X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מאמן נבחרת ישראל היוצא כינס מסיבת עיתונאים לקראת המשחק נגד דנמרק לוזון: להערכתי זו לא הקדנציה האחרונה של גרנט בנבחרת גרנט החזיר את רביד גזל ושלומי ארבייטמן לסגל
▪  ▪  ▪

אברהם גרנט, מאמן נבחרת ישראל היוצא, כינס היום (ב', 20.2.06) מסיבת עיתונאים במשרדי ההתאחדות לכדורגל, לקראת משחק הידידות מול דנמרק ב-1 במרס.
המשחק מול דנמרק יהיה משחק הפרידה של גרנט מהנבחרת לפני שיעבור בסיום העונה להפועל תל אביב. גרנט ניצל את מסיבת העיתונאים האחרונה כמאמן הנבחרת וסיכם את עבודתו.
גרנט זימן היום במפתיע את קשר הפועל פתח תקוה רביד גזל לסגל. גזל היה שותף למשחק הביתי של נבחרת ישראל מול שוויץ לפני כשנה. אז שיחק גזל במחצית הראשונה וגילה יכולת חלשה מאוד, אך גרנט החליט לתת לו הזדמנות נוספת מול הדנים.
יו"ר ההתאחדות, איצ'ה מנחם, אמר כי "אין שום בעיה עם הדנים. שוחחנו איתם. הם מגיעים ב-27 בחודש ללא שום בעיות, והם מרוצים מאוד מסידורי הביטחון והבאטחה".
גרנט פתח את מסיבת העיתונאים כשסיפר על עצמו: "אני מתרגש. מגיל 10 לא הפסדתי אף משחק של הנבחרת. לא הייתי שחקן, אבל אני מאמן מגיל 18. היתה לי דרך לא רגילה ומאוד ארוכה בתור מאמן. לפני שלוש וחצי שנים פנה אליי גברי לוי וביקש ממני לאמן את הנבחרת וזה היה כבוד גדול עבורי ואתגר גדול, למרות שהייתי תחת הסכם ארוך טווח במכבי חיפה. אחת המטרות שלי היתה חילופי משמרות בנבחרת ובנייה של הנבחרת לעתיד. השארתי את הנבחרת במצב יותר טוב ממה שקיבלתי אותה. נעשה מהפך בגישה ובחשיבה, ובנבחרת היו שדרוג והתעלות מעל רמת הליגה. ותאמינו לי שאני יודע שיש אנשים שמחים שאני עוזב".
במהלך מסיבת העיתונאים הציג גרנט את המצגת שבה השתמש כדי להסביר לחברי מזכירות ההתאחדות את הדרך בה עבד בארבע שנותיו כמאמן הנבחרת. גרנט גם הציג סרטון על נבחרת אנגליה. המצגת שיקפה את עבודתו של גרנט בשנים האחרונות.
לאחר הצגת המצגת אמר המאמן: "סיימנו קמפיין מוצלח, מעבר לציפיות, בכל פרמטר הנבחרת במצב טוב יותר ממה שקיבלנו אותה".
יו"ר ההתאחדות, איצ'ה מנחם נשאל מדוע גרנט לא המשיך קמפיין נוסף וענה: "אנחנו לא מיהרנו להחתים מאמן התקשורת הולידה את סדר היום. גרנט בחר להסיר את מועמדותו וכך היה".
גרנט אמר שאין לו שום בעיה לאור העובדה שהוא לא ממשיך קמפיין נוסף ואמר: "נעשתה פרידה, אני מאחל לנבחרת בהצלחה ואשמח לסייע במידה ויצטרכו את עזרתי".
מ"מ יו"ר ההתאחדות, אבי לוזון, אמר: "לא הסתרתי שגרנט צריך להמשיך קמפיין נוסף, אבל בסיטואציה שנוצרה היינו צריכים לבחור מאמן ראוי דרור קשטן. דרך העבודה שלו לא הפתיעה אותי, אני מכיר אותו כבר שנים. להערכתי זה לא הקדנציה האחרונה שלו בנבחרת".
הסגל המלא: ניר דוידוביץ′, דודו אוואט, אדורם קייסי, אריק בנאדו, קלמי סבן, שמעון גרשון, אבי יחיאל, טל בן חיים, תומר בן יוסף, רוני גפני, רביד גזל, יוסי בניון, יניב קטן, עבאס סואן, עידן טל, וואליד באדיר, יוסי שבחון, מיכאל זנדברג, סלים טועמה, דוד רביבו, שלומי ארבייטמן, עומר גולן, משה ביטון.

תאריך:  20/02/2006   |   עודכן:  20/02/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אשר גולדברג
כל המשאבים מופנים לצירופו של חלוץ מכבי חיפה שכבר קיבל את המסרים    לארבייטמן אין מחויבות חוזית לאלופה    קולאוטי הגיש בקשה לאזרחות
ענבל אביב
לפני שהודיע על החלטתו, לא היה ברור אם יעלה הנגיד את הריבית, ישאיר אותה על כנה, או ימתין עם ההחלטה עד ל-27 במרס, סמוך למועד העלאת הריבית בארה"ב
שלומי דיאז
תקף אותה באגרופים בראשה    טען בפניה שהיא מנהלת רומן עם גבר אחר    שכבה יומיים בבית מבלי יכולת להזעיק עזרה    המשטרה מחפשת אחריו
אלעזר לוין
חובות החברה המריאו ל-76 מיליוןן שקל    השופטת אלשיך: החברה חדלת פרעון ומצבה מידרדר
עומר שיקלר
וואלה! מדווחת על תוצאותיה לרבעון הרביעי ולשנת 2005: מדווחת על רווח נקי שנתי של 12.3 מיליון שקלים לעומת רווח נקי של 3.6 מיליון שקלים אשתקד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il