X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הכל היה טוב אם בארץ היה פלורליזם עיתונאי ואפשר היה ליהנות מעיתון אוביקטיבי, אבל המצב אינו כזה ומאחר שהעיתונים מוטי השקפה מי לשמאל ומי לימין
▪  ▪  ▪
מכפישים [צילום: איתמר לוין]

איננו משופעים בעיתונות כתובה וזאת משום מספר גורמים, שהעיקרי בהם הוא שמאז האינטרנט והטלוויזיה, מה שמופיע בעיתון זה קלטה לוקשיין, דהינו אטריות קרות = ידיעות שעבר זמנן.
לכן חשיבות העיתונות היא בכך שמי שלא רואה אינטרנט ולא גולש בו אלא ממשיך לקרוא את העיתונים נתקל בעיתונות נשלטת ומטעם. עיתונות שיש לה קו מוביל ברור לדוגמה היא ישראל היום. עיתון ימני הנוטה לתמוך בבנימין נתניהו. עיתון הארץ, מאידך-גיסא, שמאלני קיצוני ומתנגד ברור לימין, ובתווך ידיעות אחרונות שחרת על דגלו את השמדת (פוליטית) בנימין נתניהו.
הכל היה טוב אם בארץ היה פלורליזם עיתונאי ואפשר היה ליהנות מעיתון אוביקטיבי, אבל המצב אינו כזה ומאחר שהעיתונים מוטי השקפה מי לשמאל ומי לימין הם גורמים לכך שמרעילים את הקוראים בדברים שעוזרים לאויב.
ביום שישי האחרון (15.8.14) עיתון ידיעות אחרונות היה מלא בשנאת ביבי, וכל הכותבים המרכזיים (למעט בן דרור ימיני ויועז הנדל) יצאו במתקפה על ראש הממשלה על ההסכם המתגבש, על כך שלא השגנו דבר במערכה הזאת, על כך שביבי הססן, על כך שהוא רב עם אובמה ועוד ועוד.
לא אחראים
"שרים בערפל", זעקה סימה קדמון, "מבצע מתבלבל", החרה החזיק אחריה אלכס פישמן, "טבלאת ייאוש", הרימה קול אורלי אזולאי, "נזק אסטרטגי", הוסיף אלון פנקס, ו"קונה שקט", כתב שמעון שיפר.
כל בדל אינפורמציה שהם שאבו מפוליטיקאים לא אחראיים שמדליפים מהחדרים הכי סודיים הם ניצלו על-מנת לפגוע בראש הממשלה ודרך כך גם במדינה.
האופוזיציה מהמרכז שמאלה נהגה בממלכתיות כל זמן שהתותחים רעמו וגיבו את ראש הממשלה והשרים לא כך. העיתונות מהמרכז שמאלה הם תקפו אותו על כל צעד ושעל לא ראו שום דבר טוב בהתנהלותו, הכל רע, הכל מפלה, הכל השגים לחמאס.
הגיע הזמן, מאחר שהעיתונות בשם חופש הדיבור איננה מסוגלת לשים מחסום לפיה, שיחוקק חוק שבזמן שיש מלחמה לא כותבים מאמרי שטנה אלא ניתוחים פרשניים על המבצע עצמו.
מול אלה שמיד יקומו אני רוצה להביא דוגמה שהכנסת בזמנו של מנחם בגין ז"ל החליטה כי כשראש ממשלה נמצא בחול לא יגישו נגדו הצעות אי-אמון (דבר שאומץ על-ידי האופוזיציה עם פרוץ המערכה של צוק איתן והמפלגות ביטלו הצעות אי-אמון).
עד מתי נסבול גדעון לוי ונחום ברנע כאלה? עד מתי נרשה פגיעה חמורה באושיות המדינה ועוד במצבי חרום?

תאריך:  17/08/2014   |   עודכן:  17/08/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עיתונים בשרות האויב
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
בעל המאה הוא בעל הדעה
יוא"ב  |  17/08/14 12:10
2
כל כך צודק
שרה ישראל  |  17/08/14 16:17
3
העיתונות בארץ
אברהם 101  |  17/08/14 16:21
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מבצע צוק איתן
אלכס נחומסון
ההחלטה של נתניהו שלא לשתף פעולה עם התועבה הזאת היא החלטה נכונה    נתניהו צריך להוכיח שאין לו אחות כשאין לו אחות    הדינאמיקה של הצגת האבסורד הזאת ידועה מראש    יישב לו הצוות של שאבאס על המדוכה, בצלם וחמאס יערימו עליו "ראיות" כמידת הרשעות והדמיון המקומי שעל בסיסן ייכתב כתב הפלסטר "גולדסטון ב'"
רפי לאופרט
לכל מי שעוקב אחר ההתפתחויות של הימים האחרונים ברור, שבמנטליות לאומית המושתתת על "תורת האילוצים", גם המהלך הלאומי הבא יקבע על-פי דימוי ציבורי של חומרת האילוץ
יורם אטינגר
חלון ההזדמנויות לעליית 500,000 עולים ב-5 שנים מרוסיה, מאוקראינה, מגרמניה, מצרפת, מאנגליה, מבלגיה, מהולנד, מהונגריה, מארגנטינה ועוד פתוח לרווחה עקב החרפת האנטישמיות
רפאל בוכניק
בנסיבות הנוכחיות אסור לישראל לאמץ מדיניות המשדרת מורך לב    אדרבה, שומה שתפגין נחישות ליטול סיכונים ולנצל הזדמנויות לממש הישגים, אם בשדה הקרב או סביב שולחן הדיונים    לפיכך, הסדרה שאינה מכילה מימוש של פירוז אפקטיבי של רצועת עזה כשלב ראשון, דינה להדחות על הסף    אחר הכל, בידי ישראל מנופים אמינים ששימוש מושכל בהם יוכל להנחיל מסר משכנע בתודעת החמאס
יאיר דקל
"היום אני יודע שחשיש זה נשק מסוכן מאד, אבל המודיעין הצבאי לא קיטלג אותו בשום תת-נושא; אחרי האסון הבא הם יתעוררו ויגידו 'ידענו' כמו שהם ידעו על הטילים נו"ן טי"ת האישיים לפני מלחמת יום הכיפורים"
רשימות נוספות
לצה"ל לא היה סיכוי לנצח  /  עידן יוסף
משעל מקשיח עמדות: דורשים נמל ימי  /  איציק וולף
הסכם הפסקת האש עליו ישראל וחמאס נדרשים לחתום  /  עופר וולפסון
זה לא ייגמר בלי שנדבר  /  אפרים הלפרין
התוצאה של "מבחן התוצאה"   /  דפנה נתניהו
חטא העגל הירוק   /  יובל ברנדשטטר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il