכוזית, על-ידי מנהל יחיד, או שמא יש להעדיף החלטה שגובשה באמצעות התייעצות קבוצתית?
אריאל י. לוין
בעוד השת"פ הסיני עם ארה"ב בלוחמה בטרור הוא בעיקר בהחלפת מידע, היא מקיימת אימונים עם שכנותיה ובראשן רוסיה    סין מייחסת פיגועים למיעוט האויגורי, אבל אינה מספקת ראיות ומגבילה את הסיקור
ד"ר מוניקה אלמן
במאה האחרונה חלה הבנה של תופעות עוריות הקשורות לגורמים נפשיים    גם פרויד בעבודות קליניות זיהה קשר ברור בין הגוף והנפש, גם האמירות העממיות כגון: לבן כמו סיד, אדום כמו עגבנייה, עור ברווז, הבליטו את הקשר למצבי דחק    מהם המצבים הפסיכוסומטיים שעשויים לגרום לתופעות בעור?
גלית פרי
בימים עמוסים פעילות גופנית היא הדבר האחרון שמכניסים לסדר היום    נסו לשלב אותה כאחת מהפגישות שלכן ביומן לאותו יום    חשוב לבחור בפעילות שתמשוך אותנו ותגרום לנו להנאה מנטלית ו/או פיזית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il